Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@joenka; wat fijn dat het zo goed gaat met t mannetje!hoe heb jij die medicijnen afgebouwd?

@wendelaa das lekker!

@hier. nou net naar de Etos geweest met mn bonnetje, zegt ze ja die bon kan ik niet aannemen want wij zijn een franchise....ik zeg ooooh maar ik heb naar de Pampers gebeld (hihihi) en die zeiden dat t wel mocht! Zegt ze uhm nou oke voor deze ene keer hahaha....

2. 0babydream0

Tadaaa haar probleem opgelost:D

3. 0babydream0

Ze vindt t zelf ook leuk:D

4. wat een lief gezicht zo!

5. natjes

natjes Niet meer actief

wat een droppie om te zien baby! EN over die bon bij de etos, mogen ze niet weigeren hoor! Is iets meer werk voor hun om geld terug te krijgen, maar das hun probleem!

6. 0babydream0

@natjes; ja ze zegt omdat wij een franchise zijn mogen we t niet doen...nou gelukkig zitten er hier nog meer in de buurt haha

7. 0babydream0

pff ze ziet er al wel zo wijs uit zo hihih

8. Hier een HEERLIJKE nacht gehad met Maureen.. Gisteravond had ze erge last van krampjes, want de voeding die we normaal voor haar gebruiken was uitverkocht bij de kruidvat (eigen merk, extra care..)
    Dus hebben we voor 1 keer de comfort gekocht (die is alleen tegen spugen). Maar ze had me toch een krampjes gisteravond! Tot na de poepluier.. Toen was ze weer vrolijk en maar lachen en teuten.. Rond 10 uur laatste fles gegeven en ze heeft heerlijk van half 11 geslapen tot vanmorgen half 9, toen heb ik haar maar wakker gemaakt..
    Esmée sliep gister rond 7 uur, maar is vannacht gewoon 3 keer wakker geweest en was om half 7 alweer klaarwakker! Pff.. Die was me toch chagrijnig vanmorgen!

9. Maia

Maia Niet meer actief

@luna: als Juliën het er goed op doet zou ik gewoon lekker weggaan. Dat is toch heerlijk! Ik vind dat ik veels te veel thuis zit de laatste dagen maar ben nu te moe om de deur uit te gaan.

@Josien: ja, ik mis ook een hele hoop dames! Ze zullen het wel druk hebben met hun kleintjes ;)

@aankleden: in de mc hebben wij geen voetenzak dus winterjasje (met capuchon) aan, mutsje ook nog op, maillot onder haar broek en een dekentje over haar heen. Gaat prima, ze geeft soms zelfs aan dat ze het te warm heeft.

@ritme: ik denk dat het komt doordat ze een groeispurtje oid heeft. Ze slaapt slecht sinds ze is begonnen met grijpen, toen de kerstdagen er nog bij waardoor haar ritme overdag al in de war werd geschopt (hoewel ik zoveel mogelijk haar ritme aan probeerde te houden) enzovoorts. Ik heb niets veranderd met voeding dus daar kan het niet aan liggen. Ben vandaag aan het proberen haar wat meer wakker te houden, misschien helpt dat. Dus ben intensief met haar bezig als ze wakker is en ze is nu langzaam moe aan het worden en dan gaan we allebei weer even ons bed in ;) nu kan het nog.
    O ja en ze drinkt ook weer even een hele hoop dus denk dat ze aan het groeien is e.d. Ach, ik kan er wel moeilijk over gaan doen en ik vind het niet leuk ;) maar ik kan er weinig aan doen en hopen dat het snel overgaat en voor zolang slaap ik 's middags gewoon bij.

@werk: heb nog niets gehoord over de baan, wacht vandaag af en anders ga ik morgen m'n uitzendbureau bellen. Ik weet toch nog niet wat ik ga doen, slaap daar ook heel slecht door hoor, lig te malen.

@wendelaa: dat is wel lekker! Geld terugkrijgen. Wij moesten flink bijbetalen en gaan flink omhoog (dat krijg je als het gebaseerd is op de oude bewoner die alleenstaand was en nooit thuis was)

@kk: fijn dat Maureen in elk geval lekker geslapen heeft :)

10. natjes

natjes Niet meer actief

****trots mama bericht****

Zie nu net dat tygo zelf speen in zijn mond gedaan heeft in zijn slaap! (lag net nog 5 cm bij hem vandaan)

11. 0babydream0

@natjes; wow wat een stoere man!!

12. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Rins, nee eigenlijk heeft Julien er helemaal geen last van. Als we hem in de mc zetten vind hij dat niet zo leuk maar eenmaal in de auto is hij stil.

@Josien, lekker zo'n hangdagje hé! Toch ook wel balangrijk ook voor het ritme denk ik. Hij doet het idd wel goed als we weggaan dus we gaan vanmiddag maar even en dan nemen we hem mee.

@Joenka, ik zit dus met hetzelfde "luxe" probleem als jij en twijfel ook of ik wel over mag stappen naar 4 flessen.Bij het cb zeggen ze van niet tot hij straks ook fruithapjes krijgt enzo. Daar wil ik met 4 mnd mee beginnen. Ik hou het toch nog maar even op 5 flesen. Hij krijgt nu 4x180cc en 1x210 cc= 930 en als ik bijv 4x210cc zou doen dan krijgt hij 840 cc. Dat is toch 90 cc minder en denk dathij dan tew einig heeft.

@Moor, leuk je weer even te zien.

@Speen in je mond: ik denk dat dat vooral is voor de gemakkelijkheid zodat je zeker weet dat hij niet vies is...Maar goed je maakt hem dus alleen maar viezer .haha.

@Natjes, fijn dat jullie allemaal weer beter zijn maar het was wel even hectisch zo te lezen. En over de flessen en het aankleden in de mc of kinderwagenbak, dat moet ieder toch voor zich weten. Denk dat iedereen het voor zijn eigen kindje het beste weet. haha, wat schattig dat Tygo zelf zijn speen pakt.

@Sloppy, wat modern zeg met zo'n i phone, zou niet weten hoe zoiets werkt. haha. FIjn je weer evne te zien.

@Wendelaa, Tim geageert hetzelfde op weggaan als Julien. Hij is heel lief overal maar thuis wil hij dan niet meteen slapen. Denk door de indrukken.

@Baby, wat leuk die staartjes van Dyoni.

@Knuffel, vervelend hé die stomme krampen. Gelukkig ging het snel weer goed.

@Maia, lekker samen slaapjes doen, heerlijk nu het nog kan toch! We gaan zo toch maar eventjes weg inderdaad. Wat vervelend dat je zo moe bent door alle commotie. Kan je niet een keer een nachtje doorslapen en dat je man het overneemt? Zo deden wij het ook.

@Hoofdje, ik maak me een beetje zorgen. Julien begint steeds te huilen als ik hem op zijn buik leg en hem uitlok om zijn hoofd op te tillen. Dat doet hij niet mee. Als ik hem optil is zijn hoofdje ook nog niet echt heel stabiel. Hij zwabbert er een beetje mee. Soms laat ik hem heel voorzichtig even los of ondersteun ik hem iets minder als ik hem optil en dan huilt hij erg hard. Zou er iets met zijn nekwervels zijn of moet ik geduld hebben?

Sorry voor alle vragen vandaag. ;)

13. Maia

Maia Niet meer actief

wauw natjes! Mag je zeker trots op zijn!!!!

ik krijg net een mailtje. Weet niet of iemand zich het nog herinnert maar ik had in het voorjaar gesolliciteerd bij de bibliotheek hier. Was een van de 2 laatste kandidaten en toen is voor de ander gekozen. Krijg ik dus net een mailtje, dat ze een vacature hebben en of ik nog eventueel beschikbaar ben :) het zou toch niet??? ik heb net gebeld maar ze nam niet op dus probeer het zometeen nog even. Even kijken voor hoeveel uur enz ;)

14. Maia

Maia Niet meer actief

@luna: ik denk dat je gewoon wat geduld moet hebben en blijven oefenen, ondanks dat hij het niet leuk vindt!

@'s nachts: nee, ze huilt zo hard dat we er allebei wakker van worden. Dus de ene keer blijf ik op en de andere keer hij maar we liggen allebei gezellig wakker te wezen :( Ze maakt er echt een feestje van ;) :( pffff

15. Momfulness

@Maia, o leuk en spannend zeg. duim, duim, duim....

Ja misschien moet ik wel geduld hebben. Het gekke is alleen dat hij in het begin juist heel sterk was in zijn nek en veel rondkeek enzo. Zou het nu gewoon zo zijn dat hij er geen zin in heeft?

O dus ze maakt er snachts een feestje van.. dan lig je idd samen wakker. Hopelijk komt dat snel goed. Ik deed trouwens ook weleens oordoppen in zodat Guus er alleen wakker van werd.

16. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Luna..mmmm..als ie echt huilt als ie zijn spieren enzo moet gaan gebruiken, dat klinkt toch niet echt alsof t fijn is voor m.
    Misschien even het cb bellen om te overleggen ofzo...
    Tim doet het ook nog niet echt zoals t moet, zijn hoofd zwiebert ook nog wel dan....maar hij huilt niet echt. Begint alleen te zeuren als ie t builiggen zat is, wat vrij snel is;)

17. Momfulness

@Wendelaa, dat ga ik denk ik eens doen. Guus moet dinsdag toch met Julien naar het cb voor de prikjes en dan schrijf ik de vraag vast in het boekje. Hij heeft gelukkig een afspraak bij de arts dus dat komt goed uit. eens kijken wat die ervan zegt. Anders misschien de osteo... Wat hebben we toch een luie mannetjes. hah

18. 0babydream0

@luna; ik zou indd even overleggen met t cb wanneer moet je weer?

19. Tamale

Tamale Niet meer actief

Even heel snel, maar die pampers actie, en de bonnen van lekker leven waar jullie het over hebben...
    Kunnen die wel samen, of hebben jullie het over andere bonnen?
    Ik bedoel die 2 kleine bonnetjes , met 10 euro kassakorting op 3 pakken pampers?!
    Want er staan onder in het klein bij t sterretje: Bij meest geobserveerde schapprijs van €9,99. niet geldig in combinatie met andere acties. Geldig tot 31 december 2009...

Dus je kan eht toch wel over een andere actie heen gebruiken?? Want dan ga ik straks ook even naar de etos ;)..

20. 0babydream0

ow ik zie t al haha

Deel Deze Pagina