Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@leonie; ik heb indd de lekker in het levenbon ingewisseld dus 3 pakken voor 10 euro

2. natjes

natjes Niet meer actief

Haha das actie boven actie..normaal doen ze dat niet! (heb die bon dus ook maar weggemieterd omdat de actie al was 3 voor 20,-!)

3. 0babydream0

@natjes; blijkbaar bij een franchise doen ze t niet en een gewoon filiaal wel...zonde van je bonnen!

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hier vandaag weer 6 pakken gehaald voor 20 euro :D helemaal goed haha
    Sorry niet terug gelezen

5. 0babydream0

Zo lekker ligt ze in haar ledikantje met knuffie!(zelf omhoog gekropen maar okeeee):D

6. Maia

Maia Niet meer actief

echt leuke foto's baby!

nou ik mag op gesprek komen bij de bieb. Het is voor ongeveer 28 uur dus dat zou goed uitkomen :) en het is in de buurt. Ze mailt me straks even de datum voor gesprek en het verdere profiel (wat ik al weet want het is dezelfde soort functie als vorig jaar) dus spannend :D

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    lief hoor baby

8. 0babydream0

@maia; succes!! Ja ik zag haar net zo in dr bedje liggen en vond t zo lief!

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    maia spannend meid

10. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Luna, giet jij je flessen af dan? Want als je 4 x 180 cc water doet en 1 x 210 cc water dan is het in totaal toch veeeeeel meer? En dan komt hij ook boven het maximum aantal schepjes van 30 per dag uit? Of begrijp ik je verkeerd?

Ik zou het 'probleem' van zijn nekje bespreken op het CB. Liepen jullie niet al bij de osteopaat? Ik neem aan dat die je wellicht verder kan helpen... Succes!

@Babydream, wat een lieve foto's! We hopen maar het beste van de punctie!

@Knuffelkonijn, fijn dat Maureen zo goed geslapen heeft. Nu Esmée nog!

@Maia, geweldig! Dat zou wel heel mooi zijn natuurlijk! Wat was het precies voor een functie (sorry, staat me niet meer bij...)

@Pampers, geen verstand van :p!

@Joenka, fijn om te horen dat het zo goed gaat en de medicijnen zelfs afgebouwd zijn. Ik ben trots op jullie bullie ;)!

@Wendelaa, jammer dat je Tim niet over kan hevelen van je MC naar bedje zonder dat hij verder slaapt. Gelukkig lukt dat bij Sam wel, maar ik kreeg toen het advies om een kussen onder de voorkant van de MC te leggen zodat Sam, als ie er dan toch in moest blijven liggen, meer in 'ligstand' dan 'zitstand' ligt. Wellicht voor jou dan een idee? Lekker trouwens zoveel geld terug!

@Natjes, fijn dat jullie weer opgeknapt zijn! Dat was even schrikken dan!

Niemand vergeten? Ik hoop het...... :)

Even iets anders... Vinden jullie het ook niet vreselijk irritant dat iedere CB iets anders zegt? Ik lees nu bij Luna dat het CB daar adviseert nog niet naar 4 flessen te gaan, hier zeggen ze het weer van wel. Bij Luna zeggen ze dat je blijkbaar met 4 maanden fruithapjes gaat geven. Nou... dat is hier dan weer uit den boze. Ten eerste beginnen ze hier met groente en pas daarna met fruit. En dat alles pas vanaf 6 maanden in verband met allergieën. Ik word daar altijd zo onzeker van als je al die verhalen leest. Wat is nou goed voor je kindje? Het kan toch niet zo zijn dat ieder CB daar zijn eigen idee over heeft? Het irriteert me echt. Ik weet inmiddels best wel dat ik mijn eigen gevoel moet voelen, maar het is toch mijn eerste kindje. Ik verwacht van hen wel het beste advies voor onze uk.

Liefs,
    Josien

11. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @/josien, ja dat is zeker irritant!
    en snap dat je erg onzeker van wordt, maar probeer echt met je gevoel mee te gaan. ieder kind is ook weer anders en jij weet zelf het beste waar Sam zich het prettigst bij voelt

12. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    voorbeeld, schoonzus heeft volgende week eerste afspraak bij het cb voor de jongste en wilde dat samen plannen met afspraak voor oudste..mocht niet

Terwijl ik dat dus wel mocht bij een ander bureau

13. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    He meiden,

Ik zag dat ik gemist was door Josien haha. Ik ben er wel nog hoor, maar plaats wat minder. Ik lees wel elke dag bij en probeer ook vaak wat te reageren. Maar met 3 kids is het wel een beetje druk.

Maar alles gaat hier prima. Evi heb ik vandaag weer laten wegen omdat ik sinds een week maar op 5 voedingen zit (bv) en ze was in 1 week tijd maar 75 gram aangekomen nu. Nou kwam ik zelf vroeger ook niet veel bij en volgens de lactatiekundige kan dit erfelijk zijn. Ze plast goed en is wel tevreden dus kijken we het nu af zei het cb. Ze zal gewoon een minder harde groeier zijn.

We zijn aan het kijken om een weekje weg te gaan in de zomer. Naar landal en in Nederland. Misschien gaat een vriendin van mij met haar mannetje en 2 kids (ze heeft pas ook een dochtertje gekregen en Evi en haar dochtertje schelen 2 dagen haha) mee. Maar wat zijn die prijzen duur in de hoogzomer.

14. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Whaaaaa..... forumbreak!

Mijn pakketje merkkleding van kleertjes.com is binnen! Geweldig!

15. 0babydream0

josien wel foto's showen he!

16. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Zo... en daar achteraan mijn nieuwe laptop! Dat wordt een avondje ploeteren om daarop alles weer te installeren. Wel leuk werk altijd.

Ik ben ff zoet ;).

17. 0babydream0

josien dan maak je toch 1 foto van alles bij elkaar hihih?!

succes met je lappie installeren

18. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Haaai meiden!!

Zo, eens even kijken waar het hier vandaag allemaal over gaat.

Luna, ben je nog op pad geweest vandaag met Juliën? Ik zou het gewoon doen hoor!

@aankleden voor naar buiten. Hier gaat een mutsje op en een jasje aan in de MC. In de kinderwagenbak een mutsje op en een extra dekentje bij de zak van Stokke. Geloof me, die is warm :D een jasje ligt dan niet lekker heb ik gemerkt. Toen het heel koud was, lag ze in de Lodger Shelter, in de bak met stokke slaapzak.

@wandelen in de MC gebeurt hier niet. Gisteren pas hebben wij een adapterset gekocht voor de MC om op de stokke te zetten. We hebben hem wel direct gebruikt toen we bij de Mac gingen eten. Konden we even testen hoe het werkte! Met echt wandelen en winkelen gaat ze gewoon in de bak.
    Met boodschappen misschien wel in de MC, ligt aan de hoeveelheid boodschappen en de ruimte in de auto ;)

@werken, 14 januari weer beginnen :) heb er wel zin in. 5 januari een gesprek op het werk!

@zitten, doen we ook nog niet, wel oefenen met optrekken enzo. Ze "zit" trouwens met de fles wel behoorlijk recht op. Maar dat komt omdat ze anders leegloopt.

@Nathalie, ik denk dat ik toch even langs de huisarts zou gaan.

@babydream en Josien, ik lees dat jullie in de familie weer nare berichten hebben gekregen. Sterkte meiden.

@Josien, 's nachts slaapt ze goed! Ik merk wel dat als ze overdag eens wat meer slaapt, ze 's nachts nog beter slaapt! De nachten zijn om 2330 laatste fles, 700 weer wakker.

@Natjes, bah zeg, het hele huis grieperig!! Gelukkig allemaal weer opgeknapt. En wat knap zeg, zelf de speen pakken!!

@hier niet zo vaak zijn, net als Sloppy hier ook een huishouden en een hond. Lauren slaapt, gelukkig, na de ochtend fles van 7 uur meestal nog wel en dan ros ik door het huishouden. Rond 12 uur een ronde met de hond en kind dan hopelijk nog e.e.a. afmaken voor het feest begint...

@flessen, Lauren krijgt 5x180+6 en dat gaat nagenoeg altijd op. Het is soms een beetje passen en meten en soms valt er wel eens een fles tussenuit als ze lang heeft geslapen 's ochtends.

@wendelaa, dat is lekker geld terug krijgen en minder betalen.

@Joenka, wat goed dat de medicijnen zijn afgebouwd nu. Lekker hoor.

@baby, haha ik vind de staartjes best een beetje dommig gezicht hoor :D net een klein duiveltje!

@kk, lastige kleine zeg, 3 keer wakker worden in een nacht!

@maia, kunnen onze beebs eens bijkletsen? die van mij hoef ik niet wakker te houden hoor overdag! hihi

@hoofdje optillen. Als Lauren op dr buik ligt, richt ze zichzelf heel erg op op d'r armen! Ze houdt d'r hoofdje ook goed stil als we d'r optillen!
    Luna, ik zou me nog niet meteen zorgen maken maar het met je volgende bezoek aan het cb eens overleggen.

@Maia, jaaaa wat goed zeg! Van die baan ;) jij zag het toen wel zitten he?! Ik hoop het voor je meid!

@Josien, ik had het er met mijn moeder over, over de adviezen van het CB. Die moest lachen en zei. Hoor het aan, neem mee wat je mee wilt nemen en gooi de rest weg. Ik schijn als baby van 10 maanden gek te zijn geweest op haring :D dat mocht niet van het CB. Oh en de knoflooksaus mocht ook niet. hihi
    En tja, wanneer begin je met vast voedsel. Het ene kindje is er eerder aan toe dan het andere. Met 4 maanden denk ik dat ik rustig aan eens met wat rijstebloem ga beginnen en dan wel verder zie.

@MvJ, Landal is schreeuwend duur in het hoogseizoen! Misschien een huisje van een particulier?

@Josien, Whaaaaaa! Laat je nou daar het forum voor in de steek? :D
    Cool, nieuwe laptop! Heb ook een nieuwe gekregen van de zomer. Zo leuk!

@Ei, hoe is het met Boaz, geen last meer van zijn tongriempje?

@Ellen, en geslaagd met shoppen?

Zo, pffff heb de laatste 24 uur gelezen geloof ik!

nu ga ik weer verder strijken! Moorman is "in charge of the baby"

19. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    even vraagje over die bonnen van de pampers: dus je kan over de korting die er nu is die bon ook inleveren en dan heb je er 3 voor 10 euro?!

Deel Deze Pagina