Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@Moor; en bedankt

@sylvia;ja dat heb ik vanochtend wel gedaan en Danjo had er 6 voor 20 euro

2. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook nog even een vraagje, hoe zijn jullie van 6 naar 5 voedingen gegaan. Yara krijgt 's morgen en 's avonds borstvoeding en tussendoor fles. Dit omdat ik straks weer moet werken. Ze slaapt 's nachts goed door en om 06.30 maken we haar wakker. Dat zal straks 06.00 uur worden als ik weer aan het werk ga. Dan leg ik haar daarna terug in haar bed en als ik haar dan niet wakker maak slaapt ze om 11.30 nog, dus nu maak ik haar vaak na 3 á 4 uur weer wakker om te eten. Ze drinkt dan 120+4. Op deze manier komen we op 6 voedingen per dag uit....op zich niet erg maar hoe hebben jullie die overstap naar 5 voedingen gedaan?

3. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Hier nog niet alles terug gelezen!

@ Pampers hier ook bonnen ingeleverd bij de etos! :)

@ Josien ik ben hier nog vaak te vinden hoor ;)
    Hier vandaag ook de kleertjes binnen van kleertjes.com
    Alleen had ook wat mex truitjes in 68 besteld maar die zien er erg klein uit.

@ Baby wat een Diva is het toch en wat leuk die staartjes!

4. Maia

Maia Niet meer actief

zo Moor, jij bent weer bij :)

@noa: hier ging het vanzelf, bij ons was het de nachtvoeding die ze opeens oversloeg en overdag liet ze er opeens meer tussen.

al komt ze sinds een paar dagen dus weer 's nachts en ik krijg haar niet stil met pink/speen of wat dan ook en ze heeft echt honger dus ze krijgt een voeding. Wel heel weinig want ik wil niet heel veel geven en dat weer af moeten leren.

@Josien: kan sommige kleertjes niet openen! maar wel erg leuk hoor :D

5. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Noa, hier hebben de voedingen zichzelf geregeld. Toen hij doorsliep zat hij automatisch op 5 voedingen.

@Josien, Bij het cb hebben ze gezegd dat Juliën 6x 180 cc op een dag mocht + bijbehorende voeding. Ze hebben niets gezegd over max 30 scheppen eigenlijk. Ik wordt soms ook onzeker van die uiteenlopende adviesen. De verpleegkundige zei ook tegen ons dat we met 6 maanden moesten beginnen met fruithapjes en de arts zei dat we met 4 maanden mochten beginnen omdat hij anders met 6 maanden ineens aan zoveel dingen moet wennen.

thanks voor de tips i.v.m. Julien zijn nek. We gaan het dinsdag aangeven op het cb. We lopen nog niet bij een osteopaat.

We zijn wel weg geweest. Het ging goed alleen als we thuis komen is hij een beetje uit zijn doen. Hij sliep in de auto maar hij had gepoept en dan kan ik hem zo niet wegleggen. Dus luier verschoont en nu gaat hij dus echt niet meer slapen.

6. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    yara slaapt dus wel door maar krijgt overdag van mij nog wel 6 voedingen.....ik maak haar soms ook echt wakker voor een voeding en dan drinkt ze evengoed de fles wel leeg.....moet haar maar gewoon een keer laten slapen en dan kijken wanneer ze zelf komt....maar dat vind ik ook een beetje "eng" want soms ligt ze gewoon rustig wakker in haar bedje als ik boven ga kijken.....
    ben bang dat ze niet goed aangeeft wanneer ze trek heeft als ik haar laat slapen....

7. Momfulness

@Noa, daar zou ik niet te bang voor zijn hoor. 5 flessen is vrij normaal op deze leeftijd volgens mij. Ik zou het gewoon proberen.

Hoe komen jullie aan die kortingsbonnen? Was ik net bij de etos hadden ze maar 2 pakken in maatje 3 dus had niks aan die aanbieding... zucht...

8. Momfulness

Net de cd van Waylon gekocht.....heeeeeeeerlijk......(die muziek)

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    noa ik ben hier van 6 na 5 gegaan omdat ze doorsliep
    7 uur 11uur 3 uur 7 uur en 11 uur 150+5

luna ook geen actifit in 3? mooi balen dan grrr.

bonnen ff googlen na lekker in het leven dan krijg je ze elke 3 mnd ong 2 bonnen ook nog andere bonnen met acties

10. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Babyd, zie pb. Ik wist het niet. Sorry.

Ik krijg de bonnen van Lekker in het Leven ook niet hoor, hoe vaak ik me daar ook al voor heb opgegeven :(

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    heel vreemd ik heb me juist er nooit voor opgegeven en kreeg ze vanaf halverwege mn zwangerschap

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Oh ja en luna je had maatje 4 erbij kunnen nemen haha

13. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

echt waar danjo? raar he?! mijn buurvrouw krijgt ze ook, maar die heeft geen bonnen van pampers erbij zitten... ook vreemd!
    er zijn dus verschillende bonnen in omloop.

14. Momfulness

@Danjo, bedankt, dan ga ik dat eens doen.
    @Moor, wat raar dat jij de bonnen niet krijgt zeg!

15. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

zo, ik ga mijn meisje wakker knuffelen en in badje doen!
    die heeft zowaar van 4 tot nu geslapen, heerlijk!!

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hm heeft jou buurvrouw oudere kinderen? ik krijg tot nu toe altijd nog 2 pampersbonnen
    Knuffelse

17. Momfulness

@Danjo, ik hem me aangemeld. ook wel een leuke site. Maar moet ik nu nog iets invullen of komen de bonnen automatisch. Ja zo slim ben ik dan net niet om maatje 4 erbij te pakken....

@Moor, wat heerlijk dat ze zo lang geslapen heeft. En maar roepen dat je geen tijd meer voor ons hebt... ;) grapje..

18. Momfulness

@Moor, misschien klopt er iets niet bij de inschrijving?.... Heb je ook aangegeven dat je een beeb hebt? Of had je je nog ingeschreven daarvoor?

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Volgens mij hoef je niks verder in te vullen en moet je auto die bonnen krijgen
    Ik zal je even doorgeven als ik ze weer binnen heb
    Let wel op want je kan het zien als reclame niet dat je het meteen weggooit

20. Momfulness

Ik heb er nog maar een pak voor guus bij gedaan.

Deel Deze Pagina