Naomi slaapt altijd rond die tijd haha hier is het echt 7 uur fles slapen tot de volgende fles van 11 uur dan badderen/douchen weer slapen tot meestal 2 uur half 3 dan ff spelen en teuten tegen half 4 weer slapen tot 7 uur en dan is ze vaak van 7 tot 11 weer wakker
Haha die luna geweldig Ik heb nu ook al 2 pakken 4 erbij gedaan hoor je kan ze maar in huis hebben Stond een man voor me en had 6 pakken maatje 1 ja zegt ie tegen mij mn zoontje is 4 weken dacht meteen maar inslaan ik zeg meneer als ik u was zou ik ook dan maar wat maatje 2 of 3 pakken hoe zwaar is ie? zegt ie bijna 5 kilo ik zo meneer beter dat je nu maatje 2 en 3 gaat pakken haha
@Baby, ik vind het wel snoezig die 2 staartjes....maar goed, Eva had met een paar maanden ook zon spriet op dr hoofdstaan Mama, was altijd aan t tutten met dr...w.s is het daarom zon ijdeltuitje nu...en kan ze zelfs perfect haar outfit bij elkaar zoeken! En net als mama moet van haar de sokken en elastieken bij de rest passen...ahum... @Luna...whahahhaa... @Josien, nou ik vind dat je dat best kunt doen hoor, Sam tig x omkleden. Niet alles terug gelezen....was om 19.00 terug van de verjaardag van mijn neefje. Liepen een hoop kids, dus ERUG vermoeiend haha
@Luna; sexy hoor!Vond Juulz toch sexieeerrrr in zn pamper! @danjo; wat ben je toch weer goed! @Wendelaa;hihihih geweldig! Zo'n heerlijke teutebel in huis! Ik ben ook erg hoor heb bij ieder setje een passend rompertje hahaha
@Baby, hahahaha dat heb ik dus ook! Als je ziet hoeveel ondergoed Eva heeft en sokken. En ook bij Tim moet t helemaal kloppen....als ie bijv zijn truitje onderspuugd, dan verschoon ik alles! ja, ik weet t ..rare tik en bezorgd veel was...
@wendelaa; hahaha gelukkig is er nog iemand zo gek als ik!Ik verschoon ook alles als ze gespuugt heeft...Alles hangt ook op setje in de kast dat manlief niet uhm verkeerd kan combineren
nou niemand ken zoveel sokken hebben als baby dat bestaat gewoon niet haha. baby weet ik toch de beste whoehaha
hihi bij Lauren in de kast hangt ook alles op setje anders trekt Moorman dat grietje vanalles doorelkaar aan. Net als vandaag. Ze had gespuugd en Moorman ging wel even verschonen. Komt ze beneden in het grijze broekje dat ze aanhad, met een bruin/wit truitje erop. Hmmmm.... schat, waarom heb je deze uitgezocht? Nou, dat was het enige shirtje dat er lag zonder broekje. Eh, ja dat klopt ja, heb je helemaal gelijk in. Ik zal het nooit meer zo doen extra info: ik had het broekje apart gewassen en moest nog gestreken...
@Baby, als ik van huis ben of manlief moet de kids aankleden..dan leg ik ook alles klaar hoor! En Danjo, zullen baby en ik dan een wedstrijd houden wie t meeste heeft hangen
Ik heb ook van alles setjes maar ook wel losse dingen die te combineren zijn en mijn mannetje is gewoon zo slim om dr wat aan te trekken wat ze vaker an heeft
@Danjo, whahahaha late reactie hoor!! Mag ik toch wel zeggen? Wel fijn dat je die man gered hebt van een flinke ruzie met zijn vrouw! @Baby, Ja hé! Juulz is sexierder dan Guus met zijn pamper daar ben ik het mee eens. Zo even teruglezen en kijken of ik iets vergeten ben.
@Baby en Wendelaa, ben ook wel benieuwd naar die kasten van jullie!!!! stelletje tutten bij elkaar hoor. @Moor, whahaha, guus kan ook heel goed een orange broek en groene trui me rode sokken aantrekken. O ik heb toch zo'n leuk kleertjes voor Julien. Ik vind Imps & elfs een heel leuk merk. Verde nog 2 truitjes van Ikks en een bodywarmertje. vind ik stoer met spijkerjasje eronder. Morgen nog ff van die Zootjes slofjes eronder kopen. Voor een jongen kun je toch ook wel erg leuk spul krijgen moet ik zeggen.