Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    wie heeft er nog tips voor een fijne draagdoek/zak voor de hond uit te laten Mini monkey of zo???

2. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Nog even een foto spammen van de shoot!

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Nice pica klep

4. 0babydream0

@Danjo; de doek van draagdoek.nl vind ik erg fijn...een zak hangt zo aan 1 schouder en een doek verdeeld het gewicht

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    en die kan ook onder een jas etc of evt een jasje aan en dan erin? want ik vind die baby bjorn dus waardeloos oeps

6. 0babydream0

Thanx geis, en ja Dyoni heeft buiten gewoon een jasje aan..

7. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Lees net dat ze kinderen ook willen inenten tegen mexgriep. kinderen van 6 maanden tot 4 jaar.?

Dan ben ik benieuwd waarom baby's niet.

Mooie foto babydream!!

8. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    joehoe het mama topic is geopend ik meld me eigen ook even.

Sloppy: oooo zo herkenbaar jou verhaal alles wat jij zegt heeft dylan ook. en ik heb ook alles geprobeerd echt alles en ind nu bij de osteopaat gaat het een stuk beter met hem.
    Ik ga nu ook probiotica bij zijn voeding toedienen voor zijn darmpjes (heb ik ook via de osteopaat) en ik raad je aan ga er naartoe meestal kan je al heel snel terrecht.

Voedingstijden:hier eindelijk een beetje schema hoor danjo in het begin echt niet dylan krijgt nu om de 4 uur een flesje en snachts slaapt hij meestal door en sinds dat we naar de 4 uur zijn gegaan hebben we pas een schema.

baby:mooie foto

9. Rose1982

@ Baby heb net even op Dyoni gestemd :)

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hier is het voeden nu eigenlijk om de 4 uur met om de 3 uur had ik het beter haha.
    Maar ik mag niet klagen heb heerlijke nachten en eigenlijk is het prima te doen al komt ze 1 of 2 x extra.

Mex griep ik heb een oproep gekregen van de huisarts morgen maar twijvel nog steeds om hem te halen pff.
    wat zouden jullie doen??? hoor zoveel wisselende verhalen

11. 0babydream0

@Rose; dankjewel!

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Mijn stem heb je ook haha.

13. Tamale

Tamale Niet meer actief

Helleuu...

Alweer een nieuw topic.. Wat is het achteraf dan snel gegaan he!!!! :O
    Ik heb heel wat gemist volgens mij!!

Lx: Gefeliciteerd met jullie zoon!!!

JIp gefeliciteerd met jullie dochtertje!! wat een heeerlijke bevalling zeg!!

Blij ei: Wij gingen met euhh... 6 daagjes naar buiten!!
    Het weer was kloten, en Tara zette het meteen op brullen in de kinderwagen..
    Maar even doorzetten en toen was ze stil, nou volgens mij bijna elke dag nog even de deur uitgeweest!

Sloppy: oow ik hoop dat de ha iets voor de kleine Megan kan doen! :( Wat vervelend zeg!!

Roos: Hopelijk gaat het snel beter met je wond! :(
    En Tara was ook een enorme drinker en zat de derde dag al op 60 cc! Nu op 90 cc en de laatste voeding snachts 120 cc!!!

Pff, wat een gedoe hier zeg!
    Tara had last van krampjes, maar aan de infacol, barleduq brownwater en dr brown fles gegaan.. Dat hielp! Jeeej, weg de krampjes!
    Maar ook weg ontlasting! :(
    Nu drukt ze zoooveel maar ze kan gewoon echt niet poepen.
    Ze heeft sinds donderdag al niet meer uit zichzelf gepoept, alleen hele kleine poepjes als wij haar helpen met een thermometer... Zo zielig!
    Vandaag cb gebelt, 10 cc extra water bij de fles, en 1 schep johannesbroodpitmeel door de voeding ( ook voor het vele spugen ).. En dan maar afwachten of het werkt, anders moet ze woensdag aan de lactulose!! :(
    En helpen met de thermo mogen we ook niet meer, anders kan ze het straks helemaal niet meer zelf..
    Alleen nu past de voeding niet meer door de dr brown fles.. GRRR!!
    Ik word er niet goed van, en vind het zo zielig voor dr! :(
    Nu moeten we straks ook nog met de ha bellen, want ze heeft spruw!!!
    Ze komt bijna niet tot moeilijk in slaap, en word elke keer wakkeer.. Zo zielig!!

Hoort dat moeilijk in slaap komen bij de spruw? Of zou dat komen door het niet poepen?
    Wat kun je er toch onzeker van worden.. bah!

14. Tamale

Tamale Niet meer actief

Danjo: Ik heb geen oproep gekregen, maar lastig is het wel he!
    Je hoort zoveel verschillende verhalen!!
    Weet ook niet wat ik zou doen als ze toch baby's in willen gaan enten... Al die enge verhalen over inentingen..

15. Rose1982

@ Danjo ik heb ook een oproep gekregen en moet 25 nov en 16 dec voor een prik, ik ben ook nog aan het twijfelen.

16. Rose1982

@ Leonie mochten jullie wel johannesbroodpitmeel door de voeding?
    Ik heb het vorige week gevraagd omdat eva zoveel spuugde en mocht het niet omdat ze nog te jong was?
    Wat raar dat ze overal wat anders zeggen.

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Vervelend leonie dat ze niet uit zochzelf poept ik denk dat je meisje daar wel last van heeft dus daarom ook moeilijk in slaap valt. en jullie geven al veel voeding aan de kleine jeetje zeg haha hier gewoon 6 x 90 cc en meestal tussendoor 1 a 2 x 60 cc de max is hier ook 625 cc.

Rose ik moet morgen al maar twijvel nog steeds , de 1 zegt wel doen , ander zegt zitten verboden middelen in etc etc

18. 0babydream0

ach gos leonie vervelend zeg voor je meisje...

Nou de little dramaqueen heeft net een uur liggen krijsen in haar wieg, zit nu in de wipstoel ernstig na te snikken hahahaha wat een drama baby zijn...

19. Rose1982

NOS Teletekst en dan pagina 105 daar staat nu dat wel de ouders en broertjes en zusjes van zuigelingen ingeent moeten worden

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik word er zo moe van dan moet elke mama toch een oproep krijgen ?????????? ik kijk wel ik heb morgen ook geen oppas want iedereen moet voor die spuit en ga niet met de kleine na de ha en weet ik hoelang in die rij staan

Deel Deze Pagina