Nu papa haar het flesje geeft is het weer goed. madam heeft honger zat maar 3 uur tussen. Leuk baby oorbelletjes een echte diva en een goud armbandje en oorbelletjes
hmm.. christian moet dus wel weer blijven.. ach, voor hem wel goed, want hij heeft echt veel pijn helaas.. hopen dat hij morgen wel naar huis mag. ik vraag me echt af vanaf wanneer we ECHT kunnen gaan genieten.. hij voelt zich zo nutteloos en verdrietig op het moment en ik zit er gewoon ff doorheen, want het lijkt gewoon of ik op het moment 3 kinderen heb ipv 2.. het valt me gewoon ff zwaar
oow rose ja logisch dat madame dan huilt hihi ja dyoni is een echte diva, een gouden armband en gouden oorbelletjes met diamantjes hahaha
Pff knuffel ik snap het hoor, je bent nog aan het herstellen en wilt samen genieten en nu dit allemaal!Sterkte ermee...
Een hele dikke knuffel voor knuffel, bah meid het zit je ook echt niet mee!! @ bevallingsverhaal, toch wel erg leuk om te plaatsen, had het voor mezelf geschreven en ben nu een plakboek aan het maken - maar al die reacties zijn ook wel leuk Ook de krant van de 17e inplakken enzo
Ik ben inmiddels de wanhoop naar bij hoor! Ze is in bad geweest, heeft een klein beetje gedronken........en ze wil gewoon echt niet stoppen met huilen Ze was heel even stil en ze laat een boertje en ze gaat weer...ik kan echt wel huilen. Mn ouders zijn echt heel luef met d'r bezig en alles wat ze doen help 2tellen en dan gaat ze weer..........ik heb zo met d'r te doen Ik denk alleen dat naar de spoedpost gaan zo weinig zin heeft................vorige keer deden ze ook niks omdat ze lag te slapen....ik weet het nu echt niet meer
@Sloppy, maar zou je niet toch even bellen dan? En dan ook erbij zeggen dat ze de vorige keer niets gedaan hebben maar dat je inmiddels de wanhoop nabij bent? Ik neem toch aan dat ze je dan wel serieus nemen? Wel enorm fijn dat je de hulp van je ouders hebt! Een hele dikke knuffel voor jou meid! @Odess, mooi bevallingsverhaal! Ik heb van die boeken waar je van alles in kan vullen. En hier ook de krant bewaard . Leuk hè om daar zo mee bezig te zijn? @All, morgen hebben we feest! Sam wordt morgenmiddag gedoopt! Ik heb er zo'n zin in! Mijn eigen koor gaat ook zingen en zelf ga ik ook een nummer voor Sam proberen te zingen. Ik kijk er enorm naar uit. Net heb ik even zijn doopkleren gepast. Hij heeft er zo'n hele schattige puntmuts bij... het is net zo'n kaboutertje! Zo schattig! Ik ga proberen van de week foto's te plaatsen ! Liefs, Josien
Sterkte Knuffelkonijn! Hoop dat je snel echt kan genieten met je gezinnetje! @ Sloppy Net wat Josien zegt, gewoon bellen hoor als het niet gaat. Ze moeten je wel serieus nemen. *knuffel* @ Josien Een hele fijne dag morgen! En succes met zingen. Ben benieuwd naar de foto's
@Sloppy, hele hele dikke knuffel voor jou! En inderdaad wat Josien zegt, misschien toch weer langs bij de HA-post. @Josien, wat zul je morgen een mooie en bijzondere dag meemaken. Veel plezier. @Krant van D-day, ik heb van mn zusje de voorpagina ingelijst gekregen, vond ik zo'n leuk cadeau. @KnuffelK, wat een super pech! Hoop dat hij snel herstelt en dat jullie dan eindelijk kunnen gaan genieten in alle rust. @Rose, gelukkig maar dat papa weer in de gratie is @Maia, gaat het weer beterder met Fleur? @Sannie, ik vond je al zo actief hoogzwanger en nu ben je net bevallen en ben je alweer (of nog steeds) zo actief.
@Sloppy, als ik je nu kon komen helpen zou ik het doen. Toch even bellen misschien inderdaad. Dan ben je misschien toch wat meer gerust gesteld. Je weet maar nooit. Heb je de rugby houding al geprobeerd? hoofdje bij je elleboog en beentjes dan bij je hand? Dat ze op haar buikje ligt? Helpt bij Julien wel altijd als laatste optie.... @Josien, heel veel plezier morgen! @Knuffelkonijn, jij ook een knuf van mij. Hopelijk komt hij morgen naar huis. Nou dames het is ook echt een vrijdag de 13e vandaag zeg. Ik ga lekker tv kijken. Tot morgen weer. Liefs Luna
Aw Sloppy wat naar zeg... Ik hoop dat je snel geholpen bent, zo sneu voor haar dat ze zich zo rot voelt maar ook voor jullie omdat je er niets aan kan doen! Knuffel!!! Josien, wat super! Snel hoor! Hier nog niets gehoord van de kerk, de dominee waar we contact mee hebben gezocht is ook ziek dus wachten nog wel even rustig af Vind het moment niet zo belangrijk dus dat scheelt!
@Josien: fijne dag morgen! @dopen: wij kunnen pas in jan. de doopgesprekken hebben dus bij ons wordt het ergens in het voorjaar! @blij ei: lief dat je het vraagt. vandaag is ze een stuk gemakkelijker maar de verkoudheid zit er nog. Ze is flink aan het snuffen en heeft een heel schattig rood neusje @sloppy: knuffel, ik hoop dat ze inmiddels slaapt! @knuffel: ook een knuffel en ik hoop echt dat het hierna voor jullie over is en jullie allebei wat meer kunnen gaan genieten! Nou ik ben vandaag bezig geweest met een superleuke Louis Vuitton taart Morgenochtend maak ik hem af en wordt hij ook opgehaald. Hij is echt gaaf (al zeg ik het zelf) dus ben erg benieuwd naar het eindresultaat. En verder zitten we nu even te niksen, meisjelief slaapt dus ga zo even bij manlief op de bank zitten! Fijne avond allemaal!
Roos: Wat fijn dat het zo goed gaat!! Odess: Wauw, mooi verhaal heb je ervan gemaakt hoor!!! En wat een lekkerding! Daantje: Hejj! Jij bent er idd een tijdje niet geweest! Hoe is het verder?? Ben idd benieuwd of de nieuwe voeding zal helpen!! Anders gaat het wel erg snel! Knuffelk: Ooh wat balen zeg!! Sannie: Ik hoop dat de difrax fles helpt voor jullie. Anders kun je misschien ook dr brown proberen, ziet er misschien niet zo mooi uit, maar helpt super! Sloppy: Dikke knuffel voor jou meid!!! Lijkt me niet makkelijk! Josien: Wat leuk!!!! Hopelijk hebben jullie morgen een hele fijne mooie en bijzondere dag!! AAAH ... ik word geekkk!!! Na al het gedoe met het niet poepen van Tara.. Vandaag eindelijk de knoop doorgehakt. Ik bellen naar het cb, dat ik toch graag aan de lactulose wil voor Tara ( dit was eigenlijk al op hun eigen advies ). Dit vond de vrouw van het cb prima, vooral nadat ik uitlegde dat ze gisteren poep had zo hard als steen. Ook stelde ze voor om aan de omneo te gaan, om zo de ontlasting netjes te houden en de krampjes te minderen. Prima! Maar ik moest wel even contact op nemen met de huisarts voor de hoeveelheid. Ik de dokter bellen, assistent aan de tel.. Nou chaggerijnig zal ik je vertellen!! Zij vond het heel raar dat ik daar heen belde, want hun hadden toch niet gestudeerd voor baby voeding??? De dokter was op huisbezoek, dus ik moest om 10 voor 5 terug bellen want dan wastie erweer en dan zal ze het antw hebben. Wij waren boodschappen aan het doen, dus HEEL ERG, maar ik vergat terug te bellen! Werd ik door mijn moeder gebelt, die was een beetje overdonderd, want zei was door de pissige assistent opgebelt, dat ze het maar belachelijk vond dat ik niet terug had gebelt!!! Maar of ze door wou geven, dat de dokter het UIT DEN BOZE vond om lactulose te geven aan zon kleine baby. Als ze last had van harde poep, dan kwam dat vanzelf welweer goed, ook dat ze er zo moeite mee heeft, en pas na dagen poept zei hem niet zoveel. We moesten GEEN lactulose gebruiken, en gewoon aan de standaard voeding blijven, het moest toch ooit vanzelf op gang komen.. Nou tjonge jonge, wat een gezeik!!! Het consultatie bureau verteld ons constant dat lactulose juist even goed is om het op gang te brengen, en de omneo om het lekker te laten lopen... En de huisarts is er heeelemaal tegen.. Dat is toch raar???? De lactulose gebruiken we niet, maar we stappen wel over op de omneo!!! Wij denken dat dit haar zal helpen, en je moet toch naar je gevoel luisteren zeggen ze??? Dan maar een boze huisarts, ik vind het goed!! Vind het niet normaal als een babytje in 1 week alleen enorm harde poep eruit krijgt met veel pijn.. Wel stom, want we hadden net samen besloten om toch de omneo te gebruiken, en jawel: mevrouw kreeg de fles, en poept de hele luier vol!!!!!! MET NATTE POEP!!!! Maargoed, dat had ze eergister ochtend ook, en gisteren was het zo knetter hard.. Hopelijk hebben we de goeie beslissing gemaakt, maar we kunnen niet meer dan afwachten nu.. Ik ben benieuwd! Lees iig wel goeie verhalen over de omneo!! ( wij gebruiken dan de kruidvat extra care , is hetzelfde, maar even zodat t begrijpelijk is.. ) Sorry voor t lange verhaal!!! Slaap lekker iedereen!! LiefSs.
Pff Leo wat een gedoe - wat fijn dat je meisje heeft gepoept! Hopelijk gaat het nu goed en hellpt de omneo! Wat een rare huisarts zeg... Zou het CB het niet beter weten??
@Leo:wat een gedoe zeg! En lekker handig dat de Huisarts zo goed mee werkt! Heel fijn dat Tara goed gepoept heeft! Wat raar he dat je zo blij kan zijn als je kindje een poepluier heeft Wij zijn gister avond toch naar de spoedpost geweest..... Om 21uur was ze nog aan het krijsen en we hadden werkelijk alles gedaan. Maar zoals ik al verwachte kunnen ze niks voor haar doen. Ze heeft wel reflux en het fijt dat het met elke voeding erger lijkt te worden is wel een reden om naar de kinderarts te gaan, maar.........zolang ze nog niet heel erg afvalt en niet slap en lusteloos is kunnen ze in het weekend niks voor d'r doen. We moeten afwachten tot maandag Ik snap het wel hoor maar leuk vind ik het niet...........het voelt een beetje aan als: zolang mn kind niet half dood is gaan ze de kinderarts niet oproepen... en aan de andere kant zolang het goed gaat hoeven we haar niet te martelen met vervelende onderzoeken.. Maar toen we d'r om 0.30uur de laatste voeding geven kwam weer een hele golf terug en ze gaat steeds "verder" van zich af spugen! Hier moesten we op letten als het een soort reflex is dan kan er wat met d'r maag spier aan de hand zijn......... Nou ik ben er bang voor want het ene moment zit ze te slapen en dan uit het niks spuugt ze zo van zich af! Met een grote boog en dan zit alles onder We doen alles wat we nu kunnen doen en daar gaan we gewoon mee door.......... Er was gister een vraag of kleintjes al in ee wippertje mogen zo vroeg: Megan moet na het eten in d'r wippertje inslapen als ze dan goed en wel slaapt dan moeten we proberen haar plat te leggen..........dus ik hoop maar dat dat wippertje niet slecht is voor d'r ruggetje. Maar goed ik duim dat het vandaag beter met d'r gaat! Voor iedereen die met ons mee leeft: Bedankt! En ik hoef het niet te zeggen omdat ik inmiddels wel weet dat jullie het niet erg vinden dat ik niet op iedereen reageer, maar ik wil wel even zeggen dat ik mee lees met jullie maar echt reageren gaat nu ff niet........dat komt straks wel weer
goedemorgen sloppy:goed dat je bent geweest meid en nu efe doorbijten maandag is je meid aan de beurt. hoop dat het vandaag wat beter gaat! leo:ik las dat jij zij dat je geen jbpm door de dr brown fles kon doen? hoezo niet? ik gebruik het ook met de dr brown fles ik meng eerst de voeding en de jbpm door elkaar en gooi het dan in de fles? josien:erg leuk gedoopt worden lekker genieten ervan he! baby:geweldig oorbellen hihi ben echt benieuwd naar de fotos. rest ben ik alweer kwijt. Hier was het ook drama ik ging gisteren avond even op bed liggen om efe bij te tanken en mijn man zou op dylan letten nou na ruim een uur kwam hij met dylan aanzetten hij was weer helemaal overstuur zelfs ik kreeg hem niet stil en waar hij last van had ik weet het niet uiteindelijk na zn laatste fles crasde dylan want hij was de hele dag al wakker. Maandag moeten we weer naar de osteopaat en al het woensdag niet beter gaat ga ik ook naar de ha want dit trek ik niet meer en voor dylan is het ook super zielig! veel liefs jaja
@Leonie: wat een lieve meewerkende huisarts maar niet heus @sloppy & jaja: meiden, wat ontzettend naar en vervelend voor jullie en wat enorm zielig voor julllie kleintjes! Knuffel!!! En dan loop ik te miepen overmijn gebroken nachten of het gedoe met de voeding. Valt hierbij in het niet.....