Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    de reden muts was jou meisje lag tijdens t shoppen met vrieskou behoorlijk op de tocht daarom zei ik er wat van en dat vond je zelf ook na nader inzien

maar wat je erdan mee doet is aan jou.
    nobody is perfect maar blijf het raar vinden van die verpleegkundige. Nog geen mail hier helaas

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    neeee het sneeuwt hier weer heel erg bah. Nu ga ik slapen

3. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Leoniiee, je hebt groot gelijk hoor.
    Je moet doen waar jij en je meisje zicht het lekkerst bij voelen.
    Zo ga ik lekker tegen iedereen in door Tim NOOIT smorgens op een vaste tijd te wekken. De enige keer dat ik m wakker maak voor de fles is savonds laat zodat ik lekker naar bed kan gaan.
    De meeste zijn van mening dat ze wel smorgens op vaste tijden hun kids wakker moeten maken, prima hoor, maar wij voelen ons hier t beste bij;)

De cb-arts zei letterlijk tegen mij; Wen, ik ken je al 4 jaar als moeder en je doet t uitstekend! Doe vooral wat je gevoel je verteld, jij kent jou kindjes het beste....

4. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Goedemorgen!
    We gaan lekker een dagje shoppen :)(eindhoven) De kleine meid gaan we zo wegbrengen naar oma! Beetje koud om mee te gaan shoppen.
    fijne dag allemaal!

@ Danjo ik was gisteren niet veel online nee, we hadden weer eens visite :(

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    wendelaa het er niet mee eens is een groot woord haha er zijn dr hier wat die het gewoon makkelijker vinden om te wekken.
    By the way vandaag dacht ik ook we zien wel hoe laat ze komt moet ik dr gewoon om 10 over 8 wekken omfat ze na mijn idee echt wel blijft slapen tot 10 a 11 uur en dat is gewoon te

en nieumand zegt hier dat je het slecht doet toch.

rose je shopt er wat vanaf haha en dan ook nog zo vroeg pffff veel plezier

6. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Danjo, hahaha een echte langslaper dus jullie dame!
    En ik bedoel niet te zeggen dat degene die de kids wekken het er echt niet mee eens zijn, of speciaal op hier hoor....iedereen om me heen wekt hun kids n.l.
    En iedereen doet wat hun t beste lijkt toch? We hebben allemaal het beste voor met onze kids...
    Het vervelende alleen aan een forum is, dat je alleen de letters ziet. Soms kan dit je onzeker maken of t gevoel geven dat men vind dat je het verkeerd doet.
    En de een is daar gevoeliger voor als de ander, ik zal bijv niet snel t gevoel krijgen dat ik aangevallen wordt.
    En als ik dat wel heb, dan laat ik t heel makkelijk links liggen.
    Maar kan me heel goed voorstellen dat mama's van een eerste kindje onzekerder zijn over alles, als iemand die er al een of meer heeft.
    Ik weet bijv dat ik t best goed kan, moeder zijn;)

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Leo: Goed uitgelegd hoor!

@mutsjes: Hier heeft Megan bijna nooit een mutsje op............ze heeft het zo snel warm dat het voor haar meer vervelend is!

@maxi-cosi: tja daar zijn de meningen heel erg over verdeeld.....
    Megan vind het heerlijk in de maxi-cosi en ze gaat echt wel mee in dat ding hoor. En als mensen dat stom vinden......so be it :D
    In mijn tijd en tja dat klinkt erg oud maar ik ben natuurlijk ook al bijna 36.........was alles wat mijn ouders hadden nog slechter voor onze ruggetjes en dat is uiteindelijk ook allemaal goed gekomen dus ik maak me echt niet druk!

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    dat is ook wel zo dat je het leest hier en soms anders overkomt maar goed ook daar moet je een weg in zien te vinden.
    en accepteren wat mensen te zeggen hebben als hun dingen zien lezen.
    ik trek me er niets van aan als iemand wat zegt moet ook zeggen ik red me prima en ben totaal niet onzeker denk dat dat ook wel scheelt

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    haha sloppy ik snap je wel hoor sommige dingen zijn ook overdreven
    maar wij lagen vroegr niet in een mc maar netjes in een wagen haha

10. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ja en dan in de reiswig los op de achterbank!!!
    Enne...ben nog steeds heel;)

Geloof dat mijn moeder mijn broertje met 4 maanden al bij MOEST voeden...en we lagen op de buik in t ledikant!

11. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Danjo, ja dat scheelt misschien wel...zeker zijn.
    Dat ben ik n.l ook wel moet ik zeggen...vind mezelf best een ontspannen moeder;)

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    hihi............dat klopt ook wel hoor!

mijn ouders hadden vroeger een Mini met 3kinderen ............oeps hihi

Maar heb je die wandelwagentjes gezien van vroeger??? Die kunnen ook niet goed voor ons geweest zijn :D

13. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    goedemorgen meiden,

ik heb niet echt teruggelezen, maar heb wel even een vraagje. Schijnt dat er in de felicitasdoos of die van prenetal een bon heeft gezeten voor korting bij Bell Photo (die fotostudio in de V&D). Nu hebben wij daar gister foto's laten maken van Britt en ze vroeg of ik die bon ook had. Heeft iemand hem toevalling nog liggen en is het niet van plan te gebruiken?

14. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Bedankt voor de reacties op mijn vraag over de bonnen! maar er staat op dat het niet icm andere actie's geldt..ik ga het vandaag gewoon proberen maar voel me een beetje lullig als ik daar sta en het kan niet, omdat ik al een voorraad had gehaald van de week.Ik heb trouwens ook die billendoekjes gekocht 6 voor 6 euro!

Leonie je moet gewoon doen waar jij je goed bij voelt, dat heb ik ook altijd gedaan en alles is goed gekomen:)
    Iedereen kan zijn advies geven (ook al had je er niet om gevraagd;)) maar ik denk dat het soms ook op een andere manier gezegd kan worden juist omdat het internet is.Maar ik denk dat dat probleem er altijd wel een beetje zal blijven.

Curly ik kan je helaas niet helpen want ik heb geen bon maar die kan je gewoon krijgen bij de v&d daar lopen die meisjes de bonnen uit te delen.En die bon gaat altijd op naam en afspraak.

Maia spannend hoor! ik weet idd nog dat je toendertijd aan het solliciteren was voor die baan. Hopelijk heb je nu beter resultaat!

15. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Wendela ik wek Noa ook niet op vaste tijden maar mijn max is wel half 10 hoor! meestal komt ze wel eerder maar net als gister lag ze om half 10 nog te slapen.Toen vond ik wel dat ze wakker moest worden anders gaat ze dr ritme wel erg verschuiven.

Vaste voeding; daar willen we vanaf 4 maanden mee beginnen.
    We hebben geen allergien in de familie en bij Danique zijn we ook rond die tijd ermee begonnen.Luna hadden we dat ook gedaan maar die had er nog geen behoefte aan dus daar hebben we toen nog mee gewacht.Ben benieuwd met Noa!

Ik moet wel zeggen dat ik nooit zoveel waarde hecht aan wat er vroeger was omdat de meeste regels niet voor niks zijn aangescherpt omdat er dan genoeg voorvallen geweest zijn om het aan te passen.Maar daar heeft ook ieder zijn mening in natuurlijk.Maar ik denk altijd beter voorkomen dan genezen.

Hier heeft de fysio trouwens niet echt iets opgeleverd dus we zijn opzoek naar een ander.Haar advies was er is niet echt iets speciaals om de afplatting te voorkomen.. dus daar hebben we niks aan.

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    curly kan je ook niet helpen helaas

wendela zo voel ik me ook

all nogmaals tis een forum met verschillende mensen en verschillende meningen, en niet live dus dingen kunnen wel eenn anders overkomen

17. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @sylvia, oke jij dus ook niet echt tevreden over de fysio.
    ik heb er ook geen goed gevoel bij en wil een osteopaat raadplegen

18. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Wendelaa nee ik heb er ok totaal geen goed gevoel bij en Dominique ook niet. Ik had nou niet zoiets van hier kunnen we wat mee. En ik wil niet dat Noa dalijk een helmpje ofzo moet..
    Maar doet een osteopaat ook voor voorkeurshoudingen?

19. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    Curly, ik ga straks voor je kijken.
    Denk dat wij hem nog wel hebben.

Nu eerst ff snel een half uurtje crosstrainen want tijn ligt als het goed is te slapen.

Hier trouwens mega regen en geen sneeuw

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    noa goed bezig jij haha
    hier nu droog maar ng wel wit

Deel Deze Pagina