@Wendelaa, o ja!! sorry... Maar er zijn zooooveeel meiden mama's. @Danjo, ja die hcg, verschrikkelijk was dat.
ze was niet zwanger meende ik Mag ik ff grrkjshfksd fueugvhdc wat een poepjes weer zeg weer super last van mn bekken fijne kut sneeuw bah bah bah bah en ook nog eens spiegeltjes glad. wat eten we vandaag spagetti
Ruilen Danjo, hier regent t al de hele dag! En dochterlief is niet te genieten, dus t is hier erug gezellig in huis! He bah! Aardappelpuree uit pak, nee dat lust ik dus echt niet... Wij eten macaroni
@Luna, denk dat de foto's wel mooi zijn. 14 jan gaan we ze uitzoeken. @mezelf, het is officieel, ik heb tot 1 maart vrij!!! Maak even een vreugdedansje!
Nou wat zon en warmte zo fijn zijn! Daarnaast klein bedragje winnen morgen en dan zijn we helemaal dolgelukkig
wendelaa dat mag ook hoef niet de hoofdprijs hoor met iets met 6 nullen is ook oke Curly lekker , ik ben nu zover dat ik denk het is weer goed om te gaan werken ikmerk hoe langer ik thuis zit hoe moeilijker die stap voor mij word om straks weer aan het werk te gaan
wat lekker Curly! @wendelaa: met een hoop peper is het best te eten. /vind het lekkerder dan doperwten uit pot maar ja
hahaha...dat is idd ook niet erg smakelijk.. Is hier trouwens ook een maaltijd als ik t niet zoek om te koken en toch groente wil....erwten/wortels uit pot, aardappels en vissticks