Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geluk2009

geluk2009 Actief lid

24 jan 2009
    157
    0
    0
    Hallo allemaal,

Flink wat afgeklets hierzo zag ik!
    Gister idd geprobeert de laatste fles om 22.00 uur maar madame kwam mooi ook om 5 uur ipv 6 uur dus houd het voorlopig maar de laatste om 23.00uur.

Bij ons staat andijvie op het menu, mannetje kookt altijd dus das wel lekker!

Heb wel aardig terug gelezen maar ben bang dat ik de helft al weer vergeten ben...:S

Hier gaat Aimy ook nog geregeld naar ben zodra ze gaat zitten piepen dan gaat ze lekker naar bed en slaapt ze tot haar volgende voeding.

2. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @Luna...deze mannetjes-mama komt snel weer meekletsen hoor.

@nieuwe mama's, gezellig en welkom

@aardappelpuree uit pakje, best te eten als je geen zin hebt om te koken

@cindy, nee was niet zwanger, ze heeft test gedaan en had dat hier gemeld

@hier....wij zijn al een tijdje aan t kl...ten met de fles. Om Boaz te laten wennen geven we regelmatig flesje met bv maar het wil nog niet echt lukken. Misschien hebben we nu ontdekt dat hij de melk extra warm lekker vindt...zo weer proberen.

@eten, ook geen zin in koken dus noodles met een eitje

3. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Anas, Cindy had wel een test gedaan en was niet zwanger. Heb er volgens mij niet meer gezien...

Maia, wat je beschrijft met flessen en slapen klinkt als het 12 wkn sprongetje. (jij hebt toch ook Oei ik Groei?)

Danjo, ik heb veel problemen gehad met me werkgever vorig jaar, dus ben wel blij dat ik nog even me vrije dagen op kan maken.

4. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @baby....wat een boel kleertjes, super! Moet wel zeggen dat ik meisjeskleren stiekem veel leuker vindt.

5. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Kom net van de etos en het is gelukt! 6 pakken pampers voor 20 euro! eerst wou ze het niet doen maar toen heb ik gezegd dat het bij jullie ook gewoon deden:D en toen ging ze het vragen en was het goed!

Wendelaa bij ons ging het net zo met de Fysio ze kon geen andere tips geven.. ik ga het zeker proberen met de osteopaat, ik ken er 1 hier die toen ook bij Danique de sessies deed(KISS-Syndroom).

Kleertje, jullie hebben ook al zo'n goed gevulde kast dus! jammer dat ik nu geen foto's erop kan zetten (pc kapot) anders had ik zeker meegedaan:D

Luna wanneer ga je trouwen?

eten wij hebben vandaag mac gegeten. En had gister zo mijn best gedaan met sporten en vandaag er weer bij gegeten:)

Ik hoop dat ik morgen ook een keer wat win! 5 nullen is ook al goed!

6. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    even mijn kerst-ventje spammen:

7. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Blij-ei, wat zag ie er knap uit!
    Dat strikje ook....SWEEEEET!!!...
    Ehm..even over het laten wennen aan de fles, doet hij alleen moeilijk als jij t geeft of als je in de buurt bent?
    Weet nog van Eva dat zij dat ook in t begin deed, komt omdat ze jou toch linken met het krijgen van de borst

8. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Blij ei wat een mooi mannetje! leuk hoor die kleertjes! met dat strikje, lief!

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Geluk dus jij hebt ook een meisje dat lekker veel slaapt

Curly oke ja dan is het wel lekker

Sylvia zeiden w etoch lekker he kun je weer even vooruit en dat voor 20 euro :D
    en zo nu en dan mac moet kunnen toch

Blijei had al gereageerd op hyves op je mannetje mooi hoor :D

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Blijei ik moet toch erlijk zeggen dat er steeds meer leuke jongens kleren komen was van de week bij de h&m nou daar had ik in jongens kleren ook wel ff goed kunnen shoppen:D

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik heb trouwens weer 2 bonnen gekregen van lekkr in het leven dus ik ga morgen denk ik og even na de etos dan maar maat 4 inslaan :D want 6 voor 20 is toch geen geld haha

12. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    hahaha.....je kunt dadelijk zelf in pampers gaan handelen;)

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ja mannetje zegt ook al heb je nog niet genoeg maar ja ben gek als ik het niet doe toch :D

14. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Groot gelijk Danjo, lekker voordelig die pampers inslaan!
    En inderdaad zijn er zeker wel leuke kleertjes maar meisjes winnen toch wel vind ik.

Dank voor de leuke reacties op mijn kerstmannetje...

Wendelaa dankje voor de tip, ik blijf nu ook maar uit de kamer als we flesje gaan geven.

15. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    @ eten
    Wij gaan aan de friet, slecht hè ;). Dat doen we overigens wel altijd maar één keer in de week. Lekker makkelijk een keer... Wel met appelmoes erbij en fruit na. Dan heb je toch het gevoel dat je nog een héél klein beetje gezond bezig bent :D.

@ wendela
    De foto's van de kledingkasten van jouw kids hebben mij op het idee gebracht om de kast van Imke eens opnieuw in te ruimen :). Ik vond het altijd best moeilijk om het 'strak' te krijgen maar het ziet er nu weer super uit.

@ luiers
    Ik heb geen bonnen (me inmiddels wel ingeschreven) maar wel drie pakken voor 20 euro gehaald. Scheelt toch weer! Hier maatje 3.

@ Luna
    Aha, het is bij jullie dus net zo gegaan als bij ons! Ik heb trouwens geen HCG gehad, alleen een baarmoederonderzoek en een waterecho. HCG vonden ze niet nodig...

@ blij ei
    Wat een leuke foto! Je hebt een schattig mannetje, hoor.

Nou, zat ik vanmiddag nog te zeggen dat ze zo kort slaapt, slaapt ze nu alweer ruim anderhalf uur. Gaat beter zo dus!
    Vanavond naar een verjaardag dus Imke straks even heerlijk optutten.

16. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Danjo ja dat is echt goedkoop! ging al gelijk mn schoonmoeder bellen of ze ook van die bonnen had maar die kreeg ze niet.
    Groot gelijk hoor dat je nog een keer gaat haha! ze gaan niet over de datum en je hebt ze altijd nodig, zeker tot 2+ jaar.

17. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    jiska veel plezier vanavond!

18. Maia

Maia Niet meer actief

@blij ei: ik had hem al gezien, maar knappe man heb je daar ;)

@curly: ja dat vermoedde ik al. Ik heb "oei ik groei" uiteindelijk toch niet gekocht.

@Danjo: zooo zeg, waar haal je die bonnen vandaan???

@Mac: ooo heb ik ook wel weer zin in! Dit weekend heb ik zojuist besloten ;) gaat meteen m'n goede voornemen de boom in (afvallen want ik pas nog steeds m'n trouwring niet :()

@voornemens: heeft iemand die?

@hapjes: ben nu wat hapjes aan het verzinnen die ik voor morgenavond ga maken. We blijven lekker thuis en m'n ouders komen, misschien m'n oma (hangt van het weer af) en misschien m'n zus/zwager (die nog niets hebben laten weten :(). Dus ga nu even het diner bedenken.

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Jiska lekker toch patatjes :D en veel plezier vanavond

Sylvia vind ik nou ook mn vriendin belde net dat ze nog 2 bonnen had dus ik zei lever maar in :D mn schoonma krijgt ook nooit bonnen voor luiers

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Lekker in het leven Maia , ik wil je er wel 1 opsturen maar vrees dat ie niet deze week dan nog aankomt dus heb je er ook niet heel veel aan

Deel Deze Pagina