Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Sloppy, voel je alsjeblieft niet schuldig!
    Logisch dat je die gevoelens af en toe hebt....en dat is echt niet raar...
    Dat heb ik nog wel als ik hoor dat iemand een 3e ofzo krijgt...en ik ben dan wel gezegend met 2 gezonde kindjes..

@Friet, eten wij ook eens per week. En best lekker, zeker met een grote klodder mayo;)

@Goede voornemens, nou ja...opzicht ben ik nooit zo van de voornemens, geloof er niet zo in.
    Maar wil na al t feestgebeuren wel serieus gaan afvallen.....

Name-It vind ik ook een erug leuk merk.
    z8 heb ik eigenlijk nooit naar gekeken, weet niet eens waar ze t verkopen hahaha.....

2. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Baby, vooruit jij wint DIK!! Ben al blij dat er mensen zijn die nog erger zijn als dat ik ben;)
    Ik bedoel, wel kind van 4 heeft nu 3 winterjassen aan de kapstok hangen!...die van jou als ze dadelijk zo oud is w.s hahaha

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    baby leuk dagje gehad mooi zo.

sylvia ging sowieso morgen na de etos haha maar bonnen weg geven wil dan niet meer.

zo lig even heerlijk in bad na het gebrabbel van naomi te luisteren die heeft hele verhalen tegen dr beertje in bed zo leuk

4. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @Rose....lekker weer wezen winkelen, Name it vind ik ook een leuk merk, ze hebben hier een winkel van Name it.

@Danjo, haha lig je nou weer met laptop in bad?...krijg ik weer Frits van Houten visioenen...dus wel oppassen he. Heerlijk dat gebrabbel, ook zo'n zuchtje vind ik zo schattig.

@Baby, heeft mylady goed gegeten?

.....oh ik moet weer ff weg...later meer reactie

5. Maia

Maia Niet meer actief

@Danjo: lief van het aanbod ;) maar geniet zelf lekker maar van de luiers ;) want je moet morgen nog even inslaan :D Ik ga wel even een googelen naar die site.

@Luna: fijn dat je me grappig vindt hihi ;) Waarom denk je dat mijn goede voornemen afvallen is :D :D

hier net gegeten en hang nu een beetje op de bank. Zie trouwens net op de site van knsb dat een oud verenigingsgenoot van me (schaatsen) naar de Olympische spelen mag op de 10 km :D ben erg blij voor hem!

@

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    sloppy ik bedenk me altijd maar er zijn mensen die helemaal geen kinderen kunnen krijgen dus ik mag in mn handen knijpen na al die jaren angst en onzekerheid. Maar goed het blijft moeilijk je zult daar zelf een manier in moeten vinden om zo te gaan denken. wij hebben zelf de keuze gemaakt omdat ik niet wil dat ik zh in en zh uit moet nu met mn meisje en al helemaal niet meer om dat ik zwanger zijn toch niet echt geweldig vind en gewaarschuwd ben bij een evt 2e bedrust

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    blijei dit keer met mn mobiel online dus geen fvh acties:D

8. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@blijei; mylady de freule dronk nog 80 cc en is nu naar dromenland vertrokken!

ik ga lekker bankhangen met manlief!

9. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Anas, ik had nog veel vakantiedagen staan en doordat ik voor mijn verlof al ziekgemeld stond, mag ik ze nu meenemen. Ik werkte 36 uur en ga nu 24 uur werken, dus vandaar nog 2 mnden vrij (zonder dat het van me dagen van 2010 af gaat). Ik hoop daarna een andere baan te hebben.

Sloppy, ik kan me voorstellen dat je dat moeilijk vind. Je weet maar nooit wat de toekomst je brengt. Ik kan je helaas geen advies geven... Ik hoop dat je er uiteindelijk vrede mee zult hebben. Voordeel met 1 kindje is wel dat je makkelijker veel dingen kan doen (denk ik...). Vakanties, uitjes enz....

voornemens, allereerste de allerbeste moeder zijn!! Daarnaast begin ik 6 januari weer met een dieet en ondooit me sportlidmaatschap. Ik wil behoorlijk wat kilo's kwijt (stuk of 20)

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Baby geniet van je avond

Curly zo je bent wat van plan 20 kilo

jaja hoe is het meid heb je van de week wel even gesproken maar weet wel dat ik aan je denk

11. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Danjo, yep dat klopt. Ben tijdens me zwangerschap aardig losgegaan en ben in de loop der tijd behoorlijk aangekomen. Voor dat ik zwanger werd was ik wel 11,5 kilo afgevallen, maar helaas zit alles (en meer) er weer aan. Je hebt mij op hyves volgens mij, kan dan eens bij de laatste foto's onder "vrienden", zo was ik ooit, toen ik vriendje net leerde kennen. Lang maar zeker kwam er steeds meer bij. Luxe leven, veel uiteten en weinig sporten.

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ga even kijken...........Je bent idd behoorlijk aangekomen en als jij je daar slecht bij voelt zeker wat aan doen maar het mistaat je totaal niet hoor

13. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    danjo, dank je, lief dat je het zegt. Ik voel me er idd niet prettig bij. Dus vanaf 6 januari uit met de pret!! haha. Ben nog niet getrouwd dus moet er nog een beetje uit blijven zien als ik wil dat die ooit op z'n knieeen gaat ;)

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ja als je je er niet goed bij voelt moet je dat zeker doen.
    Ik ben gelukkig wel al mn zwangerschapskilos kwijt maar moe er eigenlijk ook nog ong 8 hormonen kilos af hebben, maar het stoort me op dit moment niet zo en ach straks weer aan het werk na bijna een jaar thuis zitten dus dan zal dr ook wel weer wat af gaan

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    en euh vind dat je mannetje dan wel op zn knieen mag gaan als jij aan je kilootjes gaat werken :D

16. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Waren we weer!

Gisteravond visite gehad en werd laat dus geen tijd meer om te regaeren verder! Vandaag fotoboekje voor Britt van Disney in elkaar gezet zodat ze die mee kan nemen naar school. En nog even naar Roetgerink in Enter gereden om kleren te kijken. Maar helaas ik vond het niks! Dus toen maar even naar een kinderkledingzaak hier in Apeldoorn gereden;), moest gewoon ff wat halen...
    Voor Britt (nieuwe) collectie spijkerrokje van Vingino en voor Boaz geweldige blouse en trui van Noppies(nieuwe collectie) en een legergroene broek van BFC voor 12 eurie:D.

Ook nog op internet geshopt! Voor Britt en Boaz allebei van Z8 via hun site, was heel veel voor 5 euro. Ik had nu voor 35 euro waar je normaal 105 euro voor moet betalen. En ook nog bij www.brinn.nl, was 60% korting, dus 2 broeken van vingino voor Britt en Lacoste gympjes en pyama van Claessen voor Boaz! ERGGGGG

Jiska: WELKOM!!! Gezellig dat je mee komt kletsen!

Leo: Is idd ook lastig! Een cb kan je dat onzekere gevoel ook heel sterk geven. Zo zeiden ze bij Boaz dat ze het id gaten moesten houden dat hij haar op z'n rug heeft... Dus ik vroeg waarom dan? Ja, dat kan een afwijking zijn aan de ruggenwervels.... Hoezo mensen bang maken! Nou gaat het bij mij het ene oor in en het andere oor uit en moet je meenemen wat jij denkt wat goed is! Twijfel niet aan jezelf!

Blijei: Hoe gaat het met je manneke?

Zag ook weer geweldige foto's voorbij komen! Vooral van kledingkasten! Moet wel zeggen dat een meisje idd veel verleidelijker is dan een jongen! Voor een jongen moet je naar mijn idee meer je best doen..

Pampers: Heb hier alleen nog maar maat 4 gehaald vd week! Heb nog een paar pakken 3 maar durfde niet meer daar op te gokken.. Voornamelijk qua gewicht dan he!;)

Baby: Oh,ja manlief zit toch in het vuurwerk? Zal wel helemaal geweldig worden bij jullie!
    hier maar iets! Rob vindt het maar niks, watje!:(
    Medicijnen: Wij zijn eigenlijk heel eigenwijs gestopt met de zantac na een week. Boaz ging helemaal uit zijn dak ervan en het effect was na ons idee minimaal. Kinderarts vond dit ook prima en we moesten het maar even aankijken. Boaz heeft nu 2 á 3 x per week last van opgeven van het zuur, lijkt daar dan weinig last van te hebben. Heb dan nog wel joh.broodpitmeel in de fles.

Curly: 20 kilo:$, pff is niet niks!

Mmmm, er was iemand jarig....Gefeliciteerd!!! En dan volgende week naar de basisschool!!! Suc6

Voornemen: Eigenlijk wil ik niet een voornemen hebben per 1 januari. Maar heb wel gezegd dat ik na de maand januari (hebben we heeel veeeel verjaardagen) ga afvallen!

Oh,ja nog mensen die morgen een miljoen gaan winnen?8)
    Hmmm, heb vast heel veel over het hoofd gezien!

Sloppy: Big hug! Kan me voorstellen dat je daar nog mee bezig bent!

Rose: Lekker ff shoppen he!

17. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv

Hihi, sorry moest ff kijken of ik ze kon plaatsen! In het echt ziet het er trouwens wel stoerder uit!;)

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Zo joenka lekker geshopt haha roetgerink is mega duur joh pfff.
    en euh ik ga voor een bedrag met 6 nullen :D als ik zoveel geld win haal ik voor iedereen hier een setje kleren :D

19. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ Baby ik heb nog lang niet zo veel als jou ;) maar wil best een keertje een fotootje maken.

@ Danjo was ze lekker aan het brabbelen, ik ben net ook lekker wezen douche met Eva. Nu ligt ze in diepe slaap

@ Curly succes met dieeten 20 kilo is aardig wat.

@ Joenka ook weer flink ingeslagen lees ik ;)

@ Tv ben lekker familiefilm aan het kijken gisteren ook al haha

20. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Daar hou ik je aan! ;)

Deel Deze Pagina