maia:thanks en je loopt echt niet te miepen hoor gebroken nachten en problemen met de voeding is net zo vervelend je wilt toch het beste voor je kleintje!
Lief dat je het zegt maar ik leef echt zo met jullie mee en als ik dat dan lees van jullie, vind ik echt erg! Ik hoop echt dat het snel beter gaat en dat jullie kindjes nergens (of mindere mate) last van hebben!!!!
maia;dankjewel. Zo dadelijk eerst heel snel naar de stad toe meteen als de winkels open zijn want sinterklaas komt vanmiddag om 1 uur hier aan dus om 11 uur staat heel de stad al bomvol met autos en kan je nergens parkeren... efe een vraagje aan de dames die al vaker bevallen zijn. ik heb de laatste dagen vreselijke buikpijn en vooral als ik ga lopen ik ben al netjes ongesteld geweest en ben nu ook aan de anticonceptie herkenen jullie die buikpijn het voelt echt alsof er iets niet helemaal pluis is bij mijn baarmoeder?
@Sloppyslayer, wat erg zeg voor jullie meisje! En dit zal een lang weekend worden zo voor jullie en ik snap heel goed dat ze nu t gevoel geven dat je meisje eerst half dood moet zijn zeg.....is dit dan niet erg genoeg zou je zeggen. @Jaja, ppff...bij jullie ook zo'n drama. Hoop dat de osteopaat van de week de boel wat kan verlichten en anders zou ik ook naar de h,a gaan. Dit is toch ook niet normaal dat ie zo overstuur is steeds...arm ding @Josien, ik wens jullie een hele mooie dag toen vandaag! @Leoniiee....ppff..wat een gedoe zo zeg met dat poepen. En lekker verwarrend voor jullie dat CB en h.a elkaar tegenspreken. Nu maar hopen dat de omneo helpt! En dat ze nu zo ineens gepoept heeft en ook dun, dat kan ook overloop diarree zijn hoor. Dan zit er nog steeds wel een harde keutel, maar dan loopt het er zeg maar dun langs. En dan is t probleem dus nog niet weg! Bij Eva was het zo dat er dan echt eerste een grote harde drol uitkwam en dan de hele dag dun!
kreeg gisteravond sms van christian dat hij vanmorgen naar huis mocht.. maar nu is het niet zeker meer, want hij kan niks binnenhouden. is ontzettend misselijk en hondsberoerd.. was hij de vorige keer ook 2 dagen van de narcose, dus ik hoop niet dat hij pas morgen of overmorgen naar huis mag.. dat trek ik niet meer! en hij ook niet
@Jaja: Bedankt! En jou verhaal klinkt zo bekend. Het is zo erg als je kleintje zo ontroostbaar is, je staat zo machteloos Ik hoop dat de osteopaat jullie maandag kan helpen en anders moeten jullie ook naar de kinderarts gaan hoor! @Maia: Ook jij dank je! Jij hebt het ook niet makkelijk met je gebroken nachten en jij klaagt echt nooit.........jij verdient ook een knufffel, dus bij deze ook een knuffel voor jou! @Knuffel: ach jullie hebben het ook zwaar hoor! Ik hoop dat je man snel opknapt en dat jullie eindelijk kunnen gaan genieten. Ik kan me goed voorstellen dat je er echt doorheen zit hoor...... Dikke knuffff voor jou!
@Josien; veel plezier met de doop!Ben benieuwd naar de fotos! @Leonie; nou ja wat een gedoe met die ha!Hopelijk helpt de Omneo snel voor Tara! @Sloppy; ppf even een dikke knuffel voor jou en je meisje..Hopelijk helpt de Kinderarts je snel..Mijn neefje had ook reflux en kreeg hier medicijnen voor, een wereld van verschil zon ander kind..hopelijk helpt t Megan snel! @Jaja; jeetje ook voor jullie blijft het helaas doorgaan Hopelijk gaat de ostheopaat maandag helpen voor t mannetje..
sloppy hier was ik gisteren al bang voor vandaar dat ik zei ga ff langs de huisarts.! die nemen wel de tijd om te kijken, maar de spoedpost heeft vaak zoiets ach het valt wel mee. Drama is dat. gewoon bellen en eissen dat ze je zien, desnoods bel je terwijl ze de hele boel bij elkaar krijst dan horen ze wat er aan de hand is. Laat je niet afschepen hoor meid, je doet het hardstikke goed en het is vreselijk als je je kindje zo hoort huilen knuffel voor jou!
@babydream, wat een schattige bellies! O en dat speltje.... @Leonie, Wat een gedoe zeg. Goed dat jullie je eigen gevoel gevolgd hebben. Mijn huisarts wilde ookdat we stopten met de druppels tegen de krampen. Nou, 1 dag gedaan en er was geen land mee te bezeilen. gewoon je eigen gevoel volgen. O ja en die assistentes....Hier is het ook drama! Had er laatst ruzie mee toen ik een afspraak wilde maken. Mevrouw vond onze klacht niet ernstig genoeg om mee langs te komen. Ik zei toen tegen haar dat ik dan gewoon zou komen en wel zien welke dokter ik kreeg. Toen kreeg ik toch een afspraak. Fijn dat Tara een goede luiert had. Het komt altijd goed maar voor nu even lastig . @Sloppy, hoe gaat het nu met je meisje en met jou? Nou sorry als ik iemand vergeten ben. Mannetje is thuis dus we gaan even van elkaar genieten vandaag.... Hebben jullie trouwens al seks gehad? Wij hebben het vanmorgen geprobeerd maar deed pijn.Toch maar even w8tennog. Hier is de nacht goed gegaan. Juliën wel wakker voor fles maar daarna meteen weer geslapen.
Bedankt voor de knuffel! Ik heb gisteren twee keer de huisarts gebeld en ze hadden gisteren geen tijd!! Echt geen tijd! Ik moest een injectie hebben en zelfs die kon ik niet krijgen:x Toen heb ik een buurvrouw gebeld die is wijkverpleegkundige en die heeft mijn injectie gegeven en toen was megan ook zo aan het krijsen....zij vond ook dat we naar de huisarts moesten en vond het belachelijk dat ze geen tijd konden vrijmaken! Anders had ik gisteren al een afspraak kunnen maken met de kinderarts! Maar ik wilde een arts zien gisteren en dit was blijkbaar de enige mogelijkheid. De spoedarts heeft gisteren gezien dat ze last heeft van reflux en dat staat dan in de gegevens nu en dan kan de HA maandag die verwijzing niet weigeren!! En als ze dat wel doet dan breek ik de tent af Spugen als ze JBPM krijgen gebeurt bijna niet en is heel raar dat ze dit wel doet en reden genoeg om bezorgt te zijn, dat zei de wijkverpleegkundige van het CB, mijn buurvrouw en de spoedarts! ho Vandaag gaat het redelijk en ze heeft de voeding van vanmorgen niet eruit gegooid! Ze is wel al veer vanaf 7.30 wakker, maar ze heeft maar heel weinig gehuild We gaan zo met papa maar even het dorp in.........ff wat leuks doen
@Knuffelkonijn, wat erg zeg voor je man. En voor jou ook, duim heel hard dat ie vandaag toch naar huis mag. @Babydream, wat een prachtig meisje! Echt een dametje zo met speldje en oorbellen hihi @h.a problemen, ik zit met ongeloof te lezen hoor! Als ik hier naar de h,a bel voor de kids dan kan ik dezelfde dag nog komen!! Niet perse mijn eigen h.a, maar dat maakt niet uit. Ze laten kindjes hier gewoon niet wachten....voor mezelf duurt t wel wat langer, maar dat maakt me niet zo uit. Als de kinderen maar gelijk kunnen
@Sex, nee hier nog niet gebeurd. Wil wel, durf nog niet zo goed haha Plus het feit dat ik nog steeds flink last heb vanafscheiding, beetje bruinig en af en toe wat roze....vind ik ook niet zo smakelijk
@sloppy: dank je @baby: wat een schattige foto's! Leuk zo met het speldje in het haar dat lukt bij Fleur echt nog niet. @sex: hier wel gebeurd, eerste keer was gevoelig maar het gaat wel. Maar aangezien ik een complete hekel heb aan condooms (hij ook trouwens) en ik nog niet aan de anticonceptie ben is het nog niet vaak voorgekomen. zal van de week de dokter eens gaan bellen.
@Sex: ik ben zo jaloers op digenen die sex hebben...........ik heb vandaag voor het eerst even aan de binnenkant van mn vagina gevoeld en ik ging door de grond!!! Mijn knip doe zo vreselijk zeer! Ik hoop echt dat het snel beter word hoor!
Odess: Ja raar he!! Dat vond ik dus ook, het cb heeft er toch wel iéts meer verstand van lijkt me?? Sloppy: Ooh jee... Wat zielig voor Megan zeg!! En voor jullie net zo.. Ik hoop dat jullie dit weekend een beetje goed doorkomen! Maandag maar naar de kinderarts dus!? Jaja: Tara had de grootste moeite om het uit de dr brown fles te krijgen omdat het zo dik is.. Ze liet dan uit frustratie elke keer los.. Dus vandaar dat het bij ons geen succes is.. Wat sneu voor Dylan zeg! Hopelijk helpt de osteopaat! En is die pijn niet van je banden?? Dit had ik namelijk wel heel erg. Omdattie weer moesten krimpen? Knuffelk: Pff! Hopelijk is hij gauw weer de oude, en zo niet hoop ik inderdaad voor je dat hij daar evn mag blijven, als je dat er ook nog bij moet verzorgen.. Heftig hoor!!! Baby: Leuke foto's! Wauw ze kan al een haarspeldje in!! Haha! Gaaf! En t oorbelletje staat dr leuk! Luna: Ja ik hoop dat het de goede keus is geweest! Maar ik voel me er goed bij! Wat belachelijk van die assistente!! Vind het zo flauw als ze je niet serieus nemen!! Bah! En sex, nee dat hebben wij nog niet geprobeerd! Is het ook nog iets te vroeg voor denk ik.. Balen dat het niet lukte ofniet? Lijkt me best frustrerend! Hier gaat t buiten het gedoe met de voeding echt super!! Ze is sinds gisteren echt super tevreden! Ze heeft zelfs gisteren de hele dag niet gehuild! behalve als ze de fles wou! Vannacht 6,5 uur doorgeslapen en haar dan nog wakker maken! We zijn gisteravond begonnen met de omneo, alleen nu spuugt ze weer onwijsss veel omdat we dan gestopt zijn met de jhbpm!! Zouden we dit wel door de voeding mogen doen?? omdat ze zeggen dat de omneo al iets dikker is?