Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Dat is wel erg weinig..
    Heb je al een fles met een groter gaatje geprobeerd? misdschien oet ze wel veel te hard haa rbest doen ..

2. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ Jiska hier groeit het haar gewoon door, is een stuk langer dan in het begin. Ook nog geen kale plek te zien maar wie weet komt dat nog.

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    in n pannetje heet water op t gasfornuis?

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Jiska hier heeft Naomi ook een kale plek achterop maar gelukkig zitten er ok alweer nieuwe haren
    De meeste babys worden op een gegeven moment kaal achterop

5. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Wat geweldig baby, en wat kan het dan raar lopen he! Heb je de kliniek nog gebeld toen om te zeggen dat ze het mis hadden :D
    Maar kan me zo voorstellen dat je intens gelukkig was met de positieve test nadat je alle hoop al had opgegeven.

Ja ik woon in Leidschenveen.

kruidvatluiers vind ik ook niks, had een heleboel gratis nr 1 luiers gehad maar vond het idd een dikke prop worden

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Blegh moet zo na de apotheek , vannochtend spiraal laten plaatsen maar kon niet meteen door grr

7. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    parmessar weer zwanger ? Dat is idd snel!! Maar gefeliciteerd met het 2e wondertje op komst!

8. Gandor

Gandor Actief lid

13 mrt 2008
    292
    0
    0
    Bolsward
    @een tweede
    Ergens wil ik wel een tweede, maar moet ik nog het risico nemen. Ben sinds 14 dagen 40 en ben blij dat ik een gezond ventje heb. Ergens voel ik het zo dat een tweede het lot tarten is.
    Demyan heeft ook 3 jaar geduurd zonder ingrepen van het zh en eigenlijk hadden we de hoop al opgegeven.

@kruidvat luiers
    Hier hele mooie gave billetjes.

@jaarwisseling
    Ziet er naar uit dat ik inderdaad naar Haarlem kan:D
    Zijn volop aan het karbiet schieten hier.
    Mijn mannetje heeft één hond mee naar het werk en nummer 2 is thuis en heb ik lekker in de binnenkennel liggen.
    Mijn honden zijn gelukkig niet bang ze worden er alleen maar boos op. Dit komt door de politiehondentraining die ze krijgen.
    Gisteren met uitlaten bleek er wat jeugd in de steeg achter bij ons rotjes aan het afsteken te zijn en ik kwam net de tuin uit en de hond heeft ze dus lekker weggejaagd nu heerlijk rustig achter:p

@Luna
    Helaas wel ja, maar daar integen was hij wel met de kerst thuis.
    Kan zeggen bijna de hele maand december.

@geluk
    Demyan is van 7 oktober

@voornemens
    Wil nog een kilo of 8 kwijt al zit ik nu al 7 kilo onder mijn startgewicht en ik wil weer stoppen met roken.
    Ben helaas weer begonnen.:(

@haartjes
    Demyan heeft een kale plek op zijn hoofd, maar voor de rest worden het er steeds meer.
    Ze staan nu af en toe recht overeind en vind het dan een echte stoere knul.

Parmessar gefeliciteerd.

9. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@jiska; dankjewel! Ja heel bijzonder was dat!Enne ze heeft om 11 uur wel weer 150 cc op dus ben benieuwd verder vandaag, maak me ook geen zorgen hoor ze is heel vrolijk!

@danjo; graag gedaan hoor meis je weet wel he....ben zo emo vandaag hahahahaha

@parmessar; gefeliciteerd!

@anas; ja t kan indd heel gek lopen, en de kliniek belde eind feb nog hoe t was en of we t al op een plekkie hadden gezet en toen zei ik dat ik de dag ervoor een echo MET kloppend hartje had gehad en waren ze helemaal stil!Geweldig!

@een tweede; ik zou dolgraag over een paar jaar een 2e willen maar ben al zo gezegend met dit wonder weet niet of het ons nog een keer gegund is..als t gaat geweldig gaat t niet zijn we ook intens gelukkig met Dyoni!Ik ga iig niet meer naar een zkh of kliniek ervoor..

@haartjes; hihi moet ik het daarover hebben ik zwijg, (of heel stiekem mn mannetje heeft t gister opgemeten hahaha en t is ruim 6 cm lang!!)

10. 0babydream0

@danjo; hoe ging t die spiraal plaatsen?

11. Gandor

Gandor Actief lid

13 mrt 2008
    292
    0
    0
    Bolsward
    Even de kleine stekeltjes spammen:)
    Foto is van vanochtend.

12. 0babydream0

@gandor; stoere man hoor!

13. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ Gandor leuk mannetje :) kijkt al lekker wijs!

14. Maia

Maia Niet meer actief

@Jiska: haren gaan hier prima. Ze zijn niet superlang, en ze had er bij haar geboorte nog veel meer, maar ze is niet kaal geworden. Alleen op haar achterhoofd!

@schaatsen: ja vind het heerlijk! Heb ook jarenlang wedstrijden gereden en heb ook m'n diploma om er les in te geven maar dat heb ik al een paar jaar niet meer gedaan omdat ik het te druk had met m'n studie enz.

@gandor: leuke man hoor heb je daar :D

@ellen: balen dat het niet zo lekke rloopt bij jullie. Idd, misschien groter gaatje in de speen?

nou hier is alles klaar voor oudejaarsavond :D mopperkontje ligt nu even naast me in haar wipstoeltje, weer maar 45 min geslapen dus laat haar nu hier liggen en als ze even in slaap valt tot het volgende voedingsmoment ook prima en als ze nu wakker blijft is het maar even niet anders, dan zal ze na de volgende voeding wel goed slapen denk ik.

15. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    He meiden,

Heb alles wel gelezen maar er is niks blijven hangen sorry. Hoe moet dat als ik straks weer ga werken haha.

Luiers: hier maatje 1 nog. Past op zich nog prima, heb nog 1,5 pak maat 1 staan en daarna gaan we naar maat 2. Ze is ook maar klein met haar 3890 gram en ongeveer 54 cm haha. De boys hebben ook lang in maat 1 gezeten.

Luiers2: hier de echte pampers (new baby nu). Vind ik toch het fijnste. Al de andere zijn of te stug, of een dikke prop van onder of ze lekken door.

Haren: hier heeft Evi haar mooie koppie met haren nog. Al heeft ze midden achter wel een kaal plekkie. Maar dat groeit wel weer aan.

Gandor: wat een lekker ventje haha.

Maia: alles klaar dus. Wat heb je voor hapjes gemaakt? Lekker dat ze weer door geslapen heeft.

Vraagje: Evi is volgens mij niet als alle andere kindjes met het badderen. Ze word hier zo onrustig van. Of ze kan niet in slaap komen of ze slaapt heel onrustig met veel huilen tussendoor. We weten niet waar het door komt. Badje/tummy of mee onder de douche maakt niet uit. Iemand enig idee hoe dit zou komen en wat we hieraan kunnen doen? Niet meer in bad doen is ook zo drastisch haha.

Verder is Evi gisteren en vandaag onrustig. Denk door de knallen. Ze kan er niet goed van in slaap komen. Vannacht wel goed geslapen. 20.45 uur de fles en daarna pas weer om 7.00 uur toen ik haar hoorde.

16. natjes

natjes Niet meer actief

Joehoeeeee heb besloten dat ik zo kleding MOET shoppen voor Tygo! Heb niks in maat 68 :$ (wist ik veel dat hij ZO snel zou groeien). Is nu volgens mij overal nog uitverkoop dus ik ga zo even rondneuzen! (wat een straf... :D )

Past nu nog beetje maat 62 maar heb ik ook nog maar klein stapeltje van..

17. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    @ Danjo: Zo, zit je spiraal er inmiddels in?

@ Gandor: Wat een schatje! Je blijft foto's maken, hè...

@ MvJ; Soooo, Evi is echt een kleintje ja. Maar ik las eerder dat je jongens ook klein waren en jij ook dus je maakt je geen zorgen.
    Wat betreft het badderen. Doe je het iedere dag? Ik doe het zelf om de dag i.v.m. droge huidje en soms zelfs om de twee dagen. Ik heb ook wel eens een verhaal gelezen waarbij iemand het badschuim wegliet en opeens geen problemen meer had (maar ik weet natuurlijk niet of je dat gebruikt).

@ Natjes: Lekker shoppen, hoor. Heb jij even een mooie smoes;). Maat 68 al, dat schiet lekker op!

@ haren: de achterkant is al behoorlijk kaal maar ook bovenop is er niet zoveel meer over :$. Maar ach, ik was zelf vroeger ook erg kaal en het is allemaal goedgekomen :D.

18. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Gandor, wat een prachtig mannetje!!!

@MvJ, Evi is ongeveer net zo zwaar als Tim was met de geboorte! die zit dan ook al in mt 3 van luiers;)
    en wat badderen betreft, geen tips voor je helaas

@Natjes, he bah verplicht shoppen hihi

@Haren, nou tim heeft niet zoveel meer helaas...
    zijn zus had een flinke bos als baby

Nou er staat ons nog iets te wachten vanavond..
    was net een pakje ophalen bij de buren en die zijn heel wat van plan vanavond...had ik net zo goed geen vuurwerk kunnen kopen haha

19. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hoi hoi, toch nog ff tijd vandaag!

heb niet alles bijgelezen, alleen vanaf gisteren.

sloppy en danjo, begrijp dat jullie niet voor n tweede gaan... zo`n ziekehuistraject is niet niks, en ook 9 mnd bedrust lijkt me ontzettend zwaar. toch wel heel moeilijk om mee om te gaan lijkt me...

joenka: leuk, nieuwe meubels!!!

vuurwerk, hier slaapt tess er tot nu toe gelukkig ook doorheen. ze zijn flink bezig, zelfs carbid schieten midden in de woonwijk! (met een voetbal)

baby, hoe gaat het nu met je meisje? drinkt ze al meer? hier ook erg emo, wat een jaar was 2009!

jiska, leuk dat je ook komt kletsen! imke drinkt al veel zeg! ze zal t wel nodig hebben toch?

anas, thnx voor de tip, maar ik gebruik speen s en draai m heel strak dicht, want tess zuigt zo hard dat ze zich verslikt. de speen wordt dus wel eens vacuüm gezogen, maar dan trek ik m even uit haar mond en dan drinkt ze weer verder. ik heb al van alles geprobeerd, maar dan weigert ze gewoon... nu laat ik t even zo, tot ze weer beter drinkt en dan ga ik weer een keer wat anders proberen.

jiska: tess heeft ook vrij lang haar, en ze krijgt zelfs geen kale plek achterop haar hoofd, wat ik wel had verwacht! ze heeft nu van t draaien een paar enorme dreadlocks achterop haar hoofd, die ga ik er binnenkort maar afknippen...

danjo, nog last van t spiraaltje?

natjes, veel gekocht?

mvj, tess is ook niet heel ontspannen als ze in bad gaat, maar ze huilt niet, en ik merk na de tijd ook niks aan haar. de kv zei al dat t een druktemakertje is! is evi na de tijd erg onrustig dan? kan t zijn dat ze wat water binnenkrijgt ofzo?

gandor, lief ventje hoor!

hier gaat t beter, heb tess weer strak om de 4 uur zitten. (alleen vanmorgen was ze weer erg vroeg, dus weer wat gerekt tot we op betere tijden zitten) ze heeft nu 3 flessen gehad en allemaal (bijna) leeggedronken. (1x 145 cc, 2x 165cc) dus ik ben weer blij. ze huilt ook weer stukken minder dan gisteren. thnx voor alle lieve reacties!

20. Maia

Maia Niet meer actief

@MvJ: ik zou het niet weten, sorrie! Ze is inderdaad een klein popje zeg, ze is nog lichter dan Fleur was bij de geboorte.

@Natjes: kleding shoppen is echt enorm belangrijk :D

Hier een meisje dat sinds vanmiddag 2 uur niet wil slapen. Manlief is nu rondjes met haar door de kamer aan het lopen en het lijkt erop dat ze bijna gaat slapen.

Deel Deze Pagina