Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Luna voor jou ook een heftig maar ook vooral mooi jaar geweest met in 2010 weer een mooie dag in het verschiet

2. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Danjo, o gezellie jij bent er ook haha. Idd, dat 2010 maar veel goeds mag brengen. Hondjes liggen hier ook gezellig bij me. Ze mogen nu bij hoge uitzondering bij me op de bank want het zijn schijtlaarzen. haha

Hier ook rommeldagje met de fles. Ik heb zelf i.i. geval besloten om Julien om 00.00 de fles te geven want dan kan ik hem lekker knuffelen en dan naar bedje. Hij slaapt gelukkig nog door het vuurwerk heen.

3. Momfulness

bijzondere verhalen komen er inderdaad voorbij. Zo zie je maar weer dat een kindje krijgen zeker niet vanzelfsprekend is. We zijn in ieder geval heel gezegend met onze hummeltjes. Jij ook met je lieve Naomi!!

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    dat is het Naomi slaapt nu eindelijk ook ze is al vanaf 3 uur gezellig wakker haha maar slapen had ze geen zin aan
    sinds een uur ligt ze in droomland hmm moeilijk

gelukkig is danjo niet echt bang wel onrusig maar tis ook niet normaal hier

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    zeker weten luna en dat beseffen we ook maar al te goed

6. Momfulness

@Danjo, hier heb ik ook nog nooit zoveel vuurwerk gehoord. We zijn van 6 tot half 9 bij mijn oma geweest met de hele familie bij elkaar. Hij vond het ge-wel-dig al die aandacht. Hij had zijn smoking aan. hihi

fijn dat hij niet bang is inderdaad. Luna is al de hele dag aan de diarree en Casper is erg zenuwachtig (bulldog van 40 kg)....

Hoe ga jij het doen met de fles?

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ik weet het nog niet ik hoop eigenlijk dat ze zelf komt maar goed als dat om 11 uur is ga ik rekken omdat ze vaak na de fles zeker wel een half uur wakker ligt te zijn in dr bedje .en ga dr nietr om 12 uur wakker en alleen laten liggen

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    vervelend als de honden zo bang zijn dat is die van mn schoonouders ook zo daarom wou ik danjo daar ook niet heen doen want dan neemt danjo het helemaal over

9. Momfulness

@Danjo, kan ik me voorstellen.Ik blijf ook liever zelf bij de honden. Julien is alweer wakker er worden hier echt bommen afgestoken ofzo. Lijkt wel oorlog. Ik pak hem zo uit bed hem leg hem hier maar in de box....

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Naomi slaapt wel door het vuurwerk heen gelukkig, maar goed als zei slaapt doe ik ook zuigen etc op dr kamer :D
    Ja uiteindelijk ben ik ook thuis voor Danjo en Danny wou ook thuis blijven maar had zoiets ga lekker weg joh ik ga na 12 uur toch na bedje toe :D

11. Momfulness

Nou Juulz slaapt ook weer. haha. Even een extra dekentje gegeven. Ja hij slaapt gelukkig normaal ook overal doorheen. Ben ook gewoon door gegaan met stofzuigen, wasmachine en poetsen.

Guus zal het zo wel druk hebben op centerparcs straks. En ik ga ook lekker naar bedje om 12 uur. ;)

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Is wel het beste hoor. Tot hoe laat moet je mannetje werken dan? Hier na bed zodra het geknal iets minder is dus zal tegen half 1 zijn want de telefoon zal ook nog wel tig x gaan

13. Momfulness

Mijn mannetje moet werken tot 6 uur morgenvroeg. dus die is kapot als hij thuis komt.
    Goh, heb net een filmpje zitten kijken van iemand die gereageert heeft op een topic in de lounge. Moest wel even een traantje laten...

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    heb ik iets over gelezen toen straks op mn mobiel waar was dat ook alweer

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Heftig he en daarom zeg ik wij zijn blij dat we Naomi hebben er zijn mensen die helemaal geen kinderen kunnen krijgen

16. Momfulness

@Danjo, precies dat filmpje van dreamer. Ingrijpend hoor.

sowieso veel mensen die erg veel hebben meegemaakt!

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ja ik heb zelf lang bij meiden gezeten waarbij het dus langer duurde en mks etc wist echt niet dat het zo erg was

18. Momfulness

Je staat daar ook niet bij stil als je eenmaal het besluit neemt om zwanger te willen raken. Pas als het langer duurt en je ziet hoeveel mensen hiermee rondlopen. het raakt mij in ieder geval wel. vooral als ik zie dat sommige mensen die een kindje niet waard zijn ze wel krijgen (tbs kliniek)

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    idd daar kan ik me ook vreselijk kwaad om maken maar ja het is oneerlijk verdeeld bah..

Hier slaapt mn meisje nog heerlijk

20. Momfulness

Jul nu ook. extra dekentje heeft geholpen. haha
    buuf stuurde net een sms of ik wilde komen. Nou mooi niet! blijf lekker bij mijn schatjes....

Deel Deze Pagina