Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maia

Maia Niet meer actief

mag ik even spammen? Ik vind hem zo leuk geworden:

2. Tamale

Tamale Niet meer actief

woww! Wat mooi maia!!!!

3. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Echt super mooi maia!

4. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Wat een onwijs mooie taart zeg!
    Daar mag je met recht trots op zijn

5. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Leonie, fijn te horen dat het zo goed gaat!

@Sex, het was wel jammer dat het niet lukte maar als het zo'n pijn doet dan gaat je de zin wel over. Vandaag even glijmiddel halen en maandag ook weer aan de pil. Wij hebben het ook niet zo op condooms.

@Maia, wowwwwwwwww die taart! Krijg gewoon zin om erin te bijten. ;) Zit er slagroomtaart onder? Dat vind ik het lekkerste. haha

6. Momfulness

@maia, mss brutaal maar wat vraag je ervoor als je zo'n taart maakt? Wij gaan in juli trouwen, weet niet waar je woont maar anders willen wij er ook wel een van jou hand aangezien je er een bedrijfje van gaat maken. spannend hoor!

7. Momfulness

@maia, ik ziehet al op je site. Mooie site trouwens maar voor ons helaas te ver ;) Mijn halve familie woont er behalve wij. Wij wonen namelijks in het limburgse. ;)

8. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Tja, condooms ook hier geen favoriet.
    Maar zal toch moeten haha....ik laat weer spiraal plaatsen en dat kan pas 3 maanden na de bevalling

9. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Hier weer een best goede nacht. Vanmorgen naar de markt geweest en een heel stoer spijkerjurkje gekocht voor onze meid. Is wel maat 104 (dus duurt nog heel lang voordat ze daarin kan) maar kon het niet laten hangen. Bij Villa Happ gehaald, koste normaal bijna 35 euro en nu voor 10 euro. Goed koopje dus.

En manlief was net nog naar de appie geweest om de luiers new baby van de aanbieding te halen zijn ze die gewoon vergeten te scannen. Dus mooi meegenomen, hebben we er 2 gratis haha.

Dadelijk nog kraambezoek.

Sloppy: wat k*t zeg dat ze niks wilden doen bij de huisartsenpost. Mijn oudste Jordy heeft ook reflux gehad en brandend maagzuur daardoor. Spuugde ook met bogen en krijste alles bij elkaar. Viel ook af en dan kwam hij weer wat bij. Hebben ook jbpm gebruikt maar dat hielp niet. Uiteindelijk bij de kinderarts beland en daar heeft hij nog een hoop onderzoeken gehad. O.a. dat ze met een vloeistof kijken in zijn maagje of het terug stroomt. Toen hij medicijnen kreeg (zantac voor het brandend maagzuur en motilium om de melk sneller door zijn darmen enzo te laten gaan is het beter geworden. Spuugde nog wel wat maar niet meer zoveel. Met een half jaar was het bij ons over. Knuffie en hopelijk kunnen ze maandag iets doen.

Josien: veel plezier vandaag met de doop van Sam. Ik moet maandag even bellen om een afspraak te maken.

Maia: wat een gave taart zeg.

Leonie: fijn dat het bij jullie zo goed gaat.

Baby: wat schattig die oorbel en dat haarspeldje. Lief.

Knuffelkonijn: balen dat je man zo ziek is nu van de narcose. Hopelijk mag hij toch snel naar huis. Knuffie.

Jaja: bij jullie ook al zo'n trubbel dus. Knuffie. Hopelijk kan de osteopaat toch nog wat doen. Is niks zo.
    Ik heb ook nog last af en toe van mijn buik. Maar niet zo erg dat ik krom lig van de pijn. Van de fysio moest ik het even in de gaten houden. Ben eigenlijk vergeten te vragen waar het aan kan liggen.

10. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ik heb wat nieuws:

Of ze het ook fijn vindt...

:D

11. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    wat een mooie fotos weer voorbij zien komen van babys en taart :)

12. YellowButterfly

Maia wat een gave taart!

MvJ, lekker dat jullie een lekkere nacht hebben gehad. En 104 hihi dat is wel erg op de groei (hoop ik ;)!

Baby, het is niet mijn ding maar iedereen moet lekker doen waar hij of zij gelukkig van wordt! Fijn dat ze er geen last van heeft!

@ sex, wel zin om het weer te proberen maar vind het toch ook nog wel een beetje eng. Gelukkig zijn er ook genoeg andere leuke dingen :)

Wendelaa - duurt dat drie maanden? Ow dat wist ik helemaal niet - dacht het met 6 weken even te kunnen regelen!

13. Maia

Maia Niet meer actief

goedemiddag :)

bedankt voor de reacties dames, de persoon voor wie hij was, was er ook enorm blij mee! Ik vind dit wel de mooiste creatie van al mijn taarten tot nu toe.

@Luna; nee geen slagroom, 2 lagen vanillecreme met aardbeienjam en een van de lagen is helemaal chocola :) Jammer dat je zo ver weg, anders had ik het graag gedaan ;)

@Odess: ahh wat schattig! En, wat vindt ze er van.

@spiraaltje: ik dacht ook 6 weken na de bevalling? Naja, ga sowieso de dokter bellen en dan hoor ik wel of het al kan.

Naja, hier een druk dagje. Vanochtend de taart (af)gemaakt, ondertussen voelt manlief zich (weer!!!) niet echt lekker dus die loopt een beetje zielig te doen en zich heel schuldig te voelen dat hij me weer met vanalles en nogwat opzadelt (???) maar het is wel zo, hij zou boodschappen doen, ben dus net maar zelf gegaan enzovoorts. Naja, het is even niet anders, hij kan er ook niets aan doen maar pffffff...

maar, ik heb wel Sinterklaas al in het "echt" gezien net :D Hij is wel heel snel vanaf Schiedam (kwam hij toch aan?) naar Hoofddorp gereden zeg :D

@

14. Maia

Maia Niet meer actief

nog een keer spammen ;)

15. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Odess, wat een geweldige doek zeg!
    En wat licht jullie meisje er heerlijk in te slapen zeg.
    Wat voor een doek is dat? Ik heb zelf 2 doeken van ByKay, maar Tim lijkt de kikkerhouding in deze doeken niet fijn te vinden.
    Hij is steeds bezig om zijn hoofdje om te draaien, maar dat gaat dus niet want dan ligt ie met zijn gezicht in de doek!
    Dus ie steeds aan t graaien met zijn handjes, zich van me af te duwen....En hoe jou dochter er bij zit lijkt me prettiger moet ik zeggen...
    De doeken van mij zijn dus wel fijn voor de komma houding, dan kan die dus ook echt uren liggen slapen in de doek.

@Maia, wat een schattige foto. Dat bekkie van haar hihi

@spiraaltje, de h.a deed het na Eva ook pas na 3 maanden, terwijl toen de meeste t na 6 weken al deden. Nu schijnt bijna iedereen t pas na 3 maanden te doen. Reden, als je t eerder doet heb je meer kans dat ze door je baarmoeder heen prikken!
    De h.a zei; opzicht geen blijvende schade, maar ze moeten dan wel operatief de spiraal verwijderen

16. YellowButterfly

Dit is de Hoppediz Lille - een geweven doek. Ik heb hem nieuw gekocht maar op ebay dld vind je er ook een hoop en gaan ze voor veel minder weg! Deze houding staat in het boekje dat erbij zit en volgens mij is die helemaal goedgekeurd - ze ligt heerlijk te pitten :D

Zie bijvoorbeeld:

eBay: Hoppediz Tragetuch, Baby, Gebraucht

Deze doek is trouwens 4.60 lang.

17. YellowButterfly

Maia :D

Wat een lekker ding zeg!

18. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    idd, ik zie echt super lage prijzen!
    Maar ehm, worden ze ook naar Nederland verzonden dan?
    En hoe zit dat met betalen?

19. Gandor

Gandor Actief lid

13 mrt 2008
    292
    0
    0
    Bolsward
    De hele dag al met Demyan lopen zeulen.
    De hele dag huilen, niets is goed en ontroostbaar en geeft kontinu maagzuur op.
    Heb eerst cb gebeld, maar die verwees me door naar de dokterswacht
    Krijg daar voor mij een bekende ha aan de telefoon.
    Die heeft overlegd met de kinderarts en een drankje voor geschreven die ik zodirekt kan ophalen.
    Klachten klonken hem en de kinderarts als reflux.
    Hoop dat het helpt.
    Dinsdag moet ik sowieso al naar de kinderarts dus ben dan ook heel benieuwd.

20. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Wat een mooie foto's weer! :)

Hier vanavond weer kraamvisite er komen er 11! :$:$:$
    Haha maar ja hebben we dat ook weer gehad. Vraag me af hoelang het nog blijft lopen die visite ;)

Deel Deze Pagina