Je hebt groot gelijk Ik ga mn meisje nu wakker maken en de fles geven in de hoop dat ze voor 12 uur weer lekker slaapt
@danjo, hopelijk slaapt ze zo lekker overal doorheen. Ik ga hem ook maar zo wakker maken en zijn flesje geven want dan kan ik hem voor het geknap weer terug leggen i.p.v. tijdens. En idd om 12 word er zoveel gebeld dan heeft het fles geven ook geen zin. wish me luck!! haha Daarna duik ik lekker mijn bedje in.
ik hoop ook dat ze vor die tijd slaapt hoor hihihi nu de trekking geen 10 euro geen 15 euro geen 30 euro geen 50 euro en ook geen 25.000 hihihi
Anas ik ook maar vaak komt het bij mensen die al zat hebben helaas. Mn meisje slaapt alweer nu hopen dat ze om 12 uur niet wakker word
@Danjo en anas gefeli met jullie geldprijzen. Ik ben vergeten de uitslag te kijken en kan het op teletekst ook niet zien. Dan maar morgen. gelukkig nieuwjaar. Ik ga slapen. x
Ik heb niks gewonnen hahahahaha. Luna en natuurlijk ook de rest gelukkig nieuwjaar mn telefoon staat roodgloeiend Naomi heeft overal doorheen geslapen gelukkig
Hee meiden even snel via me tel! De beste wensen voor 2010!! En dat we maar lekker mogen genieten van onze mooie kleintjes. Hier is het wel gezellig Madam ligt lekker te slapen. Maar denk dat we ook zo naar huis gaan.
gelukkig nieuw jaar!!!!! hier 15 euro gewonnen. de kerels zitten nog beneden, ik ben om half 4 naar bed gegaan toen alle vrouwen weg waren. tess wilde de laatste fles niet en was weer wat jengelig, waardoor ze dus nog op was om 00 uur. ze viel tijdens t heftige vuurwerk in slaap om 00.05 uur! heb dr in bed gelegd, en ze werd net om 5.00 uur wakker voor n fles. netjes vanaf 19 uur gisteravond! heb teun gebeld of hij n flesje boven wilde brengen, geen zin om in pyama naar beneden te gaan! hihi nu maar hopen dat tess zo weer wil slapen, ben moe...
Haha Ellen! Ik zou ook niet zo snel naast beneden gaan Hier lagen we er om half 6 in, lag net lekker in dromenland en nu ben ik Eva de fles geven. Hopen dat ze daarna weer slaapt tot uurtje of 11
@Rose, sow jij hebt het nog lang volgehouden! haha gelukkig nieuwjaar. @Ellen, Goed zeg, het is dan hardstikke goed gegaan. @danjo, o nee je had geen geldprijs. haha goeimorgen @Rest, ben benieuwd hoe het bij iedereen is gegaan. Hier eigenlijk prima zoals het altijd gaat. Hij heeft om half 12 zijn flesje gehad en heeft toen geslapen tot 7.30 uur. net fles gegeven en hij slaapt weer dus ik ga ook nog even naar bed. Moet weer ongesteld worden en heb al sinds gisteren buikkrampen. De uitslag van de staatsloterij staat nog steeds niet op teletekst helaas.
Goedemorgen!! GElukkig Nieuwjaar!!! Hier lag ik er om 2.30 in en Megan kwam om haar normale tijd van 7uur..... Ze had om 00uur ook nog een flesje gehad omdat ze toch wakker geworden was, niet bang maar slapen wilde ze ook niet meer, dus dan maar een flesje Sloppyman moest werken en wilde niet dat ik alleen was en heefte naar m'n ouders gebracht .... Ik zit nu lekker op de bank en Megan ligt te slapen in de box
Goedemorgen allemaal, Gelukkig nieuwjaar en de beste wensen voor 2010. Hier heeft Evi door al het geknal heen geslapen. 20.45 uur laatste fles en toen hoorde ik haar om 6.00 uur eventjes zielig huilen en daarna sliep ze nog tot 7.00 uur. Gisteren is ze wel veel onrustig geweest. We hebben haar maar weer vandaag in de woombie gelegd en nu slaapt mevrouw dus wel weer. Nou ja, was er voor gewaarschuwd dat het uitbakeren wat terug val kon veroorzaken. Dit is nu de 2de keer. Gezellig gezeten bij de buurtjes 2 deuren verder met allemaal zelfgemaakte salade. Mijn boys werden rond 0.00 uur wakker van het geknal en hebben beneden nog even gekeken naar het vuurwerk. Daarna weer lekker geslapen. Wij gaan straks naar mijn schoonouders en ouders. Heb al een wasje gewassen.
Om te beginnen: iedereen een gezond en gelukkig 2010 toegewenst! @Luna, vreemde gebeurtenissen in bad??? wij worden nieuwsgierig En het is idd ontzettend leuk als je kindje ouder wordt, kan praten en je er echt gesprekken mee kan voeren en samen dingen doen. Wat Eva ook ontzettend leuk vind bijv, lekker mee de stad in en dan op een terrasje iets drinken en eten! Samen met mama teuten enzo....wat betreft is ze een echte meid haha @Danjo en Luna, bah wat vervelend dat jullie alleen waren op oudjaarsavond, oke met jullie kindje wel natuurlijk...maar toch is t leuker om samen met je man op de bank te zitten. Gelukkig hadden jullie elkaar om te kletsen hier En qua prijs...wij hebben iets gewonnen!.......10 euro..joehoeeee @Ellen, jeetje zeg ik zou gebroken zijn! Hoop dat je nog lekker hebt kunnen slapen Ik heb gisteravond weer voor t eerst een paar uurtje gewerkt. van 18.00-21.30....daarna lekker samen thuis op de bank gezeten..beetje tv kijken, met een wijntje erbij. Daarna werd er hier onwijs geknald! Eva werd wakker, maar Tim sliep door...terwijl die aan de straatkant ligt haha Om 0.30 heb ik m er ff uitgevist voor een flesje en de kids hebben vervolgens geslapen tot 8.30! Vanmiddag nog even naar mijn schoonouders....blegghh....
lieve meiden, een heel gelukkig 2010 gewenst! Dat dit jaar ons allen maar net zoveel moois mag brengen als 2009 en dat we allemaal maar heerlijk mogen genieten van ons kindje! gisteren was wel gezellig met m'n ouders/oma/zus/zwager! We hebben 25 euro gewonnen (met 2 loten hoor, 1x 10 & 1x 15 maar we hadden ze gekregen van m'n ouders). Fleur was de hele dag wel rusteloos maar ik ben niet zeker of het door het geknal kwam of dat ze "gewoon" een chagrijnig dagje had . Maar 's avonds heeft ze wel gewoon geslapen. Hebben Fleur om 11:30 de fles gegeven zodat ze wakker was en ze had er helemaal niets van, ze heeft heerlijk in de box liggen spelen terwijl het zo'n herrie was om haar heen. En ik ben net wakker (heb haar om 8 uur gevoed en nu doet manlief het).