iedereen de allerbeste wensen voor 2010, dat het maar een mooi jaar mag worden voor ons en onze kleine wondertjes!!!! Yara heeft hier ook overal doorheen geslapen, ze bleef zelfs slapen toen ik haar rond 02.00 uur uit haar bedje haalde, in de maxicosi zette. Ik kon haar thuis zo weer in haar eigen bedje leggen.
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!! Larissa heeft overal doorheen geslapen, had om 19.00 fles en om 1.15 moesten we haar overleggen en toen hebben we haar fles gedaan en beide kids hebben geslapen tot 9.30!!! Zalig!! Zo nu eens even bijlezen!! Liefs
yeahh eva heeft nog tot half 12 geslapen dus mama ook toch nog 6 uurtjes kunnen slapen. Vanmiddag nieuwjaarsreceptie met de familie om 4uur pfff geen zin in, Kun je 60 mensen kussen.
Hallo meiden! Allemaal een heel gelukkig 2010! Wij zijn gisteren bij m'n ouders geweest en hebben Imke meegenomen. Ze heeft daar geslapen tot 23.00 uur, daarna de fles en lekker gekroeld . Ik had niet het idee dat ze veel last had van de herrie. Verder een goede nacht gehad. Ze sliep tot half 10 en na de fles is ze weer verder gaan slapen! Ik heb tijd om even lekker te relaxen dus . Ga zo de rest teruglezen en reageren!
@ Rose: Blehhh... al dat gekus, ik heb daar ook zo'n hekel aan. Ja, de beste wensen, de beste wensen, gelukkig nieuwjaar, gelukkig nieuwjaar enz. Wat dat betreft ben ik blij als het weer 2 januari is . @ Maia: Jullie hebben nog 10 euro winst dus . Kun je weer wat pampers voor kopen, toch Danjo ? @ wendelaa: weer gewerkt dus! Hoe was het? Ik heb er stiekem wel weer een beetje zin in... Ik ga maandag weer aan de slag. @ Luna: ik heb dat filmpje ook gezien (van Dreamer) en was ook erg onder de indruk. Zeker als je zelf ook langer hebt moeten wachten, begrijp je dat ook goed. En dan besef je weer extra hoe bijzonder het is dat wij nu wél zo'n prachtig, mooi klein ukkie mogen hebben!!
Ff snel!!! Voor iedereen een super gezond,liefdevol en goed 2010! Hier 4 kinderen gisteravond, op Boaz na heeft iedereen heerlijk geslapen! Boaz om 0:30 de fles en gelijk naar bed. Om 10:00 wakker gemaakt vandaag! Tot straks
Zo te lezen zijn de kleintjes lief geweest voor de mama's, door ons toch wat slaap te gunnen... En ik heb daar ook zon hekel aan, al dat gekus en handen schudden in t nieuwe jaar.
dit kleintje is niet zo lief geweest voor mama wendelaa... ben dus al wakker vanaf de eerste fles, madame weigert al vanaf die tijd te slapen. ze is kapot, en wij ook. heb toch t idee dat ze last heeft van de ontlasting. hoe werkt dat met een druppel olie in de fles? gewone olijfolie? en dan in elke fles 1 druppel? we hebben net een half uurtje op de bank geslapen met de stofzuiger aan... dat zegt wel genoeg denk ik... vanavond is t met de kippen op stok hier!!!!
Voor iedereen een heel gelukkig en gezond 2010 Sowieso is het een verschil dat jij gewoon een huishond hebt. Wij hebben diensthonden. Het scheelt natuurlijk wel dat onze honden het hele jaar met vuurwerk te maken hebben(vuurwerk shows op evenementen) en is heel normaal voor ze. Ze zitten dan niet eens binnen, maar staan er relatief in de openlucht vrij dichtbij. Komt er ook nog bij dat ze op de knallen nog eens boos worden, want op de training wordt vaak met een 9mm pistool geschoten en dan mogen ze bijten. Maar waarom wil en durf je hem dan niet thuis te laten als hij niet bang is? @Staatsloterij Hier 10 euro had een half lot dus 5 euro Gisteravond om 21:00 Demyan de fles gegeven. Daarna is hij heerlijk in zijn wandelwagenbak in slaap gevallen en door alle vuurwerk geknal en geblaf van de hond van mijn ouders heen geslapen. Om 00:30 zei ik dat ik richting huis zou gaan en werd hij wakker. Heb hem toen in de mc gelegd en daar is hij weer verder gaan slapen tot we thuis waren om 2:00. Eerst de hond nog even een kort plas rondje gegeven en daarna zijn fles. Om 7:30 melde meneer zich weer en hebben we daarna nog heerlijk geslapen tot 11:00. Net heerijk anderhalf uur et de hond gewandeld en weer tijd voor zijn fles.
hallo! iedereen een gelukkig nieuwjaar!!!!! Zo gisteren flink gefeest hihi ik was pas om 7 uur vanmorgen thuis en kom net uit mijn bedje rollen hihi. Dylan heeft overal doorheen geslapen en manlief heeft voor hem gezorgd vandaag heerlijk! veel liefs jaja
Iedereen een geweldig gelukkig liefdevol en gezond 2010! Nou t nieuwe jaar begint weer goed, nu ligt mn vader ook in t ziekenhuis iig een hernia en een beknelling hoog in zn been, Morgen gaat ie onder de MRI-scan Vannacht heeft Dyoon het super gedaan sliep door alles heen, om 7 uur vanochtend kwam helaas de fles er wel weer uit en ligt nu al de hele dag buiten de flesjes om te slapen en een beetje te spugen ff in de gaten houden @ellen; wat fijn dat het zo goed gaat met t schema van Tess! @natjes; shoppen is leuk! @danjo; oooooh heb je weer geshopt! @luna; vreemde gebeurtenissen in bad?vertel @luna en danjo; genotenvan jullie verhaal gister, ik voel precies hetzelfde en zie in mijn werk ook vaak zat babys terecht komen dat ik denk van pfff jullie verdiennen stukken meer! Gelukkig zijn we nu gezegend met zon wonder . @rose; hahah positief t nieuwe jaar in! Succes met de receptie hoop dat t meevalt
Heej meiden, ben even nieuwsgierig naar jullie ervaringen... Imke slaapt 's nachts prima (van 23.00 - 09.00 uur) dus wat dat betreft geen problemen. Alleen overdag... Ik loop daar echt een beetje mee te stoeien dus ben benieuwd hoe jullie het doen! Als ze begint te piepen leg ik haar op bed, mét speen. Als ik heel veel mazzel heb, gaat ze dan slapen en hoor ik niets meer (dat is helaas maar weinig zo). Vaak slaat ze met haar armen de speen er weer uit en is het huilen geblazen. Zolang het geen krijsen is, laat ik haar gaan en ga dan na 10 minuten het speentje er weer in stoppen en een aai over de bol geven. Soms gaat ze dan wel slapen, soms gaat de speen er weer uit en is het weer huilen. Ik moet wel eens tot 3, 4 keer toe die speen terug gaan stoppen... Ik vraag me dus af... - ben ik (is zij) niet veel te veel afhankelijk van die speen? moet ze niet zonder speen in slaap kunnen vallen? - moet ik haar nog veel langer laten huilen (ca. 30 minuten)? - houd ik de verkeerde volgorde aan en moet ik de speen als laatse redmiddel gebruiken? Ben benieuwd hoe jullie het doen! Jullie ervaringen kunnen me vast helpen...
jiska, tess wordt ingebakerd omdat ze zo maait met dr armen. als ze in een slaapzak slaapt, stop ik haar strak onderde deken, dus ook haar armen. met speen slapen moet volgens mij geen probleem zijn hoor, sommige kinderen hebben dat gewoon nodig!!!
Lieve mama's, Ik wens jullie allemaal een fantastisch 2010!! Geniet van al het moois en vooral van jullie kleintjes! Liefs
Hier ik ook even :d ellen vervelend dat tess je zo heeft wakker gehouden hier heeft ons meisje een slaap dag geloof ik. Jiska hm geen idee mischien de nachten wat korter maken en inbakeren? speen gen versand van want gelukkig wil Naomi niet zo veel een speen ik bied hem wel aan is 3x zuigen en hoppa dr uit
Hey wat een rust ineens! Ik hoefde bijna niks bij te lezen! Ellen: Hmmm, dat is minder! Geen idee of het in elke fles moet! Daar heeft Josien in ieder geval ervaring mee! Jiska: Hier wordt Boaz ingebakerd, dit omdat hij met of zonder speen te onrustig met zijn armen en benen was (door krampen). Dus hij sliep overdag niet of nauwelijks......alleen als hij in de maxi cosi in de auto zat... Nu slaapt hij veel beter en is ook veel gezelliger! Danjo: Ik heb je niet horen gillen!!! Hier slechts 10 euro! Beter iets dan niets!
@Jiksa, Tim is niet afhankelijk van zijn speentje in bed. Dit gebruik ik alleen als we weg zijn, om het zo iets vertrouwds te geven. Wat je kunt doen verder, geen idee als ik eerlijk ben. Tim huilt zich soms ook wel in slaap, in het begin kon dat wel een half uur duren hoor. Dan ging ik om de 10 min ff kijken en troosten...nu heeft ie vaak niet meer als 10 min nodig
@Ellen, wat vervelend dat ze eigenlijk niet echt geslapen hebt. Wat die olie betreft zelf geen ervaring, mijn schoonzusje moet t gebruiken als het poepen niet lukt...en dan een theelepeltje in een fles. Maar volgens mij niet iedere voeding... @Werken, tja t was raar! Alsof ik eigenlijk niet weg ben geweest haha...terwijl ik vanaf juni al thuis ben. Maar goed, t was alleen gister een paar uur en nu ben ik vrij tot en met 1 februari. En scheelt ook wel dat de kids gewoon bij papa waren Wel veel last van mijn bekken en rug...dus dat is minder
@Joenka, ja officieel liep mijn verlof op 24-12...maar doordat ik ziek was in de zwangerschap heb ik nog heel veel uren over. Die mag ik dus in januari opnemen, alleen had ik voor de zwangerschap opgegeven oudjaarsavond te werken.,... Er is wel een maail rondgegaan of iemand die wil ruilen tegen feestdag dit jaar, maar geen reactie. Dus die moest ik ff werken En ja, ik ben geboren in Apeldoorn. Maar heb er maar 3 jaar gewoond, mijn ouders woonde er tijdelijk nadat mijn vader uit het leger is gegaan...die was gelegerd in Seedorf en ze kregen in Apeldoorn een woning aangeboden. Weet er zelf dus eigenlijk niets meer van