@ baby: het gaat echt super hard allemaal! Zo heb je een mini-baby en zo heb je een peutertje . Is Fleur de oudste baby hier? Beterschap voor je vader!! Wat betreft het spugen: dat heeft Imke ook hoor. Vaak juist als ik haar na een slaapje uit bed haal en de luier verschoon. Dan is de laatste voeding als zo'n 2 uur geleden en dan geeft ze nog wat voeding op. Vaak wat geschilferd of waterig. @ Luna: Ik ben dus echt van plan om er niet meer in te trappen . Ze slaapt nu al vanaf half drie!! SUPERslaap dus. Ben helemaal blij. Fijn dat het experiment met de vier flessen gaat lukken! Wij willen dat eigenlijk ook gaan proberen en komen vandaag misschien al wel op vier flessen uit... Het mag toch, tenminste als ik op de verpakking van Nutrilon kijk wel (vanaf 5 kilo dacht ik). @ Maia: Nou, ik ga er maandag gelijk even opuit voor een leuke hanger op de MC! Ben helemaal aangestoken door jou en je dochter . Ik heb wel zo'n beestje met een knijper maar dat stelt niet veel voor. @ wendelaa: nou voor mij ben je toch al een heel ervaren moeder hoor . Wat gaat het hard! Jouw dochter al weer bijna vier... Dan zijn ze echt aan school toe hè. Ik zit zelf in het onderwijs maar dan in groep 8 (de bijna-pubers, zogezegd ).
@maia; kleertjes; tja die haal ik overal vandaan, wat ze op die foto aan heeft is bv van Lief! maar ook van kleertjes.com en verder van kleine boetiekjes waar ze niet te veel van alles hebben hangen dus apart en ook gewoon van h&m en de hema hoor...goed zoeken dan vind je wel aparte dingen...weet niet precies welk setje je bedoelt? @jiska; dyoon geeft hele voedingen terug hihi
zooo Jiska, hoe heb je dat slapen voor elkaar gekregen? ze mogen vanaf 6 kg over op de 4 flessen volgens mij. @baby: die roze, die je op hyves hebt van oud&nieuw volgens mij. Die vind ik echt zo schattig! Lekker vrolijk. ga even snuffelen hihi
wendelaa: ik kom uit zaltbommel ken je dat???? dat ligt namelijk 10 min bij jou vandaan. ik kom heel vaak in den bosch heb ook bij de etos op de pensmarkt 3 jaar gewerkt en ik zag dat jij uit den bosch kwam iemand die dicht bij mij woont hihi leuk! blij ei:bedankt ik ga hem eens goed doorlezen veel liefs jaja
Wendelaa wat een lieve leuke foto zeg Jaja ik hoop dat het gaat helpen meid Slapen sorry geen tips voor jullie leg Naomi op bed en soms ligt ze gewoon een uurtje wakker maar is dan druk aan het brabbelen tegen dr beertje en valt vanzelf in slaap
Baby hoop dat het voor je papa mee gaat vallen meid en wat vervelend dat dyoni weer zoveel spuugt Luna de spruw is over nu alleen nog ff nabehandelen
Hier vandaag na de babydump geweest met Mannetje en Naomi voor een campingbedje en natuurlijk ook weer 2 truitjes kunnen scoren met leuke teksten Nu is Naomi bij opa en oma we hebben zo een verjaardag maar is altijd zo druk daar en oma wou maar wat graag oppassen dus vooruit dan maar
hi hi ik ben normaal nooit op dit forum te vinden... Heb zelf een kindje die ook geboren is in oktober en was even benieuwd hoe het met andere kindjes van zijn leeftijd gaat. Wel heel interressant om eens mee te lezen! Sorry ben niet zo heel actief op dit forum dat ik nu elke keer wat ga posten. Ben ietsje te druk met ons jochie die nog steeds niet door heeft dat slapen goed voor hem is Wel fijn dus om te lezen dat er meer mensen zijn die hier last van hebben (jammergenoeg niet zo fijn voor die mensen zelf....) 'k moest even reageren op wat je schreef. Als je echt kids op de groep krijgt waar je je zorgen over maakt moet je hier wel wat mee doen hoor! Sorry wil me niet met je werk bemoeien maar als er iets zorgelijks is rondom een kind en je kunt dit niet direct met de ouders bespreken omdat ze dan zomaar wegblijven zou je dit altijd nog bij het AMK kunnen melden. Natuurlijk alleen als het om echt iets zorgelijks gaat, dit doe je dan niet om de ouders af te vallen maar wel ter bescherming van het kind. Succes met je werk!
@Danjo, wat fijn dat de spruw bijna weg is. En was dit een van je goede voornemens van 2010? veel shoppen voor Naomi? @Zonnestraaltje, welkom. Slaapt je zoontje s'nachts wel? @baby, je hebt inderdaad leuke kleertjes m.u.v. het nelly veerkamp pakje vind ik echt alles super leuk. haha
@luna; nelly was een halloweengrapje hahahaha die heeft ze even voor de foto aangehad en verder niet haha! @danjo; weer lekker geslaagd he jij?!
zo! zijn jullie allemaal lekker aan de shop geweest? haha jiska, fijn dat t goed ging zonder speen vandaag! wendelaa, lijkt me een lastige leeftijd, bijna 4. merk op t kdv dat de kids die bijna 4 worden vaak echt aan school toe zijn, ze vervelen zich snel en kunnen dan heel lastig zijn! nog ff en eva kan lekker naar school! baby, hoop dat de kinderarts tips heeft, misschien (weer) andere voeding? hier gaat t vandaag weer stukken beter, tess heeft 3 van de 4 flessen tot nu toe helemaal leeg gedronken, alleen de fles van 18.30 uur weigerde ze... ze slaapt nu, dus ik ga haar wakker maken om 22.00 uur oor de laatste fles en dan zien hoe lang ze het trekt. ben er nog steeds niet achter waarom ze soms gewoon een fles helemaal weigert... de olie hielp wel goed, ze heeft vandaag al 2 x gepoept.
babyd, oke wat vervelend voor Dyoni. Hopelijk heeft de kinderarts een oplossing. Leuke foto btw. Met Britt gaat het heel goed. Gaat eindelijk de flessen omgooien (meer drinken en minder flessen, zat nog steeds op 7). Verder heb we even rust ingepland na al die feestdagen. Oja heb wel weer geshopt voor d'r....
En hoe beviel de verjaardag zonder je meisje Danjo? Lekker gewinkeld vanmiddag! @baby: die kleertjes.com site is verslavend manlief heeft me meteen onder curatele gesteld. Mag pas shoppen als ik een baan heb (dus duimt iedereen dinsdag even voor me hihi? ) @zonnestraaltje: welkom. Vervelend dat je zoontje nog niet doorslaapt. @ellen: fijn dat het beter gaat! Hier weinig te melden. Meisjelief liep een beetje te mopperen voor slapengaan en ik hoor haar door de babyfoon ook af en toe wat sputteren steeds maar ach. wij doen een rustig avondje nu.
babdy, Ik zit nog even na te denken en wil graag je advies. Britt krijgt 1 schepje nutriton door de fles omdat ze spuugte (niet extreem veel hoor). Merk dat ze de laatste tijd toch iets meer spuugt, zou dat ook komen doordat ze zwaarder wordt?
@baby: is dit niets voor dyoon? Marktplaats.nl > @ LELLI KELLY Coll 2009 @ 40% SALE + gratis gadget ! - Kinderen en Baby's - Babykleding | Schoentjes en Sokjes
Hee meiden ik kom ook weer even kijken de laatste 2 dagen erg druk geweest wel gezellig druk. @ Baby ik las het van je vader sterkte ermee! Wat heb je weer leuke foto's van de Diva op hyves! @ Maia mooie foto's van jullie meisje. @ Natjes wat een lieve schoentjes! @Duimen hier madam straks ook ineens de duim in haar mond. En volgens mij heeft ze hem nu gevonden want ze duimt nu steeds vaker. Verder nog niet echt terug gelezen was zo veel
@Baby, wist ik wel.... . het zag er wel super schattig uit. Nou welterusten all, ik ga mijn mandje opzoeken.