Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Slaap lekker Luna!
    Ben benieuwd hoe je mannetje het doet op 4 flessen.

2. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Shit zeg... net alles bijgelezen en dan is het alweer tijd voor een badje voor de kleine grote man.

Weinig tijd dus om overal op te reageren. In ieder geval wil ik even snel iedereen een heeeeeeeeel geweldig 2010 toewensen! Dat onze wondertjes mooi groot mogen worden en iedereen gezond mag blijven!

Tot snel,

Liefs,
    Josien

3. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    luna slaap lekker! hopelijk trekt juliën lekker de nacht door.

ik ga tess maar es wakker maken, ze heeft dus 1 fles overgeslagen, hoop dat ze het wel trekt...

4. Rose1982

Het is rustig hier vanavond ;)

5. Rose1982

6. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    rose, wat een schatje!!!

wij sneeuwen in volgens mij, er is al zo`n 7 cm gevallen en zag net op de sneeuwradar dat er straks nog meer komt. vind t wel leuk... haha

tess heeft deze fles gelukkig weer leeggedronken, en ze slaapt al weer. ga dr ook gauw in, hopelijk word ik nog n beetje warm vannacht, heb t ijskoud! slaap lekker allemaal!

7. Rose1982

Echt hier ligt niks haha wat grappig!

Slaap lekker Ellen

8. Rose1982

Ik ga ook maar mijn bed opzoeken! Slaap lekker!

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Heey meiden hier en nachtbraker :D Darten aan het kijken.

Rose wat een skeetje helemaal super :D

Sneeuw wij zijn bedtijds weggegaan van de verjaardag want het is complete chaos hier pff heb een uur erover gedaan voor we thuis ware normaal 10 min , autos stonden over dwars op de rotondes levensgevaarlijk

10. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Baby, Eva heeft erg veel zin in de basisschool.
    Vraagt al vanaf dat ze 3 werd wanneer ze eindelijk mag...

@Luna, ja mijn man voetbalt idd op hoog niveau...alleen jammer dat ze niet zoveel verdienen als het ''normale'' voetbal.
    Terwijl ze toch echt veel trainen en weg zijn, daarnaast moeten ze ook nog gewoon fulltime werken.
    Ben erg benieuwd hoe het verlopen is met 4 flessen bij jullie

@Maia, 3 maanden alweer! Wat gaat t toch snel....

@Jiska, lijkt me wel soms zwaar zeg..lesgeven aan die startende pubers....ik vind peuterpuberen al zwaar hahaha

@Jaja, Zaltbommel ken ik idd! Ben er nooit geweest, maar wel al tig x gepasseerd;) Is idd dichtbij...en bij de Etos gewerkt, dat is helemaal dicht bij haha. Ik woon nu 6 jaar in Den Bosch.
    Geboren in Apeldoorn, maar opgegroeid bij Nijmegen in de buurt

@Danjo, lekker gewinkeld dus...en een campingbedje is echt onmisbaar vind ik! Die hebben wij overal mee naar toe gesleept voor Eva. Die sliep en slaapt nog steeds, echt overal!

@Zonnestraaltje, lijkt me erg vermoeiend als je kleintje zo weinig slaapt. Snap dat je t daar erg druk mee hebt

@Ellen, lijkt me dan ook een raadsel waarom ze er eentje laat staan. Zou ze dan echt genoeg op hebben al?
    En Eva is nu de oudste op de groep, dus die voelt zich helemaal een moedertje over de kleinere kids...ze speelt dan ook vaak op de BSO.

@Lelli Kelly's... Eva vind die zooooo mooi...en mama zooooo lelijk haha

@Josien, t is hier soms niet bij te houden idd;)

@Rose, wat een scheetje!

Ík zit ff bij te komen van een verjaardag. Was tegen 1.00 thuis en mijn broertje en zijn vriendin hadden opgepast. Wel lekker ff zonder kids de duur uit.,....alleen balen dat ik net het laatste flesje gemist had van Tim. Hij lag er net in toen ik thuis kwam

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    wendelaa ook al aan het nachtbraken, Hm bij jullie niet zoveel sneeuw gevallen?? Vervelend he niet die laatste fles geven haha

12. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    goedemorgen.

hier maar 1 cm sneeuw mooi balen ik vindt het altijd wel leuk!

luna:ben benieuwd hoe het is gegaan!

wendelaa: hihi leuk iemand uit de buurt! want verder is er bijna niemand hier op het forum uit onze omg. kunnen we nog carpoolen als we evt een meeting hebben!

danjo: lief dat je aan me dacht het gaat hier wel we blinjven gewoon doorzetten en vanalles uitproberen!

veel liefs jaja

13. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Danjo, idd aan t nachtbraken geweest...en zit nu met dikke ogen alweer beneden haha. En had t wel fijn gevonden als ik
    Tim nog ff had kunnen knuffelen hihi

@Jaja, idd hier niemand die dichtbij woont.
    Wel via een ander clubje goed contact met iemand, hebben elkaar al een paar keer bezocht. Maar die woont in Arnhem, is dan toch weer een eindje rijden.
    Aan een ander forum heb ik zelfs een echte goede vriendin overgehouden en die woont in Schijndel...best leuk zo'n forum dus;)

14. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    wendelaa:hihi ind erg leuk zon forum en ook handig als je bijv een meeting ofzo hebt dan hoef je niet helemaal alleen te rijden! ach ja wie weet zijn we mekaar al 100x tegen gekomen haha.

15. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    allereerst even sorry dat ik op niemand reageer.........

Megan heeft heel erg last van het doorkomen van haar tandjes en is heel erg hangerig en huilerig.
    Een van de kiesjes daar is al een puntje door sinds gisteren......gelukkig want dan is daarvan het einde inzicht :D

Weet iemand hier hoeveel paracetamol ze per dag mag hebben?
    Ze heeft een ligte verhoging en ze voeld zich gewoon echt niet lekker......

Sorry, ik vind het erg vervelend dat ik op niemand kan reageren en dat ik alleen mee lees :(
    Door de maanden heen ben ik jullie echt als vriendinnen gaan zien en nu moet ik jullie "verwaarlozen" :(
    Ik weet dat jullie het begrijpen maar ik wil echt dat jullie weten dat ik jullie erg mis en hoop echt dat Megan hier snel doorheen is :)

16. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Jaja, dat vraag ik me dan ook altijd gelijk af!
    Zeker als je dan ook nog in Den Bosch gewerkt hebt...denk ook vaak als ik bijv op t cb ben,zou zij ook op zp rondzwerven;)
    En idd handig met een meeting...als die er ooit komt! haha

17. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Sloppy, ach dat is toch begrijpelijk.
    En goede vriendinnen snappen dat;)
    Wat betreft de paracetamol..ligt er ook aan hoe zwaar ze zijn.
    In principe voor de 3 maanden 3x een halve zetpil meen ik.
    Maar boven de 5,5 kg gewoon 3x een hele....

18. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @wendela: Dankje voor je advies en je lieve woorden :D Ik ga haar twee paracetamolletjes per etmaal geven, dan krijgt ze zeker niet te veel :)

19. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Goedemorgen dames :D

Allereerst de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!

Zo er even lekker vroeg uitgegaan vanochtend zodat ik nu even tijd over heb :) Wat is tijd een ander begrip he met zon kleintje! Eerder was internet zo'n beetje mn beste vriend en nu staat de comp nauwelijks meer aan!

Hier gaat alles redelijk - Elise is een super tevreden meisje maar groeit niet erg hard. Ze weegt nu 5340 en komt dus al 6 weken 'maar' 80 gram per week aan. Ze vinden het een beetje weinig maar ze is super tevreden en alert dus ik maak me nog niet veel zorgen. Ik voed nog steeds volledig zelf en ze krijgt nu 6 voedingen per dag. Ze slaapt heerlijk door, rustig 9 uur per nacht heerlijk!! Zeker nu ze sinds eerste kerstdag duimt kan ze zichzelf troosten en ook kan ze zichzelf steeds beter vermaken. De box is nu leuk :)

Morgen 'mag' ik weer voor het eerst aan de slag! Vind ik wel spannend hoor! Ben vanalles aan het proberen met kolven en nu ik een handkolf heb gekocht (had electrisch) gaat dat nu ook beter. Ik hoop dat ik de voedingen voor het KDV bij elkaar kan kolven en anders moet ze daar maar een keer een flesje bij - we zien wel. Uit de fles wil ze bij ons erg slecht drinken maar bij 'vreemden' (tot nu toe alleen mijn moeder) drinkt ze er wel goed uit. Het zal wel goed komen!

Zal eens even terug kijken wat jullie de laatste dagen heeft beziggehouden...

Rose, wat een schatje zeg! Het echte babyachtige is er al af he!

Ellen, maar 4 flessen per dag :eek: Dat zou ons meisje echt nog niet redden denk ik! Fijn dat het beter gaat! Wat een schatje trouwens!!

Maia, kleertjes.com is zeker verslavend - bijna alles komt daar vandaan :D Succes met het vinden van een baan! Wat leuk dat Fleur al echt tegen een speeltje aan slaat! Kan niet wachten tot Elise dat ook gaat doen!

@ sneeuw, hier 10 cm!

Baby, fijn dat Dyoni happy is maar rot hoor dat ze nog steeds zo veel spuugt! Hopelijk is het gauw over - met 4 maanden zeggen ze vaak toch want dan is de spijsvertering 'rijp'? Wat een leuke kleertjes heeft ze toch - en wat leuk dat ze haar handjes aan het ontdekken is!

Zit trouwens een beetje info te zoeken over de eerste keer een beetje appel etc maar daar word soms heel panisch over gedaan en dat zou absoluut niet voor 6 maanden mogen?? Ik weet dat ik nu ongeveer mn eerste fruithapje kreeg en als ik zo naar Elise kijk zou ik dat ook niet heel gek vinden maar goed. Zal me eerst nog eens even goed inlezen over het hoe en waarom!

Luna, fijn dat het ook goed gaat op 4 flessen, hopelijk heeft hij de nacht goed doorgetrokken!

@ Rins, lekker dat Tijn nu ook overdag wil slapen! Lijkt me heel vermoeiend als je de hele dag met je kleintje zit, een slaapje is toch ook vaak even tijd om iets anders te doen!

Blijei - aaaw je ava foto is echt te lief :D

Wendelaa, heerlijk he die duim ;) Maar half 11 - dan houdt hij het wel heel lang vol - wow! Aww en de ene duimt links en de andere rechts! Elise duimt ook links vraag me af of ze dan misschien ook links is! Leuk dat je man zoiets bijzonders doet!

Luna - al weer op het paard gezeten? Ik vorige week voor het eerst ging prima moet alleen mn bekkenbodem meer trainen ;) Heerlijk hoor het weer zit alleen niet echt mee!

@ all - alweer aan het sporten? En alweer op gewicht!? Hier zit er nog steeds 5 kilo extra aan :(

Sloppy, he wat vervelend! Wat zegt de bijsluiter? Volgens mij is het max 4 per 24 uur. (60 mg)

Zo ik ben weer enigzins op de hoogte! Madame is zo alweer aan eten toe! Wel lastig hoor die korte tijd ertussen ;) Van de week wezen shoppen en dan moet je dus ook voeden in het openbaar, was erg spannend maar heb het zo kunnen doen dat niemand het echt door had/ er last van had... hoop ik ;) Allemaal een fijne zondag!

20. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Odess, ja soms best een geregel met zon kleintje...
    Al heb ik met mijn slaapkop wel tijd om er voor te gaan zitten..
    En als Elise t verder goed doet, dan zou ik me ook niet zon zorgen maken omdat ze weinig aankomt. Ze heeft toch een mooi gewicht!

Qua bijvoeden, ik wacht wel tot minimaal 4 maanden.
    Misschien iets later, maar dat weet ik nog niet. Nu in ieder geval nog niet, wil gewoon niets uitlokken qua allergie.

Deel Deze Pagina