Josien ik ga beginnen met een fruithapje en savonds rijstepapje Strijken is ook totaal niet mijn hobby en normaal strijk ik de helft ook niet maar omdat Naomi spruw had blijf ik het nog maar even een week doen.
Hé Maia, gezellige dag gehad dus . Leuk hè om te zien hoe je met zo'n kleine zoveel bekijks en aanspraak hebt. De vreemdste mensen staan ineens boven je kinderwagenbak te spieken. Ik vind het wel heel gezellig! @Eten, hier denk ik vandaag uitgebreide macaroni. Eens kijken wat ik allemaal in de pan erbij ga mikken . Voor straks allemaal eet smakelijk! Liefs, Josien
Heel slim Danjo om dan toch nog even flink te strijken . Ik heb er ook zo'n schurfthekel aan. En er komt ook geen einde aan ook hè? Heb ik een berg weggewerkt en ja hoor... weer een nieuwe lading voor de boeg. Blegh!
Strijken heb ik ook een ontzettende hekel aan... Laat t dan ook altijd enorm oplopen en dan sta ik een halve dag alles weer te strijken
@Maia, altijd leuk hoe die oude mensjes op kleine kinderen reageren he... Je moet trouwens eens weten hoe veel bekijks ik krijg als Tim in de draagdoek zit...ook idiote opmerkingen overigens
ja ik vind het erg leuk te zien hoe mensen reageren! Van die oude dametjes van vandaag kreeg ik hele verhalen over hun eigen achterkleinkinderen zo leuk... kwam alleen niet meer weg @josien: het ligt aan de situatie hoe ik het vind. Er zitten ook mensen bij die, als ik me in een winkel even omdraai om iets te pakken bijv. meteen de kinderwagen induiken. Als mensen het vragen, prima, maar als ik me terugdraai en er hangt iemand half in de kap van de wagen (als je me snapt) ben ik niet zo blij. Dat vind ik gewoon brutaal. Maar zoals vandaag, als zo'n vrouwtje vraagt of ze haar vast mag houden en Fleur is rustig, ben ik niet zo heel moeilijk. En daarstraks was Fleur wel even mopperig en toen mocht het niet. @eten: biefstukje, sla, gebakken aardappeltjes.
@Wendelaa: ja, in de draagdoek zie je mensen ook idd kijken. Ik heb nog nooit opmerkingen gehad echter, jij wel dus? Wat voor idioots dan? Ben wel benieuwd
Oh Maia, dat vind ik ook echt heel brutaal als mensen dat zo doen! Dan zou ik er ook wel wat van zeggen. Gelukkig heb ik dat nog niet meegemaakt, dus ik heb alleen nog maar positieve ervaringen. Oh ja, Wendelaa? Krijg je echt zo'n rare opmerkingen dan? Wij hebben nu ook een draagzak, maar ik ben er nog niet mee buiten geweest. Van de week wilde ik zo wel even naar de winkel gaan. Ben benieuwd naar de reacties .
Ik heb er niet zovel mee dat jan en alleman in de wagen zit te koekeloeren en al helemaal geen onbekende Strijken het scheelt wel ik gooi heel veel in de droger dus ff de bout erover en klaar en ik laat het dus niet oplopen want dan heb ik er alleen maar langer werk aan
@ Danjo pff strijken ik heb gisteren de halve ochtend staan strijken mijn droger is nog steeds kapot, ja is me eigen schuld bel ook niemand op om erna te kijken. @ Eten hier lekker wat halen bij een reataurant hier! Denk varkenshaas in champignonroomsaus.
rose hihi nou ik kan echt niet zonder droger pff lekker hoor kom dr zo aan zelfde recept graag eten hier bakken we wat kroketjes op een broodje
@Maia, ik hou er ook niet van als ze ineens in de wagen duiken of aan m gaan zitten ofzo...moeten ze ineens zo nodig over zijn wangetjes aaien..BAH! @Opmerkingen, liep een tijdje terug op de beurs.... O dat ligt toch helemaal niet lekker?....Wat zielig zeg, helemaal opgevrot in die doek...T is net of je een kangaroo bent!...en toppunt: snap niet dat je dat doet, dadelijk val je voorover!
@Rose, o ik kan echt niet zonder droger! Niet zoveel plek om te drogen, dus behalve bovenkleding, gaat alles in de droger. En dat is handig, zo aan je eten komen!
Tsssssss Wendelaa... wat een opmerkingen! Die hebben niet meer verstand denk maar . @Rose, lekker varkenshaas! Hebben wij op Nieuwjaarsdag gegeten. Smakelijk! @Mensen in de wagen kijken, geen probleem mee hier. Ik show mijn mannetje veel te graag . Nu zou ik het wel vervelend vinden als ze echt de bak indoken of aan hem zouden zitten, maar daar heb ik een Hollandse mond voor die ik dan heus wel roer .
wendelaa wat een opmerkingen zeg , grr zou geloof ik van achter uit mn strot komen Josien dat ze kijken door langs me te lopen vind ik niet erg maar ze hoeven niet met hun koppen in de wagen te hangen want dan krijgen ze met een boze mama te maken.
Zijn er nog mensen die warm lopen voor een meeting in overijssel/gelderland???? Er is een topic bij oktober clubs
nee dat meteen in de wagen duiken ben ik niet van gediend. en toch blijk ik dat soort mensen aan te trekken. ben dan niet altijd aardig.
Dag oktmamas, ik lees weleens bij jullie mee (gewoon nieuwsgierig naar "straks") en heb weleens begrepen dat de meeste van jullie BV geven. Bij ons (late nov mama's) zijn dat er weinig, vandaar dat ik ff bij jullie kom. Sinds kort drinkt mijn meisje anders. Ze drinkt uit de eerste borst of een kwartier en heeft dan geen zin meer in een toetje, of ze drinkt ongeveer 7 minuten stopt dan en wil dan na het verschonen niet meer. Na een kwartier knuffelen wil ze dan wel weer drinken b drinkt ze een kwartier uit de 2e borst. Soms krijst ze ook voor het drinken van de 2e en lijkt het net alsof ze niet wil, maar na enig geduld valt ze aan. Herkennen jullie dit? En hebben jullie tips? Mijn ritme is nu: - slapen - eten borst 1 incl boeren, soms probeer ik dat tussendoor - verschonen - eten borst 2 (eventueel) - knuffelen of spelen alvast bedankt