Oja. Probleem is dus dat ik soms een uur bezig ben met voeden, waarvan ze max 25 min drinkt. Dat is best vermoeiend als ze dan een uur later weer wil (komt m.n in de ochtend en avond na 2 uur). Ook is er niet echt speeltijd voor haar, omdat ze dan echt moe is.
bijvoeden:nou hier niet gezien hoor ik moet er nog niet aan denken volgens mij wordt dit weer een drama met dylan hij kan zelfs de pepti melk niet verdragen en heeft eczeem op zn hoodje dus ben benieuwd ik moet ook met de ka overleggen hoe ik dat straks aan moet pakken mmhh ben benieuwd. eten:mmhhh net heerlijk bij de mac geweest als afscheid want vanaf morgen gaan men man en ik aan de lijn ik wil 13 kilo kwijt! danjo:waar is die meeting??????? amore:sorry kan je niet helpen!geef fv in de wagen kijken hier ook geen probleem al was er pas iemand die keek in de wagen en dylan had zn tut in en ze trok hem er gewoon uit efe kijken hoor zei ze nou ja zeg ik heb meteen efe gezegd dat dat niet de bedoeling was!
Dacht ik ook aan Danjo, maar ze krijst niet altijd en drinkt daarna gewoon. Het lijkt net alsof ze niet weet of ze nog wil drinken en dan ineens denkt: toch wel (of niet)
amore:dat krijsen herken ik ook mijn zoont doet dat als hij gewoon te moe is om te drinken want dan kost het hem echt teveel energie mar kan je er niet mee helpen heb hier ook nog geen oplossing!
en dr is niks in dr mond te bespuren? want ik herken het wel toen Naomi spruw had dat was ook soms krijsen maar soms dronk ze ook alsof er niks aan de hand was Mischien een lactatiekundige inschakelen of de vraag hier bij de lc neerleggen??
@Amore: ik herken je verhaal wel een beetje, ik ben dus inmiddels overgestapt op de fles. Bij ons was het geen spruw, maar een dochter die agressief werd van de borst. Geen idee waarom, ben er niet achter gekomen, maar sinds we de fles geven drinkt ze veel beter. Bij mij was het ene borst, verschonen, andere borst (op een gegeven moment, ene borst, andere borst, verschonen) maar ik was ook zo enorm lang bezig en dan kwam ze weer na 1,5-2 uur na het begin van de vorige voeding weer. Misschien een te snelle toeschietreflex (dat was het hier in eerste instantie, vandaar dat ze op een gegeven moment agressief was en bleef).
Nee niks te zien in der mond en ik heb ook nergens last van.. Ik zou idd es kunnen vragen aan zon deskundige. Gekke is dat het eerst prima ging. En sinds der sprongetje (denk ik) minder.
Maia idd zo liep het bij jullie ook he. Amore ik zou het ook niet weten wel dat hier op de site ook een lactatiekundige zit dus zou gewoon je vraag even stellen
@maia Oké fijn dat iemand anders het ook heeft ik ga vanaf dinsdag afbouwen (wil maar 3 maanden BV geven), dus ik ga dan langzaam overstappen op FV. Dat gaat bij jou dus stukken beter? En zit er dan ook meer tijd tussen je voedingen? En heb je je ritme dan ook veranderd? Of verschoon je tijdens de fles?
@Amore: ja bij ons was het drama allemaal. Ik ben relatief snel overgestapt, omdat ik, toen ik de beslissing genomen had, ook geen puf meer kon vinden voor de bv. En nu: gaat super. Van een ritme van 1,5-2 uur is ze vanzelf naar een ritme van 3 uur gegaan (en inmiddels af en toe zelfs 4 uur), ze ging opeens doorslapen en was gewoon veel uitgeruster (want van om de 1,5 uur wakker zijn rustte ze niet uit) en dus vrolijker ipv veel te huilen of chagrijnig te zijn. Ook de voedingen lopen lekkerder. Ipv ruim een uur bezig te zijn, ben ik nu een kwartier bezig en daarna zit ze gewoon lekker bij me te knuffelen en later vrolijk te spelen in de box. Het ritme is vanzelf leuk geworden, voor ons allebei (want ik weet niet hoe het met jou is, maar ik werd echt letterlijk doodmoe van steeds 1 uur voeden en dan maar een uur maximaal rust). Ik verschoon niet tijdens de fles. Dat is niet meer nodig. Meestal is het: kwartiertje/20 min drinken - even een kwartiertje bij me zitten - verschonen - wippertje of box en spelen maar tot ze moe is - naar bed.
@maia ja ik word er idd doodmoe van. Elena doet het gelukkig snachts prima, dus daar krijg ik m'n rust wel! Maar het is ook gewoon frustrerend dat onduidelijke gedoe. Elena geeft ook niet echt aan of ze nog honger heeft, of pas na een kwartier weer. Ik ben dis steeds aan het aanbieden, en dan gaat ze of krijsen of drinken. Wordt je ook niet echt vrolijk van! Wel geruststellend om je verhaal te horen, bedankt daarvoor!
mmm lekker gegeten waar was je nou Danjo?? Nu hebben we de rest ook op moeten eten. @ Jaja hier ook nog 1 keer lekker eten gehaald wij gaan ook vanaf morgen niet meer snaaien
Hoi Amore, Ik geef wel bv maar ik had sowieso ander schema dan jij. Wakker worden Verschonen Borst 1, 10 a 15 minuten Borst 2 5 a 10 minuten Maar ben denk ik al na een maand overgegaan naar maar 1 borst en nu is het ongveer 10 a 15 minuten aan 1 borst. Hij komt ongeveer 6x per dag. Soms 5 soms 7. Ik had ook dat hij soms opeens hard ging huilen maar dat was/is vanwege te harde melkstroom. Is een lact.desk. hier geweest en zij raadde aan om binnen 3 uur dezelfde borst aan te bieden om de productie een beetje af te remmen. Dat heeft hier goed geholpen. Verder ligt Boaz op een voedingskussen zodat de melk horizontaal in zn mondje komt. Volg je mn verhaal een beetje?
@Amore, vervelend dat het nu iets minder gaat qua voeden. Kan je er helaas ook niet bij helpen....herken alleen wel het lang doen over een voeding. Mijn dochter deed er ook een uur over. Is idd erg vermoeiend. Wie weet, met wat deskundige hulp, gaat t weer op rolletjes! @Jaja, ik zou dan ook geen risico lopen en nog lekker wachten met bijvoeden. En alles heel erg voorzichtig gaan doen. En als iemand zo bij Tim zou doen, als die in de wagen zou liggen, zou ik ff uit mijn slof schieten! En vanaf morgen ga ik er toch ook echt aan geloven! Er moeten wat kilos vanaf....zucht...
@Amore: klinkt echt precies hetzelfde. En vooral het uur voeden vond ik (persoonlijk) nog niet eens een ramp, ik zat wel met m'n boek/tijdschrift/tv/mobiel. Meer het feit dat je amper een half uur "rust" had ertussen, en dan de hele dag door maakte het zo zwaar. Ik hoop dat je je rust snel vindt met het ritme want dit is niks.