Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik ook maar ben nog nie aan de lijn toe :D

2. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

me lichaam is er wel aan toe ;)

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    :D:D:D suc6

4. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    zolang je over gezonde dingen praat, is t goed;)

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Oke dus over groentes en fruit

Maar chocolade, chips etc is uit den boze :D

6. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    ja, we gaan t NIET hebben over chips, koek, snoep, friet, kroketten, taart etc haha

7. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@josien, wow meteen 60 tot 70 uur per weer werken!! Dan mag ik niet klagen met mijn 24 uur eigenlijk. Wat een uren zeg. Zal inderdaad wel even wennen zijn dan. Jawel het lijkt idd ook een afplatting i.v.m. het kale. dinsdag eensk ijekn wat ze op het cb zeggen. haha, nou je zult maar net zien dat je weer zwanger bent. Dan denk je het zal toch niet....

@Danjo, was het plaatsen van de spiraal pijnlijk? Ik twijfel ook om er eentje te laten plaatsen.

@Maia, wat leuk bij je oma op bezoek met Fleur. Was ze lief?

@Wendelaa, wat raar dat jij opmerkingen krijgt als je Tim in de draagdoek hebt zeg.

@Rose, toe maar! eten halen bij een restaurant!!

@Amore, kan je helaas niet helpen wb borstvoeding. Ik geef flesvoeding vanaf de geboorte omdat ik mijn borsten heb laten vergroten 6 jaar geleden.

@Kijken in de wagen, ik vind dat nooit erg. Ben er altijd wel trots op als mensen naar hem kijken. Hij vind het ook geweldig om aandacht te krijgen. Maar dan heb ik het over KIJKEN en niet over AANRAKEN! Dan zeg ik er wat van.

Nou mijn moeder zou dinsdag op Julien passen op mijn eerste werkdag. Nu is ze vandaag uitgegleden door de sneeuw en nu zit ze voor 6 weken met haar been in het gips. Ik krijg niks geregeld, de oppas belt maar niet terug. zou niet weten hoe ik dit op moet lossen maar ik ben 6 maanden thuis geweest dus kan er nu niet mee aankomen dat ik dinsdag niet kan komen werken.

8. Momfulness

Zo ff lekker chippies met dipsaus maken.

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    haha luna geweldig :D
    nee het deed totaal geen zeer maar goed ik ben van onder wel heel wat gewend kwa onderzoeken.

wendelaa ik zwijg ik zal er niet over praten

10. Rose1982

lekker hier nu warme chocomel met heel veel slagroom en een donut :) haha

11. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Nou vanmiddag naar mn vader geweest, heeft nog steeds uitval in zn been kan dus niet lopen erg rot om mn vader zo te zien..Dyoni was wel erg gezellig tegen opa en was lekker aan t ‘kletsen’met hem!

@wendelaa; ja dat dan weer wel tijd voor je huishouden, en Tim naar t kdv wat gaat t allemaal snel he!Indd soms zou t wel eens makkelijk zijn om te zien wat er in dat koppie omgaat!Nou ja wat een opmerkingen over de draagdoek zeg!Hier alleen maar gehoord oooow wat lief hahaha

@luna; oepsie als je twijfelde niette safe he?!En afplatting tja aan t cb vragen….En hij heeft m dus toch nodig die 5e fles, is ook wel erg vroeg om die af te bouwen of nie?

@curly; ja Dyoon blijft ook lachen als ze alles eruit gooit…Hopelijk werkt t bij jou met extra Nutriton!

@josien; hihi wij konden niet via de natuurlijke en via behandelingen zwanger worden enne Dyoon is spontaan gekomen!

@jaja; nou ja das helemaal t toppunt zn tut uit zn mond trekken!pff wat bezielt sommige mensen zeg!

@Eten; dan gaan we het weer hebben over sla met walnoten en geitenkaas hahahahah

@luna; jeetje je moeder in t gips auuwww en lastig met de opvang…sterkte met een oplossing!

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Nee baby wij eten gewoon lekker onze chocolaatjes etc hihi

vervelend voor je pa zeg bah

13. Momfulness

@Danjo, okee dus het viel wel mee. Mijn moeder kon de hele dag niet lopen na het zetten van de spiraal.

@Baby, wat schattig van dyoontje dat ze je vader gezelschap hield! Ik dacht dat het niet te vroeg zou zijn omdat hij al zo flink is en hij s'avonds echt in coma ligt als ik hem de laatste fles geef. Hij heeft hem dus echt nog wel nodig! Wanneer ga jij over op 4? Wat is eigenijk normaal gesproken het moment om over te gaan op 4 flessen? Ja komt nu wel lullig uit mijn moeder in het gips maar vind het voor haar vervelender. Ze zit met 3 paarden en 3 honden te kijken nu en mijn stiefvader is een luie donder.

Lekker hoor die chips........hmmmmmmmmmmmmmmmm...

14. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    @blij ei,
    Oké die tip van zelfde borst binnen 3u ga ik ook es proberen! Bedankt voor je reactie iig, het is altijd fijn om te lezen hoe anderen het doen, vooral zo in het begin als je nog zo aan het zoeken bent!

@all,
    bedankt voor jullie reacties allemaal, wel
    fijn zo snel antwoord ;) hahaha. Ik heb wat goede tips gekregen en ben ook weer wat gerustgesteld! Ik ga jullie weer verlaten (maar lees wel soms stiekem mee :d)
    veel geluk met jullie beebs!
    Knuf!

15. Rose1982

@ Luna wat erg voor je moeder en voor jullie natuurlijk!

@ Baby jeetje :( wel fijn dat Dyoni lekker opa opgevrolijkt heeft :)

@ Doei Amore ;)

16. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Luna, dat meen je niet zeg...wat een pech voor je moeder en dus ook voor jou!
    Denk dat t niet echt te zeggen wanneer je over moet gaan naar 4 flessen, gewoon afwachten tot hij t zelf doet

Zeg, stelletje tuttebollen! Snel allerlei lekkere dingen showen.
    Maar goed, nu mag ik nog even van mezelf

@Baby, wat lief dat Dyoni opa aan t opfleuren was...
    Maar over t algemeen reageren mensen wel positief hoor, maar t is net of sommige niets weten te zeggen en dan maar rare dingen zeggen...

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Luna normaal gesproken ga je over op 4 voedingen als je vaste voeding erbij gaat geven.
    Of als je kindje savonds echt met geen mogelijkheid waker is te krijgen

18. Maia

Maia Niet meer actief

doei Amore :)

@Luna: wat ontzettend vervelend voor je moeder zeg :( en voor jou natuurlijk.

@lijnen: hier ook! Ben benieuwd, heb het nog nooit gedaan :(

@baby: dyoni had het dus gezellig met je vader. Dat is wel fijn.

19. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Zo weer wat drukker dan eergister!:D
    Rose: Wat een geweldige foto!!!

Josien: Pff, weer aan de slag! Zal wel flink wennen zijn! Werkse in ieder geval... Hihi het werkt dus allemaal weer!;)

Sloppy: Jeetje ook al zo'n snelle tante met tanden! Nou ja heb je die alweer achter de rug;).

Odess: 5300 gr is toch best al goed? Vriendin haar zoontje is van 14 sept. en die was 2 weken geleden 5200gr?? Enne....werkse morgen!

Hier nu inmiddels 3 dagen op 4 flessen! Snap er geen hout van.. Maar hij doet het erop. Gisteren heeft hij zelfs de ochtend fles er weer direct uitgespuugd! Volgens mij omdat hij een beetje last heeft van vastzittend slijm..

Blijei: Fijn dat het beter gaat met de fles! Als ze het eenmaal door hebben dan komt het wel. Als een vreemde het doet helemaal..

Baby: Balen van je vader hoor! Had je de uitslag van de MRI al gehad? En idd balen van het weekendje, maar het is helaas niet anders!

Wendelaa: Morgen Tim voor 't eerst, zal wel weer ff wennen zijn! En de "grote" meid nog een weekje, ik vond het wel vreemd hoor dat Britt naar school ging! Ik voelde me helemaal remy!:)

Danjo: Yep, kan ook niet wachten om te starten met z'n eerste fruithapjes en dan vooral de gekke gezichten erbij! Schijnt ook beter te zijn voor kinderen met reflux problemen he?

Luna: Nou ik moest maandag al ongesteld worden en kreeg het behoorlijk warm. Werd uiteindelijk pas donderdag ongi! Had antibiotica kuur gehad en was een pil vergeten:), Rob gaat er binnenkort een knoop inleggen....

Maia: Zit Fleur weer in het ritme??

Amore: Sorry, kan je niet helpen!

Fruithap: Opbouwen kun je het beste doen door drie dagen hetzelfde fruit aan te bieden! Geen citrus in het begin aanbieden! Banaan, wat voor reacties dan?

Lijnen: eind deze maand zal ik ook poging wagen!!8)8)
    Maaarrr Danjo met mij mag je er deze maand nog wel over praten hoor!:D:D:D:D:D

Luna: Dat is flink balen! Nou hoop dat je gauw een oplossing vindt!

Zo volgens mij heb ik wel redelijk alles gereageerd weer.....

Hier vandaag Britt haar kamer veranderd, bureau met kast(ikea) erbij gezet! En heeel veeelll weggegooid en opgeruimd! Tjee, wat heeft een kind veel troep zeg!;) Nu is Rob de zolder aan het opruimen en daar komt ook heel veel troep vandaan. Ach ja, je moet toch eens opruimen he!

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Maia geen taartjes meer showen haha oktober moekes gaat aan de lijn :D

Deel Deze Pagina