kan iemand nog even de link doorsturen van de meeting of me even een update geven? want ben even niet meer geweest omdat mijn mannetje vakantie had en samen genieten waren xxx
@Luna, jammer dat je niet dirchtbij woont, wil best oppassen op julien... Balen voor je moeder zeg. @Rose, mmmmmh klinkt lekker, Patrick heeft net brownies gemaakt hier @Maia, haha nog nooit gelijnd...? Hier is het ook nodig maar kan (helaas 8)) nog niet vanwege bv. Maar ja ik kan wel natuurlijk al die extra zoete en vette dingen laten staan.....tja @Baby, heel vervelend voor jullie zeg, hoop dat t snel goed gaat. @Boaz....jeeej vandaag heeft hij al 2x grote fles met bv gedronken..heel blij mee. Maar ik ben wel een super emo-doos, ik kreeg gewoon tranen doordat t zo goed ging en ook omdat t ook voelde als een beetje afsheid van bv geven (lekker suf he) terwijl dat nog helemaal niet echt aan de orde is.
@Danjo, of als ze zoals Tim smorgens uitslapen @Joenka, erg he wat zon klein kind al heeft! Ik weet soms ook niet waar ik alles moet laten
Baby: Oh, dat is idd rot om te zien! Was je vader altijd heel vitaal? Fijn dat Dyoni opa nog ff heeft opgevrolijkt! Danjo: Hier moet ik hem zelf som 10:00 wakker maken voor een fles! Daarom heb ik de 07:00 maar weggelaten.. s' avonds is hij niet in bed te krijgen alsof hij klok kan kijken, 23:00 en niet eerder ga ik slapen! Snap er geen hout van, wacht nog steeds op de gebruiksaanwijzing!
@Joenka...lekker aan t puinruimen!? @Kitty, http://www.zwangerschapspagina.nl/groups/category-mama-clubs.html
Oh, mjammie BROWNIES!!!!! Blijei: Toppie! Mag toch ook wel ff je traantjes laten lopen! En ja, nu met 2 kinderen verdubbeld de zooi zich ook. AL die kraamkado's een plek geven, heb bijna een extra huis nodig.
Luna zie nu pas je verhaal das mooi balen zeg pff. Weet j dat dit ook 1 van de redenen is dat wij voor kdv hebben gekozen want als dus je oppas ziek is etc dan sta je leuk te kijken. heb je geen vriendinnen die voor een x kunnen oppassen?? 4x voeding kan naomi ook wel laten liggen tot 10 uur maar maak dr toch echt gewoon rond 8 uur wakker voor de eerste voeding
@Joenka, haha geweldig dat meen je niet!! Wat had je gedaan als je zwanger was geweest? Sterkte voor je mannetje dan Dat had je natuurlijk ook niet gedacht toen britt nog baby was dat het allemaal zo snel ging en dat je nu al haar hele kamer op haar toekomstige schoolwerk in kan gaan richten met bureau enzo. Of is het naar jou gevoel niet zo snel gegaan? Ging je nu binnen 6 weken nog op vakantie naar meerdal? Jammer want dan zie je mijn moeder dus niet meer. @Blijei, dat had ik dus echt wel leuk gevonden als jij op Julien had kunnen passen. Had hij lekker met Boaz over ons kunnen roddelen. Helemaal niet zo gek dat je even moest huilen. Kan me voorstellen dat bv geven best intiem is en dat het ook wel even een moeilijk moment is. Ik vond het sowieso jammer dat ik geen bv kon geven maar toen ik op mijn 19e mijn borsten liet vergroten dacht ik daar nog helemaal niet bij na. @Danjo, okee als ze over gaan op vaste voeding dus... Arme Julien heeft gisteren gewoon veels te weinig gedronken. Net goed voor ons dat hij ons vannacht wakker heeft gemaakt dan! @Maia, hier ook nog nooit gelijnd dus we kunnen elkaar een hand geven. Heb voordat ik zwanger was 53 kg gewogen en nu 63. Wil nu 5 kg kwijt in eerste instantie. En mijn flubberbuik mag wat strakker. @Rose, hoe staat het met de sneeuw bij jou ?Hier ligt veel en is maar 30 min bij jou vandaan... @Wendelaa, sorry had even flauwe zin! haha.
Luna sommige kindjes zijn er al wat eerder aan toe maar nu dat julien wakker is geworden is hij er duidelijk niet aan toe. en kan maar zo zijn dat ie met 4 mnd nog 4 flessen wilt je hebt het niet voor het zeggen
voedingen: Kan hem wel wakker maken maar dan drinkt hij niet! aangezien hij toch boven alle lijntjes zit, lijkt het me niet zo erg! Nu drinkt hij s' ochtends wel goed dus denk dat hij genoeg heeft aan 4x. Nu langzaam naar voren halen s'ochtends..
Rose, die zien er wel erg lekker uit. @Danjo,wij hebben ook kdv maar hij kan pas in mei ook op dinsdag terecht. Nu gaat hij alleen nog op vrijdag. Maar ik vind kdv wel super leuk en heb er een goed gevoel bij. Hij is al voor een wenochtend geweest en dat ging super. Weet je wat ik ook zo leuk vind, als ik hem ga halen en al die kindjes zitten daar gezellig bij elkaar. Ik heb volgens mij het verkeerde beroep gekozen want ik zou dat zo leuk vinden met die kiddoos. Nou de oppas kan gelukkig de eerstkomende 6 weken alle dinsdagmiddagen oppassen. Morgen maar even een stapel tijdschriften bij mijn moeder langs brengen en julien op het gips laten tekenen.
@Joenka, ik ben nogal een zweverig type met Chinese geneeswijzen enzo . Deze geneeswijze zegt dat als eerste andere voedsel voor een baby wordt doorgaans een fruithapje geadviseerd van banaan en sinaasappelsap; voor de vele vitaminen. Vanuit de optiek van de Chinese geneeswijzen is dit fruithapje uit den boze. De banaan en sinaasappel groeien in de tropen; ze hebben een koele energie en kunnen de mensen die daar wonen van binnen uit verkoelen. Om het te verteren vragen deze vruchten extra energie. Bij de baby is deze energie onvoldoende aanwezig en daarom zal het fruithapje zwaar op de maag liggen. Daarbij heeft het kindje van mijn collega een enorme reactie gekregen op banaan. Het was zo zielig zoals het kindje eruit zag. Sinds ze gestopt zijn banaan te geven gaat het weer prima ! @Babydream, wat vervelend! Ik hoop dat het snel beter gaat! En niet zo'n enge dingen zeggen over spontaan zwanger raken hoor . Ik wacht nog ff met enthousiast mee reageren totdat ik zeker weet dat ik straks ongi ben geworden . @Blij Ei, heel herkenbaar hoor! Maar geniet er lekker van! Fijn dat Boaz het zo goed doet! @Lijnen, ik ga niet lijnen, maar wel meer bewegen. Dat is wel hard nodig, want mijn conditie is flut. Wel uitkijken, want ik ben nog steeds zo wankel als ik weet niet wat . @Luna, balen dat je geen oppas hebt. Maar nog erger voor je moeder natuurlijk. Kan er geen vriendin ofzo oppassen? Liefs, Josien
@danjo; ja lekkerrrr chocolaaa @luna; nou ik ga pas over op 4 als ze er voeding bij gaat krijgen aan 4 heeft ze nu echt niet genoeg ja vervelend voor je mams zeg met die dieren! @joenka; nee nog geen uitslag ze willen t nog een keer doen geen idee waarom (vreemd zkh) enneee dat kind komt aan zoveel troep omdat mama zoveel koopt hahahahahaha. Ja mn vader die spint normaal gesproken 4x per week en werkt in de bouw dus altijd bezig enzo @blijei; ooooh hihi lekker dubbel he die emos !ben je zo blij dattie t door heeft is t eigenlijk heel verdrietig dattie t niet uit de borst drinkt .
Luna: Goede vraag!!! bij Britt kon het me allemaal niet snel genoeg gaan en nu is ze ook echt groot en wijs! Ze voelt zich nu ook helemaal groot met haar eigen kantoor. Bij Boaz denk ik nu veel bewuster: blijf maar ff klein! Volgende week gaan we naar het meerdal! He jammer, kan ik haar niet complimenteren met haar mooie kleinzoon!
@Meeting.... sorry meiden ik was begonnen met 6 januari maar dat is nu ook mislukt... Is er nog interesse voor een Spijkenisse meeting want we doen 2 aparte meetings vanwege de afstanden... Laat even weten want is wel leuk als we met een aantal zijn toch? Sannie, Baby, Shaula, Kitty, Maia, Sloppy en Moor....want Josien en Wendelaa kunnen niet meer en verder is het te ver voor de anderen dacht ik....