Joenka, zo denk ik er ook over hoor! niet aanzitten. mine...mine....mine.... Ik geloof je meteen wanneer je zegt dat we ervan moeten genieten. Dat doen we ook maar er zijn momenten waarop ik denk. Kon je maar alvast praten. O ja...venray is wel geen grote stad ofzo hoor. maar wel gezellig. Als je ergens gaat lunchen kan ik je de uitmarkt aanraden of sowieso...
@Luna, dat zou ik idd maar niet doen...geniet van iedere minuut...en zodra ze kunnen lopen zijn ze echt baby af... @Joenka, ga niet zeggen dat ze dan nog brutaler worden, want dan ga ik gillen!
@Luna, fijn dat het geregeld is! @Joenka, okay... 4 x 200 dus. Ik weet niet of Sam het daarop zou redden, maar goed... die drinkt ook zo wisselend. De ene dag laat hij wel 200 cc staan, de volgende dag gaan bijna alle flessen leeg. Het is een raar kind . @Wendelaa, ze hebben mijn Hb nu al een paar keer gecheckt, maar het blijft laag (op 6,5 ongeveer). Ze willen dat ik die ijzertabletten blijf slikken, maar ik krijg er zo'n last van met mijn stoelgang. Drink dus nu veel roosvicee in de hoop dat dat helpt. Maar goed... toen Sam net geboren was zeiden ze al dat het herstellen met zoveel bloedverlies 3 tot 6 maanden ging duren. Dus misschien moet ik er ook gewoon nog niet zoveel van verwachten. @Luna, ik ga beginnen met groenten als wij met bijvoeding gaan beginnen. Waarschijnlijk beginnen we met worteltjes, broccoli of met aardappel en verder rijst en macaroni. Verder ga ik alles 3 à 4 dagen achtereen geven, zodat ik zeker weet dat hij daar geen reactie op geeft. Dat was een tip van de KV hier, omdat je, als je dus alles door elkaar geeft, en je kindje een reactie geeft niet weet waarop de reactie komt. Dat vond ik wel logisch klinken, dus heb ik opgeslagen voor als we dadelijk gaan bijvoeden . @Meeting, ik zou graag willen, maar met die fulltime baan van mij gaat dat doordeweeks niet meer lukken . Ik vind het zo jammer! Liefs, Josien
@Wendelaa. haha thanks. Ik geniet er volop van. Baal er nu al van dat ik hem deze week 24 uur moet missen. @baby, grote kans dat je mij tegenkomt in venray hoor! Ik kom daar heeeeeeeeeeeeeeeeel vaak. ben er geboren en opgegroeid dus als je nog vragen hebt.... shoot. haha
Baby: als je iemand ziet lopen met een quinny buzz donkerbruin en een ander klein grietje ernaast THAT'S ME... Goed idee om Luna in te huren als gids! Kan ze ons de omgeving en alle leuke kinderkleding laten zien! Rose: Lekker hoor nog ff in maart! Wendelaa: Begin dan alvast maar met gillen! Pff, af en toe wordt ik echt gillend gek. ze weet ineens alles beter en gaat nu gewoon in discussie met je.
Zeg door al dat geklep D) is mn vraag over spijkenisse-meeting te ver terug...... dus nog een keertje, is er nog interesse in een meeting in dit deel van het land? Maar we kunnen ook met zn allen naar Meerdal en dan ook slapen dan is het niet zo erg die afstand haha
@Josien, klinkt idd logisch om 4 dagen achtereen hetzelfde te geven. .Ik twijfel of ik moet beginnen met groente of fruit maar mss toch groentehapje inderdaad. Ik ga wel alles zelf maken.Verder over dat bloedverlies. Ik wist neit dat het herstel zo lang kon duren! Voel je je futloos? IK wel en ben ook veel bloed verloren tijdens de bevalling.
@ Blij ei voor mij te ver weg helaas! @ weekendje weg we gaan eind jan nog een weekendje naar arcen naar de termaalbaden
@Luna, heeeeel futloos ja . Ach, het komt wel weer goed. Mijn Hb was na de geboorte 2,8 dus het is ook niet gek dat het even duurt. Ik hoop alleen maar dat ik er op mijn werk niet zo'n last van krijg... Hoeveel bloed was jij verloren bij de bevalling? Ik bijna drie liter. Verder ja... ik begin ook met groente denk ik omdat dat minder zoet is en vaak door de kleine als 'minder lekker' wordt beschouwd. Ik ben een beetje bang dat meneertje Drama King hier D) niet eens meer aan de groente begint als hij fruit gewend is . En aangezien zijn pappa ook bijna geen groente lust . Meteen maar invoeren denk ik dan . Liefs, Josien
@blijei sorrryyy maar lijkt me leuk hoor! anders meeten we in vld bij de babygo? hahahaha @Joenka; als er dan een gek met een zwarte Joolz naar je toe komt rennen ben ik t.... @luna; hoe ver is Maastricht daarvandaan?
@baby, haha een gek met zwarte joolz... maastricht is nog 1.5 uur rijden. dat is echt zuid limburg en daar versta je niemand. hihi. Venlo is vanaf het meerdal ook maar 20 minuten rijden en dat is een wat grotere stad met Droom en Vreesman etc. @Josien, ik 2 liter ongeveer. Maar een hb van 2.6 is echt heel laag hoor. Okee, ik ga ook maar eerst aan de groente. Guus lust het ook niet graag...
Luna, ja je rijdt zo weer weg he! Ik vond het heerlijk om weer iets helemaal voor mezelf te doen Kan niet wachten tot het weer beter wordt en ik gewoon mn eigen paarden weer in de wei kan pakken! Nu had ik even een fjord meegenomen naar het bos, ook erg fijn Josien, pfoe ja dat zou wat zijn! Ik durf echt niet zonder hoor, hoewel ik er nu relaxter onder ben riep ik enkele weken geleden toch echt dat ik het dan zou moeten afbreken omdat ik psychisch een probleem zou krijgen. Nu denk ik dat niet meer (en denk ik bij een borreltje in mn buik vaak weer even aan mn zwangerschap ) maar het mag nog wel even wachten! @ bijvoeden, ik zou beginnen met een fruitje die ik zelf pureer. Eet ik zelf gewoon een appel en krijgt zij een klein stukje gepureerd. Gewoon 5 hapjes ofzo. Eerst maar eens wennen en proberen! Het voelt voor mij heel tegendraads om met groente te beginnen, weet niet eens waarom stom he Wendelaa - ja gek he mensen kijken dan toch raar naar je! Ze zijn gewoon niets gewend Aah die opmerkingen! Wat een lef zeg! Maia, ja daar kan ik ook slecht tegen, gelukkig nog niet veel meegemaakt! Als mensen mij zien durven ze niet meer denk ik (altijd al goed geweest in mensen wegkijken ) Amore, Elise is ook een tijdje erg onrustig geweest met drinken. Ik had het idee dat het haar dan te langzaam ging. Ik probeerde haar nog wel te laten drinken maar soms raakte ze zo overstuur dat ze helemaal niet meer wilde en moest ze echt even kalmeren. Nu ben ik al lang tevreden al ze 2x 10 min drinkt maar tot 7 weken dronk ze maar 1 kant per keer, soms een klein toetje! Erg gek vind ik het dus niet hoor wat je schetst. Ik voed nu al sneller 2 kanten (na 7 minuten loslaten kant 1 is naar kant 2) en ze drinkt nu beter en rustiger. Zie dat ze maar 1 maand oud is, waarom niet gewoon weer wegleggen als ze genoeg heeft na een kwartier? Even laten boeren en weer slapen. Als ze dan 2 uur later weer honger heeft kan ze dat weer aangeven maar ik denk niet dat ik het zo lang zou rekken. Die kleintjes geven het zelf ook goed aan en als ze wil slapen is het even genoeg. Ze kan beter een kwartier effectief drinken dan een uur moeilijk toch? Ik heb het idee dat mijn dochter daardoor nu zelf ook beter regelt hoe veel ze nodig heeft! Jaja dat meen je niet! Lekker dan, laat ze er af blijven zeg! Maia, wat heerlijk dat de fv nu veel beter voor jullie werkt! Is het afbouwen van de bv goed gegaan? @ gewicht, ik zag net een foto van mezelf van achteren en schrok van de omvang van mn achterwerk - weg met de chocolaatjes! Ik ga zo eens even fanatiek aan de sport! Echt lijnen kan niet maar ja dat is toch niet mijn ding Luna wat vervelend voor je moeder! Ik hoop dat je wat geregeld krijgt! Baby wat vervelend van je vader!Hopelijk kon Dyoni hem wat opvrolijken! Joenka, fijn dat je toch ongesteld bent geworden - dat zou wat zijn zeg! Luna, wat fijn dat je al een oplossing hebt! IE!!! Morgen om 6.45 gaat de wekker en moet er voor het eerst gewerkt worden, hoe bizar... Ga maar gauw even nog aan de sport en dan naar bed. Wish me luck!