@baby, joa ge mot proate mit unne zachte G en ok nog un bitje zingerig anders begriepe ze ow nie wah. Nou ik ga maar eens een sigaretje roken. @Rose, ben jij nog niet begonnen met roken?
@Odess, sterkte met opstaan en werken! Misschien heb je t al geschreven maar gaat Elise naar opvang of oppas?
Jammer dat er geen chatgedeelte is op het forum want dan hoef je niet het hele topic vol te blaffen als je eens klepzin hebt.
luna wat slecht een peuk hihi enne ik zal zingen hoor denk alleen dat heel meerdal dan leeg loopt hahaha
Lang leve de msn haha veel makkelijker maar we kletsen dan gewoon hier ook mee Maia kun jij bij oktobermamas site geen chat toevoegen ??
@Josien, ja geen wonder dat jij je zo voelt! Dat is niet niks zeg zoveel bloed verloren...heeft dan idd even tijd nodig. Maar snap wel dat het erg lastig is. @Sigaret...ik rook alleen met feestjes enzo...ja weet ik, is zonder, maar ach ja... @Meeting, wil echt dolgraag naar beide meetingen komen. Maar vanaf volgende week red ik t ook niet meer doordeweeks. Eva gaat dan naar de basisschool, dus moet haar toch betijds ophalen enzo..... Dus als in t weekend is, dan ben ik zeker van de partij! oke, bijna zeker @Odess, je merkt idd dat draagdoeken toch een bepaalde idee oproept bij mensen...alsof je zon geite wollen sokken typ bent, noooouuuu dat dacht ik dus niet haha
@wendelaa, dat vind ik zo knap als je soms kunt roken, zou ik ook willen kunnen. Maar omdat t bij mij alles of niets is probeer ik maar niets te houden
Ik weet dus dat veel sites je gewoon een chat kan toevoegen dus mischien kan Maia een chat toevoegen op oktobermamas??