Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Blijei, je hoeft net jaloers te zijn op mijn sigeret hoor! ik heb eerst zijn kop in de fik gestoken en toen al het leven uit zijn "tere" lijfje gezogen... ;) grapje. O en wijn. Hier iedere avond wel 1 glaasje. Mag toch wel!

@Rose, knap hoor. Goed dat je het volhoudt.

@Danjo en Baby, ik heb geen msn. Wel erg ouderwets hé! ga het ook eens aanmaken als ik tijd heb.

2. Momfulness

@Wendelaa, knap dat je het kunt houden bij rokenop feestjes. Dat kan ik echt niet.

3. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Haha, nou iemand een kopje thee dan....duurde zeker te lang...

@Luna, met bv zeggen ze beter geen alcohol dus hou t maar even daarbij. Anders zou ik ook regelmatig een wijntje drinken hoor.

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hier rook ik zo nu en dan ook een peukie ach ik kan dr niet wakker van liggen
    wel koud hoor buiten staan daarom rook ik vrij weing :D

5. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Luna, oooo jij bent dus alcholist;)
    nou ja, knap....ik zoek t gewoon niet om buiten te roken en binnen wil ik dus niet hebben....ga soms met manlief wel even in de schuur staan. Maar zoals gister heb ik een half pakje op en vandaag weer helemaal geen. Ook geen behoefte aan....
    kan goed weer meer als een week zijn voordat ik er eentje opsteek...

Heb er ook echt 9 maanden geen moeite mee gehad om t niet te doen

6. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Nog zo'n 'beetje-roker', ik ben echt bang dat ik weer zo op een pakje per dag kom...en daarbij vind ik buiten roken echt niet leuk en binnen is absoluut geen optie. Dus allemaal redenen voor mij om het vol te houden. Haha gezondheid is niet genoeg reden voor mij blijkbaar..;)

7. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @wendelaa, ja dat vond ik ook zo fijn, zodra ik die 2 streepjes zag was t heel makkelijk om niet meer te roken...

8. Momfulness

Ik ga Guus nog even vervelen en dan Julien toch maar even zijn fles geven en dan lekker slapen.

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik ga mn laatste was strijken

10. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Nou me vriend vond me ongezellig nu zit hij zelf achter de laptop ;) dan maar op de bank met me i phone!

@ Blij ei lekker was het de thee! Sorry duurde even.

@ danjo lang leven de msn! Is altijd wel gezellig hè

11. Momfulness

@Blijei, klopt ook ,was vergeten dat je bv gaf...

@Danjo, OOOOOhhh gluipert! En niets zeggen als ik vraag of er iemand rookt en ik me maar eenzaam voelen hier als enige roker. haha

@Blijei, ik rook ook alleen maar buiten. Vind het wel lekker even de "frisse" Lucht in.

@Wendelaa, nee, ik had er ook geen moeite mee om niet te roken tijdens de zwangerschap. Ben je alcoholist als je iedere avond een glas wijn drinkt? als ik weer moet werken dan zal ik ook alleen nog in de weekenden drinken waarschijnlijk.

12. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Luna, ach... het gaat wel weer over neem ik aan.

@Roken, hier gelukkig niemand in huis. Ik word er echt ziek van. Hoofdpijn, tranen in mijn ogen, keelpijn. Stom hè?

@All, welterusten! Wij gaan hier het mannetje uit bed halen en in bad doen. Vanaf morgen gaan we een nieuw schema uitproberen voor Sam, zodat ik met mijn werk ook niet meer zo lang op hoef te blijven voor Sam. Vanaf morgen dus 7.45 uur - 11.30 uur - 15.00 uur - 18.30 uur - 22.00 uur. Daarmee komen we een uurtje vroeger uit en dat moet wel lukken. Misschien overdag dan wat minder problemen omdat hij overdag ook zoveel wakker is.

Pffff... blegh... lood in de schoenen. Morgen weer vroeg op voor het werk. Ik kijk er niet naar uit.

Liefs,
    Josien

13. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Rose, was dus gewoon een smoes om de laptop op te eisen.

@Luna..haha..nee joh was een grapje!
    Tuurlijk ben je dan geen alcholist. Bovendien is t toch bewezen dat dat gezond is, iedere dag en glas wijn.
    Lekker doen hoor!

14. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Josien, truste en succes morgen!

15. Momfulness

@Josien, heb medelijden met je! Ik moet dinsdag weer en heb er ook ECHT GEEN zin in. Ik zou er nu gewoon blij mee zijn als ze mij zouden zeggen dat ik er morgen uit moet i.v.m. de bezuinigingen... Erg toch?! Maar veel succes

@rose, niet intrappen de volgende keer.

@Wendelaa, haha ik dacht al, je krijgt een verkeerd beeld van mij. Ze zeggen idd dat het gezond is iedere avond 1 glas rode wijn.

16. Rose1982

Ik denk het wel wendelaa ;)
    hier is madam al de hele avond wakker, ligt te schateren op de bank!

Danjo nu nog de was :(

17. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Graag gedaan Rose :)...

@Josien, veel succes en plezier morgen! Hoop dat jullie nieuwe schema goed gaat werken.

@alcoholist.....dan was ik voor mn zwangerschap ook een alcoholistje haha.

@Danjo, strijkse....en weer darten vannacht?

@all..... ik nog een thee en dan naar bed. Geen idee of Boaz nu zn lange slaap heeft of elk moment kan komen....dat wisselt nogal. We merken het wel.

18. Rose1982

Josien succes morgen!

Luna alvast succes voor dinsdag!

Ik mag 1 feb ook geen zin :(

19. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    heb eigenlijk niet echt terug gelezen althans na 3 paginas ben ik gestopt :) hahaa

Ik heb alleen iets onthouden van Luna dat je 4 flessen geen succes was :)dan gewoon lekker 5 blijven geven hoor! Ze zijn nog zo klein, en ze geven het zelf goed aan.

Overigens als je zelf een allergie hebt voor kiwi en banaan dan moet je daar echt goed rekening mee houden met het geven van de 1e fruithapjes!! Moet je anders even aan het cb vragen, maar dat werd mij wel geadviseerd bij Laura heel erg uit te kijken met allergenen. ( heb zelf een notenallergie namelijk)

Ik ga woensdag op het cb vragen wanneer Mike mag/moet starten met fruit hij is dan 3 maanden. Ik wil weten of ze 3,5 adviseren ivm de reflux of 4 mnd.
    Ben altijd een beetje bang voor allergie als je te vroeg begint, maar dat kan ook aan mij liggen hihihi
    Ik ben wat dat betreft niet zo vooruitstrevend.

hier het hele weekeind bezig geweest met de kamer van Laura, en straks ook van Mike te behangen.
    Daar gingen alle roze bloemen, :)
    Gek hoor, 2 jaar geleden met mijn dikke buik die bloemen er op behangen en nu is de kamer wit...
    Nu nog ergens mooie muurstickers vinden. Iemand een tip?

20. Momfulness

@Rose, 1 februari pas?? Wat lekker zeg!!!

@Blijei, gelukkig niet de enige alcoholist hier.

@Anas, nee geen succes die 4 flessen dus ik pluk hem straks weer uit bed voor de 5e. Vind het ook wel fijn om hem nog even te knuffelen bedacht ik me net. Vooral als ik straks weer moet werken en hij er om 18.00 uur al in ligt vind ik het wel fijn om hem om 23.00 uur nog even te zien. flink aan het behangen dus?! Leuk zeg. Hoe oud was je meisje eigenlijk toen je zwanger raakte van Mike? 7 maanden als ik het goed lees? Dan was jij er ook weer snel bij! Hoe heb jij dat ervaren?? en hoe ervaar je het nu?

Deel Deze Pagina