Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Ellen gefeliciteerd met Teun! Hele fijne dag vandaag! :)

2. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hej!

Sloppy: Wat ontzettend zielig!!! :(
    En inderdaad, ik vind het er flauw dat jullie niks mee krijgen voor Megan! Zouden ze je niet serieus nemen dan?
    Heel vreemd..

Wendelaa: Zo dus met Eva ben je ook lang bezig geweest zeg!!

Ellen: Ja dat is ook zo, maar ik vind het erg moeilijk.
    Ze vraagt me eigenlijk ook nooi thoe het met mij gaat.
    Heb het idee dat het haar alleen gaat om: ooh leuk een babytje!
    Tara is nu helemaal overstuur, dus als ze dat vanmiddag nog is, vind ik het goed en dan gaan we gewoon niet!
    Maar ze krijgt zo de fles, dus ik denk dat ze dan wel weer rustig is, zul je zien dat ze slaapt als we daar heen moeten, en dat vind ik zo zielig, om haar uit haar slaap te halen en bij iemand in de armen te leggen.
    Pff, lastig hoor. Want ik weet dat ze het niet leuk zou vinden als ik t af zou bellen..
    Van harte gefeliciteerd met Teun!!!
    Wauw wat druk vanmiddag! Wel gezellig toch!
    Hele fijne middag!

Tara heeft vanmorgen veel gespuugd. En om half 10 kreeg ze weer de fles, maar daar liet ze 40 cc van staan!!!
    Vind ik echt heeeel erg veel, want normaal gaat dat er zonder problemen in..
    Wanneer kan ze dan nu weer hongen hebben?
    Ik ben zo bang dat we niet weten wanneer ze echt honger heeft, want hoeveel eerder mag je dan voeden?
    NOrmaal moet er 3,5 a 4 uur tussen zitten van het cb..
    En wat nu als ze straks weer 40 cc laat staan??? Ze krijgt wel 10 cc extra water in haar flesje, dus krijgt ze natuurlijk te weinig poeder binnen als ze dr fles niet helemaal leeg drinkt..
    MOeten we dan bij de volgende fles de 10 cc er niet bij in doen??
    Lastig hoor!

3. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ellen, gefeliciteerd met Teun!! Veel plezier vanmiddag!

Wendelaa - ja dat is een goed idee, gewoon in de doek hihi :D

Sloppy, wat fijn dat ze toch geplast heeft en hopelijk gaat de dag vandaag goed!

Leo, zou me niet gek laten maken hoor - jouw kind jouw manier! Als ze dat niet in wil zien is dat jammer!

4. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Fijn dat je een plasluier had Sloppy.

Leo, ik heb geen idee helaas, hier (nog) geen ervaring met flesvoeding. En als je geen zin hebt om te gaan, gewoon niet gaan. Het is nu echt nog jouw tijd en die van Tara!

Net geoefend met een draagdoek en een knuffel... straks met Boaz oefenen (en papa erbij natuurlijk).

5. Maia

Maia Niet meer actief

goedemiddag!

@Ellen: gefeliciteerd met Teun!

@sloppy: en hoe gaat het nu?

@Leo: als je geen zin hebt, niet gaan hoor. En anders gewoon zeggen dat je het te druk vindt en dus niet wilt dat ze door anderen vastgehouden wordt. pech hebben, zoals ik zelf al zei gisteren: Tara (in jouw geval ;)) is er niet om anderen te entertainen!

nou hier is mevrouw de hele ochtend al gezellig wakker en vooral alleen bij papa of mama willen zitten ;) maar ach, we hoeven toch nergens heen! Verder heeft de volgende foto voor een zuigzoen op m'n kin gezorgd :D echt te erg :D hihi

6. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Hallo dames,

Rustig hier!

Ellen, gefeliciteerd met Teun! Fijne dag!

Leo, je weet zelf het beste wat je wel en niet met je kindje wil doen. Laat je niet overrompelen door anderen. En Tara drinkt dus ook niet zo goed nu? Senna ook niet. Ze laat steeds 40 of 50 cc staan. Ach het komt wel weer, maar hou het wel in de gaten dat ze iets binnen houdt.

Blij ei, ben benieuwd hoe het met de draagzak gaat met Boaz erin!

Sloppy, fijn die plasluier! ;) En heel veel sterkte morgen!

Aïsha is ziek en Senna snotverkouden. Zo zielig, hoorde vanmorgen al een tijdje gepiep bij Aïsha vandaan. Heeft ze wel vaker en slaapt dan na 15 minuutjes weer verder. Deze keer niet. Gingen we kijken, heel dr bedje onder gekotst! :$ Weet niet hoe lang dat arme kind er al in lag. Lekker alles verschoond en gelijk gewassen en zij heeft lekker in bad gezeten met papa. Maar nu wil ze niks eten. Ze heeft 1 stukje komkommer op. Mt Senna gaat het op de verkoudheid na supergoed...ligt nu al 3 uur te slapen. :D

7. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Aaah Maia, zo schattig die foto! :D

8. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @Shaula, wat zielig voor Aisha, zo aan t kwakkelen. Boaz slaapt nog dus heb nog niet in t eggie kunnen oefenen.

@Maia, super zoet die foto! nu nog een foto van de zuigzoen natuurlijk :D.
    Als Fleur niet wilt slapen zoals vandaag, is ze dan gezellig wakker of is ze wel moe en huilerig maar wil ze niet in haar bedje?

@jaja & luna... hoe gaat t met jullie mannetjes?

En Joenka, Cindy, Moor en nog een paar dames hoe is het met jullie?

@Jo...hebben we uberhaupt iets van haar gehoord na de bevalling?

9. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    sloppy jeetje meid wat een ellende wat ik zo van je lees. Ik heb echt heel erg met je te doen. Vraag me af of zantac overigens helpt in jou geval, want het is echt de voeding en geen zuur wat terugstroomt toch? En zantac is om het maagzuur te neutraliseren.
    Ik hoop dat de huisarts met spoed een afspraak kan regelen bij de kinderarts, hoe laat moet je daar zijn??

10. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    hey meiden
    hier een beetje een slechtere nacht gehad
    Senne kwam om de twee uren eten echt vermoeiend
    en deze morgen een beetje aan het zeuren
    nu is hij een beetje aan het slapen

hebben vandaag een gesprekje gehad over een tweede kindje maar zijn er nog neit uit
    xxx

11. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    kitty ik kan me indenken met je kindje net 1 maand dat je man nog niet nadenkt over nr 2 ;) hihi

12. Maia

Maia Niet meer actief

ha ik vind het ook helemaal humor ;) maar gelukkig is de zuigzoen niet heel rood maar lichtroze, maar wat kan dat kind zuigen zeg hihi...

@blij ei: ze is vrolijk wakker dus ik vind het ook niet erg. Ze zit lekker in de rondte te kijken (ben haar alvast aan het warm maken voor schaatsen ;) vind ze erg interessant de tv) en verder wil ze gewoon lekker geknuffeld worden dus prima toch :)

@Shaula: beterschap voor je meisjes!

@kitty: rust lekker uit voor zover dat mogelijk is!

13. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @Kitty, hihi best vroeg om al serieus over een 2e te praten toch? Zeker na een vermoeiende nacht zou ik niet zo objectief zijn ;)
    Maar als ik kijk naar de leeftijd dan zouden het toch goed weer regeldagen kunnen zijn, bij ongeveer 6 wkn is dat weer.

@Anastasia, alles goed bij jou?

14. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @maia, dat klinkt heel gezellig. Boaz heeft dat nog niet, is nog te vroeg denk ik, hij heeft nog veel slaap nodig. Als hij beneden is dan is het voor 5 minuten oke maar meer ook niet.
    Haha, en zodra Fleur kan lopen ook de ijzers onderbinden of meer de passieve vorm?

15. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    hoi blij ei... hier alles redelijk rustig. wel wat problemen gehad met mike met enorme buikkramp en niet kunnen poepen. hij heeft voor die reflux jbpm en dat ging goed maar nu kreg hij er obstipatie door schijnt bekend bijwerking t zijn.
    Dus ben de JBPM gaan afbouwen en dat gaat goed .
    Nu beetje een weg aan het vinden met de voedingen.
    :)
    thanx

16. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    ***** buddynieuws *****

Meiden, heb toevallig net contact gehad met Jo1979 en zij zal de komende tijd even niet op ZP komen omdat ze nu een erg moeilijke tijd doormaakt. Ik zal nu geen details plaatsen, dat komt ze wel later zelf vertellen. Gelukkig is met haar zoontje Sandro wel alles goed en daar heeft ze nu veel steun aan.

Lieve Jo, ik vind het heel naar dat je dit nu moet meemaken en ik hoop dat er snel betere tijden komen meid! Heel veel sterkte en we zien je hier wel weer als je er aan toe bent.

Dikke knuffel!

17. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Het is de voeding doordat ze veel last van zuur heeft....
    Morgen om 9.30 hebben we de afspraak :)
    Eindelijk!....pfff

18. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@Josien; wat een leuke foto’s! En dat is zo’n mooi liedje wat je hebt gezongen!

@Ellen; gefeliciteerd met Teun!

@wendelaa; hihi dacht al dat ik de enige was die haar in de doek hing als er visite komt, vooral bij visite die ik niet zo leuk vind hahaha

@Maia; hihi die foto!Schattig!!Dyoni is ook de hele ochtend gezellig wakker geweest en na de fles van 13.30 gaan slapen..

@Shaula; beterschap met de meiden!

@Jo; weet niet wat er is maakt ook niet uit maar sterkte!

@Sloppy; ik tel de uren voor je af!

19. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@Meiden met fv; Dyoni krijgt nu 5 flessen per dag van 150 cc (drinkt ze niet altijd leeg) Ze drinkt gemiddeld om de 5 uur..Hoe doen jullie dit zodat ze een keer 's nachts gaan door slapen? Zeker overdag eerder wakker maken voor een fles? (denk niet dat die er hier dan in gaat in comateuze toestand hihi)Niet dat ze nu al van mij moet door slapen maar ik vroeg het me af...Anders kom je niet aan de 5 voedingen per dag lijkt me..

20. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ Jo sterkte meis!!

Hier lijkt wel of madam de hele dag honger heeft, Om de 2 uur is ze aan het zoeken en huilt echt alsof ze honger heeft,
    Als je het speentje erin doet is het heel even goed. :(

@ Baby wij geven 7 ,11 15, 19, 23uur een fles en is zelf doorgaan slapen alleen vanacht niet toen kwam ze na 5 uurtjes alweer.

Deel Deze Pagina