Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@wakker; hier is er geen touw aan vast te knopen...of ze is de hele dag wakker of slaapt van voeding tot voedign...wel gaat ze altijd na de voeding van 19.00 diep slapen en moet ik haar om 23.00 echt uit een diepe slaap halen

2. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen!
    Al was zij om 5 uur wakker, ik heb haar genegeerd en na een heel gezellig kletspraatje met geen idee :) is ze weer in slaap gevallen tot ik haar een uurtje geleden wakker maakte. Ik vind dat zo leuk dat 'praten', ze is er nu ook echt mee bezig, d'r lippen aan het vormen en klanken aan het doen en dan met zo'n heel serieus gezicht. heerlijk hihi!

@jaja: filmpje was heerlijk, gewoon even samen!
    Ehhh, ik merk dat wij (misschien, ga het nu uitproberen) doordat ik haar overdag echt steeds wakker moet maken. Als ze dan drinkt gaat het vaak niet van harte en vindt ze andere dingen belangrijker en laat ze redelijk wat staan soms terwijl als ze drinkt als ze honger heeft (zijn we dit weekend achter gekomen) drinkt ze hem en helemaal leeg en ze loopt niet zo te klooien. Dus ik vermoed dat 5 flessen niet meer nodig zijn, maar we zullen het zien. Straks komt ze 's nachts weer bijv? Dan gaan we weer naar de 5 flessen. Of ze komt vandaag toch wat vaker, dan blijven het ook 5 flessen maar ik ga haar vandaag gewoon niet meer verplicht wakker maken en ik zie het wel!

@Gusam: vervelende situatie allemaal. Succes met alles.

3. Maia

Maia Niet meer actief

hahah omdraaien doet mevrouw niet van rug/buik maar ik heb haar net recht van mij af in de box gelegd en inmiddels is ze al meer dan 90 graden gedraaid hihi... andere vorm van omdraaien ;)

4. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @Maia, heerlijk zijn die geluidjes toch he! Boaz gaat dat ook steeds meer doen, en dan soms zo'n tevreden zucht...zooo lief.
    Hihi, grappig dat Fleur dat doet, zo draaien.

@Jaja, lekker schaatsen. Als ik het zie zou ik willen dat ik het kan, maar heb geen zin om het te leren, dus tja dan zal ik t ook nooit kunnen. Sterkte met de prikjes.

@Wapa, pfff dat is zeker schrikken. Hoop dat Milan snel beter is en dat Lara ;) weer echt opgeknapt is. Ben benieuwd wat ze bij het kdv zeggen.

@Gusam, heel fijn dat t goed gaat met Riley. Maar wat balen zeg dat alles eromheen niet meewerkt. En gewoon hier blijven klagen hoor, daar zijn we toch ook voor.

@Joenka...veel fun daar! En lekker Gardameer, gaan jullie met vrienden of met zn 4en?

@Luna, wat is Juulz een heerlijk ventje!!

@LeoNIE (hihi) wat een verhaal zeg. Leuk dat jullie langsgaan.

@KK, hoop dat Maureen een goede nacht heeft gehad

5. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    oja baby...heb je een pb gestuurd..

6. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Luna, vervelend zo'n vriendin. Sowieso zou ik als ik jou was de eer aan jezelf houden en gewoon gaan, maar niet te lang i.v.m. Juulz. Ik ben ook geen type die Britt altijd maar weg brengt, alleen als het moet. Die keuze heb ik gemaakt toen ik voor een kindje ging. Die vriendin van mij gaat het liefst ook veel stappen, sorry maar dat vind ik niet ieder weekend kunnen.

Gusam, ik heb je al eerder gezegd dat ik het super van je vindt dat je het alleen doet. Ik kan me goed voorstellen dat je er even doorheen zit. Helaas weet ik niet hoe ik je moet helpen. Andere woning is heel lastig (mijn zusje werkt bij woningbouw en hoor er wel eens wat over). Heel veel sterkte meid en je mag altijd hier je hard luchten hoor.

7. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Wapa, lekker zeg op vakantie naar Menorca!
    Nooit geweest, maar schijnt idd met kids erg leuk te zijn

@Vakantie, nee dit jaar niet. Manlief is ook veel weg dit jaar voor het voetbal. Misschien dat we ook een paar dagen nog ergens een huisje huren ofzo.

@H&M is voor de jochies idd erug leuk!
    Hier hangen ook veel dingen in de kast en ik heb voor t voorjaar ook weer onwijs leuke dingen gezien.
    Voor Eva kom ik er idd erg weinig, alleen bestel ik bij hun vaak zomerjurkjes want die zijn wel heel erg fijn.
    Voor Eva koop ik veel bij de hema, vind ik voor jochies weer net iets minder

@Josien, jeetje jij ook een drukke dag gehad gisteren...
    O trouwens, zat van de week op internet iets te lezen over de namen top zoveel....en daaronder stond commentaar van mensen. Had er iemand geschreven dat ie t zo stom vond als men hun kind een 3 letterige naam gaven, want die waren volgens hem te simpel om iets langers te verzinnen...gggrrrr....

@Leoniiee, ja erg he als de hangers op zijn haha
    En wat snaaien betreft, ik vind dat ook heel erg moeilijk om te laten. Maar vandaag weer met frisse moed begonnen..terwijl er nog zoveel over is van gister en ik t hoor roepen vanuit de kast haha
    Wat een verhaal trouwens van die vriendin zeg...en respect voor haar dat ze toch haar kindje heeft gehouden! Kan me n.l voorstellen dat dat wel een hele moeilijke keus is geweest in haar geval

@sannie, leuk stoeltje!dat is nog eens een leuke prijs

@maia, ben benieud hoe Fleur het doet op 4 voedingen...idd gewoon zelf laten regelen.
    Tim is rondom de voedingen hooguit een uurtje wakker

@Baby, wat goed van Dyoni zeg!!! Wat een snelle dame
    En ook zo lekker geslapen, jij kunt er tegen vandaag!

@Vriendschappen, ja hier is natuurlijk alles 4 jaar geleden al veranderd. We hadden een hechte vriendengroep, gingen iedere week op stap en zagen elkaar op verjaardagen.
    MAar wij waren de eerste met een kind, dus dan gaat t stappen er wel vanaf enzo..en hoor je toch minder.
    We zien elkaar nu wel op verjaardagen en dat is wel gezellig.
    Maar nu zijn er inmiddels al veel stellen met kinderen enzo...dus de verhoudingen worden toch anders.

@Hier...Tim is goed aan t opknappen..maar dat hoestten zeg, klinkt zo naar.
    Hij moet er nog steeds van kokhalzen, maar de voedingen blijven gelukkig binnen. Hij slaapt alleen nog meer als normaal.
    En gisteren heeft ie ''maar'' 700ml gedronken terwijl die normaal een liter drinkt!
    Hij is vandaag dan ook niet naar t KDV. Vanmiddag met m naar de osteopaat, ben erg benieuwd.
    En dan nog trakteren op t KDV voor Eva.....
    Jajaja, vandaag 4 jaar geleden begon de ellende van een urenlange bevalling hahaha
    @Luna, hoe wat het met he moeder?
    En wat is Julien toch een lekker mannetje!

@Sloppy, ojee hoop niet dat Megan ook echt ziek gaat worden

@Joenka, veel plezier!! Geniet lekker van elkaar en van de kindjes...

@Gusam, wat rot dat zoveel dingen zo moeilijk verlopen.
    MAar wat betreft je zorgen omtrend Riley, meid ze zal nooit zon jeugd krijgen...want ze heeft een moeder die onwijs veel van haar houd en voor haar door t vuur gaat! Meer als jou liefde heeft ze echt niet nodig
    En wat rot zeg dat niemand even laat weten of ze komen, vind ik echt asociaal...en je klaagt echt niet hoor, je kunt hier gewoon je hart luchten als je wilt.

@Wappa, jeetje meid! Schrik van het verhaal van Milan, hoop dat het meevalt...maar schijnt wel te kunnen van een neusspray, daarom gebruik ik die echt bij uiterste nood, want vind dat maar altijd rotzooi....hoop dat je mannetje snel beter is.
    En dat Larissa ook snel van het gehoest af is

@Jaja, sterkte met de prikjes...
    Qua 4 voedingen, ja ik kijk gewoon wat Tim wil...
    Ga niets proberen of vorseren, hij komt zelf wel om het aantal flessen dta ie die dag nodig heeft

8. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Goedemorgen dames,

gisteravond een verharde plek ontdekt in mn borst en kreeg direct een mental breakdown - toch niet weer he?? Na een gigantische jankbui en heel vroeg op bed voelde ik me vanochtend al weer een heel stuk beter dus dacht gewoon even aan het werk te gaan. De plek is ook al minder duidelijk gelukkig. Maar goed toen stond ik op een gegeven moment in de keuken even wat thee te zetten en ging ik bijna door mn benen. Mn lichaam vind van niet dus... Nu voel ik me heel licht in mn hoofd en heel zwaar in mn tintelende lijf - weet niet waar ik last van heb maar helemaal lekker is het niet. Misschien kan ik door rust een derde borstontsteking voorkomen, ik hoop het zo! Elise groeit in ieder geval super sinds we de knoop vrijdag hebben doorgehakt, ze was gister alweer 40 gram zwaarder. Gisteravond heeft ze 200 cc (!!!) gedronken en vanochtend woog ze dan ook meer dan 5,5 kilo - jippie!

Joenka, veel plezier meid!! Geniet ervan!

Luna, lastig dat zo iemand zich zo slecht kan inleven, ze heeft echt geen idee! Natuurlijk ga je niet met een kind slepen als hij ziek is - wat raar dat ze daar boos om wordt! Misschien kan je even een gesprek met haar aangaan? Het is ook zonde als je vriendschap stuk loopt - wellicht was er bij haar ook wat aan de hand waardoor ze zo ongelukkig reageerde?

Leonie, wat een bijzonder verhaal zeg! Ik ben benieuwd hoe jullie ontmoeting gaat verlopen!

Maia, wat een heerlijke kletskous :) Zo lief he dat gebrabbel! En zo leuk om elke keer nieuwe klanken te ontdekken! 90 graden draaien - ze is dus ook al best wel bewegelijk! Elise gooit haar benen steeds omhoog en dan opzij, ben benieuwd wanneer ze voor het eerst op haar buik beland!

Baby, wat lekker dat dyoni zo goed geslapen heeft!

@ afkortingen, ik hou ervan - ik vind het heel leuk om een lange(re) naam te geven en dan af te kunnen korten. Lucas bijvoorbeeld en dan ook Luuk noemen :) Bij Elise vonden we dat eerst lastig maar inmiddels is ze Liesje tis maar net wat je zelf prettig vindt!

Wendelaa, van harte met de geboortedag van je dochter :) Kan me voorstellen dat je het gaat herbeleven! Fijn dat het beter gaat met Tim, hopelijk is hij weer gauw de oude!

KK, hoop dat Maureen goed de nacht door is gekomen en dat er snel heel veel verbetering in komt! Wij noemen Elise ook wel Mauwie omdat ze zo kan mauwen, echt een meisje!

9. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Jaja succes met de prikjes vandaag ,hopelijk reageert hij er niet te fel op dit keer!

10. Tamale

Tamale Niet meer actief

Luna wat vervelend zeg.. Zijn altijd wel mensen die niet begrijpen, of gewoon niet wíllen begrijpen dat je dan gewoon minder tijd hebt..
    Vooral die eerste weken, dan ben je al blij als je éven tijd met je vriend hebt... Man, je had mn vriendin is moeten horen.
    Ik ontweek haar, ik wou dr niet zien, ze hoorde van allerlei mensen dat ze mij hadden zien wandelen met Tara en ik moest dan maar even verantwoording afleggen waarom ik wel kon wandelen, maar niet bij haar langs kon komen.......
    Belachelijk!!
    Maurice heeft helemaal niks van zn vriendengroep gehoord, die zitten nog in een hele andere fase van hun leven ookal zijn ze 26/27. Het enige waar die aan denken : tieten,wijfen,bier en feesten. Vind het echt slecht..
    Ik werk niet nee.. Toen ik vorig jaar febr erachter kwam dat ik zwanger was , had ik gelukkig net mn diploma gehaald voor zorg en welzijn ( heb je nog weinig, maargoed )
    Kon toen aan de slag bij de thuiszorg. Maar k vond het niks. Toen alpha hulp gedaan tot op de helft. En ben dr mee gestopt..
    Nu vind ik het wel lekker dat ik thuis ben bij Tara zodat ik september weer aan de studie kan! ;)
    Jij werkt in een tbskliniek toch? Dat lijkt me enorm spannend werk!
    Nog nooit aangevallen of wat dan ook?
    En wat vind jij als medewerkster daar nu van die verlofdagen van een tbser? :)
    Wat een mooie foto van Julien! Wat een lekker wijs koppie heeftie al! :D Knapperd.

Joenka: Heel veel plezier meid. Wat leuk!!

Gusam ik begrijp je helemaal. Wat rot voor je! :(
    Ik hoop dat t toch nog allemaal mee gaat vallen..
    Maar ik vind wel dat je het super doet!

Wapa, wat schrikken!!! Is dat een normale reactie op zo'n neusspray?
    En je moet je echt niet schuldig voelen, want je wilt natuurlijk het beste voor hem!

Babydr: Wat lekker! Ze begint echt de smaak te pakken krijgen!

Maia: Hahah wat schattig!!!
    Tara doet het zo af en toe en ik kan niet wachten tot ze ook zo lekker brabbelt aan 1 stuk door! Leuukkk ;)

Curly: Ooh jij dus ook al zo'n vriendin die stappen zóó belangrijk vind??
    Een vriendin ( die ik al sinds de geboorte van Tara niet meer heb gezien, maargoed ) vind uitgaan, drank en drugs zooo belangrijk!!
    Ook gaat ze gerust vreemd.
    Vind het verschrikkelijk om die verhalen aan te moeten horen..
    Haar vriend heeft het niet eens door. En die zit iedere zaterdag thuis op de kinderen te passen terwijl zij flink los gaat van zijn geld.
    Pff.. En dan ook nog aan mij en Maurice vertellen dat je het eerste jaar echt geen moedergevoel hebt. Nouja zeg!! Raar mens..

Wendelaa: Ooh erg he! Hahaha! Ik ben vandaag maar begonnen want er lag gister nog een halve zak chips in de kast....... Ja die ga ik natuurlijk niet weggooien. Maar ooooh wat voel ik me dan slecht na die tijd!
    Ik wil het nu gewoon echt! Vooral voor Tara..
    Wil van het zomer van dr kunnen genieten en zwemmen, zonder dat ze met een onzekere moeder loopt die alleen in een boerkini wil zwemmen. Ik zou dr lak aan moeten hebben, maar dat lukt me niet. Dan MOET ik gewoon afvallen..

En ze heeft geen keuze gehad in het houden van het kindje..
    Blijkt dat ze door de verkrachting heel weinig is gaan eten.. Ze voelde zich heel slecht. En de ongesteldheid bleef uit..
    De ene arts zei je bent zwangerr. Testgedaan, maar dat wees niks uit. Ze heeft een kuur gehad ergens voor, de andere arts zei dat het een allergie was?! Enzz..
    Totdat ze op dr werk zat en de bevalling dus begonnen was!
    Brr..
    Maar ze vertelde me ook dat ze het héél moeilijk vind om aan hem te wennen...
    Ze zegt het kindje wat ze nu heeft gekregen, daar houdt ze zoveel van. Maar haar andere zoontje kan ze soms niet eens aankijken.
    Vind het erg zielig.....
    Ach Tim nog steeds niet helemaal goed te pas?
    Benbenieuwd hoe t bij de osteo gaat..
    Wauw , word je kleine meid alweer 4!!!

11. Tamale

Tamale Niet meer actief

Odess. meid ik hoop dat je dat gespaard mag blijven. Tis nu al zo moeilijk voor je..
    Maar wat super goed dat Elise zo goed groeit!!
    Heerlijk gevoel hé¹ :)

Jaja, succes met de prikjes!!!

12. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@blijei; ik heb hem beantwoord!

@wendelaa; drukke dag jij!Succes bij de ostheopaat en wat voor traktaties heb je gemaakt??

@odess; pfff hoop t niet voor je meis weer een borstontsteking!Mooi dat ze zo goed groeit en drinkt nu!!

@maia; 90 graden draaien is ook heel goed!

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Update KK en Maureen:

De zuster vind haar er beter uitzien. Ze is gisteravond en vanmorgen een half uur echt goed wakker geweest bij mij op schoot.

14. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Luna, wat erg zeg...ik kan heel goed begrijpen dat ze moeite heeft om aan dat kindje te binden.
    Lijkt me dat je constant zit te kijken of er trekken zijn met de verkrachter...heeft ze daar hulp bij?

@Eva's verjaardag,... ho ho, ze is nu nog even 3 he;)
    Morgen is het officieel hahaha...nog even genieten van het feit dat ze niet alweer een jaartje ouder is

@Traktatie, het zijn vliegers geworden....met erin een doosje krentjes. En aan de staart strikjes met daarop; Hoera Eva 4 jaar, vliegt nu uit

15. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hoi hoi!

baby, lekker weer uitgeslapen, jeej!

wen, nog 1 dag een 3jarige dochter... geniet er maar van! fijn dat t wat beter gaat met Tim, hopelijk wordt t hoesten ook snel beter... hoe is t met je menstruatie? hier heeft t toch niet doorgezet, en t is nu al 11 weken na de bevalling... ik wacht nog n paar weken af en dan ga ik naar de dokter. voor ik zwanger werd was ik ook al zo onregelmatig ongesteld. ben toen in een jaar tijd 4 of 5 keer ongesteld geweest.

kk, ik hoop dat t nu steeds beter gaat met je meissie!

odess, ik duim voor je dat je niet weer een borstontseking krijgt! rustig aan meid, gelukkig groeit elise goed!

leo, wat een verhaal van je vriendin! heel moeilijk dat ze zulke gemengde gevoelens heeft voor haar oudste kindje...

wapa, schrikken zeg! hopelijk knapt milan snel op! hoe is t gegaan bij t kdv met je man?

joenka, ik ben te laat maar toch: heel veel plezier deze week!

luna, wat een schatje zeg, mooi koppie zit erop hoor!balen dat je vriendin t niet begrijpt... je had er al eens met haar over gepraat toch?

hier: tess heeft dit weekend de nachten redelijk doorgetrokken, maar vanmorgen was t weer 4 uur... gelukkig kon ik de fles wel rekken, want anders komt ze op 6 flessen uit. vanmorgen gelukkig weer gepoept, zat 48 uur tussen.

jammer genoeg nog ff geen tijd om te chatten, vanmorgen mijn schoonmoeder naar t werk gebracht, omdat ze niet durft te fietsen... die moet ik zo weer ophalen, dan komt een vriendin langs en dan moet er ook nog wat in huis worden gedaan... hopelijk vanmiddag nog ff, want ik heb er wel weer zin in! haha

16. Gusam

Gusam Niet meer actief

kk fijn dat het ietsjes beter gaat met haar, ik duim heel hard dat ze nu sprongen vooruit gaat maken, en weer lekker mee naar huis mag.

Dames bedankt voor jullie antwoorden op mijn bericht, dat doet me goed.

ik zal is eff kijken of ik een foto kan spammen.

XXX Gusam

17. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Leonie, geen moedergevoel het eerste jaar, haha heb je haar niet recht in d'r gezicht uitgelachen?? Ik snap best dat iemand af en toe op stap wilt, maar iedere week of standaard ieder weekend je kind dumpen bij een ander vanwege al je afspraken, dat gaat mij echt te ver. (sorry als ik iemand hiermee voor het hoofd stoot)

KK, goed te horen dat ze er iets beter uitziet.

18. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @KnuffelK: Wat een goed nieuws zeg!!!

Sloppyman is vanmorgen met Megan naar de HA geweest. Ze vond haar erg vol zitten maar nog wel goed genoeg om het nog aan te kijken.
    Ze heeft het erg benouwd en krijgt nu ook al moeite met het drinken van haar flesjes :(
    Ze slaapt ook erg veel voor haar doen en ze gaat nu ook overgeven.............
    We moeten haar goed in de gaten blijven houden en als we het niet vertrouwen of ze verslechterd van moeten we direct bellen!

Ik hoop zelf, daar ga ik ook vanuit, dat ze het ergste heeft gehad!

19. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    KK fijn dat t iets betergaat.

Slop, hoop dat Megan snel beter wordt, zielig hoor

20. Gusam

Gusam Niet meer actief

dit is er een van Riley, zo is ze elke morgen

Deel Deze Pagina