Riley is een super vrolijke meid, ze doet het kei goed. afgelopen donderdag 2e prikken gehad en ze woog 5420 gram en was 59,5 cm. en ze waren zeer tevreden over haar. XXX Gusam
gusam das idd niet leuk bah snap dat je daar ook flink van baalt . leuke fotos maia hier nu ook 1 die met de fles speelt pffff word je moe vn zeg hihi leonie heftig van je dinnetje zeg wen fijn dat het wat beter gaat met tim rest vergeten
Knuffelkonijn: wat een ontzettend goed nieuws zeg! @Danjo: leuk he (ahum) zo spelen met de fles. Maar het is wel schattig op zich alleen niet heel handig op het moment
Maia nou ik vind het wel een beetje irri ze maait de fles alle kanten op kauwen op dr speen de handen erbij in haha
Heey meiden, zit net alleen in de chat begint er opeens iemand tegen me te kletsen die niet tussen de gebruikers stond.. ( want zat alleen ) gebruikersnaam: hot male...... HELP!!!
Jeetje KK. Ze ziet er wel iets beter uit! Maar het blijft verschrikkelijk om haar zo te zien met dat slangetje.... hoop dat die er snel uit mag!!
@danjo; ja dat bedoeld maia juist hahaha! @kk;Lijkt gelukkig wat beter te gaan he? @wapa; we hebben je toch gezegd wat je dan moest zeggen?
Gusam: nou snap wel dat het moeilijk is voor je hoor. Is sowieso al lastig om t allemaal in je uppie te doen, maar als je dan van alle kanten niet geholpen wordt... Hopelijk gaat t snel beter! Gelukkig gaat het wel goed met Riley!!! Wat een schatje! Lekker bol koppie! baby: hahaha ik heb een theorie....de ene dag slaapt ze niet, dan wil ze overal bij zijn. En de dag erna is ze veel te moe dus dan slaapt ze de hele dag. Volgende dag is ze weer goed uitgerust zodat ze weer de hele dag niet hoeft te slapen... (en goeie theorie ??? hahahaha) Wel lekker geslapen vannacht!!! maia: haha ja tessa zit hier ook vaak in der uppie te kletsen is bed...gelukkig is fleur nog wel lekker gaan slapen!!! Lekker he, een dag films kijken en op de bank hangen!! Groot gelijk hoor! Succes vandaag met de 4 flessen proberen... jaja: succes met de prikjes! leo: wow wat een verhaal. Kan me wel voorstellen dat het moeilijk is om naar har zoontje te kijken dan.... Wel leuk dat jullie af gaan spreken!! wendelaa: kan me voorstellen dat tim vandaag neit naar kdv gaat hoor. Zielig he dat hoesten! Wat heeft eva getrakteerd??? Oohh leuk vliegers! Geniet nog maar van dat ene dagje dat ze 3 is hoor Odess: neeeee niet weer een borstontsteking....meid t zit je ook niet mee wat dat betreft he..bah bah. Rustig aan vandaag, hopelijk zet t niet door! Gelukkig gaat t met elise wel goed! Lekker hoor dat ze zo goed drinkt en groeit!! Geeft je dan toch wel een goed gevoel dat je de goede keuze hebt gemaakt he!!! Sterkte vandaag!! kk: jee wat een goed nieuws!!!! Ellen: gelukkig kon je de fles nog rekken! Heb je al eens geproberd om 180 te geven als laatste fles? Of drinkt ze dat echt nog niet op?? Gelukkig heeft ze weer gepoept! Hoe blij kan je zijn met een poepbroek he hahaha Sloppy: aaah megan weer ziek? Ik hoop niet dat het erger wordt hoor. Op zich wel goed dat ze zoveel slaapt...dan wordt je lichaam het snelst beter toch. Beterschap!! Wapa: aaah zielig voor milan hoor! Heeft je man het nog gezegd op kdv? hahaha wat doet een hot male op de chat??? Hier vanmorgen naar de osteopaat geweest. Hij voelde dat in haar eerste nekwervel aan de linkerkant heel veel spanning zit. Hij probeerde er te komen met zijn vingers, maar elke keer als ie in de buurt kwam werd ze heel onrustig. Dus ze heeft er duidelijk lst van. Hij heeft wel veel andere dingen kunnen doen (Geen idee wat haha) Ben benieuwd! Nu ligt ze heel zielig te jammeren in bed. In haar slaap haha klinkt echt zielig. Ze is ook nog heel verkouden en dan zit er een hoest in haar keel. Irritant is dat want heb de neiging om zelf te hoesten hihihi/ Maar het huilen/jammeren klinkt daardoor wel extra zielig hahaha.
Wat sneu Sannie, maar volgens mij wel een bekend verschijnsel dat kindjes na de eerste keer wat huilerig en onrustig zijn... hoop dat ie wat voor je meisje kan betekenen... @ kdv, manlief heeft er inderdaad wat van gezegd en ze boden hun excuses aan... en ik belde net om te vragen hoe het met mijn meisje ging, en toen maakte ze nogmaals excuus! Larissa deed het wel goed alleen dronk ze heel slecht... nou ja ze heeft gelukkig wel wat vetjes mijn spekkie dus dan vanavond maar weer een goede fles erin proppen...