Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Slaap lekker meiden!
    Eva heeft net haar laatste fles op en nu gaan we allemaal lekker slapen ;)

2. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    leo, lastig met die voeding...ik zou eens aan t cb vragen of je na het spugen weer n volle fles moet aanbieden.

maia toen ik nog volledig bv gaf, deed ik zo`n 3 kwartier over n voeding. soms sliep tess al aan de borst, maar meestal legde ik haar wakker in bed. ze ging lang niet altijd slapen, maar denk nu dat dat komt omdat ze gewoon niet genoeg kreeg. ze is nu veel tevredener! ( is dat n woord?? hihi)

danjo, waar ben je??? alles goed met jullie?
    ik ga tess in bed leggen en dan zelf ook slapen. tot morgen!!!

3. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hoi allemaal,

sorry, maar nog steeds geen tijd gehad om terug te lezen. Vandaag weer een enerverende dag gehad. Ik ga morgen naar de dokter. Heb eigenlijk al sinds een tijdje een verdikking in mijn borst. Deze is de laatste dagen groter geworden en de pijn trekt door mijn borst door naar mijn oksel. Ik heb het een tijdje genegeert maar in denk dat het beter is om het nu toch te laten onderzoeken. Ik merk namelijk dat ik Julién steeds vaker aan mijn man geef omdat ik steeds banger wordt dat er iets aan de hand is.

Erg fijn dat je hier toch (hoop ik) anoniem bent. Dan kun je toch even je verhaal kwijt.

Nou ik hoop dat het allemaal goed met jullie gaat!

Ik ga even proberen te slapen. Ben eigenlijk best bang voor morgen.

Liefs Luna

4. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    Ellen: gefeliciteerd met Teun nog!! Fijn dat hij het cadeasutje wat je gemaakt hebt leuk vond!!!

Sloppy: succes bij de dokter!! Laat je niet afschepen. Jij weet wat er aan de hand is en dat er echt iets moet gebeuren!!! Knuffel!!!

Maia! haha zuigzoen op je kin....wel een heel leuke foto haha

Shaula! aaah is aisha alweer ziek. Beterschap meid!!

Jo: dikke knuffel!!

Rose: lekker regeldagje geweest??

Leo: sterkte met Tara!! Ik hoop dat t bij jullie ok eens beter gaat!

Jip: jeetje meid, doe rustig aan!!Hopelijk gaat t snel beter met Jasmijn!! Fijn dat je extra kz hebt in ieder geval....sterkte ermee!!!

blij ei: is t gelukt met de draagzak?? Ik ben ook een beetje zenuwachtig omdat dennis morgen weer gaat werken hoor. Toch wel spanned zo helemaal alleen hehe

Noa: fijn dat je je weer beter voelt!!!

Baby: mooie foto. \Ze ligt er lekker bij!

Luna: jeetje meid dat is schrikken....succes morgen bij de dokter.
    Ik hoop echt dat het niks is hoor!!

5. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    delft
    Hier eindelijk een slapend meisje op schoot!! (nu ik dit aan t typen was spuugde ze heel mijn pyjama onder, lekker haha) maar ze slaapt gelukkig door! Ze had om 22 uur fles gehad en heeft tot half 1 keihard liggen krijsen door de krampjes, zo zielig. Net flesje gegeven en ze ziet er weer wat tevredener uit m(ellen, ik vind t een goed woord hoor hehe)
    Nu kan mama ook gaan slapen. Ik vind t ook wel spanned dat dennis morgen weer gaat werken!

6. Maia

Maia Niet meer actief

Zo weer aan het voeden. Moet zeggen dat het tegenwoordig wat beter gaat. Doe er inmiddels ook zo'n 45-60 min over dus dat is niet heel raar? Bij het CB doen ze overkomen van wel dat ik er max 30 min over moet doen en ik moet di weer heen dus vandaar dat ik benieuwd was hoe het met anderen is.

Diva heeft heerlijk geslapen en er zat 5 uur tussen! Weer eens wat anders dn nog heen uur :)

7. Maia

Maia Niet meer actief

@sannie: succes dan morgen ;)

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ellen hier alles ok hoor. Hier eindelijk om de 4 uur voeden erin het enige nadeel dat ze me nu in de nacht ook om de 4 uur komt en nu dus veel voeding vraagt .

Ze krijgt normaal 100 cc nu al 140 op en nog vraagt ze iemand tips? Heb al geprobeerd om 11 uur meer te geven maar dan is ze moe en drinkt het dan niet.

de rest dikke knuf ik mag niet zeuren.

9. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    delft
    Danjo: sorry geen tips helaas...wij proberen de laatste voeding ook mer te geven, maar daar krijgt ze alleen mar krampjes van helaas,

Sloppy: ik wilde je nog heel veel succes wensen bij de dokter!!! Moet elke keer aan jou en jaja denken als ik weer eens loop te zeuren en dan besef ik hoeveel geluk we hebben en hoewaar het moet zijn voor jullie met een kindje wat zo hard huilt de hele dag.
    Dus nogmaals succes en een dikke knuf!!

Hier heeft meisje weer gegeten dus die gaat weer lekker haar bedje in! \Ik moet nog even kolven en dan gai ik er achter aan!!

10. Maia

Maia Niet meer actief

Pfff vannacht weer 3 keer voor voeding. Ze hoeft van mij echt niet door te slapen maar zoal is het begin 3 & 6 uur zou heerlijk zijn en niet 1-3-5-7 uur zoals vannacht en de laatste weken eigenlijk.

11. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Luna, dat is best eng dan als je zoiets hebt.
    Hopelijk valt het allemaal wel mee....

@Sannie, succes vandaag! Best spannend voor t eerst alleen zijn

@Maia, ik heb Eva ook bv gegeven en de voedingen duurde ook minimaal 45 min hoor.....

@Danjo, Tim komt ook gewoon om de 4 uur en die drinkt flessen van 150. Hij drinkt er 5 in 24 uur, maar komt snachts precies om de 4 uur, overdag kan t wel eens langer duren tussen de flessen.
    Denk dat meer geven ook geen nut heeft, maar dat ze t gewoon echt nodig heeft snachts

Hier was t erg vroeg vandaag...
    Tim lag gistermiddag, na een dagje met weinig slaap, om 16.00 er weer in. Om 23.00 heb ik m toch maar wakker gemaakt voor een fles! En ja, het gevolg is dan dat ie snachts er minder tijd tussen laat...om 3.00 kwam die en net om 6.00 weer!
    Kunnen rekken tot 6.30, maar wel terwijl die op mijn arm leg.
    Nu ligt ie in de box, te wachten tot ie straks mee mag om zijn grote zus naar t KDV te brengen;)
    En als die dan om 11.00 zijn flesje weer heeft gehad, duik ik ook ff mijn bedje in

12. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    mag ik mijn 2 schatten ff showen:p

13. Maia

Maia Niet meer actief

Dank jullie wel voor de respons. Ik zat het me gisteren opeens af te vragen. Het cb hier roept dat ik met max 30 min toch wel klaar moet zijn en dat lukt me toch echt niet dus vroeg ik me af of ik dan raar ben of zij. zij dus :D moet er di weer heen dus dan breng ik dat wel ter sprake.

@wendelaa: wat een leuke foto.wat ik me trouwens afvroeg: is het toeval of bewust dat jullie beide kindjes een naam hebben van 3 letters?

14. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    maia, de tijd dat tess aan de borst lag was wel max 30 minuten hoor! maar met boertjes en rechtop zitten enz. was ik in totaal 3 kwartier bezig. kan t niet zijn dat jouw voeding terug loopt? of dat er te weinig voedingsstoffen inzitten? ik vind dat fleur wel erg vaak komt hoor! ik wil je niet onzeker maken hoor, heb er zelf ook niet zoveel verstand van, maar nu ik tess de fles (erbij) geef, is ze veel meer verzadigd.

sloppy, succes bij de dokter!

leo, succes bij de dokter!

luna, jij ook succes bij de dokter, hoop dat je nog wat geslapen hebt vannacht!

ik ga me aankleden en dan op naar t cb. ben gewoon een beetje zenuwachtig...

15. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    o ja wendelaa: wat een lieve foto van je kids!

16. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    hihi, ehm Maia is eigenlijk toevallig dat t allebei 3 letters zijn.
    Niet daarop uitgekozen in ieder geval.
    We hadden bij Eva al de naam Tim en die hebben we aangehouden. Al moet ik zeggen dat we als 2e jongensnaam Sam hadden haha, ook 3 letters dus.
    We houden wel van kort en krachtig en t is niet af te korten;)

17. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    goedemorgen.

weer veel mooie fotos voorbij zien komen leuk hoor!!!

heb niet echt terug gelezen sorry.

sloppy:heel veel succes vandaag en eindelijk is het maandag he!

sannie:voor het eerst alleen vandaag spannend!

leo:wat een advies zeg jeetje hoe is het nu met je meisje?

wendelaa:mmhhh slaap lekker straks.

sorry rest ben ik kwijt. ga gauw naar dylan want hij wordt wakker

veel liefs jaja

18. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    jeetje ben er echt bang voor vrijdag moet dylan zijn eerste spuitjes iieeeee en dat wordt drama ik weet het zeker ook mag hij dan 24 uur niet ingebakerd worden en laat het nou net zo zijn dat dylan al vanaf 2 weken oud bij ieder slaapjes ingebakerd wordt.

nou ja we wachten maar af!

19. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Goedemorgen!

Iedereen die voor het eerst alleen is; succes!

Luna, wat naar meid! Ik hoop dat het niets is. Sterkte!

Wendelaa; wat een schattige foto!! :D

Ellen, spannend meid. Ik hoop dat Tess genoeg is aangekomen! Succes!

San. hoe ginf het verder vannacht? Wel geslapen?

Leo, ik hoop dat ze vandaag ook eens iets voor jullie kunnen doen! Sterkte!

Senna krijgt over 2 uur haar eerste prikjes :(:( Vind dat zo zielig, maar ja. Het moet maar even! Aïsha slaapt nog steeds en Senna kreeg ook om 22.30 uur laatste fles en toen om 4 uur weer en nu weer dus ik ben tevreden. :D

20. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Ooooh en Sloppy, heeeeeeeeeeeeeeeel veel succes vandaag natuurlijk!!!!!

Deel Deze Pagina