blijei, ik vind het echt jammer dat ik niet naar de meeting in spijkenisse kan komen. Heb net even op routenet gekeken maar het is voor mij 180 km dus echt te ver helaas. Maar maak maar leuke foto's!!
Hey meiden, vandaag is manlief met Elise naar het CB geweest en ze was 5575 gr en 62 cm - JIPPIE Ik heb lekker in bed gelegen en doe nog even kalm aan. Mn borst voelt gelukkig redelijk goed!! Maar maar even rustig aan want het is zo weer terug. Zo maar weer vroeg naar bed!! Leonie, sjee wat een heftig verhaal zeg! Kan me wel voorstellen dat dat heel moeilijk is om zo een kindje te krijgen, je ziet toch steeds weer die nare vent in je kind! Wat is Tara een schatje zeg, super lieve foto! KK, wat heerlijk dat Maureen wat opknapt en die foto ziet er al fijner uit! Hopelijk zet het zich door! Lekkerinhetleven bonnen??Loont dat een beetje? @ pampers, maatje 2 hebben we nog genoeg maar maatje 3 is welkom! Kan sowieso nog wel even mee (ze draagt 3 op kdv en verzuipt erin hihi ) Luna, hier nog zo'n 25 jarige saaie muts hoor Wij zijn ook de eerste in onze vriendengroep maar gelukkig nog geen problemen mee gehad! Zou het ook wel erg teleurstellend vinden, weet niet hoeveel energie ik daar in zou willen steken... Sloppy, fijn dat het goed gaat met megan! Elise heeft ook nog maat 2 en ik moet zeggen dat ik sinds we kv erbij geven die luiers enorm vol zijn! Wist niet dat het ook zo kon! @ spijkernisse meeting wat jammer dat we niet allemaal tegelijk kunnen meeten! Maar ook voor mij is Spijkernisse erg ver helaas!
Haha, dat shirtje!! Wat gaaf!! TROTS MAMA MOMENT: we hadden een schaterlachje!!!!! De kids gaan nog niet zo lekker, ga morgenochtend de huisarts bellen... Larissa zit helemaal vol en begint te piepen af en toe met ademen... en Milan daar komt overal snot uit ( sorry ) en had nog steeds koorts.. dus nu met een zetpil zijn bedje in en hoop dat ie even goed slaapt!! Oja spijkenisse is mij ook te ver maar bij de meeting van Apeldoorn ben ik zeker van de partij want heb vernomen dat er bossche bollen worden geserveerd!!!! JUMMIE!
Odess was hem net aan het uploaden denk ff lekker puh zeggen haha. Wapa wat zielig he als ze zo ziek zijn bah en idd bossche bollen wendelllaaaaaaaaaaaaa
ik doe even ego hoor....zal kijken of ik t nog lukt om bij te lezen Oke, verslag Osteopaat....tja, t is iets wat je mee moet maken. Als ik m zo bezig zag dacht; oke..hahaha.... Tim was natuurlijk niet echt in zijn hum door de verkoudheid enzo, en dat liet ie merken ook! Ik heb ons mannetje nog nooit zo boos gezien! Huilde steeds, liep paars/rood aan en ik dacht soms ff dat ie zou stikken. Maar goed, kiezen op elkaar en die man zijn werk laten doen dacht ik! Maar goed, hij heeft vanalles gevoeld enzo. En hij zegt dus dat t NIET in zijn rug zit, maar dat er wel degelijke een blokkade zit boven zijn nek. In een schedelnaad ofzo...hij gaf ook aan dat het wel echt niet ernstig is en ook de afplatting vond ie nog meevallen (ikke niet haha). Alle spieren werkte verder prima voelde hij...Tim viel op een gegeven moment wel even bij hem in slaap, waar ik van stond te kijken wat dat doet ie bij mij al bijna niet in mijn armen! Toen kon die man wel zijn hoofdje helemaal de andere kant op draaien. Dus hij kan t wel, maar bied zoveel weerstand daarbij als hij wakker is. Hij liet ook duidelijk merken dat hij het vasthouden van zijn hoofd maar niets vond Ook het scheelkijken had er niets mee te maken volgens hem, dus daar bel ik morgen de h.a maar even over op. Moet over 2 weken weer terug komen en tot die tijd de beweging de andere kant op blijven stimuleren. Hij heeft me nu ook een manier laten zien hoe ik dat kan doen
Danjo, ideaal die bonnen. Had me op de site al aangemeld paar weken terug in de hoop nog wat goede acties tegen te komen maar wist niet dat die bonnen iedere 3 mnden komen. JOEHOE!! Luna, lekkere vriendin zeg. Heb er hier ook zo 1. Als die hoort dat ik bij haar in de stad heb gewinkeld, is ze beledigd als ik haar niet heb gesmst ofzo.... grrrrh
Danjo, wat mijn gevoel zegt....vooral verwarrend nu! Want de fysio wist zeker dat het niet aan zijn nek ofzo lag en dat t toch echt wel in zijn rug zat...maat die maakte mij eerst al bang met zijn armpje die goed zou functioneren en nu begon ze al over zijn ene been. Maar de osteo zegt dus totaal t tegenovergesteld...de fysio, dat zat mij al niet lekker. De eerste keer al niet. Ik ga dus nu maar die oefening doen die hij voordeed en zie t wel over 2 weken
@Leonie: superleuke foto! @Danjo: ook al zo ontzettend leuk hihi @pampers: maatje 3 zitten wij in @Odess: fijn dat je borst goed voelt en dat Elise goed gegroeid is! Toch goede keuze dan he @Wendelaa: mmm afwachten dus met de osteopaat
sylvia: aach wat zielig dat ze zo'n last heeft van luieruitslag. En dan ook nog eens diarree erover heen. Goed dat jullie t lekker laten luchten. Meer kan je niet doen he Spannend vrijdag! kk: jeetje joh, het zit jullie allemaal ook echt niet mee he! 2 zieke kindjes!! Heel veel beterschap voor esmee. Ik hoop dat ze er niet al te veel pijn aan heeft.... danjo: thanx voor de pampertip! verschonen: ik doe het voor en na elke slaap. En als ze gepoept heeft MvJ: moeilijk dat evi neit zo goed tegen de drukte van de jongens kan (op zich ook wel logisch want jongens kunnen ook heeeeeeel druk zijn) hahahaha lekkere poepverhalen! Tessa gelukkig nog niet in badje gepoept....maar wachtnog op de dag dat ze t wel doet hoor leo: ooh schattige foto!!! curly: hahahaha ja die mannen denken dat ze dat wel ff kunnen doen he Dennis is ook al een paar keer de fout in gegaan tijdens het verschonen. Luier af en dan lekker met haar spelen, hup alles nat hahaha. Nu heeft ie daar wel van geleerd, eerst schone luier om en dan pas spelen sloppy: idd zoalng ze goed drinkt..dat is het belangrijkste. Groot gelijk hoor dat ze de hele dag in pyjama is. Lekker toch! Hier ook nog maatje 2. Al worden die wel erg vol s'nachts. Misschien ook eens 3 proberen voor snachts... meeting: ja ik kom. 21 maart is goed danjo hahaha lekker puh. Geweldig! Steekt ze ook vaak haar tong uit? Als ik mijn tong uitsteek naar tessa ligt ze helemaal in een deuk haah odes: goed om te lezen dat elise zo lekker is gegroeid! Doe jij idd nog maar ff rustig aanja! wapa: geweldig schaterlach!!! Sterkte en beetrschap met Milan! ik hoop dat ie vannacht gewoon lekker slaapt en morgenochtend weer wat beterder is! bossche bollen: kan ook in spijkernisse wendelaa: fijn he als de kinderen zo lekker in slaap vallen bij de osteopaat! Krijgen ze van die enorme rooie wangen! Ik hoop dat het helpt! Bizar he...je ziet helemaal niet dat ie wat doet, amar hij voelt zoveel Vandaag met Tessa Dennis opgehaald van zijn werk. Helemaal heen en weer naar amsterdam met de trein. Ging hartstikke goed! Dennis was helemaal trots, al zijn collega's langs met tessa hahaha. Excht leuk om te zien, zon trotse papa! Zo lekker naar bed! welterusten allemaal
even niet alles terug gelezen... vandaag voor het eerst weer gewerkt, ging wel goed. maar moet wel weer even helemaal inkomen. merkte ook dat ik echt weer even moest wennen aan de drukte op het station en in de trein enzo.... vandaag was ook de eerste echte papadag zonder mama. dit is ook helemaal goed gegaan. er stond gelijk een bezoekje aan het cb op het programma. meisje was weer goed gegroeid, nu 5150gram en 59,5 cm. ze mag nu 180 cc drinken maar heeft nog de grootse moeite met 150cc.... verder even geen nieuws vanuit deze kant.
super dat de eerste werkdag goed ging Noa! @sannie: leuk he, trotse papa! Nou vandaag zit meisjelief inderdaad op 4 flessen, ze krijgt over een uurje (als ze niet eerder komt) nr. 4 en ze doet het er goed op