Zo, ik ben er al een tijdje weer uit het ziekenhuis. Christian slaapt er vannacht.. De kinderarts liep vanavond ff over de afdeling omdat ze een opname had en ze kwam nog ff spieken bij Maureen.. Ze zei dat ze wel vooruitgang zag (is een andere nog dan vanmorgen, zij heeft Maureen het hele weekend gezien en vandaag en gisteravond niet, dus dat kwam mooi uit..) Omdat Maureen veel hoest, is ze nog benauwd en erg moe daarvan, maar het was erg goed dat ze zelf het slijm ophoest nu en dat ze vaker wakker is en dan ook echt gaat kijken wat ze hoort enz. Ook had ze weer een betere kleur.. Gewoon normale kleur en niet zo grauw en lijkwit zeg maar.. Dus zij was best positief! Met Esmée lijkt het iets minder te gaan. Hoest weer veel en is veel wakker, dus ik hoop dat ik vannacht wel een goede nacht ga krijgen, maar vrees het ergste.. Ach, in het ergste geval kruipt ze maar bij mij in bed op Christian zijn plekje, ben ik toch niet helemaal alleen... Sorry dat ik momenteel niet op anderen reageer, maar zit met mn kop teveel in het ziekenhuis en thuis...
@Knuffelkonijn, fijn dat ze verbetering zien bij Maureen! Maar even over Esmee, ben je nu niet bang dat zij t ook heeft? Heb je t al aangekaart in t z.h?
super maia, hopelijk slappt ze lekker door vannacht! wendelaa, ben heel benieuwd of de osteopaat gelijk gaat krijgen. hoop dat t scheel kijken een simpele oorzaak heeft, wel goed om ff te laten zien bij de huisarts... luna, je hebt dus wel te maken met 'zware jongens' lijkt me een mooi maar heftig beroep! tess heeft vandaag weer twee keer 90 cc laten staan, maar is eigenlijk prima te pas. drinken jullie kids hun flesjes (bijna) altijd leeg? ik moest haar weer uit een hele diepe slaap halen, ze dronk eerst snel maar viel snel weer in slaap waardoor de rest niet op ging. ik kon haar ook niet wakker krijgen... ze ligt alweer heerlijk te ronken in dr bedje, dus ik ga mijn bed ook maar eens opzoeken!
kk, iedereen snapt dat je wel wat anders aan je hoofd hebt dan reageren op ons! fijn dat t met maureen wat beter lijkt te gaan, hopelijk knapt esmee ook snel weer op! ik denk vaak aan je hoor!
knuffelkonijn, hopenlijk gaat het nu langzaam aan de betere kant op met je lieve meisje!! Hier een drukke dag gehad. Ik krijg salarisverhoging. Voor iedereen die in de zorg werkt ik ga van schaal 50 naar 55 dus daar ben ik blij mee. Mike is flink verkouden, drinkt daardoor wat matig, heb hem ook op 5 flessen teruggepropt omdat hij anders niet genoeg binnen krijgt ( niet dat hij zo dun is hahaha maar toch moet hoij genoeg vocht krijgen)
ellen ik haal naomi ook vaak uit een diepe slaap en ze neigt hier ook na 4 flessen alhoewel het net krijsen was. Maar goed dat kan een x
Goedemorgen! Hier goede nacht gehad dus 4 flessen ging prima. Benieuuwd hoe het vandaag gaat. @anas: super van de verhoging salaris en beterschap voor Mike @Ellen: met 5 flessen liet ze meestal wat staan maar gisteren ging alles op.
@Danjo, wat een leuke foto trouwens van Naomi...die tong haha. Echt een leuk shirt joh, waar heb je die vandaan? @Anastasia, dat is lekker zeg! en beterschap voor je ventje.... zijn veel kids aan t kwakkelen nu @Maia, Tim is van mij....Anas heeft Mike haha Ik moet soms ook goed kijken welke namen waarbij horen, want haal ze ook door elkaar Nou onze dame ligt op dr verjaardagskado tv te kijken, ze heeft van ons zon mega zit kussen gekregen..... Tim ligt nog te slapen, had ik niet verwacht aangezien gisteravond er weer flink wat van de fles eruit kwam na een hoestbui
Van harte gefeliciteerd met Eva!!! Larissa begint behoorlijk te piepen met haar ademhaling en drinkt nog steeds erg slecht, ze heeft geen koorts maar ga toch de huisarts straks bellen.. Vannacht weer amper geslapen, Larissa slaapt wel door maar Milan ligt nu die zo ziek is tussen ons in... ik heb wallen onder m`n ogen waar amsterdam trots op zou zijn maar ik heb zometeen ook een sollicitatiegesprek en om nou met luciferstokjes tussen m`n ogen daar aan te komen.... dus we gaan zo even plamuren!!!!! @ kk sterkte met je meiden!! Hoe is het vannacht gegaan?? @ de rest! Veel plezier vandaag en ik laat wel even weten hoe het bij de HA is gegaan, als ik tenminste vandaag terecht kan...
Arme Larissa, maar je zult toch wel terecht kunnen vandaag? Hier kun je altijd gelijk terecht met kinderen in ieder geval. Succes met je sollicitatie!
wendelaaa gefeliciteerd, shirt komt van de babydump was 50procent korting dus 4 euro of zo. wapa en anas sterkte met jullie kindjes maia fijn dat fleur het goed doet hopen dat dat blijft. Hier een mega koortsblaar ben dr zwaar shaggie van want moet zoveel rekening overal mee houden pffff. nou ik ga mn bed maar eens uit en aan t werk in huis
@ KK, sterkte ermee! @ Anas wat doe jij voor een werk? Lekker zeg @ Wapa, succes! Voor hoeveel uur? @ Hier, gaat alles goed. Zondagmiddag heeft tijn de hele middag bij mijn mannetje liggen huilen maar dat was vlgs mij een dagje gister ging het nl. weer goed, apart. Wel veel gewerkt en moet deze week nog wel redelijk wat werken maar eerste indruk op nieuwe werk is oke en goed en vanaf zaterdag alweer 5 dgn vrij! Dan 3 dgn werken en dan alweer 9 vrij dus mij hoor je niet klagen. Nu zo vergadering en donderdag ook maar een halve dag dus dat is lekker.
hihi wendelaa: ik heb het veranderd! Soms typ je te snel en dan haal je ze wel eens door elkaar. Gefeliciteerd met Eva! Leuk zo'n zitkussen! @wapa: beterschap voor Larissa en succes met de sollicitatie.
Joehoeee ook vannacht heeft mevrouw weer doorgeslapen!Ze lijkt het nu toch echt te pakken te krijgen!!Ben zo trots op dr!! @Curly; hihih die plasactie!Dat doet papa vast ook niet meer even snel op de bank hihih! @luiers; hier nog maatje 2.. @luna; hahahahaha dat was een grapje over zn pyama je begon er zelf over!Enne jaa die foto was speciaal voor Juulz! @spijkmeeting; ik heb mn voorkeur voor mn werk opgegeven om vrij te zijn nu maar hopen dat t lukt @danjo; hihih die foto!Maarre moet dat geen bengeltje zijn? @Odess; nou dat groeien gaat nu wel goed he!! @wapa; ooowww wat een mooi trotsemamamoment!!Die schaterlachjes zijn zo lief he!Als Dyoon dat doet schrikt ze vaak van zichzelf!hihih die wallenopmerking!Succes bij de HA @wendelaa; hihihi daar zat je dan tenenkrommend bij de ostheopaat!Hopelijk gaat t snel werken! @sannie; jeeej is het eindelijk gelukt papa op te halen!Wat zal die trots geweest zijn! @noa; jij ook weer gewerkt kan me voorstellen dat t weer wennen was!Je meisje doet t wel goed!! @maia; mooi dat t goed gaat met de flessen @kk;Gelukkig lijkt het weer de goede kant met Maureen op te gaan!!! Nu Esmee nog zoveel last, pfff ik hoop dat er nu snel een tijd gaat komen dat jullie eindelijk UIT de ziekenboeg zijn!! @anas; das mooi salarisverhoging, shoppeeenn!! @Wendelaa; hieperdepieperhoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gefeliciteerd met je grote kleine meid!!4 jaar alweer!!! @Danjo; bleg die koortsblaar das echt zwaar ruk @Rins; kijk dat is een lekker vooruitzicht die dagen vrij!
jaaa. Om 11.25 kan ik terecht, in eerste instantie alleen voor Larissa maar neem Milan gewoon mee!! Om 10 uur sollicitatie, mijn ouders komen zo even oppassen en dan direct door naar de huisarts... ze vonden Larissa te jong om ziek te zijn en omdat ze zo piept met haar ademhaling zijn we op een zogenoemde spoedplek gezet... dussss... Ik ben nu netjes in de kleren... zit ik hier in m`n mantelpakje te hopen dat L of M mij niet onderspuugt... lol!! het is een baan voor 32 uur bij een deurwaarderskantoor... Ooh dat shirtje was echt superleuk!! Ja wat betreft schaterlachen, ze ging alleen nog maar harder lachen van zichzelf... zo grappig... en ze kan niet tegen kriebelen onder haar kinnetje... zo lief...
ze denken dat maureen het van esmée heeft overgenomen, alleen esmée is wat ouder, dus die kan er minder last van hebben.. en ze mag gewoon mee als ze ooronsteking heeft...
Vanmorgenvroeg al naar het CB geweest met Eva voor de spuitjes! Ben benieuwd hoe ze er op reageert deze keer. Ze was nu 62 cm en 6400 gram. @ Danjo leuke foto en vervelend die koortsblaar. @ Baby lekker hoor weer doorgeslapen! @ Wendelaa gefeliciteerd met jullie dochter! @ KK beterschap met beide meiden. @ Wapa succes dadelijk en beterschap met jullie meisje! @ Maia fijn dat het goed is gegaan met de 4 flessen.