goedemorgen ladies! sorry dat ik niet op alles heb gereageerd. Wapa:succes bij je solli spannend en natuurlijk ook bij de ha! kk:hoop cht dat het snel beter gaat succes! baby:hopelijk heeft ze de smaak te pakken heerlijk he als de nachten niet meer gebroken zijn! maia:fijn dat het goed gaat met 4 flessen ben benieuwd vandaag! wendelaa:geflapsteerd!!! danjo:leuke foto en dat shirtje geweldig! luiers:hier maatje 3 sorry maar de rest ben ik kwijt heb het mega druk altijd goed voor de zaken he haha. Gisteren heeft dylan weer prikjes gehad en hij was al helemaal overstuur voordat hij de prikjes kreeg! (hij haat de maxi-cosi) dus toen de prikjes en nog meer overstuur ik heb hem toen in een omslagdoek in de auto en mijn man rijden meegenomen jeetje zeg wat was dat verschrikkelijk hij was helemaal over zn toeren eenmaal thuis wel weer rustig en snel paracetemol gegeven en de rest van de dag/avond beetje mieperig maar het ging wel. nou over 4 weekjes voorlopig zn laatste prikje o wat ben ik blij als dat geweest is! veel liefs jaja
Sannie, haha heerlijk die vaders. Britt vind het lekker om even in d'r blote kontje te trappelen, maar leg er wel altijd een luier onder. Babyd, laten we het hopen dat papa er van geleerd heeft, maja mannen.... Wendelaa, gefeliciteerd!! Jaja, wat zielig voor Dylan hoe is het nu met hem? Lastig dat hij een hekel aan de maxi cosi houdt! Ik heb hier even stress, leg een andere keer wel uit waarom. sorry.
@wapa: hopelijk ging de sollicitatie goed! Succes bij de dokter, fijn dat je zo snel terecht kon! @Rose: wat groeit ze lekker goed! @jaja: ahhh wat zielig voor Dylan!
Gisteren weer naar het consultatiebureau geweest. Emma groeit en ontwikkelt goed. Haar lengte 58 cm, weegt 4944 gram en haar hoofdomtrek 38,2. Wel hebben we een afspraak bij de fysio moeten maken. Ze krijgt namelijk een plat achterhoofd en ze willen doormiddel van fysio gaan vermijden dat dit erger word. Vrijdagmiddag komt de fysio thuis en dan zien en horen we wat hij gaat doen. Ook heeft ze gisteren haar eerste prikken gehad. Tijdens de prik was het hard krijsen, maar vrij snel daarna was ze alweer getroost en heeft nergens geen last meer van gehad. Emma slaapt nu echt de nachten door. We horen haar nog wel een paar keer wakker worden, maar dan babbelt ze wat in zichzelf en valt dan daarna weer vrij snel in slaap. Ben daar wel blij mee. Moet volgende week weer gaan beginnen met werken en zag er tegen op als ik niet door kon slapen 's nacht. Maar dat is dus opgelost. Gisteravond helaas ons konijn van 10 jaar oud moeten laten inslapen. Ontdekte 's ochtends een knobbel, wat een kankergezwel bleek te zijn. Dit was helaas niet meer te genezen en de beste keus was om hem in te laten slapen. Heb er wel moeite mee, had me er al op verheugd om 's zomers gezellig met Emma en het konijn in de tuin te kunnen gaan zitten. Dan had ze al op jonge leeftijd er kennis mee kunnen maken. We hebben nu nog wel een kat en 2 cavia's. Maar de kat wil niet zoveel van haar hebben en de cavia's zijn ook niet echt tam voor haar en vind ik eigenlijk net iets te klein voor zo'n kindje. Een konijn is dan net iets beter van formaat. Maar wie weet hebben we tegen de zomer wel weer een nieuw konijn. Ben er nog even over na aan het denken of we al snel een nieuwe doen of dat we nog even wachten tot ze toch wat ouder is.
Rose Eva doet het lekker hoor super Jaja dat is ook wat met dylan met zn spuitjes tjee Nathalie fijn dat het bij jullie ook allemaal goed gaat. Zo hier alles al weer schoon op stofzuigen na en ook al met danjo op pad geweest
@luiers hier ook maatje 2, heb ook maatje 3 maar die zijn echt nog wel een beetje groot. @prikjes, gisteren haar 2de prikjes gekregen, deze keer heeft ze er wel last van. gisteravond had ze 38,6, vanmorgen om 06.00 uur 37,5 maar net om 9.45 weer 38,6. Ze is er verder wel vrolijk onder en lijkt er weinig last van te hebben. Blijf vandaag goed opletten dat ze voldoende drinkt en hou haar in de gaten. verder weet ik het ff niet meer.......
noa: spannend hoor zo'n 1e dagje werken. Raar is die drukte dan he ja....normaal als je ergens heen gaat, dan is t bijna altijd buiten de spits, nu zit je er weer middenin. Geukkig ging de papadag ook goed! Fijn dat ze zo goed gegroeid is! knuffel: natuurlijk zit je met je hoofd ergens anders nu dan dat je wil reageren. Logisch hoor! Hoop dat je een goede nacht hebt gehad en dat het betyer gaat met esmee! Fijn dat het nu ook beter gaat met maureen!!! Goed om te horen. Ook dat de arts die haar anderhalve dag niet heeft gezien dat zegt! ellen: tessa drinkt soms ook niet alles leeg hoor. Heel verschillend. Bied nu 180 aan, en kijk wel wat ze wil drinken. anas: logisch hoor dat ie genoeg vocht moet binnen krijgen ! Wow lekker hoor, zo'n salaris verhoging!! maia: wat fijn dat de 4 flessen lukt! Als ze daar genoeg aan heeft dan is t goed toch. Fijn dat ook de nacht goed is gegaan! wapa: haha plamuur ze 8). Hoe is hje gesprek gegaan? ik hoop goed!!! Goed dat je de dokter gaat bellen hoor! rins: succes met werken! Lekker hoor, dat je dan zoveel dagen achter elkaar vrij bent!!! baby: super dat ze doorslaapt!!! jaja: aach zielig he als ze zo overstuur zijn! Niet teveel last van gehad verder dus. Leker hoor dat de zaken goed gaan bij jou!!! Is t niet te druk? Hoe gaat t nu met dylan? Huilt hij al minder (weet niet of ik iets gemist heb, heb een tijdje niet mee gelezen) natalie: aaah zielig voor je konijn...moeilijk hoor! Hier thuis zonder mijn meisje...de kussenslopen van de bank zitten in de wasmachine (hopelijk komen ze er op dezelfde grootte uit, zal echt weer iets voor mij zijn he...) en ik heb net de vloerbedekking helemaal schoongeboent. Vanaf volgende week komt mijn nichtje weer hier op vrijdag en die kruipt al, dus vond t wel belangrijk dat de grond schoon is! Dalijk Tessa's kamer nog ff soppen en dan lekker douchen. Vanavond een feestje op mijn werk. Locatiemanager gaat weg, dus we hebben afscheidsfeestje. Ik heb er wel zin in! Wel moeilijk soms want dennis is nooit voor 7 uur thuis. Dus als ik ergens moet zijn om 6 uur (zoals vanavond) moet ik altijd wat regelen voor Tessa. Vind t soms wel vervelend dat ik haar dan weg moet brengen. Niet dennis zijn schuld, als ie eerder thuis moet zijn dan moet ie om kwart over 4 al weg van zijn werk, en dat kan niet elke week natuurlijk. Ben benieuwd hoe ik dat ga oplossen als tessa straks om 7 uur naar bed gaat. (duurt nog ff, maar ga er nu al over nadenken hehehe) Ik heb trouwens nu al zin om fruithapje en groentehapje te geven he ahhaha. Ben zo benieuwd hoe ze reageert en of ze t lekker vind. En vind het zo leuk om van een lepel eten te geven (op mijn werk vind ik dat ook leuk haha). kan neit wachten tot ze mag!
@ luiers; hier gebruiken we ook maat 2. @ hapjes; kijk er ook naar uit om hapjes te mogen geven. Emma kijkt nu al met grote lach naar ons als we aan het eten zijn. Soms spreidt ze haar armpjes, net of ze wil zeggen van toe laat mij ook eens proeven wat jullie eten. Ik baal van ons internet. Al sinds vorige week ligt ons internet er regelmatig uit. We dachten dat het aan onze router lag, deze was alweer wat jaartjes oud. Maar nu we een nieuwe hebben gekocht en deze sinds maandag hebben aangesloten zitten we nog met hetzelfde probleem. Baal er van. Ben je net steeds lekker iets aan het type, wil je het verzenden en dan krijg je en melding dat je internet eruit ligt. Kun je zodra je verbinding hebt weer van vooraf aan beginnen :x
joehoe hier de kinderbijslag gekregen jeetje wordt je ook niet rijk van haha maar ja alles is mooi meegenomen toch!
Nou meiden, het is mis: Larissa moet zometeen naar de spoedpoli. heeft verdenking RS virus... dus met een beetje geluk wordt ze daar verneveld en kan ze gewoon weer mee naar huis...
Hey! Gisteravond was echt super gezellig! T was net weer als vanouds. Ze heeft een super leuke vriend, Maurice en hij lulden elkaar de oren van de kop, nou dat ben ik echt niet gewent van maus! T grappige is dat er zoveel overeenkwam met Erlyta en mij. Ze is vier weken na mij bevallen. Wou eerst thuis, maar ook de vliezen doorgeprikt en meconiumhoudend vruchtwater, daarna door naar het ziekenhuis, allebei in verloskamer 1 . Zelfde verloskundige, allebei veel bloed verloren, ik 750 cc , zij 900 cc.. Allebei flink ingeknipt. En Maurice zat bij de bevalling in de stoel naast t bed, en haar vriend dus ook. Wij foto's erbij kijken, staan ze gewoon zowat hetzelfde op de foto met de kleine in de armen, op dezelfde stoel. Vond het zo leuk om te zien! Zo een heel verhaal! Sorry hoor.. Curly: Hahah! Wat slim van je vriend, ja als ze 1 maal plassen hou je dr ook niks meer aan hé¹ Pampers: hier bij de Deka zijn de pampers maatje 3, 42 stukt voor 6,67 per pak! Sloppy, gelukkig gaat het iets beter! Ellen: Hihi wat grappig! Ik vind Tess namelijk helemaal geweldig en die stond ook op ons lijstje! Ik zei gisteren nog tegen Maurice: Als we nog een meisje krijgen noemen we dr Tess! Tara en Tess. vind ik wel een leuke combinatie!! Luna: Oke.. Ja... je hoeft iemand maar net iets verkeerd te raken volgens mij! Maarja je bent wel n 'moordernaar' dan.. Ik kan er verder ook niet over oordelen hoor, maar in het nieuws schilderen ze het altijd zo af dat verlof gewoon niet kan omdat ze zovaak iemand kwijt zijn!? Maurice werkt bij een klein metaal fabriek. Hij vond het altijd heel erg leuk, hij krijgt opleidingen enz dus kan echt hogerop komen. Maar het word steeds erger. Zijn baas is echt een oetlul. Die bezuinigd overal op! Die is nooit aardig. Heeft alleeeen maar commentaar. Maurice is vorig jaar ouder geworden én heeft een diploma gehaald, maar kreeg geen loonsverhoging. Nu een jaar verder nog geen loonsverhoging. Vorig jaar geen kerstpakketten. Terwijl de klanten de dikste pakketen kregen. En die over waren nam de baas zelf mee naar huis. Komt hij met een idee, word er meteen NEE geschreeuwd. En dan een dag later worden ze bij elkaar geroepen, en stellen ze precies hetzelfde idee, alleen dan nét een tikkie anders voor. Want dan is het hun idee! ENZZ. Hij vind t echt verschrikkelijk. Maar hij heeft wel leuke collega's ( die er nog over zijn. ) Maarja, nu ander werk zoeken is ook niet alles natuurlijk! En ik vind het ook heel knap dattie t allemaal alleen doet. Ik breng 300 euro mee in de maand. Maarja dat is dan ook wel t minste wat ik kan doen! Het gaat heel goed zo. Hij is allang blij dattie niet meer thuiswoont. En het lijkt mij heerlijk om weer aan t werk te gaan! Danjo: hahah wat een schattige foto!! Lekkerding is t! Odess, ohh wat fijn!! Super dat ze t nu zo goed doet! wAPA: aaah echt? Een schater lachje! Wat lieffff!! bosche bollen in apeldoorn: Krijg je er dan ook een gebruiksaanwijzing bij? Ik krijg die krengen toch nooit normaal weg. Heb de chocola dan nog achter mn oor zitten. maaaar, ik mag ze ook helemaal niet want ik ben op dieet Wendelaa: Haha, je ziet niks aan de osteo he? Ik dacht ook: NOu???? Gaattie nog iets doen off..... Hopelijk heeft je ventje er wel wat aan en gaat t helpen!! Noa: Fijn dat ze zo goed groeit!!! Knuffel: Gelukkig gaat t met Maureen de goede kant op. Nou het zit jullie niet mee zeg. En wat zielig voor Esmee! Hopelijk zijn ze snel weer helemaal de oude!! Sterkte meid! En we snappen allemaal dat je niet reageert!! Anast wat lekker! Wat zielig voor Mike! Je hoord t echt veel nu! Maia; wat goed van Fleur! Wendelaa: Van harte gefeliciteerd met Evaa!! wapa, succe sbij de ha! Rose: Aah! Schreeuwen ze ook met deze prikjes? Of valt dat mee? Ze groeit goed! Gelukkig maar Jaja ach gos wat zielig!!! Idd, over vier weken de laatste! Mooi om naar uit te kijken! Natalieh fijn dat ze z goed groeit! En wat zielig voor t konijn! lijkt mij ook niet makkelijk! Sannie: Poepoe jij bent druk geweest!!! Wel heel netjes van je! Hier net een vriendin aan de tel gehad. Eind januari gaan we aan de belly bandit + 4 weken 3 keer per week training en onder begeleiding van een dieetiste! Ik ben zooo benieuwd!!! Ik heb trouwens gisteren een dikke vette heerlijke gevulde koek afgeslagen en water gevraagd ipv frisdrank! :O WOWW! haha dat is heel wat voor me! maar het begin is er!!! JEEJJ Tara deed net dr eerste schaterlachje!!! Hahaha! Ik ging dr aan dr zijkant kietelen over dr ribbetjes, en met mn hoofdje op dr buik heen en weer. LACHEN!! aaaah zo schattig! Ze wist zelf zowat niet hoe t moest!!! En op het eind een gilletje!! Wat een schatje!! Ik haar pakken, en boven mn hoofd houden. BUURRRPPPP.. Allemaal spuug! hahah! Mn heeele (net uit de was ) huispak zit eronder!!
oooh en wat moet ik toch met mn schoonmoeder! Ik word dr zo moe van!! Ze heeft op 1 of andere manier wat tegen mijn ouders!!! En dat is gekomen sinds Maurice vaak bij mijn ouders komt, ze is gewoon jaloers. Maar wat doet ze nu... ze praat heel lullig over mn ouders! En over de beste vriendin van mn moeder. Ze was vorige week boos op mijn moeder, omdat mijn moeder haar tegen kwam in t dorp, en toen zei ze: Heej oma! Was ze boos geworden :S ( mijn schoonmoeder ) omdat ze absoluut niet zo genoemt wou worden!!! Oma vond ze niks aan. Was ze thuis gekomen, en volgens de zus van maurice was ze behoorlijk pissig geweest. Ik kan daar echt niet tegen! Mn ouders hebben t beste met ze voor, en zij doet alleen maar achterlijk. Ik ben dr poepzat!! En nou wil ze vanmiddag langskomen. Maar dat kan gelukkig niet meer. Want ik moetnaar de dokter met Tara om 3 uur, omdat ze allemaal bultjes en rood in dr luierstreek heeft. Missch van de spruw??
wapa jee heel veel sterkte hoop dat het mee valt. jaja nu kbs normaal toch begn jan?? rest lees ik zo ff terug
sterkte ermee meis! ik hoop dat het mee mag vallen! en dat het niet zo'n verhaal word als met maureen...
KK fijn dat Maureen lijkt op te knappen, hopelijk zijn je beide meiden snel weer helemaal gezond en vrolijk!! Wapa, he bah dat is schrikken! Hopelijk valt het mee en kunnen ze Larissa goed helpen!! Leonie, wat bijzonder zeg! Leuk dat het zo gezellig was! Wat stoer dat Tara ook al schaterlacht - kom Elise jij ook! Lijkt me zo stoer! Haaruitval - bij mij komt het echt met bossen eruit zetten nu! Hoe zit dat bij jullie? Ik heb een beste bos haar dus maak me niet druk maar jeetje ik verlies echt heel veel haren per dag nu zeg!! Sannie, dat lijkt mij ook super leuk! Ik kreeg al een fruithapje toen ik nog geen 12 weken was, hoezo de richtlijnen veranderen steeds Nog maar even geduld, ik dacht dat bij 17 weken de darmpjes rijp waren dus dan moeten we hier in ieder geval nog 4 1/2 week geduld hebben! Zo ik voel me weer helemaal waus vandaag, alsof ik iets geks heb ingenomen ofzo! Denk dat het een combi oververmoeidheid/ ongerustheid is die er nu uit komt. Goed ik ga me maar gewoon niet schuldig voelen en hopen dat ik me snel weer beter voel!