Odess niet schuldig voelen hoor meid en idd de richtlijnen word je gestoord van haha. Leonie hahaha nooit je kind boven je hangen haha geweldig
och jeetje wapa, Larissa ook al? Sterkte!!! @Leonie: probeer het te negeren. Je hebt al vaker gezegd dat praten toch niet helpt (anders zou ik dat adviseren hihi). Gewoon links laten liggen en geen aandacht meer aan besteden. @haaruitval: wat meer last van maar niet extreem ofzo. Geen bossen in elk geval. @eten: wat eten we vandaag? ik lamskarbonade met peultjes en knoflook/aardappelpuree. Ben dus aan het lijnen (naja, gezond aan het doen) en via de site van specialK heb ik allemaal lekkere recepten gevonden toen ik naar gezonde recepten aan het googelen was. Dus ben nu aan het "experimenteren" (voor iemand die niet kan koken lukt het tot nu toe aardig)
ha lieve meiden! ben weer even niet geweest, zal ook ws wel weer even duren. ik zit er namelijk gewoon volledig doorheen. Lauren blijft huilen. Ik vind het niet zo leuk meer zo, ik kan helemaal niets goed meer doen, behalve haar vasthouden. ik kom vast wel weer kletsen maar voor nu houden we het er even bij. knuf
Moor wat erg voor je meid , maar als je er wel behoefe aan hebt wij zijn er voor je Maia goed bezig jij Afvallen : Curly, Rose , leonie weet verder niet wie zijn jullie al wat kilootjes kwijt?
@jaja; achh dat mannetje hopelijk krijgt hij niet al te veel last van zn prikkies!Ja zeker lekker maar ik maak er zelf wel een onderbroken nacht van om door om 4 uur klaarwakker te denken dat ze huilt terwijl ze gewoon slaapt hahaha!Zo ga je nou shoppen? @Curly; en anders mag papa volgende keer de bank schoonmaken?enne knuf voor de stress @Sannie; goed bezig jij! @Nathalie; fijn dat t goed met jullie gaat en sneu met t konijn.. @danjo;poetsmiep hihi @noa; he bah toch koorts maar gelukkig geen last!Sterkte! @Wapa; ow nee Larissa ook al .Sterkte meid hopelijk mag ze mee naar huis! @leonie; fijn dat t zo leuk was!En leuk he die schaterlachjes!(moet altijd zo lachen om hou jij schrijft, zo lekker druk haha) @odess; hier geen haaruitval bij mij..Komt misschien nog? @Moor; dikke knuf!En vd week ging t zo goed sterkte @maia; goed bezig succes met de recpeten
nee ga in het voorjaar maar shoppen heb nu al zoveel en danjo het is toch begin jan???? moor:veel sterkte ik weet hoe het is hoop dat het snel wat beter gaat! lijnen:hier nog 1tje ging ik zondag op de weegschaal staan was ik gewoon 1kilo aangekomen en heb helemaal geen chipjes ofzo op snap er niks van nou ja dan maar deze week afwachten!
Danjo: Hahah! NOu!! Ik ben juist aangekomen! Vorige week 1 weekje toch via sonja geprobeert. Stuurde ik maurice naar de winkel. Mochten we savonds een speculaasje! Wat neemt maurice mee? : Extra grote amandel roomboter speculaas! Oooh en lekker dat die krengen waren! We hebben samen het hele bakje leeggevroten. ( zaten 12 grote koeken in! ) dUS........................ 400 gram aangekomen in een week tijd hahaha. Maargoed. volgende week maandag weer op de weegschaal. en dan moet er wat af zijn. anders ga ik gillen! Baby: Hahah! Sorry! Soms wil ik teveel zeggen!! Maia, jaa ik zou t ook moeten negeren. Maar t is gewoon zovaak kwetsend. En ik laat me niet kwetsen, door niemand niet. Maarja, tis je schoonma. Die gooi je niet zomaar uit t raam. We gaan binnenkort met maurice zijn zussen een avond naar zn ouders om te zeggen dat we het zat zijn en ze hulp moeten zoeken! Dus ik hoop dat dat iets oplost!
Zoo.. Sorry hoor. Even mn frustraties kwijt! En nu kan ik dr weer helemaal tegenaan! In mn gedachten heb ik dr een paar keer uit t raam gegooit. En nu met een dikke lach ze vanmiddag ontvangen ( ja ze komen nu een uurtje later.. ) Maar gelukkig heeft maus gesnipperd vanmiddag!
kan ik me wel voorstellen Leonie! @lijnen: nou ik heb dus hetzelfde als Leonie. Laat manlief dus geen boodschappen meer doen want was dan wel afgevallen maar nauwelijks en dat ligt toch aan de chips, cake enz... dus nu maar gewoon weer gezond en hij ook. Heeft hij pech.
Dus geen taartjes meer bakken maia Ladies vraagje: Ik zie nl dat er al babys zijn die een loopstoel hebben en er in zitten Gaan jullie ook zon ding halen? Ik hoor nl wel heel veel verhalen dat ze gewoon mega slecht zijn??
wendelaa, gefeliciteerd met je dochter! wapa, succes met je sollicitatie, en beterschap met milan en larissa... verstandig om ff naar de huisarts te gaan! -> ow nee wapa, ik duim voor je dat t meevalt en dat je je meissie weer lekker mee naar huis mag nemen! maia, fijn dat t goed ging met 4 flessen! danjo, balen van die koortsblaar, dan moet je zeker veel rekening houden met alles... lastig hoor! er zijn van die kleine, doozichtige pleistertjes die je erop kan plakken he? (compeed ofzo?) mijn vader zweert erbij! je ziet ze niet en t besmettingsgevaar is ook veel kleiner. baby, lekker dat je meisje weer heeft doorgeslapen! rins, druk dus, maar ook lekker dat je snel weer een aantal vrije dagen achter elkaar hebt! rose, fijn dat je meissie t zo goed doet! hopelijk heeft/krijgt ze geen last van de prikjes... jaja, wat rot dat t zo`n drama was met die prikjes gisteren! kan me voorstellen dat je opziet tegen de volgende keer... curly, hoop dat alles goed met je gaat? en met britt? stress is niet fijn... nathalie, fijn dat emma t zo goed doet! eerste prikjes pas? tess is drie dagen ouder en heeft vaandaag de 2e serie al gehad! zielig van je konijn... sannie, lijkt me wel lastig dat dennis altijd zo laat thuis is! moet hij ook altijd vroeg weg? teun gaat om 6 uur de deur uit, dus de 'ochtendspits' zal ik altijd alleen moeten doen... zal straks met kdv/school wel lastig zijn. leo, succes bij de ha! hahah mooi verhaal over die speculaas... niet echt verstandig he? odess, hier nog geen haaruitval. hoop dat t zo blijft! niet schuldig voelen hoor, je meissie heeft toch maar mooi een hele tijd bij je gedronken! moor wat erg voor jullie! ik hoop dat je n oorzaak vind meid, osteopaat, chiropractor, probeer t allemaal uit! baat t niet, t schaadt ook niet! sterkte meid. danjo, hier komt er never-nooit-niet een loopstoel in huis! zoooo slecht! t kan trouwens ook niet, want wij hebben een zitkuil in huis, en ze zal maar de trap afdonderen in zo`n ding... niet dat ik er ooit 1 zou kopen hoor!