wapa: oohh meid, ik hoop dat t meevalt en dat larissa straks weer mee naar huis mag! Sterkte! Leo: fijn dat het zo leuk was met je vriendin en bizar zoveel gelijkenissen zeg! Wel heel leuk om er dan over te praten he! hahaha lekker he zo'n spuugfontein Succes vanmiddag! Zou ook doodmoe worden van zo'n schoonloeder hoor. En als ze stom over mijn moeder zou praten zou ik der echt willen slaan (knap dat je je kan inhouden!)Goed dat jullie erover gaan praten hoor! Volgens mij is dat mens onwijs ongelukkig en moeten jullie dat ook zijn van haar...pffff Moor: heel veel sterkte. Dikke knuffel!!! Weet hoe het is als je meisje niet ophoudt met huilen en je kan er niks aan doen. Heeel frustrerend. Ik hoop dat t snel beter gaat! Odess: rustig aan blijven doen. En anders alsnog de huisarts bellen hoor, als je je zo raar blijft voelen baby: hahaha stom is dat he. Ligt je meisje lekker te slapen de hele nacht lig je zelf wakker....zo stom! ga je echt liggen wachten tot ze wakker wordt hihihih.(hormonen ofzo??) Heeft ze vandaag haar wakkere of slaperige dag??? hahahhaa Had de auto van mijn moeder ff geleend en had mijn zusje ff weggebracht naar cbr. Ze zou worden opgehaald door haar rijinstructeur maar zijn auto was opeens kapot dus ik moest haar spontaan ophalen. (theorie heeft ze gehaald!) Om te vieren heeft ze mij getrakteerd op de mac (vervelend) en ben net pas weer thuis. Dus van schoonmaken komt ook niet meer veel geloof ik.... vanavond ga ik op mijn werk eten dus ik weet bnog niet wat. Zal vast niet iets heel gezonds zijn haha Mijn dieet begint pas eind van de maand. Dan heb ik mijn salaris binnen en kan ik abbo voor de sportschool betalen (dus ik vind dat t voor die tijd toch nog geen zin heeft om te lijnen..goed excuus )
Ellen heb er ook lipcompeed op haha. ik zweer er niet bij want ze zijn mega duur en de donderen van mn lip af maar goed.
hier met tess naar t bureau geweest, 5600 gram, 57,5 cm. ik mag over op voeding voor poepen en krampjes (van de kruidvat is dat extra care) en mag proberen haar 4 flessen aan te bieden, zodat ik haar `s avonds laat niet hoef wakker te maken. ik ga nu niet rekken, maar laat haar zelf wakker worden en dan zie ik wel of ze uitkomt op 4 of 5 voedingen. ze zou nu weer mogen, maar slaapt nog, dus ik laat haar lekker slapen. ben wel benieuwd of ze 200 cc opdrinkt als ze wakker wordt! ach, we zien t wel. prikjes gehad, ik blijf t zielig vinden hoor... ze liep rood aan, en ademde gewoon ff niet meer... gelukkig kon ik haar snel troosten. hoe geven ze bij jullie de prikjes? zit je kleintje bij je op schoot? of ligt hij/zij op tafel? tess lag op t bureau, ik zat er wel naast, maar had haar zo graag in mijn armen gehouden tijdens t prikken... toen ik dat zei, zei ze dat dat niet handig was...
eten: wij eten pasta bij mijn schoonzusje. (ze woont naast ons en t is uit met haar vriend, omdat hij was vreemd gegaan. wat sommigen van jullie wel mee hebben gekregen. gelukkig heeft ze eindelijk een huurhuisje, dichtbij ons, zodat ze hiernaast weg kan. de situatie werd onhoudbaar! hij zit nu nog ff bij zijn ouders, maar komt straks weer hier wonen. hun dochtertje van 3 gaat met haar mee.) we hebben dus wel wat te vieren! eindelijk een eigen plekje voor haar en jasmijn.
ellen hier ook gewoon op tafel vind ik ook niet erg Je moet steeds wel vroeg voor de prikkies of niet ik moet pas over 1,5 week . ze is weer netjes gegroeid ben benieuwd naomi zal wel niet zo heel veel zijn aangekomen en de vorige keer was ze 60 cm
ellen hoop dat de extra care gaat helpen hier werd het er niet beter op en vond het een drama om te geven dikke drap ik deed mengen half/half.
ik moet ook half half gaan geven. ben benieuwd... tess moest met 8 wkn de eerste prikken, dat was op 22 december, maar toen zaten ze dicht. dus n week eerder. en nu is t steeds n week eerder. ach, vind t wel best. hoe eerder ik ervan af ben(of eigenlijk hoe eerder tess ervan af is!), hoe beter! zo zielig!
hey meiden even een ego berichtje ben al heel de dag aan het huilen omdat ik donderdag weer moet gaan werken maar weet niet wat er aan te doen Senne is nu 6.520kg en 62 cm xxx
kitty meid, dat hoort erbij hoor! probeer positief te blijven, als je voor je zwangerschap altijd met plezier hebt gewerkt, komt t vast helemaal goed!succes meid! hier gaat t alarm af, honger! ik ga een fles van 200 cc aanbieden, helft standaard, helft extra care. ben benieuwd!
Kitty, sterkte!!!!!! ik heb gisteren voor het eerst gewerkt en de dag was eigenlijk om voordat ik er erg in had.......Succes!!!! hier een meisje met nog steeds verhoging/koorts, vind het zo zeilig maar kan niets voor haar doen.
het was net 10 seconde nadat we hem in elkaar hadden gezet hoor, hij gaat er echt nog niet in ofzo, staat er ook bij .. je mag wel trouwens wel zeggen dat het over mij gaat hoor.. en wij gaan hem wel gebruiken over een paar maanden.. als het echt zo slecht was werd het vast niet verkocht..
ellen suc6 met de fles ben benieuwd. kitty dikke knuf voor jou meid vervelend da je er zo tegenop ziet.
daantje, zoals al vaker is gezegd, doen waar jij je goed bij voelt hoor! en inderdaad, als t echt ongezond is wordt t niet verkocht, maar je hoort er wel eens minder goede verhalen over. hoe is t verder met jullie? zit giorgio beter in zijn vel? en hoe zijn je operaties gegaan? tess heeft net 180 van de 200 cc gedronken! wauw! nu kijken hoe ze t erop doet. zal wel ff duren voor we echt resultaat gaan zien.
@ellen: gaat goed dus! En hier liggen de kindjes ook op tafel. Ik hou haar een beetje bij haar armen vast als troost (en zodat ze niet boos om zich heen gaat slaan ) en hang met mijn hoofd boven haar om haar wat af te leiden @noa: beterschap voor je meisje. @kitty: knuffel!
@ Ellen; Hier gaat het erg goed, alleen weinig tijd haha! Giorgio lacht de hele dag door en is erg vrolijk! Hij groeit erg goed! Hij ligt alleen qua lengte nu boven de bovenste groeilijn op het cb haha. Hij probeert zelf zich te regelen naar 4 voedingen nu, en hij krijgt nu ongever 900- 1000 cc per dag Verder moeten we wel met hem naar de fysio vanwege zijn afplatting.. hij heeft een forse plagiocephalie zoals ze dat noemen.. hij zal waarschijnlijk wel een helmpje moeten omdat de afplatting te extreem wordt, maar wat moet dat moet, als het maar het beste is voor die kleine man haha. Ik vermoed hem zelf van het KISS syndroom ( daarbij zie je ook kindjes met extreme voorkeurshouding, kindjes die de temp niet goed zelf kunnen regelen, veel huilen, niet van knuffelen houden, hoofdbalans is zeer slecht bij KISS kindjes, zeer warme handjes en voetjes, en dat heeft hij allemaal) We zullen het morgen horen van de fysio en donderdag van de kinderarts! en hoe is het verder met Tess? Liefs Daan
Hoi meiden, Ik ben ook een oktober mama. Mijn zoontje Daan is 19 oktober geboren om 16.28u. Ik ben met 37+1 ingeleid, ivm met vorige zwangerschap. Gyn wilde me niet tot de 40 weken laten lopen. Heb tot vorig jaar actief zitten babbelen bij de september2006 mama's,maar sinds we een septemberbaby hyves hebben, komen we allemaal niet meer zoveel op zwschp. Daan doet het heel goed. Gisteren zijn eerste prikken gehad. Hij weegt 5090gr en is 58,5 cm lang. Wel heeft hij reflux en daarom zitten we aan de friso comfort en hijkrijgt medicijnen. Gisteren ook te horen gekregen dat hij een waterbreukje heeft en dat ik dat goed in de gaten moet houden. Mag nl geen liesbreukje worden. Op dit moment krijgt hij 's morgens om 7u de eerste fles. Dan rond 10.30 de tweede, rond 13.30 de derde. Rond 17.00 de vierde en rond 20.30/21.00 de vijfde. Hij krijgt 5x150+5 Als ik hem om 23.00 de laatste fles gaf dan werd hij om 4 uur wakker. Dus op een dag heb ik 180+6 gemaakt en dan 4 flessen, om de 4,5 uur en toen heeft hij om 21.00u de laatste fles gehad en hij meldde zich daarna om 6.30u. Dat gaat nu al 2 weken zo. Ben weer terug naar 5 flessen,omdat hij wel erg lang over zijn fles deed,45 minuten. Moest het te lang rekken tot de volgende fles en dan was hij total loss. Hopelijk mag ik met jullie meekletsen. Doei doei