Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Josien, dat is zeker niet normaal dat ie al zolang hoest!
    Tijd dat ze t eens serieus nemen en er iets aan doen....

En wat erg zeg van je tante....ppff...sterkte ermee.

En duim voor je dat je geslaagd bent, maar dat zal vast wel;)

2. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    josien, balen dat t allemaal niet lekker loopt... goed dat gert-jan naar de dokter gaat, dit kan zo niet langer!
    wat is kanker toch een rotziekte... heel veel sterkte met je tante!

wendelaa, ik hoop dat tim opknapt door t vele slapen!

tess werd zelf wakker om iets over 9, dronk wat onrustig, 130 cc. ze heeft 38.1. we zullen zien hoe ze t vannacht doet!

slaap lekker allemaal, tot morgen!

3. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Josien, jeetje dat is helemaal veel bloedverlies zeg. Floradix heeft bij mij wel goed geholpen. Eet wel veel biefstukjes nu haha!
    Veel sterkte met je tante!

Juudje, Welkom nog hier!! Wat een toeval bij mij was het bloedverlies ook bij een stuitbevalling! (vandaar hier ook geen loopwagen). Floradix heb ik wel een tijd gebruikt en verder goed op voeding gelet.

4. Gusam

Gusam Niet meer actief

@wapa veel beterschap met je meisje
    @leonie een dikke knuf voor jou en tara, ik heb dat op de 5e dag ook gehad met Riley, ik was helemaal overtstuur en Riley huilde toen ook alleen maar, toen ik weer rustig was werd Riley ook rustig.

@loopstoeltje, ik denk dat je dat best wel een keertje mag gebruiken alleen niet de hele dag door, maar bvb maar 15 min zou dat geen kwaad moeten kunnen, je ziet vaak dat de ouders het kind ongeveer de hele tijd er in hebben zitten en dat lijkt me idd niet goed. Ik heb er wel eentje gekregen van een opa.

Riley zit hier ook al 3 weken op 4 voedingen van 200cc en af en toe komt ze tussendoor nog een keer, en dan geef ik haar nog een beetje.

nu ga ik de hond nog even uitlaten en dan lekker naar bedje toe.

Ow en ik ben nu zo blij als een klein kind, ik kan morgen al mijn nieuwe rijbewijs aan gaan vragen, wat ben ik blij zeg. want normaal zou het nog 4 weken duren.
    en ik ben niet afhankelijk van anderen en zo heb ik nog meer dingen wat ik gewoon kan blijven doen.

Iemand die veel tegenslagen te voorduren heeft gehad die respecteerd en is super blij met de allerkleinste dingen.

truste meiden.
    en beterschap voor de zieken onder ons.

XXX Gusam

5. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Gusam, wat lekker voor je meid! Even geen rijbewijs was niks geweest. Slaap lekker!

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Danjo; hier zal ook nooit een loopstoel in huis komen, mega slecht voor de heupjes , en mega gevaarlijk!

Kitty wat ellendig dat je je zo voelt zeg. Ben je al bij de huisarts geweest? IS er evt een mogelijkheid tot het opnemen van verlof?

Moor wat vervelend dat je je zo voelt! :(

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik kreeg gisteravond om 23.05 nog een sms van KK die ik graag met jullie wil delen:

Ff snel een trots mama momentje: Maureen heeft net voor het eerst 15cc uit haar fles gedronken.
    Niet veel, maar het is iets!;)
    En een uur bij me gelegen zonder zuurstof!:)

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    @sannie een hele dag is ook lang als je zelf thuis bent.

@ Odess het zit je ook niet mee he.

@ Wapa heel veel sterkte met je kleine meid dikke knuf.

@ Curly weer een last van je schouders en ik duim dat er wat kilootjes af zijn meid.

Wendelaa Het gaat dus nog niet lekker met Tim ik zou gewoon snel de de ha gaan meid liever dan een keer teveel sterkte.

ellen Fijn dat Tess zo lekker heeft geslapen gister na dr prikkies hoop dat ze dat vannacht ook heeft gedaan.

Leoniehier werd comfort dik als het langer dan 10 min in de fles zat ook logisch want jhbm zet uit. knuf voor jou en hoop op een betere dag vandaag.

[josien[/b] jee sterkte meid, en goed dat je met je mannetje actie gaat ondernemen klinkt iig niet gezond.

volgende pagina

9. Maia

Maia Niet meer actief

Ooo wat super Knuffelkonijn!!!!!!

Hier goede nacht gehad. Heb haar net gevoed. Ze doet het tot nu toe prima op 4 flessen!

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    gusam fijn dat je je rb kan ophalen weer een zorg minder.

anas hoe is het met jou?

kkweer fijne berichten we blijven duimen

hier moeke is al vanaf half 7 wakker en naomi ligt nog in droomland:D.krijg ik dus als ik voor 12 uur in slaap val. hier gisteren een zooi kleren gekregen voor naomizit heel veel leuks bij :D. ik ga mn meisje wekken wil knuffelen mooie tijd nu

11. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    goedemorgen.

heb ik ook nog een vraagje zetten jullie je kleintjes wel eens voor de tv?

veel liefs jaja

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    jaja sinds van de week vind ze dr wipper leuk als ze voor de tv zit dus zet haar er dus wel eens voor. kan ze meteen ff uitboeren na dr fles

13. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    oke ik voelde me eigen al heel slecht dylan vind het namelijk geweldig om sochtens efe naar sesamstraat te kijken met al die poppetjes hij is dan gewoon aan het lachen dus ik zet hem iedere ochtend na de fles efe in de wipper voor de tv maar iedere keer dacht ik jeetje is dit niet heel slecht! maar gelukkig ben ik niet de enigste en ja dylan vindt het gewldig en het is maar sesamstraat toch!

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    hier vaak savonds even 15 min als ze bij mij op schoot zit wringt ze zich in allerlei bochten om tv te kijken dus zie het verschil niet echt. maar goed als ik dr in de box zet is ze de tv vergeten hoor haha

15. Maia

Maia Niet meer actief

@jaja: niet bewust, maar ik zet haar wel eens in haar wipper en vaak staat de tv 's middags wel aan omdat ik het anders zo stil in huis vind en kijken doet ze dan hoor. Als ze huilt bijv. is de tv een mooie manier om haar rustig te krijgen hihi..

16. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Jaja, voel je daar niet slecht om....Tim kijkt ook weleens vanaf mijn shcoot naar de t.v, die staat hiet natuurlijk ook zo nu en dan aan voor Eva....

O ik heb net de h.a gebeld en moet 9.45 langs komen.
    Hoesten wordt steeds erger....en hij piept en reutelt met ademhalen. Als die hoest lijkt t alsof die stikt...
    Net kwam er na een hoesbui ook weer de nodige melk uit....

17. Maia

Maia Niet meer actief

succes bij de ha Wendelaa!

18. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    wendelaa:he bah het gaat nog steeds niet beter veel succes straks

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    wendelaa suc6 meid klinkt iig niet goed hoop dat het allemaal meevalt

20. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik heb niet heel veel mee gelezen.........

@Knuffel: Wat een geweldig nieuws!!!

Hier gaat het met de dag minder goed met ons meisje :(
    Ze drinkt nu nog maar 130 ipv 200........en voor een meisje wat altijd veeeeeel te veel wil eten is dat heel weinig, maar gelukkig nog steeds niet te weinig. Ze komt nu aan het minimale wat voor haar nodig is om te groeien..
    Verder slaapt ze heel erg veel en dat is ook niet normaal voor haar. Ze word zo moe van het drinken van een fles dat ze eigenlijk direct weer naar haar bedje wil :(

Vandaag moeten we naar het CB voor haar volgende prikjes, we gaan wel even maar ik denk niet dat ze haar een prikje gaan geven als ze zo is.
    Ik kijk het vandaag nog aan en als ze vandaag weer aan het minimale komt qua eten dan ga ik morgen weer naar de huis arts...

Ik hoop dat het snel over is!

Deel Deze Pagina