Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Joehoeee mama is zoooo trots!!!m’n meisje lijkt het door te krijgen!!!!Ze heeft vandaag weer tot 7.30 geslapen!!!Daarna vrolijk de fles gedronken, alles eruit gegooid en een lol die ze had hihih..Toen lekker samen wezen douchen en nu slaapt ze weer!!

@Josien; he bah al zolang hoesten!Succes bij de huisarts!

@Ellen; hoe is de nacht met Tess gegaan?

@gusam; mooi dat je je rijbewijs kan gaan aanvragen!

@kk; wat een mooi bericht!!Ga zo door Maureen!!

@Danjo; jou had ik al gesmst hahahaha

@jaja; ze kijkt ’s avonds met mij als ik aan t flessen ben Grey’s hihi en dat vind ze me toch interessant!Maar niet dat ik d’r hele dagen voor de tv zet hoor!

@Wendelaa; sterkte met t mannetje en succes bij de HA!!

2. 0babydream0

Potverdorrie wat heb ik last van mn hormonen...iemand hoeft maar iets liefs te zeggen of te schrijven of ik krijg een brok in me keel en de tranen over mn wangen....herken mezelf niet terug hahahahaha..Vertel me alsjeblieft niet dat ik de enige ben?!

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    lang leve de hormonen ook ik heb van die dagen dat ik dat heb en ga me dan serieus afvragen is dit wel normaal :D maak vaak na een paar uur of de volgende dag is het weer weg hihihi

4. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Baby, krijg je allemaal kado als je moeder wordt....
    enne troost je, gaat noooooooooooit meer over hahahaha

@Knuffelkonijn en Wapa, hoe is het met jullie meiden?

5. 0babydream0

aaah gelukkig ben ik niet de enige gek!Kan ik mn mannetje blij maken!

6. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Wendelaa, succes bij de HA!!!

Sloppy, klinkt een beetje als het 12 wkn sprongetje! Maargoed hopelijk kan het CB je verder helpen en valt het mee.

Danjo, thnx! Ik hoop het ook. Zodra ik weer thuis ben vanavond kom ik het hier wel even melden.

Babyd, wat lekker tot 7.30!!!

mezelf, hier ligt alles nog te slapen. Zowel vriendje als Britt, heerlijk. Hoop dat ze zo komt voor d'r fles.

7. Tamale

Tamale Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties! Erg lief!!
    Voel me vandaag stukken beter.

Josien: Wat erg van je tante! :( Rot ziekte, je hoort het zoveel de laatste tijd. Bah!
    En ik ga heel hard voor je examen duimen!
    Goed dat je nu doorpakt met het hoesten, want sinds april 2009 is wel héél erg zeg! Succes!

Ellen hoe heeft Tess het gedaan vannacht? En is de koorts/verhoging al weg?

Gusam: oooh wat goed van je rijbewijs! Heel wat minder zorgen voor je zeg! Nu nog een ander huisje! Dat zou helemaal mooi zijn he!

Kk: Wat knap van Maureen! Jeej!

Danjo, jhbpm in de extra care? weet je dat wel zeker? Ik moest dat er namelijk nog appart door doen...

Jaja: ik wel is hoor! Soms wil ze niet slapen, niet bij ons zitten, niet in de box, niet spelen maar blijft ze strakk naar de tv kijken.
    Dan zet ik haar in het wippertje voor de tv en dan begint ze vaak gezellig te kletsen en is mevr de koningin blij! ;)
    Vooral spongebob vind ze leuk, haha..

Wendelaa: Succes bij de dokter meid! Hopelijk valt t mee..

Drinken: Tara drinkt met moeite 5x 150 waar ze vaak behoorlijk wat mondjes van terug geeft. Is dat niet raar? Lees dat zoveel al 4 flessen van 200 krijgen... Dat hoef ik echt nog niet te proberen. maar ze zal vast wel genoeg krijgen toch! Ze plast en poept heel goed!
    En groeien, nou heel netjes boven de gemiddelde lijn! :)

Sloppy, aah is ze missch niet helemaal lekker!
    Maar kan het niet zijn dat ze die slaap gewoon nodig heeft omdat het de laatste tijd niet lekker is gegaan!?
    Succes met de prikjes!

Babydream: Aah wat heerlijk! :D Super goed van Dyoni!!
    Wat lekker dat jullie samen douchen, ik durf het op 1 of andere manier niet als ik alleen thuis ben, maar ik wil t wel graag..
    Misschien dat ik het zo is ga proberen.
    Doe je dat dan in plaats van in bad gaan?
    En Tara vind greys ook helemaal geweldig! :D Weet niet wat het is? Misschien de eentonige kleuren?!
    Je bent zeker niet de enige met hormonen.. Pfff. ik ben echt een jankebal geworden! Normaal kon ik al niet tegen zielige films of wat dan ook. Maar nu zit ik te brullen als een klein kind!
    Vooral als t over kinderen gaat..
    Mijn moeder vertelde vorige week dat haar collega's zoontje van 7 jaar, 11 september thuis was gekomen en had gezegt: Mama, ik voel me zo raar! En hij had uitval gehad van sommige dingen. Kon ineens niet alles meer.
    Meteen naar de huisartsenpost, die hebben hem meteen doorgestuurd naar het ziekenhuis. Hij bleek een hersenbloeding te hebben ten gevolge van een bloedende hersentumor...
    Oudjaarsavond is hij overleden.. :(
    Hij was zo dankbaar geweest, en het was zo snel gegaan.
    Heb de tranen al weer in de ogen staan, want over zoiets kom je als ouders toch nooit heen?
    Moest echt wel een traantje laten toen mn moeder dat vertelde..

8. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hier is Tara gisteravond na een uur te hebben gekrijst in bed eindelijk in slaap gevallen! Elke keer er heen lopen om dr speentje erin te doen. Maar ze was gewoon aan het schreeuwen met dr ogen dicht!
    Misschien dat ze iets te overprikkeld was in combinatie met mijn stress. Zielepietje.
    De laatste fles kreeg ik haar zowat niet wakker..
    Toch vind ik dat ze heel weinig slaapt, maar de wakkere momenten is ze ( behalve gisteren ) toch wel vrolijk..

Vandaag lekker niks! Vind t heerlijk!

9. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Alloha,

ff snel via phone!
    Wil even maureen, Larissa, Tim en megan een dikke knuffel geven!

Loopstoel: hier niet! Idd ook gehoord dat het niet goed is.

Baby: top! Heerlijk dat ze doorslaapt nu jij nog!

Hier gisteren voor het eerst gezwommen met boaz, hij vond het geweldig! Hij bleef lachen!
    Moeders slaapt slecht, zoonlief snurkt nl enorm!!!! Hij is ook nog wel verkouden maar huisarts heeft geluisterd en constateerde ook dat het bovenin zat! In z'n oren kon ze niet goed kijken dus dat moeten we ff in de gaten houden!

Bij Britt was nu waarschijnlijk 1 buisje eruit gegroeit!

Verder gaan we straks naar het outletcenter van Roermond!

Leo: hoe was het met tara bij de huisarts?

Nou ladies niet teveel beppen hè!

Enne......iedereen zich nu ingeschreven voor de meeting?

10. Tamale

Tamale Niet meer actief

Curly, toen jij zoveel bloed verloor. Wanneer is jou dat verteld? In het ziekenhuis of later?
    Want ik voelde me super slecht, de nacht van de bevalling, maar ook vooral de dag erna. Heeeel slap en licht in mn hoofd.
    Toen de kraamverzorgster de papieren van het ziekenhuis doornam werd mij pas verteld dat ik voor normaal doen behoorlijk wat bloed was verloren. ( vergeleken bij jou en josien is t niks, maar toch ).
    Ik vond dat zo raar!

Danjo, haha! Ik had t mn schoonzus nagevraagd. Ik zeg: K wil niet lullig doen hoor, maar ik ken iemand in Deventer en die zegt dat de venenstraat echt een enorme pauperstraat is.
    Kreeg ze ineens zo'n wijs hoofd, ik wíst gewoon dat ze dr wel een reactie op had.. ;)
    Jaaa zegt ze, maar hoe lang woont zij er dan? Ik zeg nou al heel wat jaren.
    Ja dan kan het zijn dat ze dat denkt, want alle mensen denken dat. Maar sinds 2 jaar is het een hele nette buurt met allemaal middenklassen!?
    Ik vraag me dan heeeel sterk af hoe ze daar bij komt, want ze heeft totaal geen connecties of vrienden.. Dus wie dr dat wijs heeft gemaakt!?

11. 0babydream0

@Curly; das een lekkere langslaper!

@Leonie;Ja als we samen douchen doe ik dat indd ipv bad..Kan dan ook beter haar haartjes uitspoelen vind ik prettiger weet ik tenminste zeker dat er niks blijft zitten..En greys komt denk ik door McDreamy en McSteamy hahahahaha!Pff wat een verschikkelijk verhaal over dat ventje zeg!Moet je indd niet aan denken..

Ze kon indd overprikkeld zijn en jouw stress erbij voelen die kleintjes zo goed aan!Mooi dat het nu weer wat beter met je gaat

12. 0babydream0

@joenka; verslaaaaaaafffdeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!Leuk joh dat Boaz dat zwemmen zo leuk vond en veeeeel shopplezier!Geniet van je snurkertje

13. Tamale

Tamale Niet meer actief

Joenka, had ik hier nog helemaal niet neergezet he! Oeps!
    Tara had geen schimmelinfectie aan dr billetjes.
    Waarschijnlijk gewoon een lichte vorm van luieruitslag maar hij vond het heel minimaal.
    Af en toe even in dr blote kontje laten liggen en goed verzorgen dan kwam het wel weer goed!
    Ze heeft wel iets berg op dr hoofdje. Iemand nog tips voor?
    T is niet veel hoor. Paar schilfertjes die je pas ziet als je goed kijkt..

Wat leeuuk dat je gisteren hebt gezwommen met Boaz! :D Lijkt me heerlijk! Wij gaan zaterdag voor het eerst. Moeten ze dan een zwemluier aan?
    Veel plezier bij de outlet zaak!
    Als t goed is sta ik wel ingeschreven bij de meeting. zal zo even kijken! :)

14. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hahaha dat is het denk ik !! ;)

15. 0babydream0

Zit weer in mn remy in de chat hahaha

16. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    jOsien: sterkte en suc6 met alles!

Baby: hihi, zat gister al weer te janken bij familiediner.. En idd het blijft en gaat niet meer weg!

17. 0babydream0

@joenka; dan weet ik dat kan ik iedereen in mn omgeving voorbereiden hahaha

18. Maia

Maia Niet meer actief

@baby: je bent niet de enige hoor!

@Leonie: Fleur dronk toen zij zo'n 2 maanden was hetzelfde als Tara. Je moet niet gaan vergelijken met kindjes die iets ouder zijn he, elk kindje is anders, groeit anders enzovoorts.
    Wat een verhaal zeg, van die collega van je moeder. Verschrikkelijk!

@Joenka: leuk, babyzwemmen :D fijn dat Boaz het ook leuk vond hihi!
    En gewoon lekker samen douchen hoor! Het is heerlijk en heel makkelijk! Maar ik vond het de eerste keer ook eng hihi!

@Wapa: hoe is het met Larissa? Hopelijk gaat alles goed en is er verbetering te zien!

Hier slaapt meisjelief weer! Ze is van 7-9 wakker geweest en wilde in eerste instantie niet slapen maar moest toch even van me. Hoop dat ze ongeveer tot 12 uur slaapt en daarna weer een paar uur wakker is. Zal het wel zien. Ik ben intussen nuttig bezig geweest voor een taartje (ja sorrie hoor, heb gewoon veel opdrachten) en verder doe ik lekker rustig aan!

19. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hoi meiden,
    sorry hoor, maar kom even een ego berichtje achterlaten. Tijd om terug te lezen heb ik niet want ben op mijn werk maar voordat jullie denken dat ik niet meer leef.... ;) met Juliën alles goed. die heeft gisteren een fotoshoot gehad met manlief en die ging gelukkig goed. doeii

20. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Leonie, bij mij ging het iets anders. Na de geboorte van Britt dachten ze dat alles goed was. Alleen ik voelde helemaal niet lekker worden na 1,5 uur ofzo. Toen kwamen ze ons pas opfrissen. Ik vertelde tegen de kraamverpleegkundige dat ik het idee had dat ik leeg liep. Toen ze de deken weghaalde bleek dat ook zo te zijn 1 groot rood bed. Iedere keer als ze op me buik drukte golfde het er aan de onderkant uit. Pas na afloop heb ik van de verpleegkundige gehoord hoeveel bloed ik had verloren en dat ik een transfusie zou krijgen.
    Ik heb ook een paar dagen in het ziekenhuis gelegen, denk dat ik het daardoor wel heb gehoord....
    Maar het is schandalig hoe weinig je over je eigen medische toestand hoort.

Deel Deze Pagina