Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

toch even snel wat ik heb onthouden van de vorig 3 pagina's.

Sloppy, sterkte, hoor dat het nog niet zo goed gaat met meisje .

Jaja en Danjo, hier Julien ook weleens voor babytv. Als ik ervoor ga staan wordt hij boos!

Baby, wat een leuke nieuwe foto's zag ik staan van Dyoontje. Douche, ga ik ook eens proberen. Maar ik douche altijd heel heet dus zal even wennen zijn. haha

@Joenka, wat leuk dat het zwemmen goed ging! Wij gaan morgen zwemmen bij het thermaalbad.

2. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    hey meiden ik ga vandaag naar de huisarts kijken of die mij nog thuis kan laten want zo kan het echt niet hoor
    xxx

3. Maia

Maia Niet meer actief

hopelijk kan hij iets voor je betekenen kitty! maar je was toch voor de kerst al aan het werk dacht ik? Ging dat dus niet?

4. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    knuffel, super nieuws zeg!

danjo, haha, jij eerder wakker dan je meissie! lekker dat ze zo goed slaapt toch?

wendelaa, ik hoop dat t mee valt! je zult al wel terug zijn...

jaja, tess vindt de tv niet zo heel interessant, hij staat hier eigenlijk best veel aan, maar ze kijkt er niet naar. de witte muur erboven is veel interessanter! (?!)

sloppy, beterschap met je meissie! kan t zijn dat Megan toe is aan een ander speentje op de fles? ik heb hier t idee wel met, tess, ze doet ineens veel langer over de fles. ga t straks proberen

ok volgende pagina!

5. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Kitty, sterkte bij de huisarts, ben benieuwd.
    @Moor, sterkte meid, wat vervelend dat het zo gaat.
    @Afvallen, ik ben nu sinds de bevalling van 76 nar 60 kg gegaan. Nog 3 kg en dan ben ik tevreden, voor de zwangerschap woog ik 54 maar dat hoeft van mij niet meer. De verhoudingen zijn wel helemaal weg. DIkke buik en hangkont gekregen. Maar daarvoor moet ik toch echt gaan sporten.
    @Loopstoel, wij kiezen er niet voor. DAt moet ik trouwens ook even tegen ouders en schoonouders vertellen voordat ze goedbedoeld met zo'n ding aankomen.
    @Odess, wel fijn dat jou vrienden het wel begrijpen. HOpelijk ben je van je wousgevoel af. ANders even op het paard kruipen!
    @DAnjo, leuke foto eerder gezien van naomi. haha.
    @Curly, haha lozen die vriendin met haar smsen als je in de stad bent. Heb ik gisteren ook met die van mij gedaan. Belde me op om me even de les tel ezen. Toen ze uitgeraasd was heb ik gezegd dat ze geen contact meer moet zoeken en dat ik de telefoon op ging hangen. tuut tuut tuut. Zo, daar ben ik ook weer vanaf.
    @Ellen, hoe gaat het drinken van TEss?
    @Wendelaa, nog g efeliciteerd met Eva!
    @Leonie, idd lullig van die baas van Maurice zeg! Jullie doen het toch super met zijn tweetjes?! Leuk joh, dat contact me je vroegere vriendin. Wat een feeks die schoonma van jou! Die van mij is nu bij Guus en Julien. Gaat vandaag weer voor ons koken en neemt wat leuks mee dus ben benieuwd wat ze heeft als ik thuiskom! haha Maar tijdens mijn zwangerschap klikte dat ook helemaal niet.

6. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    en dikke knuffel voor iedereen met zieke kindjes!!!!
    ook een dikke knuffel voor alle andere die dat nodig hebben.

vandaag gaat het weer beter met Yara, geen verhoging meer en ze is ook weer een stuk levendiger. Alleen wil ze nog steeds niet goed drinken. Ze mag nu 180 cc per keer maar ik krijg er meestal maar 130-140 cc per keer in. Verder groeit ze wel goed, dus probeer me geen zorgen te maken, maar stiekum doe je dat toch wel een beetje.....

7. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    baby, hier ook veel hormonen hoor! teun vind t altijd wel schattig. al lacht hij me ook wel eens uit als ik weer moet huilen bij kleine huis op de prairie...

leo, fijn dat t weer beter gaat! ik wilde met tess ook naar de 200 cc, maar daar ben ik te snel mee. ook toen er 6 uur tussen zat gisteren, dronk ze maar 130 cc. wat een vreselijk verhaal van dat jochie... zoiets kom je toch nooit meer te boven? krijg er kippenvel van...

joenka, fijn dat jullie t zo leuk hebben! wij kunnen ook niet wachten tot we kunnen zwemmen met tess. hopelijk wordt t hoesten van boaz alleen maar beter!

luna, super dat de fotoshoot goed ging! spammen als je ze hebt he? ;) werkse!

kitty, succes bij de ha! kop op meid!

leo en baby: hier ging de nacht waardeloos, maar dat komt vast door de prikjes. gisteren geslapen van 15.30 tot 21 uur, toen de fles, dronk ze in 3 kwartier maar 100 cc... vannacht toch maar 100 cc gegeven, want ze kwam al om half 3.
    ze heeft sinds gisteravond 38/ 38.1, maar is verder eigenlijk prima te pas! haar beentjes doen ook niet meer zeer, en ze slaapt nu weer lekker. mijn ervaring (met andermans kids op t kdv) is wel dat als ze `s morgens al 38 hebben, t vaak gedurende de dag wel oploopt, maar ivm prikjes weet ik t eigenlijk niet. in de gaten houden dus maar.

ga nu ff een foto spammen die ik net gemaakt heb, tess met dr nieuwe kleren!

8. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    vind t altijd zo lief dat iedereen zoveel interesse in elkaar toont! thnx meiden, doet me goed! kan hier altijd al mijn kleine zorgjes en onzekerheden kwijt, is echt fijn.

noa, fijn dat t weer beter gaat met yara! over t drinken: same story here!

9. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    #7769 sloppyslayer, 13 jan 2010
    Laatst bewerkt: 13 jan 2010

10. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    mijn moeder noemt t een boevenpakje! (ouderwetse m...)

11. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    dan is t drinken idd erg vermoeiend sloppy! beterschap!

12. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Net bij de huisarts geweest en ze kon er geen spruw van maken... Intussen heb ik wel steeds meer last van mn borsten en tepels. Nu had de huisarts een theorie bedacht dat ik omdat ik veel pijn heb gehad bij het voeden ik me onbewust verhou en zij daarom niet wil drinken. Een pijnstiller meegekregen dus die ik 3x daags moet nemen en volgende week weer komen. Heb wel daktarin eitjes gekregen voor mn schimmelinfectie down under. Ondertussen voel ik me nog steeds niet goed heb echt het idee dat ik aan het op raken ben!

13. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ellen het rokje moet ze nog even ingroeien of niet! Ik vind het cute!

14. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    odess, t zit je niet mee... rustig aan meid!

t rokje is maar 68, maar is zo`n mini rokje, n maat kleiner en ze paste m al niet meer... zit van dat elastiek in, die heb ik wat aangetrokken rond dr middel. sluit mooi aan nu hoor!

15. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    wen, zie dat je online bent, hoe was t bij de ha?

16. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Odess: balen dat je je niet lekker voelt. Maar zeker als je een schimmelinfectie down under hebt kun je ook spruw hebben. Even goed in de gaten houden maar. Anders een lk ook laten kijken?

Ellen: cute hoor.

Wendelaa: hoe was het bij de huisarts?

Hier alles goed. Mijn moeder is vandaag jarig, dus dadelijk daarheen met heel de bubs.

17. Maia

Maia Niet meer actief

ahhhh wat lief Ellen!

@odess: pffff gaat niet echt lekker zeg! sterkte en hopelijk zijn de klachten snel over!

Naja, ik heb daarnet wel het toppunt van luiheid meegemaakt. En niet eens bij mezelf ;)
    Ik heb gisteren bij bol.com de dvd pakket van Buffy the Vampire Slayer besteld. (we hadden met kerst een leuk bedragje van m'n ouders gehad dus ik mocht deze kopen en Jan een fles whisky (hij is into de whisky).

Naja, die wordt dus net geleverd. Ik zie hem aankomen rijden. Hij pakt een paar pakketjes, hij ziet mij zitten, loopt naar de buren, levert daar alle pakketjes af en ik krijg een briefje in de bus??????????????????????????????? ik mis hem even. Dan kan je toch meteen het pakketje afleveren?? zegt hij nog "ja ik dacht dat u niet thuis was" ... nou ik zit voor het raam hier en hij zag me echt zitten... apart...

maar ik ben nu helemaal blij in elk geval!

@wendelaa: hoe was het bij de HA?

18. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ja was even snel aan t lezen hier, maar zal eerst update voordat ik reageer;)

De h.a vermoede toch ook dat hij RS te pakken heeft of eigenlijk had. En dat het weekend met die koorts de piek was. Het hoesten van nu is dus de nasleep en dat kan nog wel een paar weken duren. Ze hoorde in ieder geval geen infectie op zijn longen gelukkig. Ook heeft hij het volgens haar niet echt heel erg benauwd, want dan trekt het bij zijn halsje meer in.
    Wel heb ik nu Ventolin gekregen om het hem iets gemakkelijker te maken.....met een paar weken moet het wel over zijn en anders weer terug komen.
    Daarnaast heeft ie ook nog eens eczeem op zijn hoofdje...domme ik dacht dat berg was, maar niet dus! Ook daar iets voor mee gekregen...
    Nu moet ik a.s maandag alleen nog terug voor het scheelkijken, maar was nu de brief vergeten van het cb

19. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Leuk om te lezen dat je ook een buffy fan bent :D

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    curly spannend meid

leonie in de comfort van friso zit wel jhbm daar poepen ze dus meer van en doordat he dikker is spugen ze minder dacht dat de care r zelfde was???

Deel Deze Pagina