@maia;oooooooooooooooh leuuuukkkkk!!!!!!!!wel foto spammen he als die opgehaald is! @Aruna; die had lol!
Curly als je hem nodig heb voor bepaalde dingen wel hier in een gewoon slaapzakje gelukkig. en ja is ook een hele leuke baan
@KK, acht gottekes toch...t arm klein prulleke! Nou, Tim is erg blij met zijn puffer...NOT haha Maar goed, krijg je daar ook ineens zon kapje over je neus en mond. Dan is t flink huilen geblazen, niet zo erg, want dan weet ik dat ie goed genoeg inademd
Ik heb niet terug gelezen....sorry Megan heeft vandaag haar tweede prikjes gehad en ze is er goed ziek van......... Maar dan erbij was ze al ziek... De arts bij het CB vond haar wel redelijk genoeg voor d'r prikjes maar we moesten het hoesten goed in de gaten houden. Ze heeft goed geluisterd en haar longetjes zijn schoon maar ze vond het een heel naar hoestje. Ze drinkt ook echt heel slecht! Maar ze was goed gegroeid dus ze vond het niet erg als ze wat minder drinkt. Als het vrijdag niet beter is moeten we terug naar de HA.
Hoi meiden, Daan ligt in het ziekenhuis met verdenking RS. Dronk nog met moeite zijn flessen. 45 minuten was niks. Erg benauwd en veel hoesten. RS hoestje, volgens de ka. Morgen hoor ik meer en jullie ook. Het heerst heel erg en is erg besmettelijk. Doei
@KK, Wat een lieve foto en wat zielig ook tegelijkertijd. Ben blij voor jullie dat het beter gaat. @Sloppy en Juudje, veel sterkte met de kleintjes. @baby, haha ik was ook al bang dat J sterralures kreeg idd. Haha @Danjo, ik bedoelde dat ik de foto van Naomi een paar paginas eerder had gezien. Ze kijkt daar ook echt zo van lekker puuuuhhh Nou ik lees zo verder terug maar moet nog even mam bellen voor de picas.
@Juud, o nee weer een klein slachtoffertje van RS! En dat hoestje is echt verschrikkelijk he( Sterkte en beterschap voor je kleine man @Luna, wat een lieven foto van je 2 mannen!! En wat is die zwart-wit foto onwijs lief, die oogjes over de schouder.....SMELT
ff snel, luna, mooie foto`s! aruna, ook een geweldige foto, echt n dondersteentje! juudje, nee toch, daan ook al? sterkte, knuffel voor jullie! nou, ik ben te positief geweest, t is helemaal mis hier... tess drinkt niet, slaapt niet, en speelt niet, niks is goed...of t van de prikjes komt? ik ga nu ff met dr onder de douche, hopelijk vindt ze dat fijn.
@juudje: jullie ook al??!!!!! Sterkte! En natuurlijk heel erg veel beterschap gewenst! @luna: wat een leuke foto's! Had ze al gezien op je hyves net!
@Luna, ja die! Die vind ik zo ontzettend lief! @Ellen, o jee arm ding...maar als je twijfeld, kun je altijd de h.a.p bellen he en even overleggen.
Curly: pfoe, gelukkkig vals alarm! Josien: heel veel sterkte met je tante!!! Goed dat je man zich nu goed laat nakijken, want dat is idd niet normaal... Leo: heel goed dat je voor jezelf kiest met je schoonouders! tessa drinkt 5 flessen van ongeveer 160. Bied 180 aan maar die drinkt ze bijna nooit leeg. Dus is niet raar hoor dat tara niet meer hoeft oohh wat een zielig verhaal van dat jongetje. Daar krijg ik dus ook tranen van in mijn ogen hoor! Gusam: he meid, wat fijn dat je je rijbewijs al kan halen!!! kan me heel goed voorstellen hoor dat je niet afhankelijk van anderen wil zijn! knuffel: jeee maureen heeft t goed gedaan vannacht!!! tv: nee zet tessa niet bewust voor de tv, maar soms als ze bij ons op schoot zit dan breekt ze bijna haar nek om tv te kunnen kijken dus dan draai ik haar wel om zodat ze even kan kijken haha sloppy: aah is megan weer echt ziek geworden? Beterschap voor jullie!!! wendelaa: hoe was t bij de ha? Ooohh hij heeft dus ook rs...fijn dat je in ieder geval iets hebt mee gekregen. Beterschap!!! Kan me wel voorstellen dat je berg en eczeem door elkaar haalt hoor! baby:yes lekker hoor dat ze zo goed doorslaapt! hormonen: jaaa wat stom! Dat heb ik ook hahaha Joenka: leuk zwemmen!!! Dat wil ik binnenkort ook gaan doen! Luna: he he eindelijkeen fotoshoot die goed is gegaan! Ben benieuwd naar de foto's!! knuffel: wat ziet maureen er weer beter uit! Fijn zeg!!! aruna: goed om te horen dat het allemaal lekker gaat bij jullie! Juudje: aaah daan ook al rs..jeetje joh. Heel veel beterschap!!! hopelijk gaat het snel beter luna: wow geweldige foto's!!! kitty: nog even genieten tot de 31ste! Fijn dat dat kon!! ellen: hopelijk vannacht een betere nacht voor jullie! oooh leuke foto! Ik vind t superschattig! Odess: dikke knuf voor jou meis!!! Zit je ook niet echt mee he tot nu toe...ik hoop echt dat je snel beter gaat voelen en dat het dan ook beter blijft! mvj: gefelciteerd met je moeder! Leuke dag gehad? maia: nou jaaaaaaaa achtelijk! Buffy is superleuk!!! Heel veel plezier ermee
Tessa was gisteravond heel verkouden. Erg hoesten en piepende adem. Vandaag toch ff naar kdv gebracht, maar ging haar al om 2 uur halen. Ik ging haar haar flesje geven en ze was heel moeilijk aan t ademen enzo...dus collega;s zeiden ook dat ik meteen anaar de ha moest. Dus ben langs gegaan maar het was niks ernstigs gelukkig. Ze zit idd wel vol slijm. Als het erger wordt dan meteen bellen en anders vrijdag nogmaals langskomen om te checken. Ze drinkt wel nrmaal en is hartsikke vrolijk dus zal rs virus niet zijn...maar door de verhalen hier ben ik wel extra voorzichtig! Ga madam nu maar uit bed halen...is aan t miepen hahaa
@Sannie, ja dat kreeg ik dus in eerste instantie ook te horen zaterdag, dat het dat niet was....en als je m nu hoort. Ook voor jou geld dus, hou ze goed in de gaten!