Megan net haar temp gedaan en ze zit op 38,5...... Weten jullie hoe vaak je mag tempen? Hoeveel tijd er tussen moet zitten? En of we nu al een paracetavriendje mogen geven? De arts van het CB zei met 39,0 maar dat lijkt me zo hoog....??
jeetje wat veel beebjes met het rs-virus daarom wil ik alle mamas efe een dikke knuf geven en natuurlijk een hele dikke knuffel voor de beebjes sterkte! veel liefs jaja
sloppy:gewoon geven hoor dylan had 38 en ik heb hem ook een para gegeven want anders wist ik wel hoe het ging want dan huilt hij de hele tijd. En wat betreft de kkorts tegen mij zeiden ze dan dat echt in pieken en dalen is bij een beebje. Ik zou gewoon een para geven en over een paar uurtjes weer efe tempen!
Ik persoonlijk zou er gewoon een geven als je t idee hebt dat ze er behoefte aan heeft. En qua tempen, ik deed t van de week gewoon bij iedere verschoning van de luier.....als je het idee hebt dat het ineens erg oploopt kun je het ok doen natuurlijk
ff update wapa en larissa: Ze wordt sinds vanmiddag alleen maar slechter en de arts denkt dat ze nog niet op de top van het virus is, dus zijn nog wel even in het ziekenhuis.. Liefs Wapa einde update wapa en larissa... Meis, weet precies waar je doorheen gaat.. Heel veel sterkte en dikke knuf...
jeeehhh heb net echt geweldige schoentjes voor men stoere vent gekocht voor als hij ong 7 a 8 maanden is ik vind ze echt geweldig en voor een heel klein prijsje hihi
Wapa: heel veel sterkte voor jou en natuurlijk voor Larissa! Hopelijk is ze snel aan de beterende hand! @jaja: wat ontzettend lief zeg
@Wapa: Heel veel sterkte!! Ik hoop dat ze snel opknapt!! Hier ons meisje net in bed gelegd. Ze heeft vandaag weer minder gedronken Maar goed ze heeft een goede buffer.........maar ik maak me wel een beetje zorgen hoor.. Ik ben niet zo heel gauw bezorgd maar nu toch wel een beetje. Morgen weer een dag en ik hoop dat ze dan wat beter gaat drinken.
Jeetje wat schrijven jullie veel. Heb anderhalve dag niet kunnen lezen i.v.m Nieuwe harde schijven en installatie. @Luna Hele mooie shoot @Zieke kindjes Allemaal heel veel sterkte en dat ze weer snel mogen opknappen. @schoentjes. Mijn mannetje kwam vandaag ook met stoere schoentjes aanzetten. Zijn allereerste. Zijn nog wel veeeeellllls te groot. Maatje 20 @drinken Mijn mannetje is een grote veelvraat. 5 flessen van 180/6 tot 200/7
Nou van de altijdwakkerenactieve Dyoni is niet veel over de laatste dagen Die slaapt en slaapt hahaha mama moet gigantisch wennen!Volgens Danjo is t slapen wat een baby doet heeeeeel normaal hihi dus daar gaan we dan maar vanuit!Hopelijk vannacht ook weer! @wendelaa; ach die kleine man met zon grote puffer!Zou ik ook boos worden! @Sloppy;succes met t meisje @juudje; Daan ook al!Das nu baby nummer 4 met rs van de oktbabys..jeetje arme kids beterschap! @luna; leuke fotos!had al op je hyves gereageerd hahaha (ken je weer lachen) @Ellen; he bah Tess niet in dr modelletje, die zal toch ook niet ziekkies worden!Sterkte! @sannie; jij ook al een verkouden meisje, hopelijk zet t niet al te erg door! @wapa; gatverdarrie wat een bericht!Kom op Larissa Beterschap meisje! @jaja;wat een stoere stappers!!
@Gandor, daar ook al van die stoere stappers! Hier staan ook 2 paar Nikes te wachten tot er voetjes in gegroeid zijn haha
Even snel een hele dikke knuffel voor wapa, juudje, kk, sannie (hopelijk geen rs!) en wendelaa! Hoop dat jullie kindjes heel snel weer opknappen meiden! Wapa hoop dat Larissa snel weer opknapt en dat het niet veel erger wordt, sterkte! Wat een rotvirus zeg...
wapa: he meid, heel veel beterschap!!!!! jaja: superleuke schoentjes!!! baby: ik hoop dat ze vannacht ook weer lekker gaat slapen! En dat jij ook lekker blijft slapen! gandor: ooh ook al van die leuke schoenen! ik hou tessa ook heel goed in de gaten. Had vannacht ook mijn wekker gezet om 4 uur, alleen om te kijken. Gelukkig hoorde ik haar kletsen en hoesten om 3.15, dus heb mijn wekker weer uitgezet. Maar voor vannacht zet ik m weer! Ben echt heeeel bang voor wiegendood. Vorig jaar is een kindje van ons kdv overleden. In het weekend thuis (niet bij ons gelukkig). Aan wiegendood. Ben nu zoooooooooo bang...komt steeds terug dat verhaal en dat gevoel wat ik toen had. Eng hoor! Daardoor ben ik zelfs blij als ik tessa hoor hoesten snachts hehe al vind ik t wel superzielig voor haar! zo, ik moest weer een heel verhaal schrijven hihihih. Ik ga zo lekker naar bed! een hele goede nacht voor iedereen!! Tot morgen!