Nog ff snel dan: danjo: werkse morgen He! Baby: tja,zo kan het dus ook... Larissa vanaf hier een dikke knuf! Sloppy: arme megan! Huisarts zegt bij mij wel dat ik niet te snel een zetpil moet geven, ivm weerstand opbouwen. Beterschap met je meissie! Luna: ahh, Nice pica's! Sannie: hier ook zat het boven in de luchtwegen. Zielig He! Ben er nu ook wel alert op. Gelukkig gaat het hier nu de goede kant op. Hoop jou meisje ook! Ellen: dikke knuf voor je meissie! Hoop dat het douchen geholpen heeft! Wen: Tim hopelijk ook weer snel beter. Hoe gaat het met Eva op school? Greeettzzz
toch weer ff reacties: wapa, heel veel sterkte, larissa is daar op de goede plek, maar ik hoop dat ze gewoon snel weer beter wordt en lekker met jullie naar huis kan! beterschap! gandor en jaja, superstoere schoentjes! gaaf hoor! luna, die foto is idd erg schattig! lekker veilig bij papa op de arm! sannie, beterschap meid! hopelijk wordt t niet erger! danjo, nu kan t nog ff een keer, veel succes en plezier op je werk morgen! ik hoop dat je bekken t houdt! ik had n tip gekregen van n collega, tess `s avonds beneden houden, zodat ze minder en lichter slaapt en daardoor niet al zo vroeg aan de nacht begint. ze heeft n uurtje geslapen, en toen de hele fles leeg gedronken!!! nu begint ze als t goed is pas aan haar nacht, met n volle buik, dus ik ben benieuwd! slaap lekker allemaal als jullie eraan toe zijn!
joenka, tess werd helemaal rustig onder de douche en heeft daarna een hele poos lekker gespeeld met de babygym. dus als ze weer n keer helemaal over dr toeren is, weet ik wat ik ga doen! sannie, bah, lijkt me vreselijk om mee te maken! ik had t in t begin heel erg, maar heb er nu meer vertrouwen in dat t goed gaat.
Zo, was ik ook nog heel ff.. Maureen heeft vandaag geen flesjes gedronken omdat ze niet wou.. Mja, ze krijgt ook haar voeding verdeeld over 24 uur, dus die kon ook weleens geen honger hebben natuurlijk... Verder is ze weer veel wakker gelukkig.. Christian slaapt er vannacht, kan ik ff bijtanken.. Vanmiddag was het erg gezellig met zn tweetjes zwemmen. Heeft ons echt even goed gedaan na alles wat er is gebeurd.. Esmée heeft het heeeeeel gezellig gehad bij de buren. Christian heeft haar om 7 uur op bedje gelegd en ze is nog niet weer wakker geweest (was vorige avonden wel anders...) Blegh, morgen naar de gyn, spiraaltje laten plaatsen...
goedemorgen kk:fijn dat je er efe tussenuit kon en dat het ook beviel. danjo:heel veel succes vandaag ik hoop dat het allemaal mee valt! ellen:ben benieuwd of de tip heeft geholpen! baby: fijn dat het zo goed gaat ze heeft lekker de smaak te pakken lees ik! veel liefs jaja
Daan krijgt nu 6 flesjes van 125ml en daar doet hij 15-20 minuten over. Hij heeft het best zwaar, maar is officieel geen risico. Dat is tot 2,5 maand. Scheelt een weekje. Ze houden hem wel goed in de gaten. Het heerst hoor. Er lagen al veel kindjes met het rs virus. Ik heb vannacht veel wakker gelegen. En net ook weer vroeg wakker. Schoentjes: Stoer man. Daan heeft ook al een paar nikes staan. Maat 17. Erg grappig. En jullie moeten niet zoveel typen. Ik kan het niet onthouden. Moet iedere keer 4 pagina's lezen. Vandaag naar de tandarts en morgen met lynn naar de huisarts. Zal hem wel ff bedanken dat ie maandag "niet" naar Daan heeft gekeken en dat ie nu dus in het zh ligt. Dadelijk ff zh bellen en dan straks weer naar hem toe. Bloedverlies: Lynn lag ook in stuit, maar mijn placenta kwam er niet uit. Lynn is om 21.42u geboren en mijn placenta om 0.00u.Operatief verwijderd. Mijn gyn is na de bevalling weer met zijn handen naar binnen gegaan en heeft de placenta helemaal los moeten pulken. En mijn gyn heeft hele grote handen. Ieks. Bij Daan alle voorzorgsmaatregelen genomen. Grote spuiten en gelukkig kwam de placenta na 58 minuten moeizaam naar buiten. Doeidoei
Megan d'r koorts is gelukkig helemaal weg Het hoesten is nog steeds niet over en het lijkt wel of ze het steeds benauwder krijgt......... Ik ga zo de HA bellen, ze hoeste net zo erg dat haar fles weer omhoog kwam en toen stikte ze er bijna in! Wat een vreselijk virus is dit zeg voor die kleintjes!
nou meiden dan is het vandaag zover na10 maanden gaat moeke weer aan het werk. mannetje stuurde net een sms en ja hoo tranen met tuiten, dat word nog wat op het werk . Naomi zit nu aan de fles als ze die op heeft gaan we na het kdv
juudje beterschap , en idd altijdrond deze periode dat de kinderafdeling vol ligt (heb zelf ook aangegeven er niet te willen werken de eerste maanden)
Danjo: dikke knuffel van hier! Werkse, enne hoop dat je iets aan hebt om aan te trekken. Sloppy: succes met je meissie! Naar om te zien hè, dat kokken! Boaz heeft het nu deze week gelukkig niet meer gehad. Maar zat elke keer bij de ochtendfles bedekt met handdoeken te voeden want de hele fles golfde er weer uit! Juudje: succes met Daan, dikke knuffel
*** nieuws larissa *** Hey! Vannacht was echt drama... Dus ze heeft de hele nacht bij mij gelegen, zuurstof is weer aan en alles gaat via de sonde en ze is zo zielig! Ze kan wel meelezen, maar niet posten met haar mobiel.. *** einde nieuws larissa ***
Bah, wat zijn er zo toch veel kindjes met RS, of beginnend RS.. Met Maureen lijkt het elke dag beter te gaan gelukkig... Ze is veel wakker, maar dat maakt niet uit...
jeetje wapa, gaat dus niet lekker heel veel sterkte *hug* @danjo: werk ze! @sloppy: fijn dat de koorts weg is! ga even teruglezen! ik zit nu in de zenuwen want heb om 14:00 m'n 2e sollicitatiegesprek bij de bibliotheek. brrrrrrrrr niet heel goed geslapen vannacht want Fleur besloot dat ze steeds als ze wakker werd (is een paar keer gebeurd, heb haar er niet uitgehaald hoor) te gaan "praten" dus heb vanuit m'n bed uit haar kamertje hele verhalen gehoord. Leuk joh, midden in de nacht Ben nu dus wel moe. Ze ligt nu even in de box en als ze zo naar bed gaat ga ik even een tijdje onder de douche staan. Even goed wakker worden.
@Knuffel: fijn om te horen dat het met Maureen al een stuk beter gaat. @Mama van Larissa: Ik hoop dat je nu op het ergste ben geweest en dan je vooruit kan gaan kijken! @Joenka: Wat een drama hé als je er rekening mee moet houden dat alles er weer uit kan komen! Het echte over geven heeft ze gelukkig niet, maar ze krijgt ook nog steeds JBPM door haar fles heen...........heel veel scheppen Dit helpt om het er in te houden. Ik merk alleen dat ze steeds minder gaat drinken en dat vind ik een beetje eng................gisteren had ze maar 700ml gedronken tegen normaal 900ml is het heel erg weinig. Maar goed nog steeds niet te weinig dus ik kijk het toch nog even aan.
wapa: bah wat erg hoop dat het snel beter gaat! danjo:haha je broek niet aan krijgen hoop toch dat je een oplossing hebt veel succes. maia: iieeeee spannend alvast heel veel succes! en best vervelend he als je kleintje snachts wakker is dylan begint echt iedere nacht rond 4 of 5 uur met wakker worden hij heeft dan geen honger maar wil dan iedere keer zn tut om de 15 min grrr erg vermoeiend ik dacht dat het wel over zou gaan maar nee hoor dit is nu al wel zon 4 weken! maar ja moeder zijn is een zwaar beroep haha.
Jaaaa vanochtend werd mevrouw weer om 7.30 wakker!!Ooh wat gaat het goed en wat ben ik trots!!!Nu ligt ze alweer te slapen!Gaat een wereld voor me open hahaha! @Sannie; ik kan me je angst voorstellen hoor das ook ongeveer mijn grootste angst! @joenka; jij verslaafde (had je net zo goed je laptop mee kunnen nemen hahahahaha) @Ellen; hopelijk heeft ze vannacht goed geslapen! @kk; ik hoop dat Maureen snel haar flesjes leeg gaat drinken! Enne succes met spiraaltje ik mag dinsdag! @Juudje; sterkte met Daan! @Sloppy; mooi geen koorts meer @Danjo; heeeeel veel succes meis!(oeps hoop niet dat je van mijn sms ook moest janken hihi)Zoveel afvallen en je werkkleding niet dicht krijgen hihi indd ander figuur! @Wapa; jeetje meis arme Larissa!Hele dikke knuf!Kom op klein meisje @maia; je snapte Fleurs bedoeling niet denk ik Die denkt het is nacht en stil in huis nu kan ik mama goed succes wensen en dan hoort ze me goed!HihihiSucces!!!
@jaja; denk dat Danjo een veiligheidsspeld moet gebruiken hihihi owwwww en nog even iets!Dyoni is al 4 dagen speenloosssss!!!(Nee ook geen duim!)
Afvallen, gister bleek dat ik 1,4 kilo was afgevallen in een kleine week. Niet heel veel maar het begin is er. Ik ga even teruglezen.