Maia, heel veel succes straks met je gesprek. Ik zal voor je duimen. Babyd, wat lekker dat dyoni speenloos is. Ik hoop dat Britt het ook niet lang nodig heeft. alle zieke kindjes, Ik wens alle mama's heel veel sterkte!!! Danjo, Je bent al aan het werk, maar wilde je toch nog even succes wensen. Hier, Britt is net wakker (gister laatste fles 23.30) joehoe
@Danjo, succes vandaag met werken en voor je het weet ben je weer lekker bij Naomi! @Wapa, ach gos, Larissa nog zo erg ziek...dikke knuffel aan jullie. Em Larissa, snel beter worden hoor @Sannie, hoe is het daar nu?Snap dat je bang bent als je van vrij dichtbij die dingen meemaakt. @Ellen, en hoe ging jullie nacht? @Juud, ik zou ook de h.a eens goed de waarheid zeggen! Ik vind het nu ook zo vreemd dat ik zaterdag bij de hap te horen kreeg dat t vooral geen rs was! @Joenka, ik heb idd ook allemaal doeken bij de hand als ik m de fles geef....nog nooit zo veel kleren verschoond als deze week. En Eva vind het helemaal geweldig op school! Ze is wel doodmoe als ze thuis is, lag er gister al om 18.00 in...maar dat is niet gek met al die nieuwe indrukken @KK, hoop dat Maureen vandaag weer haar flesje wil @Sloppy, klinkt hetzelfde als bij Tim dus....volgens de h.a gister, was die dagen met koorts de piek en nu de nasleep. En zolang Megan nog genoeg plast, krijgt ze voldoende binnen hoor....Tim drinkt ook 400ml minder per dag als vorige week, maar dan nog steeds 600 dus. @Maia, heel veel succes vanmiddag! We duimen voor je @Baby, wat goed van Dyoni.....denk echt dat ze er nu door is hoor....lekker zon slaapkopje @Hier, Tim hoest er nog flink op los....de Ventolin lijkt wel iets te helpen, die geef ik m voor dat die zijn fles krijgt. Dan heeft hij iets meer lucht met drinken, maar dan nog doet ie er een half uur over, terwijl t normaal in 10 min gaat. En daarna beginnen de hoestbuien weer....ben er nu wel een beetje aan gewend, maar wat is dat toch zielig he....je ziet gewoon de onmacht en angst in zijn oogjes.....
Hoi meiden, Maia: succes straks met je 2de gesprek. Spannend. Ik zal ook voor je duimen. Danjo: je bent idd al aan het werk, maar werk ze. Succes. Curly: zo lekker hoor zo'n lange uitslaper. Heerlijk. Baby: jeetje dyoon al speenloos. Super zeg. Hopelijk hoeft ons meisje hem ook niet al te lang. En super dat ze weer zo goed geslapen heeft. Jeetje er zijn hier echt veel kindjes met het rs virus. Heel veel beterschap. Hier gaat alles goed. Gisteren op mijn mams haar verjaardag een Evi die niet echt wilde slapen. Ze wilde er veel bij zijn maar op een gegeven moment was ze zo moe dat ze niet in slaap kon komen en dan was het brullen geblazen. Ik zenk dat ze alles bij elkaar gisteren maar een uur of 3 geslapen heeft. Verjaardag was gisteren heel gezellig. Meteen een afspraak gemaakt met een tante van mij voor kraambezoek hihi. Volgens mij is bijna iedereen geweest nu. Vannacht gelukkig wel weer super geslapen en vanmorgen na de eerste voeding even een uurtje beneden gespeeld en nu ligt ze weer te slapen. Ze drinkt nu trowuens ineens 145 a 150 cc bv uit de fles. Is deze week ineens omhoog gegaan van 120 a 130 cc naar dit. Ik moet dadelijk voor de laatste keer waarschijnlijk nog naar de fysio voor mijn bekken. Heb er gelukkig geen last meer van. Zaterdag op verjaardag bij een vriendin van mij. Haar dochtertje word 4 jaar. En de week daarna mag de oudste nog op haar kinderfeestje komen haha. Dan gaan ze geloof ik naar trollenland met alleen de kids.
baby:hihi ind geweldig en wat fijn speenloos nou daar hoef ik hier echt niet aan te denken. curly:lekker jou meisje heeft ook al de smaak te pakken!
@Baby, wat goed trouwens dat ze nu zonder speen kan al...en dan geen vervanging zoekt haha Mijn moeite om Tim een speentje te laten pakken, is ook te vergeefs geweest haha...had nl gehoopt zo niet nog een duimer te krijgen, maar ja.... @Curly, dat is toch netjes wat je nu al kwijt bent? Vind ik dan haha @MvJ, Evi heeft dus vandaag wat slaap in te halen haha En wat drinkt ze ineens dan een stuk meer, zal ze wel nodig hebben
Knuffelk: Ahh. Wat lijkt me dat moeilijk om je meisje zo te zien zeg! Gelukkig gaat t steeds iets de goeie kant op! Ellen veel plezier in Hengelooo. Aruna wat een schattige foto! Kitty; vind je het moeilijk om Senne te moeten missen, of ben je er gewoon nog niet aan toe? Danjo, is dat dat je mensen moet voorzien van de medicijnen en voeding? ( sorry hoor, heb dr niet zoveel verstand van ).. Dat lijkt me namelijk wel leuk! Met iedereen even een praatje maken! Wendelaa, aah kan het me goed voorstellen! Krijg je ineens iets over je mondje.. Maar idd dan inhaleerd hij wel goed! Sloppy, hopelijk word de kleine meid snel beter! Tis nu wel genoeg geweest ofniet! Juudje aahh! Sterkte meid! Hopelijk is Daan weer snel beter! Luna, wat leuuuuukkkkkk!!! Wat super cute zeg!! Erg leuke fotos! Denk dat die van Guus en Julien ook wel ergg mooi is in zwart wit! Ellen, aah! Miss een sprongetje??! Sneu poppie. Sannie, Tessa ook al zo verkouden! Jeetje! Verkouden: Ik weet niet of het een tip is. Maar ik heb zwitzal slaap zacht. Dat opent de luchtwegen! Is echt heel fijn spul! Gebruik t zelf ook wel is, en je merkt echt dat t werkt.. Daarbij komt dat er eucalytpus inzit, en daar worden ze ook lekker lui van! Er staat wel onderaan dat het vanaf drie maand is! Daar kwam ik gisteren pas achter!! :O Terwijl ik het altijd al gebruik bij haar! Ook de kv deed dat! Babyplein: Zwitsal Slaap Zacht Eucalyptus Maar er zijn erg goede reacties te vinden over dit potje, dus missch als de kleintjes 3 maand zijn een idee!? Wapa: Oooh wat zielig Heel veel sterkte meid!!!!! RS virus: Hoe komt een kindje aan dit virus?? Alleen van andere kinderen of kunnen ouderen het ook bij zich dragen? Jaja: Hahah wat een stoere schoentjes!! OOOH DIE ALLSTARS!!! DIE WIL IK OOOOK! :O Gandor: Haha! Wat schattig! Mijn broer heeft mij precies dezelfde nikes gegeven alleen dan in het roze! Babydr: Haha raar he! Tara slaapt heel weinig, en dan soms ineens 2 a 3 dagen slaapt ze de hele dag door. En als je dr dan uit haald wanneer ze miept omdat ze dan normaal ook echt uit wil, dan is ze verrekte chaggerijnig! Sannie: Echt waar? Ik kan me wel voorstellen dat je er bang voor bent hoor. Voooral als het ook van zo dichtbij is gebeurt. Ik dacht voordat Tara werd geboren dat ik daar ook heeel erg last van zou hebben. Maar gelukkig heb ik dat niet. Kk: Lekker dat jullie even tijd samen hebben gehad!! Succes met spiraaltje Sloppy: ooh gelukkig is de koorts over! Nu nog dat rottige hoesten! bah! Danjo: Werkze meid!! Hopelijk bevalt het je goed!! Wapa: Ooh nogmaals sterkte meid. Wat ontzettend zielig voor Larissa! Maia heeel veel succes!! Je kunt t ! En wat leukkk dat Fleur zo aan t kletsen is! Baby: Wat goed zeg!!! Wat zul je trots zijn! CURLY: Niet veel?????? Meid wees trots!! Dat is meer dan een gemiddeld iemand in een week tijd afvalt! Super goed joh!!! Wendelaa: Wat zielig heeft hij nog koorts? Mvj: Fijn dat het zo goed gaat!! Ongesteldheid .. Weet iemand heel toevallig wanneer je weer tampons mag gebruiken? En ik vind het heel vreemd. Ben nu 2 strips aan de pil. Met 1 stopweek ertussen. Nu de pil vanaf de tweede strip betrouwbaar is, slik ik altijd 2 strips door! Maar nu heb ik ineens allemaal doorbraakbloedingen!! Dat heb ik nog nooooit eerder gehad terwijl ik het eerder soms wel 3 maand doorslikte! Kon ook absoluut geen kwaad volgens de ha. Maar ik vind het zo vreemd?! Iemand een idee hoe dat kan?
Wendelaa, het is ook netjes. Maar kan me gewoon niet hard genoeg gaan. Maar we gaan lekker door, klim zo maar weer op de crosstrainer
Leonie, ik ben ook wel een beetje trots. Ongesteld, ik heb vanaf mijn eerste normale ongi weer tampons gebruikt. Verder merk ik wel dat het veel heviger is dan daarvoor. Kennelijk veranderd zoiets na je zwangerschap.
Gisterochtend met Emma naar het ziekenhuis geweest om een bezoek te brengen aan mijn vriendin. Zij ligt daar al vanaf maandag te wachten tot haar zoontje eruit wil. Ze heeft een hoge bloeddruk en moet dus in het ziekenhuis blijven. Vind het wel moeilijk voor haar. Vorig jaar heeft ze helaas haar 1e zoontje in februari verloren die toen maar 2 weken oud heeft mogen worden. En nu is het voor haar dus weer geen gemakkelijke zwangerschap. Gelukkig is ze nu 39 weken zwanger (haar vorig zoontje is met 34 weken geboren met verschillende afwijkingen) wat dus een goede kans op slagen maakt. Toch maken wij ons wel zorgen. Kon gisteren niet echt merken dat zij dat ook doet, maar zij kan dat goed verbergen. Ze verveelt zich ook vreselijk momenteel. Ze ligt alleen op de kamer en mag maar 2 keer per dag net een uurtje bezoek hebben. Kan me dus wel voorstellen dat de dagen dan erg lang duren. Ik vond 1 dag in het ziekenhuis met Emma al lang. Het was hetzelfde ziekenhuis als waar Emma geboren is, maar we zijn geen bekende zusters tegen gekomen. Hier wil ik alle zieke baby's samen met hun ouders veel sterkte wensen en dat ze snel weer beter mogen zijn. Vanmiddag gaat Emma weer voor een paar uurtjes wennen op het kinderdagverblijf. Gisteravond nog verlaat kraamvisite gehad. Het waren 2 broeders van de kerk. Mijn vriend is namelijk geloof en ik niet. Mijn vriend gaat niet naar de kerk en bid ook niet elke dag, maar gelooft dus wel. Ik dus niet, maar vind het wel belangrijk dat Emma er iets van mee krijgt. Daarom gaat ze ook naar een christelijke kinderdagverblijf. Gelukkig doen ze van de kerk nooit echt moeilijk over het feit dat ik niet geloof. Maar gisteravond werd ons natuurlijk wel de vraag gesteld of we Emma wilde laten dopen. Wij hadden samen besloten om het niet te doen, omdat Emma later altijd nog zelf kan beslissen of ze dat wil of niet. Maar nu is mijn vriend na gisteravond toch een beetje gaan twijfelen. Zijn er hier meer mensen in zo'n zelfde situatie als ons? En wat hebben jullie gedaan?
dank jullie dames! @baby: ooooo is dat de bedoeling??? nou dat vind ik hartstikke lief van haar maar ze ziet me zo echt nog wel dus dan kan ze me ook prima succes wensen hihi.. hoeft echt niet 's nachts! lekker dat Dyoni zo goed slaapt! @jaja: pfff lijkt me wel zwaar nog elke nacht. En negeren? Helpt dat niet? Ik ga hiervoor dus echt m'n bed niet uit zolang het gewoon wat gebrabbel is en meestal valt ze vanzelf wel weer in slaap. @wendelaa: sterkte voor Tim. Blij dat de ventolin iets lijkt te helpen. @leonie: ik dacht vanaf je 2e ongesteldheid!
ff snel: curly: goed hoor, binnen een week anderhalve kilo!!! Ga zo door! Baby: ze heeft de smaak te pakken! Slaap jij ook een beetje door dan? maia: succes vanmiddag! Hopelijk kan je je ogen openhouden. Fijn dat ze hele verhalen wil vertellen snachts hahaha danjo: werk ze vandaag! Snap wel dat t moeilijk is hoor. Wat heb je met je broek gedaan? voor alle kindjes die nog ziek zijn: hele dikke knuffel! Odess: hoe is t met jou?? tessa lekker doorgeslapen vannacht. Nog steeds heel erg verkouden. Is niet minder geworden maar ook neit meer. Vanochtend 180 op dus ze is nog steeds een lekker vreetzakje! Ik ga zo naar mijn schoonouders...tot vanmiddag!
@Leoniiee, nee ook ouderen kunnen dat hebben, alleen die merken er eigenlijk weinig van...alleen een flinke verkoudheid. En dat is dus ook de pest, ze hebben het te pakken voor je het in de gaten hebt. Hier is mijn man dus pas echt goed verkouden geweest en daarna ik...hij voelt zich nu helemaal schuldig omdat hij denkt dat Tim het van hem heeft....maar je houd het gewoon niet tegen
Ff Ego! Ben net weer naar de HA geweest..........ze sporen hier volgens mij echt niet! Megan wil niet meer drinken sinds vandaag..........ja ze wil wel maar na een paar slokken is ze buiten adem en zet ze het op een krijzen! Dus naar de HA en die vind haar nog niet ziek genoeg om de kinderarts in te schakelen.... Ze is wel veel slechter als maandag, maar nog niet uitgedoogt dus als ik nu naar de kinderarts zou gaan word ik toch naar huis gestuurd... Ze heeft nu nog maar 100ml gedronken en is daarna in slaap gevallen. Ik moet nu haar luiers wegen en haar zo veel mogelijk melk aan bieden om te voorkomen dat ze uit droogt. Ik zie het al dat ik morgen met een bijna uitgedroogt kind met spoed naar het ziekenhuis moet omdat ze nu nog niet vinden dat ze ziek genoeg is.... Klink heel bekend en ik ben echt pisssig! Als ze vanmiddag nog niks doen ga ik vanavond naar de spoed toe! blehhhh Sorry dat ik weer allleen maar nega berichten hebben......jullie moeten inmiddels wel denken dat ik een vreselijk hyseries persoon ben of dat ik ook graag wil dat mijn kind ziek is
Wendelaa, kk, wapa heel veel sterkte met jullie kleintjes! ik hoop dat het snel weer beter met ze gaat! Danjo succes met werken! ik hoop dat het meevalt je eerste werkdag! Baby wat knap van Dyoni nu al zonder speentje!en lekker dooslapen!heerlijk toch! Sannie wat sneu dat Tessa zo verkouden is.. 180 op! en hoeveel flessen geef je dr dan? Veel plezier bij je schoonouders! Leonie ik weet niet hoe dat kan ik heb eigenlijk ook nooit de pil doorgeslikt. Curly anderhalve kilo is mooi toch! als je dat elke week heb dan zit je op een maand toch aan een mooi resultaat! weet niet hoeveel je wil afvallen. Maia succes met je sollicitatie! Luna mooie foto's hoor! die foto waar ze naar elkaar lachen vind ik erg leuk! hoe bevalt het werken? Noa is gelukkig van dr luieruitslag af! heb alle tips gebruikt behalve de maizena maar nu weet ik niet welke nou de uitwerking heb gehad haha! maar ze is ervan af! Ze is de laatste dagen wel wat onrustig in de nacht.Ze slaapt wel maar word sreeds ff wakker of een huiltje. Maar ook dat zal wel weer overgaan, als je eenmaal verwent bent om snachts door te slapen, is het wel ff wennen om er vaak uit te moeten hihi! O ik ga ff een rondje schone luiers doen hier want er heeft er 1 gepoept!
Als je het niet vertrouwd sloppy, idd gewoon na 17.00 de post opbellen en het verhaal uitleggen. Kijk wil natuurlijk niet gelijk nodig zijn om haar naar de k.a te laten gaan, maar ik merk hier bij wel dat Tim door de Ventolin iets meer lucht heeft om de fles leeg te drinken.... Gewoon een paar keer meer kleine beetje drinken aanbieden...als ze bijv 6x per dag 100ml drinkt, krijgt ze stiekem toch wat binnen
@Wendela: Ik kreeg er net met veel moeite 100ml in en dan is ze volledig uitgeput en wil ze echt niks meer drinken. Ik laat haar nu maar weer slapen in de hoop dat ze met een uurtje weer wat kan drinken. Ze heeft het zo benauwd! Ik had net een luier van 9gram! en dat was er een van 3uurtje! Het gaat dus echt niet goed en ik hoop echt dat de HA dit gaat inzien. Ga vast voor de zekerheid een vlucht tas voor mn meisje klaar zetten
@SLOPPY, we denken echt niet dat je hysterisch bent hoor! Je bent juist alles behalve dat als je kijkt wat je al allemaal hebt meegemaakt met Megan. Ik vind je een goede gezond bezorgde mama die vaak beter aanvoelt hoe t met Megan gaat dan de huiarts (tot nu toe toch?). Dus groot gelijk dat je er geen genoegen mee neemt. Sterkte.
kan hem echt niet achterlaten nog baal nieuws mijn auto is gisteren in panne gevallen, 1000 euro kosten het houdt maar niet op baal baal baal xxx
Dank je voor je lieve woorden! Ik ben echt in middels in alle staten zo ongerust ben ik Vorige keer ging het zo vreselijk snel met dat uitdrogen en het is nu weer een compleet ander kindje als dat ik gewent ben. Over een uurtje is sloppyman thuis en dan gaan we samen even kijken wat we doen. Ik ben een beetje bang geworden van die uitspraak wat die arts bij knuffelkonijn heeft gedaan...........omdat het er nu naar uit ziet dat ze zo vermoeid is dat ze een beetje opgeeft. Ze slaapt al weer bijna een uur en dat doet ze normaal ook nooit...... Ik merk nu dat ik alles van de vorige keer nog niet verwerkt heb en nu is ze gewoon al weer zo ziek