Lieve Slop, kan me heel goed voorstellen dat de angsten van de vorige keer weer naar boven komen. Je hebt ook nog helemaal niet de tijd gehad om dat te verwerken (en dat geldt ook voor je bevalling)dus je hebt nogal wat te verduren. Fijn dat sloppyman bijna thuis is en ik zou zeggen, gewoon naar de KA gaan! Al zou t alleen maar voor je eigen gevoel zijn, als je dat uitlegt aan de HA dan snapt die dat toch wel? Oja en je weet dat Megan een echt vechtertje is, die geeft echt niet zomaar op! KNUFFEL
Echt balen van je auto! Is het misschien een idee om met iemand te gaan praten over je vedriet/angst om Senne alleen te laten? Want ik denk niet dat dat vanzelf weg gaat als je er zo heftig last van hebt? Sterkte ermee.
Kitty, het zit je ook niet mee meid. Gelukkig kan je voorlopig nog even thuisblijven. Sloppy, wat vreselijk als je niet serieus genomen wordt!! Blijf aandringen als je het niet vertrouwd! Voorkomen is beter dan genezen lijkt mij. Sterkte!
@hier...Vanochtend bij babymassage geweest. Ging gelukkig een stuk beter dan de 1e keer. Tijdens de massage vond Boaz het soms heel lekker en soms een beetje. Is wel leuk want we zijn met 6 mama's dus ook weer ervaringen uitwisselen. @Maia...ben je lekker wakker geworden onder de douche? Succes straks!
Het fijt dat ik weet dat het z'n vechter is maakt me nu zo ongerust.... Ik kan hier niet zo veel zijn omdat ze overdag zo lekker wakker is en veel aandacht nodig heeft. En nu slaapt ze al de hele dag! Ze ziet ook heel erg bleek............ Nog heel even volhouden!
@Sloppy, dat vele slapen herken ik echt heel goed. Tim slaapt nu ook bijna de hele dag...is per keer echt niet langer als een half uur wakker....maar Megan staat nog onder behandeling bij de k,a neem ik aan? Waarom bel je die niet gewoon op om te overleggen?
Nee we zijn nog niet naar een KA geweest, de huisarts vind haar alweer niet ziek genoeg!! Vorige keer was ze ook niet ziek genoeg en een dag later ging ze met spoed naar het AMC!
Ik heb net de huis arts gesproken en we moeten het toch nog even aankijken...... Morgen hebben we nog telefonisch contact en als ze dan niet verbeterd is dan gaan we naar de KA. Mooi %^&$ allemaal weer. We geven haar nu iedere 2uur een fles je maar ze drinkt 60ml en dan valt ze weer als een blok in slaap. Net voor het drinken hebben we met haar in de douche gestoomt en zoutoplossing gespyed en nog komt ze niet verder als 60ml! Ik probeer me niet druk te maken maar het gaat me dit keer echt niet goed af hoor
hoi, nou ben weer terug. Op zich wel een leuk gesprek maar ik kan m'n vinger er niet opleggen maar heb er toch geen goed gevoel over. Weet niet waarom. Naja, ik zal het wel zien. Bedankt voor de succeswensen in elk geval ga nu even teruglezen
Zo lekker geshopt vandaag!Ja ook madame weer nieuwe kleertjes en jas hahaha @Curly; zo dat gaat lekker met lijnen! @wendelaa; pff lijkt me echt heel zielig om je kindje zo verdrietig en ziek te zien!Dikke knuf voor t kale mannetje hihih @kraambezoek; hier as donderdag nog, de 22e en de 27e nog en volgens mij zijn we er dan vanaf!(mag ook wel na 3en halve maand dan) @leonie; je hele lijf is veranderd na je zwangerschap dus dat zal ook voorlopig even zo met je mensturaties zo zijn @nathalie; lijkt me ook saai in zon ziekenhuis, maar sterkte met je vriendin! @maia; hihih nee dat weten wij maar Fleur denkt nu is het lekker stil!Spannend even afwachten @Sannie; ja ik ga t ook leren nu het doorslapen hihihi!Gelukkig eet Tessa nog goed! @Sloppy;ga gewoon lekker naar de 1e hulp gaan Megan heeft een verleden sturen ze je echt niet weg als ze zo is hoor! @Sylvia; wat fijn dat ze van de uitslag af is! @blij ei; lekker!Waar ga jij naar de massage?
@Sloppy, ik bedoelde ook niet nu,....maar ze is toch vanwege de operatie en zo bij een k.a geweest? Ik dacht dat je die dan misschien kon bellen.....
@Wendelaa: Ze is door de KA "ontslagen" zeg maar.......alle nieuwe dingen moeten eerst door de HA bekeken worden. Asl het echt niet een beetje beter gaat en ze niet meer gaat drinken dan gaan we echt naar de 1e hulp toe. Ze is nu wel weer wakker en ik dacht dan gaan we maar toch ff een fles proberen, maar ze wil echt niet......... Probeer het over 15min nog een keer. Ik blijf het gewoon proberen....
Bedankt allemaal voor de reacties op de fotos en ook op hyves. @Sannie, wat fijn dat het in ieder geval niets ernstigs was met Tessa. Ik heb al vaker de naam rs virus horen vallen. Wat is dat eigenlijk? Maar goed hopen dat Tessa zich maar weer snel beter voelt dan. @Kitty, fijn dat je nog even thuis bent @Maia, @Ellen, hoe gaat het bij jou nu? @Sloppy, nog paracetamol gegeven? Wat een klote huisarts zeg. Sorry hoor. Geeft niets die negatieve berichten. Ook daar zijn we voor. @Sylvia, hopelijk is het maar een fase inderdaad dat ze nu even niet doorslaapt. Die waarop ze naar elkaar lachen komt in mijn kantoor op het werk. Vond hem ook heel lief. @Blijei, leuk h;e baby massage! @Wapa, ook jij nu veel sterkte meid. Wat een rottijd. Hopelijk gaat het snel beter. @Jaja, toffe schoenen! Die mini all stars zijn echt leuk. @Gandor, ook gave shoes! @Baby, haha bedankt voor de reacties op hyves. Hihi O ja en wat lekker dat dyoon wat meer slaapt overdag. @Joenka, ben je al bij cp geweest? @Ellen, fijn dat de tip werkt bij jou! Julien slaapt vanaf 7 tot 7. @Knuffel, ook leuk wezen zwemmen. @Danjo, ben zo benieuwd hoe je werk is gegaan vandaag en hoe je je voelde!!! @Maia, o het sollicitatiegsprek, spanneeeeeeeeeeeeeeeend!!!!! @Wendelaa, arme Tim! @Mvj, hopelijk slaapt evi vannacht beter hoor. Mss gewoon btje ziekjes geweest. @Leonie, bedankt voor de eucalyptus tip! Ik gebruik gewoon tampons. O ja en die foto doen we indd in zwart wit. @Natalieh, wij twijfelen nog om Julien te laten dopen. Wij beiden wel en geloven ook maar nooit naar de kerk oid. We willen hem graag naar een katholieke basisschool doen hier in de buurt ip van naar de openbare.
Zo, weer op iedereen gereageerd. haha. Ik ga mijn witte bonensoep opwarmen met een focazia. Guus is ziek en aan de poeperietus. Julien is WEER wakker en ligt in de box. die wil niet slapen overdag. haha. maar goed zolang hij vrolijk is. mij best.
Sloppy, belachelijk zeg! Heb net je verhaal op hyves gelezen en het lijkt er verdacht veel op.. Hebben ze niet gleerd van de vorige keer?! Ga op je strepen staan meid! Vind het heel erg vreemd want hier is de ha heeeel allert met weinig plassen slecht drinken enz..... Die schakelt liever een keer te veel de kinderarts in dan 1 keer te weinig. Logisch! Die van jou is wel erg hard leers! Blij ei: wat leuk! Is dat nou moeilijk zon massage geven? Maia, mooi! Ik ben benieuwd! Luna: Ooooh lekkerrrrrr.. Menstruatie,. Oooh ik weet het al!! Ben sinds dinsdag aan de medicijnen. Las net de bijsluiter en daar staat in dat de pil onbetrouwbaar is nu( maar dat wist ik al ) en je ook doorbraakbloedingen kan krijgen.. volgende keer iets eerder lezen dus!!