Ja het probleem zit in de verstopte neus.... Haar longen zijn schoon. Maar ze ademt volgens de KA wel heel moeilijk en ze heeft een verhoogde hartslag. Maar gelukkig niks ernstigs We moesten wel oppassen dat ze er niks bij krijgt omdat ze wel verzwakt is....... Dus niemand mag aan haar komen
ellen en rose, las iets over een echo en foto's voor heupen. Britt moet ook over 2 wkn. Dus als ze 3 mnd is. Reden dat ze dan een echo maken en niet ervoor is, dat ze pas naar 3 mnd met zekerheid kunnen zeggen of ze wel of geen heupafwijking heeft. Mocht 1 van jullie kindjes dus voor 3 mnd gecontroleerd zijn, dring dan aan op nog een controle na 3 mnd!!! babyd, dramaqueen?? haha Dyoni, nee toch?? Sloppy, gelukkig heb medicijnen gekregne en valt het mee. Hier, vandaag hele dag geklust bij familie (nieuw huis), ben gesloopt. Heb wel gereageerd op leuke vacature, hoop dat het wat word!
Wat goed van je dat je hier mee aan de slag gaat. Als je zelf kinderen krijgt komt vaak alle ellende uit je eigen kindertijd weer boven. Ik vind het heel erg knap van je dat je nu in therapie bent. En door wat jij hebt meegemaakt zal je nog veel stappen moeten maken, maar kleine stapjes maken ook dat je in de juiste richting gaat he! xx
nou zelf dat lukt niet, koekeloesoe heeft het voor mij verpest. Mijn man zat boven achter de computer te pesten.
@ sloppy: Fijn dat jullie een beetje gerustgesteld zijn. Nu maar hopen dat Megan snel opknapt. Ze heeft nu wel genoeg meegemaakt, zeg. @ Ellen: Ik hou me wat flesvoeding betreft ook niet aan een strak schema, hoor... Het is meer 'voeden op verzoek' en het bevalt me prima. Natuurlijk moeten de verschillen in tijd tussen de voedingen niet te extreem worden maar af en toe een uur verschil is geen probleem, toch? Zal voor je meisje zo ook fijner zijn! @ danjo: Alles prima hier. Leuk dat je ernaar vraagt! Imke hoest nogal maar daar is ze niet de enige in, las ik hier. Verder is ze erg zoet en we genieten vooral enorm van haar. Wat is het leuk om de ontwikkeling van zo'n kleintje te volgen. Ze ontwikkelt echt per dag! Maar dat herken je vast wel . @ Luna: Waren de frietjes lekker ? Ik ben er DOL op!! @ hoofdje optillen: dat deed Imke al heel snel en ze houdt het ook erg lang vol. Maar ze grijpt bijv. nog helemaal niet naar dingetjes dus daar is ze weer wat langzaam in... Maar ach, het komt wel. Ieder kind z'n eigen ontwikkeling, toch?