Ik kreeg zojuist nog een sms van KK: Zelfs de zusters zeggen net dat Maureen goed vooruit gaat! Ben zo trots op ons kanjertje! Liefs en een dikke knuffel voor iedereen! Op mijn vraag of ze vanavond nog uit de fles gedronken had antwoordde ze: Nog niet geprobeerd. Sinds ik er ben slaapt ze al. Dus ik denk morgen pas.........
Heeey ja gaat wel redelijk goed. de kids doen het goed, Mike groeit als kool in elk geval . mijn dochter zit in de dreumespubertijd volgens mij die is soms zo vervelend.... Verder beetje dipje, ruzie met mijn ouders. ( zie ook mijn berichtjes bij de mei mama's daar heb ik het uitgebreid verteld...) en voel me dus echt ff niet lekker in mijn vel.. thanx
Jiska fijn dat het allemaal zo goed gaat en idd ieder kind ontwikkelt zich anders. Naomi loopt ver voor maar op dr buik liggen en hoofd optillen is niet dr hobby hoor vreselijk vind ze dat. kk goed nieuws zeg
Dikke knuffel anas! Trusten! Hier net laatste fles gegeven, Fleur over paps heen laten spugen en zo lekker slapen!
goedemorgen! @Danjo: we willen ook kijken of we de laatste fles wat kunnen vervroegen langzamerhand maar ik heb er nog niet zo'n haast mee. Anders zit er overdag weer zo kort tijd tussen en dat vind ze dus niets. hier wel een goede nacht gehad, ze heeft lekker geslapen en werd uit zichzelf om 7 uur wakker. Heb haar gevoed en ga over een kwartiertje even met haar douchen. Mag ze daarna nog maar weer naar bed. Vanmiddag naar de verjaardag van mijn nicht!
goedemorgen dames. sorry dat ik zo weinig ben geweest heb het super druk met mijn salon en met dylan natuurlijk! ik had nog eens een vraagje want ik kan dat ook nergens vinden op internet! Tot wanneer moet je beebje een mutsje op? dylan heeft er namelijk een vreselijke hekel aan en ben blij als dat rot mutsje niet meer nodig is? wie kan mij dit vertellen????? veel liefs jaja
O wat ben ik weer een zeef. spiegelei, bednkt nog voor je reactie op de foto's. Nou Julien heeft vannacht goed geslapen maar mama minder. Heb een flinke buikgriep dus dan weet je het wel. Gelukkig is hij niet wakker geworden van mij. Nu heeft hij net zijn flesje gehad en ligt hij weer een bed met zijn kletsverhalen. Ik hoor door de babyfoon. haaaa,haaaa,haaaaa,whaaa, haieeeeeehaieeeeeee, haaaaaa,haaaaa, en dan smak smak smak op zijn handen...
luna:bah buikgriep veel sterkte!!!!!!! maia:fijn dat de nachten goed gaan 7 uur is een zeer mooie tijd toch.
@knuffel, gelukkig gaat het beter! @Jiska, ieder kindje ontwikkeld zich inderdaad anders toch? Julien kan wel pakken maar heeft er best vaak geen zin in. @Anastasia, wat vervelend dat je zo'n ruzie met je ouders hebt zeg. Hopelijk wordt dat opgelost.
@Luna: beterschap! @Jaja: naja, de fontanel is nog open en dat groeit pas dicht tussen 12-18 maanden dacht ik en dat is natuurlijk wel belangrijk dat dat goed beschermd wordt tegen de kou. Maar weet niet zeker of je ook zolang nog een muts op moet. Wel in de winter in elk geval lijkt mij, in de zomer is het bloedheet (daar moet je dan weer een hoedje of petje opdoen tegen de zon) hihi... arme Dylan
@jaja, bedankt! Mutsje tot wanneer dat moet weet ik eigenlijk niet. Volgens mij ligt het vooral aan het feit dat het nu zo fucking koud is buiten. Dat ben ik ook zo poepzat hé! Als het een graadje of 8/10 boven 0 is dan kan ik me voorstellen dat het in de kinderwagenbak niet nodig is. Julien vind de muts ook niet fijn. Ik heb voor hem een jasje gekocht met een strakke muts die krijgt hij er niet af. Als ik zijn muts af doe zweet hij zich een ongeluk. nou, ik moet vandaag echt veel doen. heb er helemaal geen zin in.
ind dat vroeg ik me eigen ook af maar ik neem aan als het dadelijk april mei is en het wordt allemaal wat beter weer dan zal hij toch geen mutsje meer op hoeven als hij nu een muts op heeft zweet hij peentjes dus vroeg me eigen af of we in het voorjaar muts vrij mogen?
@Luna!!! o nou heeft jou man er voor gezorgd dat ik je geband heb!! SORRYYYY.....als die drol nu even opgebiecht had.... En buikgriep, arme jij..beterschap meid @Anas, fijn dat het zo goed gaat met de kids. Buiten het gepuber En ruzie met je ouders..ppff...dikke knuffel van ons @Maia, fijn dat het zo goed gaat met de flessen! En veel plezier vanmiddag @Jaja, ik doe Tim alleen een muts op als t echt koud is. Anders krijgt ie gewoon zijn capechon(?) over zijn hoofdje. Wel heb ik altijd het zonnescherm omhoog van de maxi-cosi en de kap van de wandelwagen, zodat ie niet echt in de wind ligt
en vanaf wanner zouden onze beebje in het zitgedeelte mogen van de kinderwagen? ja als ze stevig kunnen zitten maar wanneer is dat? sorry voor men vele vragen hoor ze schieten me ineens allemaal binnen.