ahhh Baby, wat een ontzettend leuke meid! En gefeliciteerd met de 3 maanden! Verlangen jullie ook zo naar de zomer? Badje buiten, kind erin enzovoorts?
nou Baby, hier is hij dan hoor (je ziet het op de foto niet heel duidelijk maar net als de cc's is de taart helemaal glanzend)
@ Baby feli met de 3 maandjes ja het gaat echt heel hard he! Vooral toen je gisteren die baby foto's van Dyoon liet zien, en nu alweer een hele dame daar op die stoel Wow! @ Maia wat een super taart En ik verlang ook naar de zomer lekker in de tuin in een badje of lekker wandelen eendjes brood geven haha @ KK fijn dat het al wat beter gaat met Maureen @ Jaja ik weet ook niet echt antwoord op je vragen Maar denk inderdaad wat Maia zegt dat ook hier niet heel lang meer in de wiegenbak kan.
@rose, was t gezellig bij de verjaadag (was t toch?) @juudje, idd 2 tabbladen open, in de een lezen en in de ander reageren. Maar t geeft echt niet als je niet op alles reageert, dat is soms gewoon niet haalbaar. Gewoon lekker je eigen updates geven. Oja en er komen 2 meetings in maart, 1 in apeldoorn en 1 in spijkenisse wil je ook naar een van twee (of allebei) komen? @maia...wat een gave taart weer! En aan de ene kant verlang ik naar de zomer maar aan de andere kant vind ik nu al dat t zoooo snel gaat. @baby, gefeliciteerd met het kwartaal van Dyoon! dat zei patrick gisteren tegen Boaz, je bent bijna een kwartaal, moest ik wel lachen. En iedereen heeft t al gezegd maar ze is ZOOO SCHATTIG! @Slop, fijn dat t beter gaat, en veel plezier met de borrel. @Jaja, kun je geen dunner mutsje proberen of heb je dat al geprobeerd? @Luna..ojee nooit knijpen aan een pukkel die nog niet 'knijpbaar' is... hoe moeilijk ook om af te blijven, wordt meestal alleen maar erger. @Wen, veel plezier en heb je pb beantwoord @KK & Wapa.... hoop dat jullie meiden dit weekend flink opknappen! @danjo, ben benieuwd hoe t is gegaan met de vroegere avondfles.
auw. ik ben weer begonnen met buikspieroefeningen om het daar weer wat minder slap te krijgen en ik heb me toch een spierpijn nu hihi
maia, mooie taart hoor. Zou ik zo uitkiezen voor als Britt 1 wordt! Sporten, hier van de week begonnen met sporten. 1 x per week naar sportschool, 4 x per week crosstrainen thuis en buikspieroefeningen. Klinkt misschien heel wat, maar moet langzaam opbouwen dus sport niet heel lang.
dapper hoor Rose & Curly hihi.. in het begin van Zumba was het bij mij ook erg wennen, heb 5 dagen met pijn in m'n kuiten gelopen. En nu ook niet meer. Dus die buikpijn gaat ook wel weg. Maar zit me echt te bedenken waarom ik dit ook alweer deed hihih
hier weer even een up-date van mij, heb niet alles terug gelezen. afgelopen week voor het eerst weer aan het werk geweest, op zich wel weer lekker maar moet ook nog wel heel erg wennen hoor. Het is af en toe nog net of ik op een andere planeet ben ofzo. Zit er nog niet helemaal in. Maar thuiskomen is wel super fijn als je dan gelijk een hele mooie grote lach krijgt van je meisje! Gisteren voor het eerst de hele dag naar het kdv geweest en dat ging erg goed. Ze had veel geslapen en goed haar flesje gedronken. Zelfs meer dan dat ze thuis doet. Ze mag nu 180cc drinken maar thuis had ze al moeite met 150cc. Op het kdv dronk ze zo 180cc. Ze kijkt haar oogjes uit en geniet volgens mij wel van de gezelligheid om haar heen. vanmiddag/vanavond een verjaardag, verder weinig plannen voor het weekend. hoop volgende keer weer wat meer te reageren
@sporten: Ik ben deze week weer begonnen met Wii-fit Is sporten en nog leuk ook... Door mijn b12 tekort is sporten te zwaar en zo heb ik toch het idee dat ik wat doe.
Hoii Hier is alles goed gegaan vannochtend gewoon om 8 uur wakker moeten maken. Jaja als het een muts is die goedafsluit van de jas kan het wel. wageninzet is eigenlijk pas als je kind zelfstandig gaat zitten.Als je wel het buggy gedeelte wilt gaan gebruiken zorg dan wel dat de knik eruit is door hem op te vullen ( anders krijg je nl hetzelfde effect als de maxi) Luna fijn he die onderhuidse ontstekingen lang leve de plamuur Baby feli meid Rose en curly goed bezig jullie zeg
Zo, net Christian nog ff gesproken. Hij is bij Maureen... Haar zuurstof wordt terug gezet naar 0,5 liter! Als het overdag goed gaat wordt hij helemaal afgebouwd! Ook voeding word 90cc per uur gezet! Dan krijgt ze 1 uur 90cc, andere uur niks enz. Om 3 uur wordt de voeding stopgezet vanmiddag, zodat ik rond 4 uur een flesje kan geven!
@ Maia zumba lijkt me ook leuk maar wel erg vermoeiend ofniet? @ Noa fijn dat alles goed gaat veel plezier vanmiddag. @ Danjo fijn dat ze het goed doet op de avondfles vroeger @ KK fijn dat het weer beter gaat en wat een lieve foto van Maureen. Ze ziet er weer beter uit. @ Anas sterkte ermee meis pff kan me niet voorstellen ruzie te hebben met me ouders.