Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Ahhh wat een scheetje Danjo :)

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Wat een skeetje Danjo!!

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Thanks ladies :D

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Iedereen de hort op vandaag :D Ik wou nog na de h&m gaan maar dacht blijf lekker thuis :D

5. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Hey meiden,

Hier zitten we nu hopelijk in het dieptepunt, dan kan het alleen maar beter gaan. Zuurstof is opgehoogd naar 1,0 ( dat is voor ons veel omdat ze dat eigenlijk nog helemaal niet zoveel nodig had.. ) en alles gaat nu via de sonde omdat ze de puf niet heeft om zelf te drinken. Zal nog even een fotootje spammen van m`n kleine dappere meisje...

@kk wat fijn dat het zo goed gaat met Maureen!!! Hoe is het nu met jou??

@ all. ik heb nu even de laptop hier dus kan vandaag en morgen weer goed meelezen ( en chatten... )

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Wapa hoop dat je kleine meisje heel snel opknapt het is niet niks om je kleine meisje zo ziek te zien!
    stevige knuffel voor jou!

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Oh Wapa wat een vreselijk gezicht is het toch die zieke kleintjes!!!

Sterkte meid ik hoop echt dat jullie het ergste achter de rug hebben!

8. Rose1982

@ Danjo goed zo! Ik ben ook maar thuis gebleven haha ;)

@ Wapa wat zielig om je meisje zo te zien liggen. Hoop dat ze snel weer beter is. *knuffel voor jullie*

9. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    baby, gefeliciteerd met de vermaanddag van dyoni! wat een heerlijk meissie is t toch!

danjo, mooie foto van je meisje, en super dat ze goed heeft geslapen terwijl de fles gisteren eerder uitkwam.

kk, fijn dat het beter gaat! hopelijk ging t drinken goed vanmiddag, en mag ze snel naar huis!

wapa, heel veel beterschap voor je meisje, wat een zielige foto, kippenvel. hoe gaat t nu met milan? is hij al weer helemaal beter?

sporters: knap hoor!

echo heupjes, tess is precies 3 maand als ze de echo krijgt. dus prima.

mutsje, tess heeft buiten altijd n mutsje op, alleen als we ergens naar toe gaan in de auto niet, dan heeft ze gewoon de capuchon van haar jasje op in de maxicosi. als t straks boven de 10 graden is, gaat de muts weer af.

vanmorgen geklust in t nieuwe huis van mijn schoonzusje en vanmiddag de tweede verjaardag gehad van dit weekend. gisteravond was t gezellig, tess heeft heerlijk geslapen in de kinderwagenbak op een slaapkamer. vanmiddag sliep ze ook... hahah
    vanavond hebben wij de derde verjaardag van dit weekend, maar dat is in een zaaltje. tess gaat naar opa en oma en die haal ik vannacht weer op. morgen lekker niks! pffffff

10. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    sloppy, fijn dat t weer beter gaat met megan, 135 cc, wat goed zeg!

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Wapa ah wat zielig om je meisje zo te zien zeg heel veel sterkte meid.

ellen lekker druk geweest weer :D

Rose haha zijn we samen verstandig ( al had ik wel bonnen van de h&m :D Maar ja heb nu eigenlijk in 62 niks nodig)

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Vandaag gaat Naomi weer de fles vroeg krijgen we doen het in het weekend maar op verzoek want anders drinkt ze dr flessen gewoon niet leeg

13. Rose1982

Haha zeker verstandig, hier verlopig ook genoeg kleertjes :)
    Ik hoop dat ik me even in kan houden.

14. Updateje Mautje:

Ze is volledig van de zuurstof af sinds 2 uur en het gaat tot nu toe geweldig! Ook is om 2 uur de voeding stopgezet zodat ze een beetje honger kon krijgen. Ze heeft net 50cc bij mij gedronken!
    De kinderarts kwam toevallig ff langs wegens spoedopname en die zei ook dat ze met sprongen vooruit gaat!
    Ik heb hem gevraagd hoelang hij denkt dat ze er nog ligt, en hij had het over 2 a 3 dagen als ze geen terugval krijgt!
    Jeetje, dit zijn de betere berichten!

15. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Knuffel wat een heerlijk bericht! Hopelijk heb je je meisje snel weer lekker thuis!!

Wapa, ik hoop dat ze het ergste heeft gehad en heel snel weer opknapt. Sneu om zo'n kleintje zo te zien...

Maia, mooie taarten :) Hoe is de sollicitatie gegaan? (je mocht tot de 2e keer weerkomen of ben ik abuis?)

Danjo, wat een cutie!!

@ Mutsje, hier lekker in de shelter zonder muts of met capuchon op. Als het heel koud is doen we de muts ook op maar dat vind ze echt niet fijn! Gaan over een paar weken op wintersport en dan zal ze wel moeten :D (heb ook al een babybanz gehaald... zo cute!!)

Baby, van harte met de derde vermaanddag van dyoon! Elise morgen... oud al he!

Hier alles verder oke! Mevrouw wil nog steeds niet aan de borst dus kolf nog steeds. Productie begint al wel terug te lopen maar ja... Drinken is soms echt een drama maar zolang ze meer dan 600 binnen krijgt ben ik al lang blij! Gister had ze voor het eerst 800 -whoehoe!!

16. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    knuffelkonijn wat een geweldig nieuws!!

17. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

pff ellen wat een drukte! Geniet morgen lekker van je rust :)

Sloppy, fijn dat het wat beter gaat met je meisje, hopelijk knapt ze snel weer op!!

18. Rose1982

Wat een fijn nieuws KK! :)

Ben lekker pannenkoeken aan het bakken jammie :p

19. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Vandaag zijn wee op kraamvisite geweest bij mn vriendin die maandag was bevallen...Wat een klein poppetje zeg..Wat een verschil!Kan me nu al niet meer voorstellen dat Dyoni ook zo klein was....Zo zie je echt goed hoe ze in 3 maanden tijd veranderen....Papa is stiekem wel een beetje erg..toen we in de auto zaten zei die nou ik vond Dyoon 10x mooier en knapper toen ze net geboren was..oeps bevooroordeeld???

@luna; stoute papajuulz!
    @maia;wat een mooie prinsessentaart!!Die cc's en meptaart zijn ook super!Succes met de spierpijn!
    @Rose;ja wat een verschil he?!
    @noa; wennen dus t werken ben benieuwd moet over 12 dagen weer
    @kk'wat goed dat t beter gaat met Maureen!Lieve foto!
    @danjo;lekker wijffie!
    @wapa; ach wat sneu die foto zo ziekkies..sterkte
    @ellen; lekker druk weekend zeg!
    @Odess; nog tobben met de bv dus, maar mooi dat ze gister 800 op had!

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    hhaha baby je eigen kind is altijd het mooist. dus jullie ook een drukke dag gehad

Deel Deze Pagina