Op hoeveel cc zitten jullie kindjes nou ? Naomi tussen de 700 en 800 cc ( 700 is een slechte dag nog heel netjes hoor )
Alloha, Hier is ik weer! Pff heb ff geen zin om overal op te reageren hoor! KK: Super dat het zo goed gaat met je meissie! Duimen dat ze geen terugval krijgt! Wapa: Hopen dat dit dan het dieptepunt is! Arm moppie! Dikke knuffel! Sloppy: Hoe is het nu met Megan? Wendelaa: Hoe gaat het met Tim?? Baby: Gefeliciteerd met je kwartaaltje (hij is leuk ei) Hihi typisch een man, zegt Rob ook altijd! Danjo: Hier drinkt Boaz 3 keer 180/6 & 1 keer 210/7.... Leuke foto hoor! en goed ingehouden hoor! Ik durf ff niks meer te kopen, hij zit zelfs al met sommige dingen in mt 68.... Ellen: Jij ook al zo'n drukke maand met verjaardagen?? Maia: Wat een geweldige taart zeg! Zou er bijna over gaan denken om ................8) Juudje: Fijn dat je Daan weer lekker thuis hebt! Beterschap hoor! anas: Mmm, dat is idd minder! Sterkte! Luna: Hoe was je dagje Meerdal? Of toch maar niet gegaan met je buikgriep?? Nou dat was het wel geloof ik! Hier afgelopen weer heerlijk geslapen, na een week naast een enorme snurk mini man te hebben gelegen! Volgens mij heeft hij ff een regeldaggie (gister ook), hij is weer erg geprikkeld en onrustig! Woensdag is hij ook alweer 3 maand en dan mag hij als cadeautje voor het eerst naar het kdv. Donderdag voor de 2de ronde de prikken.... Josien: Hoe gaat het? ritme alweer helemaal te pakken??? Leo: Al reactie op het huiske gekregen??
@ Danjo, Eva drinkt ongeveer 800/860cc per dag. Zijn nu my name is michael aan het kijken wat een schatjes zitten erbij kei lief van die kleine hummeltjes die aan het dansen zijn
@All, pfffffffffffff.......... ik ben anderhalf uur verder met alles nalezen en het ergste: ik ben de helft alweer vergeten! @alle zieke kindjes, ik lees bemoedigende berichten en nare berichten. Voor alle kindjes, pappa's en mamma's een hele dikke knuffel! Nou... hier weer aan het werk en meteen voor een goeie. Deze week 58 uur gemaakt. Ach... je komt er wel meteen goed in zo. Verder examen gehad (dus maandag en dinsdag niet gewerkt maar gestudeerd). Ik hoop dat ik het gehaald heb. Ik heb er op zich geen slecht gevoel over gelukkig. @Sam, ons jongetje doet het prima. Ik voel me ooit schuldig als ik hier alle verhalen lees. Zijn er mensen die dat herkennen? Hij is altijd zo lief. Slaapt 's avonds na zijn flesje van 22 uur door tot de volgende ochtend (en dan moeten we hem wakker maken of uit een van zijn kletsbuitjes halen). Huilen doet hij eigenlijk nooit. Overdag drinkt hij zijn flesjes van 200cc nagenoeg helemaal leeg (@Danjo, hij drinkt dus zo'n 950 cc per dag) en hij krijgt ze om 8 uur - 11.30 uur - 15.00 uur - 18.30 uur (gecombineerd met een badje) en 22.00 uur. Spenen wil hij niet, duimen wel. Maar goed... das niet zo erg. Hij is gek op een nieuwe zebra die hij van de week van me heeft gekregen (mamma was in een maffe aankoopbui voor het schatje). Dit is hem: 560240 K's Kids Pluche Activiteiten Zebra Nou, dan nog maar eens een fotootje van deze week! Groetjes, Josien
Josien zo je valt er idd in zo pff. fijn dat alles goed gaat met je mannetje en niet schuldig voelen hoor zo is mijn meisje ook helemaal super toch. leuke zebra zo ben ik helemaal lijp van al het speelgoed van lamaze
Josien dat is een aardig weekje 58 uur pff!! Wat een stoer mannetje is het ook Fijn dat alles goed gaat! @ Danjo waar ben je nou op msn ?
Goedenavond! @kk: wat een ontzettend goed nieuw! En wat een mooie kanjer!!! @wapa: dikke knuffel en heeeeeel veel sterkte en hopelijk gaat het snel beter met Larissa! @josien: ook al zo'n knappe man! En wat een drukke week, hoop dat je je examen gehaald heb! Ik herken je verhaal inmiddels wel een beetje! Fijn toch dat het zo goed gaat!!!! Hier bijna soortgelijk! @cc: ze krijgt nu 4 voedingen van 180/6 maar ik ga haar 210/7 aanbieden want ze heeft toch nog een beetje honger steeds dus ze drinkt in elk geval minimaal 800 cc en ik ga even kijken wat ze anders doet met de 210/7. Hier vandaag naar verjaardag. Fleur daar gewoon in bed gelegd, dus gewoon haar ritme aangehouden. 1 minder momentje. Heb een redelijk dominante tante. Aardig maar uitgesproken. Dus Fleur zat bij mijn moeder, mijn oom zat te wachten want die wilde haar heel graag even en tante komt binnen, ziet Fleur en trekt haar zo uit mijn mans haar armen. Gelukkig was ik toch net bezig voor dr voeding dus kon het mooi zo oplossen maar anders had ik haar wel even op dr nummer gezet en oomlief heeft haar toen we weggingen als enige even vast mogen houden! Dat is ook zo'n tante dir steeds roep : ahhh daar moet ze maar aan wennen! Nou ze MOET helemaal niets van mij hihi..... Maar buiten dat was het erg gezellig ik reageer morgen verder, lig in bed, manlief stopt Fleur in bed en dan gaan we slapen. Trusten!
hallo dames! ik lees vaak stiekem ff met jullie mee maar plaats eigenlijk nooit wat... shame on me!! dus dat doe ik dan nu maar even ik ben zelf 24 en woon in groningen, en ik heb een dochtertje gekregen op 27 oktober, haar naam is Jaeda. ze woog bij de geboorte maar 2550 gram en is ontussen alweer 4550 gram! maar nog een inimini als ik hier zo kijk wat jullie kindjes wegen! wat vervelend dat er zoveel kindjes ziek zijn hier.. heb er zelf gelukkig nog geen ervaring mee.. maar vind t echt zielig om te lezen dat ze in het zkh enzo liggen!! ben niet iemand die heeeel vaak op internet zit dus niet boos worden als ik niet zoveel reageer maar toch vind ik het leuk om met jullie mee te kletsen als jullie dat ook leuk vinden! groetjes, drop
Welkom Dropfruit! Zelfde datum als Boaz maar daar houdt de overeenkomst wel op want Boaz woog 4290 bij zn geboorte . Fijn dat Jaeda zo gegroeid is. @all...slaap lekker
maia grr ik zou daar wel ff vanuit mn slof schieten Dropfruit welkom en lekker mee kletsen wanneer jij zin hebt hoor Blijei trusten meid
Goede morgen! @Dropfluit: Welkom hier! Het gaat weer een stukje beter met Megan. Ze had gisteren weer de 700ml gehaald Ze neus spray lijkt echt te werken al heeft ze het nog wel heel benauwd. Ik hoop en duim dat het echt zo blijft en dat ze vandaag de 800ml gaat halen. Ik ben net opgestaan met vreselijke keel pijn en ik hoop niet dat ik dat aan Megan ga geven want ik hoor de KA nog steeds zeggen..........als ze er wat over heen krijgt dan moeten we haar opnemen! Och niet hoor! Ze slaapt inmiddels ook weer veel meer dus echt lekker voeld ze zich niet. We geven haar nu ook 2keer paracetamol per 24uur dan voeld ze zich lekkerder en dan kan ze ook een beetje spelen. Ze pakt sinds gisteren ook haar speentje weer en dat is natuurlijk een heel goed teken Ik denk dat vrijdag de dip was en dat ze nu aan de beterende hand is..............we wachten af.
@Baby, alweer 3 maanden! En wat een leuke foto haha....de kleine queen op dr troontje hihi @Maia, wat een mooie taart! En ja, ook ik kijk erg uit naar t mooie weer....lekker wandelen. Oei, spierpijn....nou ja, weet je wel dat je ze nog hebt En ik had dus ook wel iets gezegd hoor, als ze zo doen...en helemaal met dat soort opmerkingen @Rose, jij ook al zo sportief....ik krijg dat serieus niet ingepland om te gaan sporten. Maar moet echt de stepper weer voor de dag halen! @Curly, of je het nu lang of kort doet per keer, j emoet het toch maar iedere keer weer doen @Noa, wat fijn dat het zo goed gaat op het KDV. Dat is een hele geruststelling als je aan t werk bent @KK, wat is het toch een stoere meid! En wat super dat het zo goed gaat nu.... @Danjo, ach die Naomi...wat een schatje! Mama, is wel Hello Kitty fan geloof ik En Tim drinkt op een dag tussen de 800ml en een liter! De vreetzal haha @Wapa, ach gos..t arme kleine ding...hoop dat ze snel weer opkrabbeld..dikke knuffel @Ellen, jeetje wat een drukke dag zeg! Vandaag weer lekker bijkomen dus. @Odess, meid ik heb respect voor je hoor! Dat je het nog steeds allemaal maar doet, kolven enzo....ik denk niet dat ik dat doorzettingsvermogen zou hebben @Josien, wat is Sam toch een heerlijk ventje!! Hoog knuffel gehalte En jeetje zeg, 58 uur! pppfff..... Herken wel je gevoel hoor, ik bedoel, buiten het feit dat Tim nu ziek is, is het een ontzettend tevreden, vrolijk mannetje. Zelfs tussen het hoesten door lacht ie...en huilen, ook hier erg weinig en vooral niet hard haha. Slaapt als een roosje. En als je dan hoort hoe het bij andere gaat denk je weleens....slik....wat ben ik toch dankbaar dat het hier zo goed gaat. @Dropfruit....welkom! Enne, lekker lezen en gewoon af en toe reageren als je zin hebt hoor, niets is een verplichting. @Hier...nou gister een onwijs leuke dag gehad! Veel gelachen en gepraat en savonds lekker gewokt met het hele stel. Opzicht ging het me goed af, de kids en vooral Tim achterlaten. Scheelt toch dat ze samen waren denk ik... Voelde ik me niet zo schuldig Zometeen lekker douchen en dan ga ik ze maar eens ophalen. Daarna rijden we door naar een verjaardag en vamiddag krijgen we zelf nog even visite. Het hoesten van Tim is echt stukken minder, alleen heeft ie nu een lekkere snotneus haha
He meiden, Ben ik ook weer even. Teveel gelezen om alles te onthouden (hoe moet dat dadelijk als ik weer ga werken haha). Zag in ieder geval weer wat posi verhalen over de zieke kindjes. Maar ook weer wat mindere. Hopelijk knappen ze allemaal snel op. Over dat schuldig voelen dat het hier zo goed gaat herken ik ook wel. Mijn meisje doet het ook heel erg goed. Slaapt goed. Drinken gaat eigenlijk ook heel goed. En de momenten dat het wat minder gaat is te overzien. Giterenavond had ze wel een wat minder momentje. Had verhoging en drinken uit de fles wilde niet zo. Leek of ze pijn ergens had want ze huilde zoveel en steeds als ze een slok nam krijste ze het weer uit. Geen idee wat er scheelde. Vond het zo sneu om haar zo te zien worstelen. Ze wilde zo graag drinken maar het deed blijkbaar zo pijn. Gelukkig was het vanmorgen weer over. Dus wat het geweest is? Gisteren op verjaardag geweest bij een vriendin van mij. Haar dochterjte werd 4 jaar. Heb haar leren kennen op de pufclub bij mijn oudste haha. We hadden eerst wat minder contact maar nu weer wat meer. Zo leuk. Ze gaan nog met alle kindjes naar de dierentuin in februari. Verder ben ik het ff kwijt. Oja weten jullie nog leuke cadeaus voor mijn middelste die 2 maart 2 jaar word? Vind het zo moeilijk. Speelgoed hebben ze al zoveel. Kleertjes schuift van de oudste over op de middelste (hij krijgt ook wel eens iets nieuws hoor haha) en een driewieler met loopstang hebben we ook nog van de oudste. Kom er niet uit. Dus tips zijn welkom.
Hoi meiden, nou, aangezien er weer veel is gebabbeld reageer ik alleen even op wat ik heb onthouden. @KK en WAPA, hopelijk zijn jullie kindjes snel weer uit het ziekenhuis. @DAnjo, wat een lieve foto van je meiske! @Josien, Sammie staat er mooi op. haha @Baby, foei, dat zeg je toch niet over andermans kinderen? hihi. Nou, volgens mij vind je je eigen kind idd altijd het mooist. 'Hoewel ik Juliën bij de geboorte niet zo prachtig vond. Nu wel. @Leonie, nog last gehad van je schoonouders? @Anastasia, hoe gaat het nu? @Wendelaa, fijn dat het goed is bevallen. Wij zijn niet meer gaan zwemmen. Juliën was s'middags een btje chagrijnig en had flinke diarree dus vandaar. Nou, Juulz ligt weer in bed. Ik heb weer gepoetst en gedweild. Wat een saaie dag zeg. Het regent en er is nergens koopzondag. haha. Nou ja, dan maar film 1 kijken en Juliën bezig houden.
mvj, heb je al duplo? dat is altijd zo leuk! helemaal die dierentuin. vinden kids geweldig! alleen is die wel heel duur geloof ik...je hebt ook andere bouwstenen en blokken. en anders een cd of dvd van iets wat hij heel leuk vindt? is weer eens wat anders dan altijd maar speelgoed. of iets voor de creativiteit, zoals verf, of klei. danjo, tess drinkt nu meestan zo`n 4 keer de fles van 165 cc (bijna) leeg, en dan de 5e de helft, dus komt ze op zo`n 700 tot 750 cc. ze heeft net de fles laten staan, dus we gaan ff douchen en dan probeer ik t weer! o ja, luna, hier ook ineens een ontsteking op mijn kin!je hebt me besmet! haha verder weet ik t ff niet hoor... sorry!
o ja, josien, respect voor jou! vind t super dat t zo goed gaat met jullie. pittig hoor, zo`n werkweek. wanneer hoor je of je geslaagd bent voor t examen? en dropfruit, welkom!!!!