@Maia, o daar heb ik geen last van dat ik mezelf te dun vind worden. haha. Dat is zo wennen want ik ben altijd zo dun geweest dat mensen dachten dat ik anorexia had. Een jaar voordat ik zwanger raakte werd ik eindelijk wat dikker en woog ik zo'n 53 kg. Tot mijn 23e heb ik zo'n 48 kg gewogen en ik ben 1.68. Ik vervloekte mijn figuur en om er een beetje model in te krijgen liet ik zelfs mijn borsten vergroten. Nu ben ik dus te zwaar en nu denk ik.... waar zeurde ik over. O Fleurs kleertjes zitten hardstikke goed toch? Juliën zit ook al in bovenstukjes maatje 68. Maatvoering verschilt wel super veel merk ik per merk. @Sloppy, aah okee. Wel heel ifjn te horen dat de flessen beter gaan.
@SLoppy, niet leuk voor jullie dat ze dunner wordt. Dat zie je gewoon niet graag bij je kindje. Kan ik me helemaal voorstellen. Ik hoop dat het meevalt. zelf zal ze er niet zoveel last van hebben dat ze wat afvalt maar het is gewoon een akelig iets voor lezelf.
ladies dat gespeel met de fles is dat iets tijdelijks? Maia fleur deed/doed het ook nog? reageer vana vond verder zit nu in de auto na mn zus
Wapa: Wat zielig voor Larissa zeg... Ik sprak je net op de chat, maar Tara was aan t huilen enz, ben daarom helemaal vergeten dat ik ook nog op de chat zat! SOrry meid.. Ik hoop dat jullie meisje snel weer op knapt! Maia: Wat een mooi popje! Schattig die rooie wangetjes, heeft Tara nu ook vaak alleen die zijn ook erg droog. Wat gebruik jij er nu voor? En wat goed 2 kilo eraf! Ik mag morgen wegen dus ik hoop toch echt dat ik er ook iets af heb.. bericht: dat bericht van mamatobe, wat stond erin? Ben nu wel heel nieuwschierig waarom die is verwijderd... Sloppy: ik hoop dat deze spray werkt en je meisje snel meer gaat drinken. Afvallen is idd niet fijn voor zon klein pupke. Danjo: Heb geen idee of het een fase is, Tara doet het sinds vandaag!! Luna: Ik was op de chat.. Helemaal alleeeeeeen. Verkouden: Ik word nu behoorlijk verkouden, moet ik nu erg bang zijn om Tara aan te steken met event het RS virus?? Ik ben 1,5 dag niet geweest. Heb alles gelezen maar dus niet overal op gereageert. Sorryy.
@sloppy: goed in de gaten houden! @Danjo: Fleur doet het nog wel een beetje, maar minder nu we van de 5 naar de 4 flessen zijn overgestapt. @Luna: dank je ben ook trots op m'n meisje! Ja ik zit ruim in het "normale" gewicht, maar ik krijg zo'n smal hoofd vind ikzelf. Maar manlief zei net dat het wel meevalt dus.. @Leo: ik gebruik gewoon vaseline om het vet te houden. Beterschap! En bericht van mamatobe was over afvallen.. @chat: ik kom er wel even kijken manlief gaat zo toch weg sporten!
leonie, dat bericht ging over een afvalhyves die zij had gemaakt. maia, mooie foto van je miesje! maat 68 alweer, wat gaat t hard! spelen met de fles: tess doet t als ze echt geen honger heeft. ik ben nu weer gaan voeden op verzoek, dus als ze zelf wakker wordt en niet meer wil spelen. nu speelt ze niet meer met de speen en drinkt ze de flessen bijna weer leeg. zo schattig, tess houdt de fles vaak zelf vast! alsof ze bang is dat ik m weghaal ofzo... haha vanmorgen redelijk kunnen uitslapen (na de fles van 6 uur sliep madame weer door tot half 10!) en nog weer ff geholpen in t huis van mijn schoonzusje. ik ga nu ff een verhaaltje typen over tess, omdat ze morgen voor t eerst gaat wennen op t kdv!
Lekker gebept hier vandaag! @Joenka, Eva is idd een kno-kind.... Duurde wel 2,5 jaar voordat ze geholpen werd, nou ja doorgestuurd in ieder geval.. Maar goed, nu eigenlijk nergens meer last van. Alleen na de vakantie in Spanje had ze een flinke oorontsteking, door het zwembad water daar.
@Leonie en Maia, haha ik was maar even gaan zwemmen met Juliën dus heb niet meer gezien dat jullie kwamen chatten.
@Danjo, ja dat is ook zonde dan ben benieuwd hoe t zal gaan op verzoek.... Tim lijkt hier nu defentief op 4 flessen te zitten. Nu vraag ik me alleen af, de meiden die hier met 4 flessen al zitten, jullie doen er nog geen rijstebloem in? Want ik weet dat je dat pas mag met 4 mnd, maar ja, is het met 4 flessen niet iets om er in de laatste rijstebloem te doen? Dat doe je toch ook zodat ze meer uren slaap pakken..ik bedoel dus, niet dat ik wil dat ie meer slaapt. MAar er veel meer tijd zit tussen de laatste en de eerste? Nou ja....beetje verwarrende vraag haha @Josien, hie is het eigenlijk met Sam zijn huid?
nee ik doe er geen rijstebloem in. Maar Fleur krijgt 4 flessen van 210/7 omdat ze nog hongerig is na 180/6. Ik ga dat tzt wel weer terugbrengen maar ik ga haar niet honger laten lijden.
Komen jullie chatten? Wendelaa en ik willen company Onderwerpen: - mamafiets of bakfiets - verzorgde moeders - hoofdzwiep wedstrijd
Zo... ben ik weer. Drukke dag achter de boeg. Denk je lekker weekend te hebben en ff rust, maar helaas. Vanmorgen in de kerk gezongen, daarna mijn ouders op bezoek (zij gaan vanaf dinsdag drie weken naar Brazilië), toen nog naar een verjaardag in Helmond. Ff goed druk geweest dus. Sam is ook kapot en heeft zijn fles net slapend leeg gedronken. Na een boertje heb ik hem nu dan ook maar meteen in zijn bedje gelegd. @Sam zijn huidje: het gaat redelijk nu. De berg is zeker nog goed aanwezig en de shampoo lijkt weinig te helpen, maar ja... Gelukkig zit het nu alleen nog bovenop zijn hoofdje en niet meer over zijn hele gezichtje. De rest van zijn huid blijft heel droog. Met Lanette-crème lijkt het een beetje beter te gaan. @Mijn tante: het gaat niet best. Morgen moet ze opnieuw geopereerd worden omdat bleek dat er in de weggehaalde klieren ook nog kankercellen zaten. Nu gaan ze morgen alle klieren in de oksel weghalen om te kijken of het uitgezaaid is. @Examen: volgens mij wordt de uitslag op 23 februari pas per post verzonden. Wel de antwoorden vandaag online gezien. Volgens mij heb ik het wel gehaald. Het zou me tegenvallen als het niet zo is. @Mijn eigen gezondheid: het gaat best wel goed. Het vele werken staat me niet tegen. Eigenlijk denk ik wel dat het scheelt dat het ook echt druk is. Anders zou ik het misschien wel moeilijker hebben. Het is even wennen weer aan het werk te zijn, maar ik merk dat het goed is dat ik anderhalve week na Sam zijn geboorte echt een mentale dreun heb gehad. Heb geloof ik toen twee weken alleen maar gejankt (ook wel genoten hoor ) alsof alles eruit moest. Zo... genoeg over mezelf. Ik ben kapot. Heerlijk nu met de beentjes omhoog en niks doen! @Vier flessen, ik durf er echt nog niet aan, stom hè? Sam drinkt zijn flesjes goed leeg en ik vind het best wel een beetje eng om hem nu ineens met 200cc minder toe te laten kunnen. Zeker idd zonder rijstebloem. Maar misschien ben ik gewoon wel een schijterd en moeten we het gewoon een keer proberen . @Maia, wat een heerlijk meiske is het toch! @Wapa, heel veel sterkte! @Sloppy, fijn om te horen dat Megan wat meer drinkt. Blijf op je gevoel vertrouwen. Als het niet gaat, gewoon aan de bel trekken hoor! Sterkte! @Danjo, hier wordt ook best wel wat met de fles gespeeld, maar uiteindelijk gaat ie wel leeg . Liefs, Josien
@Josien, wat erg zeg voor je tante! Houd niet op dan zo voor dr..... Vervelend dat Sam dan nog zo onder de berg zit, maar goed daar hebben ze geen last van verder. Heb jij alleen lanette voor zijn huidje? Ik heb sinds deze week dus Vaseline-Lanette. nou dat werkt als een speer! Eindelijk niet meer van die rode en ruwe wangetjes En wat betreft 4 flessen, zou ik mee wachten tot Sam t zelf regelt. Dat doet Tim ook...daar ga ik gewoon in mee
@ Wapa; heel veel sterkte. Dit lijkt me zo vreselijk om mee te moeten maken met je kind. Ik ga voor je duimen.