@ lang haar; ik heb mijn haar tot net over mijn schouders en denk er ook soms over om het kort te knippen. Ik heb het veel in een staart omdat Emma er regelmatig inhangt. Ook ontdek ik heel veel losse haren steeds op Emma, haar kleertjes of in haar handjes en vind dat eigenlijk een vies idee. Dus denk ik er ook over om het kort te knippen, maar ben zo bang dat ik het zonde vind. En mijn vriend is het er ook niet mee eens. @ werken; a.s. donderdag moet ik weer voor het eerst gaan werken en zie er enorm tegen op. Ik ben benieuwd hoe ik het vind om zolang zonder Emma te zijn, wat er voor werk allemaal op mijn ligt te wachten. Het schijnt momenteel bij mij op het werk slecht te gaan, ben dus ook bang dat de sfeer niet helemaal optimaal zal zijn. We zullen het wel zien donderdag. Wie weet valt het allemaal wel weer mee.
nathalie, teun zou t ook verschrikkelijk vinden als ik mijn har af zou knippen! ik hoop dat t meevalt op je werk...
ellen fijn dat het goed is gegaan Voeding hier dus vandaag proberen na 4 want ben het gespeel met de fles wel een beetje zat maar laat dr snachts nog niet het klokje rond slapen vind ik te lang denk van 10 tot 8 ong. Haren hier lang in laagjes zo zit het ook altijd nog leuk als het vast zit Zh altijd lastig als ze daar hebben gelegen want hun passen altijd weer anders toe ( je kan proberen om daar ook gewoon in het ritme mee te gaan) zelfde als een speen dat leren ze ook vaak aan in het zh. wendelaa jee zo blijf je bezig zeg maar goed alles voor je kleine man. Blijei ................................ zo tandarts weer overleeft had een gaatje dus feb weer terug komen. Naomi om kwart voor 1 dr 2e fles gehad en 170 gedronken dus dat gaat goed
Daar zijnwe weer terug van het cb!Mijn stoere bikkel gaf geen kik bij haar prikjes maar bleef lachen en kletsen!!!Volgens de meetlat van t cb was ze 6cm gegroeid!Nu dus 64 cm en madame weegt alweer 6335 gram!!Niks klein meisje meer hihihi..Moest voorlopig lekker met 5x180/6 doorgaan @Danjo; hoe was t bij de slager?? @Sloppy; ik heb mn haar ook lang en hou t ook zo...dat trekken gaat wel weer een keer over en vind t wel belangrijk mezelf goed te verzorgen ipv een moeke te worden.... @Ellen; Fijn dat t goed ging op t kdv! @wendelaa;jij blijft ook lekker alles aflopen pfff...gelukkig blijft tim een vrolijke vent!
@Danjo; ja ik bied t wel aan maar ze drinkt t lang niet altijd leeg hoor!!Denk gemiddeld zon 160 per voeding, ene keer wel 200 andere keer 100
@Baby, ze groeit goed! Tijd om nieuwe kleertjes te kopen Ach en ze hoeft ook niet perse zoveel te drinken, ze doet het toch wel goed. @Danjo, nou viel dus mee de tandarts. En ben benieuwd hoe ze het zal vinden 4 flessen.... Misschien dat ze ze dan wel leegdrinkt
wendelaa ik ga vaak even dagelijks meer zodat ik er even uit ben nu met mn bekken is de hele dag zitten natuurlijk ook niet alles
Oh mannetje had gisteren met een gratis pokertoernooitje online 60 dollar gewonnen heeft ie 50 na de spaar van naomi overgemaakt en 10 om nog mee te spelen hihi
GGGGRRRRRR heb een mega bericht getypt, krijg ik een foutmelding. @ Haren, ik heb kort haar. Wel lang gehad maar dan lijkt het heel lijzig en dreug. Dit is een stuk vlotter. @ Voeding, hier nog 5x180/6 6:30/10:30/14:30/18:30/22:30 @ Dames die gaan werken, succes. Ik vond het wel spannend maar ook leuk. Vindh et overdag fijn bij tijn maar nu is het nog leuker om thuis te komen. @ wendelaa, succes bi jde ka, kan me je gevoel voorstellen, dat gesleep met zo'n kleintje. Ik ga tijn wakker maken, gisteravond moest hij meeeeega spugen (kennen we niet van hem) en is mega verkouden. Heeft vanacht bij ons in bed geslapen en slaapt nu gelukkig ook een paar uur, echt sneu. Ff de fles geven en dan ri. stad, ff doos bij prenatal ophalen en naar de internist ivm schildklier.
@Danjo, kan ik me goed voorstellen. Ik kom natuurlijk nu al een paar x per dag buiten, dus ben blij dat ik t maar eens per week moet doen @Rins, oje hoop dat t maar eenmalig is dat ie zo heeft overgegeven....jij succes bij de internist!
@danjo.....hihi...goed gesprek hebben wij zo he! @baby, zo goed van het dametje en zo stoer gewoon doorlachen tijdens de prikjes. chapeau chapeau @rins, ook al een verkouden jongetje bij jullie. Boaz sinds gisteren ook aan t hoesten en slijm met melk aan t spugen (gelukkig niet zo veel). Beterschap en oja ik kan ook de doos ophalen. @haar,zo typisch mannen met hun lange-haar-passie. De mijne heeft dat niet. @nathalie, hoop dat het toch leuk wordt op je werk
danjo, een gaatje, getver... ben er geen held in, nog maar 1 x n gaatje gehad. super dat naomi t tot nu toe prima vind, die 4 flessen ga je vast wel redden! baby, wat een lange meid heb jij! tess is wel 10cm korter...haha! rins, succes bij de internist. ik heb de prenataldoos vorige week opgehaald, vond m wel leuk. lekker veel lezen! danjo, lekker dat danny geld heeft gewonnen, mijn broer is ook heel druk met pokeren. hij won laatst iets van 300 dollar!
hier is ik ook weer!!! Baby: Stoere dame hoor! Pff, 6 cm gegroeid!!!! Wordt idd een modelletje later met haar slanke benen!!! Danjo: Heb het ook langzaam verschoven, zit nu op 20:00 ongeveer... Vanmorgen heb ik hem maar weer wakker gemaakt om 8:45... Bleh,de tandarts ik moet 19 februari om m'n zenuwbehandeling af te ronden. Ahhh, wat sweet van manlief! Naomi heeft het nu al voor elkaar bij papa! Ellen: Wennen doen ze daar ook hoor! Maar ik vond het zelf niet zo nodig, als ik het woensdag zat ben of hun hebben vragen dan bellen!! Anders had hij afgelopen week toen we op vakantie waren moeten wennen. Maar ben wel benieuwd hoor! Voedingsschema: Hier dus ongeveer 8:00/8:30, 12:00/12:30, 16:00/16:30 & 20:00 laatste fles 210 cc de rest 180cc
@wendelaa; inderdaad mag ze bijna over naar maatje 68 pffff hopelijk blijft ze daar wat langer in hangen hihi @Danjo; leuk de spaarpot weer gespekt! @rins; ach spugen is nooit leuk, succes bij internist! @Ellen; 10 cm?das best een boel hihihih maar ja Dyoni werd al geboren met 56 cm he @Joenka; lekker schema!