Oktober 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Gusam, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Kreeg net een sms van KK of ik dit online wilde zetten:

Maureen heeft net 60cc uit de fles gedronken.
    Daarna is ze als een blok in slaap gevallen en kreeg KK haar niet wakker.:)

2. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Is het bij jullie ook al de hele dag zo'n somber weer?
    Ik wilde lekker met Emma gaan wandelen vanmiddag, maar het blijft vies mistig. En is mijn zin over. Ga maar even met de auto boodschappen doen.

Gisteravond een moeilijk besluit genomen en vandaag de advertentie gezet. Maar ik ga 1 van mijn paarden verkopen ivm met financieen en tijd. Vind het heel erg, maar het is zowel voor mij als voor het paard beter. De laatste tijd reden er alleen maar andere op, dan ikzelf omdat als ik tijd heb met het andere paard ga rijden. Hopelijk vind ik snel een goed tehuis voor haar.

3. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    hoi meiden,

sorry, ben druk de laatste dagen (en dan hoef ik nog niet eens te werken). Dieet gaat goed, woensdag weer wegen. Straks weer sporten.

Maia, 2 kilo in 2 weken!! wat goed!!

Haren, zoals mijn naam al een beetje verraad. Ik heb krullen, tot over me schouders en best dik haar. Vriendje zou het vreselijk vinden als ik dat kort knip.

4. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

En daar zat ze weer alleen op de chat....

loenie, gefeliciteerd met de 1.5 kg!

@Ellen, hoe ging het op het kdv.

@SLoppy, goed nieuws dat ze zo goed gedronken heeft. Ik wilde op hyves gaan kijken naar je kapsel maar toen kwam ik erachter dat jij er niet in staat bij mij. haha. Maar het ligt heel erg aan de vorm van je gezicht en hoeveel je bereid bent om met een kort kapsel te doen. Als je er s'morgens echt eve nde moeite voor neemt om er wat wax etc in te doen kan het heel mooi zijn. Ik had tijdens mijn zwangerschap een bobline. Nu weer tot over de schouders en tot dat we gaan trouwen laat ik het zo. Daarna wil ik ze denk ik weer kort. Ben op zoek naar een leuk kapsel. Wel foto's spammen als je ze hebt geknipt hé!

@Wendelaa, fijn dat het gellukt is met de fles vervroegen zeg! Juulz heeft fles 5 gisteren om 22.00 gehad en ook netjes doorgeslapen.

@Juudje, mijn schema tot gisteren was 7,11,15,19,23 en dan 180+6x5

@Danjo, viel het mee bij de tandarts?

@bakwenei, Hier wel zo'n man die alleen lang haar mooi vind. Maar daar heb ik lekker schijt aan. haha wat leuk een bob.

@baby, wat een stoere dame is het weer zeg. En ze heeft toch niet geflirt met het kindje dat op kraambezoek was hé? dat zou Juulz niet leuk vinden

5. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Leonie, lekker hoor 1,5 kilo. Welk dieet doe je? Ben je al lang bezig?

6. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hey curly!
    ik doe een beetje van previtas en een beetje van mezelf! ;)
    Ik eet gewoon gezonder en geen gesnaai. Veel water drinken, en waarschijnlijk werkt dat goed bij me!

Smorgens eet ik 2 volkoren broodjes met light vleeswaren. Thee en 1 kop magere melk. Tussen de middag hetzelfde. Vervolgens de hele middag veel water drinken.
    Als ik erg honger krijg neem ik wat druiven, of een mandarijn/appel ofzo.
    Ik doe geen suiker meer in mijn thee. ( eerder altijd 3 klontjes! :$ )
    Weinig boter op mijn brood. Bak alles met olie.
    Eet geen aardappels meer, alleen veeeeel groente of rauwkost met een stuk vlees.
    Savonds geen gesnaai!
    En vrijdags avond een bakje light chips!

Voor de rest heb ik een gratis fitness filmpje van internet. die houdt je mooi bij!
    Heb gisteren een half uur volgens zijn ding gefitnesst( gewoon thuis zonder apparaten ofzo )
    Nou werkelijk waar, ik heb me daar een potje spierpijn! En ik zweette me kapot gister! Dus ik heb wel het idee dat het werkt!
    :D
    Maar bij jou gaat het dus ook goed??

7. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    luna, had ik niet verteld hoe t ging op t kdv? volgens mij wel.... nou ja: t ging super! ze moesten haar niet aankijken tijdens de fles, want dan ging ze lachen... haha, de schat! ook nog ff lekker geslapen, dus helemaal fijn.

tess slaapt al vanaf vanmiddag half 3... nu vind ik t voeden op verzoek wel lastig, want dan komt ze voor fles 5 zo laat uit... heb de lamp op haar kamer nu aangedaan en ga zo dr pacco los maken. dan wort ze rustig wakker (hoop ik) met een knorrende maag! haha

8. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    leonie, wat ben jij goed bezig zeg!!! maar je moet toch ook wel n keer wat tussendoor eten? straks komt je spijsvertering stil te liggen... of kan dat niet?

9. Tamale

Tamale Niet meer actief

Dit is trouwens de site: Thuis fitness oefeningen voor vet verbranden, vet verminderen en vet verliezen
    het kost niks, en je krijgt gewoon een mail, met daarin een andere site met uitleg, daarna een site waar een andere video staat waarin hij uitleg geeft over de training en de training zelf!!
    Ik vond het best leuk!! Maar wel zwaar.
    In de eerste video moet je 4x 20x 'steppen' en 10x door je knieén. In het 2e blok 4x 10 push-ups. 15 sit ups!
    Maar ik voel mn spiertjes goed nu! ;)

10. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    blij ei, geweldige foto`svan boaz op je hyves!

wapa, lees op hyves dat t niet zo goed gaat, sterkte meid!!!

11. Tamale

Tamale Niet meer actief

Oh Ellen! Ik bedoelde eigenlijk ook nog tegen ongeveer 3 á 4 uur fruit met een opkikker! :)
    Idd proberen om het wel door te laten lopen.
    Smorgens eigenlijk ook. Maar aangezien ik er om half 9 uitmoet voor Tara. En rond half 10 zelf kan eten, heeft het niet zoveel zin om tussen 10 en 12 nog wat te eten! Maar je hebt idd gelijk. :D

12. Tamale

Tamale Niet meer actief

aah!! Sterkte wapa! :(

13. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Leonie, klinkt goed. en goed vol te houden. Hier gaat het idd goed. Alleen 1 vraagje of eigenlijk opmerking (als je er niet op zit te wachten, sorry), weet niet of het klopt, maar ik heb het advies gekregen om juist geen druiven te eten. Dit omdat druivensuikers direct opgenomen worden in je lichaam. Ik mag alleen appel of sinaasappel.

Succes iig!! Je bent lekker bezig!

14. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Leonie, jou vrijdagavond klinkt trouwens wel erg goed!!!!

15. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Wapa: Heel veel sterkte!!!

16. Tamale

Tamale Niet meer actief

Echt waar? Want ik had juist gehoord dat in appels veel suikers zitten.... Maar wat jij zegt klinkt eigenlijk wel heel logisch!
    En roep maar raak hoor ;) alleen maar handig die tips!

17. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Leoniiee, wat ga jij goed zeg!
    Heb zitten kijken bij die link, maar ik kom alleen uit bij een te betalen program...

18. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Ellen, o sorry, dan heb ik daaroverheen gelezen. fijn dat het allemaal zo goed ging.

@Blijei inderdaad mooie foto'';s

@Leonie, goed bezig zeg!

@Wapa, aah gaat het niet zo goed? Veel sterkte hoor.

19. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    ha dames.

kom ik efe chatten is er niemand mmhh.

nou vanmorgen bij de pedagogisch medewerker geweest en we deden alles al wat we konden doen helaas had ze geen tips voor ons want we hebben echt alles al uitgeprobeerd hij moet erover heen groeien. en mis als hij aan hapjes enz begint dat het beter gaat!

De dames die nog 5 flessen geven wat is jullie schema? want lees van bijna iedereen een schema die 4 flessen geven!

leo:knap hoor ga zo door.

wapa:veel sterkte

sorry rest ben ik weer efe kwijt

20. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ons schema: 7.30, 10,30, 14.00, 17.00, 20.00

Deel Deze Pagina